Precies dan wil je iets zien en je "ziet" dan precies wat jezelf wilt zien en nu iemand anders het doet, wat dus dus zelf niet kan beinvloeden is het toch een stuk meer vertrouwen er in!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef Githa het volgende:
Glossy ik zou uurloon gaan vragen
Dus nog ff voor je dat gaat doen![]()
Ga ik nog een tweede kindje krijgen enne belangrijker voor mij, is dat dan helemaal in orde qua handjes en voetjes![]()
Ik hecht toch ook echt wel waarde aan het pendelen, alleen denk ik dat je wannneer je het voor jezelf doet, je het wel meer kan beinvloeden.
Ik ben voorquote:Op zondag 15 januari 2006 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou dit topic bijna echt omdopen tot 'Het Grote Pendel-topic'.
Ik ben wel heel benieuwd of het uitkomt allemaal.
Wachten op het tweede streepje - deel 74quote:Op zondag 15 januari 2006 18:31 schreef Anitra het volgende:
Even brutaal het topic kapen.
Vinden jullie vast niet erg. Maken we hier 'Het grote pendel-topic' van en maak ik even een nieuw 2e streepje.
Oh, ik moet er wel even bijzeggen dat er maar 1 pendeltopic kan komen. Want eigenlijk hoort dit natuurlijk in het Truth forum. Maar voor 1 topic doen we even net alsof we dat vergeten zijn.
Dat vind ik dan wel weer jammer... kunnen we dan niet iets in de OP van het 2e streepje erbij maken?Het pendellijstje of iets dergelijks?Of is dat weer omslachtig en hoort dit echt in truth thuis?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:31 schreef BEhet volgende:
Oh, ik moet er wel even bijzeggen dat er maar 1 pendeltopic kan komen. Want eigenlijk hoort dit natuurlijk in het Truth forum. Maar voor 1 topic doen we even net alsof we dat vergeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |