Als Jaap Huub wegstemt dan weet hij ook dat hij veel stemmen van de Huubstemmers niet gaat krijgen en dan is hij ook het haasje.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:46 schreef kit2u het volgende:
Jaap moet denken als hij Huub weg stemt is hij 52 procent kwijt.
Dan staat iedereen gelijk.
Goeie zaak.
Amanda heeft haar 50 kilo wegende jas aan, die heeft het echt niet koud.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:54 schreef Copycat het volgende:
Dus nu zitten ze in de tuin poffertjes te eten? Terwijl het schommelt rondom het vriespunt. Knus!
Ik heb wel een OP gemaakt, kan het nooit latenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana, lekker snel, ze lezen de vorige COS maar.![]()
Jaap zegt dat Huub bij het eerste het beste handgemeen uit dat hok gegooid wordt. Ik ruik een exit voor Huub.
Volgens mij draait het de afgelopen twee weken onophoudelijk om Huub en in mindere maten Lieke. Volgens mij is het hier meer de wens is de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:54 schreef Varen het volgende:
Jaap: Huub is de spil niet meer.
Huub zuipt als een ketter. Ligt nock out in zijn bed. Als Huub 100% slaat en er is geen massale vechtpartij, dan ligt hij er uit.
Mooie OP en ik ben idd verkouden.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel een OP gemaakt, kan het nooit laten![]()
Ik hoop dat je verkouden bent
Nou, dan ruik je vast verkeerd dat er een exit voor Huub dreigtquote:Op woensdag 19 december 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie OP en ik ben idd verkouden.
pr machine in werkingquote:Wie was de enige die Lieke hielp tijdens die aanranding?
Wat hem een boete heeft opgeleverd!!!
Wie heeft er gezegd tegen Eric en Sil ik vertrouw Lieke? Etc etc...
En wie moet nu zonodig Huub in alles zwart maken???
Juist lieke!
Vind dit jammer want in elk mens is iets moois en goeds te vinden!!! In elk mens!!!
Hou toch op. Lieke is hier zelf veroorzaker van als zij haar kritiek binnenskamers had gehouden dan had ze er nu vele malen sterker voorgestaan en had Huub haar niet openlijk af kunnen vallen. Ze had dan gewoon nog veilig in de HJL gezeten.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:56 schreef riri het volgende:
En...Huub is bang dat Lieke echt al dat gebash over zich heen krijgt...wat moet hij doen?
Het laten gebeuren?
Hij kan niet anders want hij heeft het met zijn eigen gedrag tegenover Lieke in gang gezet.
Maar ook weet hij dat hij dit helemaal niet wil...
in die spagaat zit hij nu ondanks zichzelf....hij heeft er voor gezorgd dat Lieke in deze positie zit.
Lieke vindt dat niet erg want ze weet waar ze staat en waarom...laat de anderen maar laten zien we zie werkelijk zijn en waartoe ze in staat zijn...de camera zal het allemaal laten zien hoe laag die zooi is......misschien dat Amanda wel weer tot een molestatie van Lieke oproept...Huub doet dan gewoon mee...mooie positie hé Huub?
Die sneeuw in BB, die je weken later nog aan de struiken zag klevenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:59 schreef HiDiHo het volgende:
wanneer wordt er sneeuw in de tuin gespoten ?
Strak plan. Iets anders om deze bonk verzet in beweging te krijgen, zou ik ook niet kunnen bedenken.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als Reiki master ben ik altijd op zoek naar manieren om Reiki wannabees te inspireren.
Nu heb ik een nieuwe methode ontwikkeld om leerlingen met een monotoon stemgeluid en een emotieloze anabolen kop te helpen. Dit behelst het gebruik van een electronisch apparaat (zie hieronder).
De behandeling neemt 24 uur in beslag.
[ afbeelding ]
Na deze reiniging bent u Reiki 2
Met Huub erbij wordt het vanzelf gele sneeuwquote:Op woensdag 19 december 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Die sneeuw in BB, die je weken later nog aan de struiken zag kleven
Sinds camera mensen ze gebruiken om doorheen te filmenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:01 schreef mootie het volgende:
Sinds wanneer lopen kerstbomen gewoon los rond en klinken ze als misthoorns?
Ik las Teaser.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Als Reiki master ben ik altijd op zoek naar manieren om Reiki wannabees te inspireren.
Nu heb ik een nieuwe methode ontwikkeld om leerlingen met een monotoon stemgeluid en een emotieloze anabolen kop te helpen. Dit behelst het gebruik van een electronisch apparaat (zie hieronder).
De behandeling neemt 24 uur in beslag.
[ afbeelding ]
Na deze reiniging bent u Reiki 2
Elke dag is een kerstdag voor deze twee kindekes Jezus'.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
En wederom wandelen Amanda en Brian met 2 vingers in hun neus door deze 1e Kerstdag, bah.
Welke dag eigenlijk niet?
Het kan een hard spel zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef riri het volgende:
Als ik echt eerlijk moet zijn vindt ik dat wat daar nu bij die poffertjeskraam zie staan buiten Jaap en nog een heel klein beetje Huub om een stel NSB'ers....kan er niets anders van maken
en ze zegt er weer eens niets van.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Zeurlène op bezoek bij Lieke.......
Oh ja, gedurende de behandeling doe je inderdaad een soort teaserdansjequote:
Een trap onder haar gat. Dan wel de poort uit. Werkweigering is ontslag op staande voetquote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef diedirk het volgende:
Kunnen ze Lieke niet even naar achter roepen voor een steuntje in haar rug?
als dat steuntje een mes mag zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 16:04 schreef diedirk het volgende:
Kunnen ze Lieke niet even naar achter roepen voor een steuntje in haar rug?
Opdracht van Brian en ze moeten luisterennnnn naar Brian.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Zeurlène op bezoek bij Lieke.......
Ik vind Lieke niks maar deze lol gun ik die kutwijven echt niet.
Misschien komt Ricardo er wel in als (gast)speler, dan krijgt Lieke weer steun.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:08 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat Lieke gewoon haar kans heeft geroken. Zij heeft aktiviteiten geregeld als Reiki en wordt gemasseerd daarnaast weet ze dat er een nieuwe komt. Als zij zich losmaakt van Huub en Jaap hoopt ze dat die nieuwe voor haar zal kiezen. Daarnaast voelt ze steun van Ricardo. Daarnaast probeert ze Huub zoveel mogelijk zwart te maken. Iets wat gewoon niet nodig s. Eeen simpel ik stop met het spelen met jou was genoeg geweest.
Ze heeft simpel de knoop doorgehakt. Alleen kan en durft ze haar ware motivatie niet te vertellen.
Niet als zij de nieuwe miljonair is, dan zijn dit bonuspunten.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Wat een volslagen idioot is die Selene toch. Lieke treiteren, alsof haar dat als niet-speler ook maar iets oplevert.
Momenteel speelt ze helemaal de rol van Nadia. Niet erg verheffend, of nieuw, dit gepest.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet als zij de nieuwe miljonair is, dan zijn dit bonuspunten.
Ik haat dat wijf.
Ik zou die wijven allang in de haren gevlogen zijn, mooie exit toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef ericahysterica het volgende:
knap dat lieke dat gejank van die meiden aan kan horen.
nu zingen ze over reiki en zeiknie
Diezelfde Amanda die een berisping kreeg (en bijna een aanklacht) omdat ze een homostoel voor Eric had versierd compleet met condoomsquote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
was het niet Amanda die ooit zei dat ze toen met zijn allen tegen Eric, dat dat niet in haar aard lag?
Fraai? Tis net een wandelende kerstboom.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Lieke op kantoor, ze zien er fraai uit, maar er komt niks fraais uit hun mond
ja het zou lieke sieren als ze die rotmeiden het kantoor uitschoptequote:Op woensdag 19 december 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou die wijven allang in de haren gevlogen zijn, mooie exit toch?
Ik denk dat Lieke zich gewoon afsluit en het niet hoortquote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef ericahysterica het volgende:
knap dat lieke dat gejank van die meiden aan kan horen.
nu zingen ze over reiki en zeiknie
Ach, het ligt ook niet in de aard van Zeurlène om zich met het spel te bemoeien......quote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
was het niet Amanda die ooit zei dat ze toen met zijn allen tegen Eric, dat dat niet in haar aard lag?
Pech voor Palma, ik vond het een ordinaire vertoning.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef riri het volgende:
Palma heeft na verificatie op de fora gekeken of ze Lieke zo zou benaderen zoals ze vanmorgen deed....
Op de fora heeft ze gemerkt hoe er over Lieke werd gesproken...Palma voelde zich hierdoor gesterkt.
De vorige keer in het begin toen ze voortdurend Lieke zo aanpakte kreeg Palma de wind van voren en dimde ze in
Nu voelde Palma zich gesterkt.
Mensen op de fora zijn er zelf debet aan dat erin die villa die trash zich zo gedraagt...gewoon omdat ze openlijk die mensen steunen.
Ook Huub heeft ervoor gezorgd dat dat nu zo gebeurt,hij is daar zelf debet aan.
Als het straks weer fout af gaat lopen dan zijn daar heel veel mensen debet aan,ze hebben willens en wetens deze kant opgestuurd
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef riri het volgende:
Palma heeft na verificatie op de fora gekeken of ze Lieke zo zou benaderen zoals ze vanmorgen deed....
Op de fora heeft ze gemerkt hoe er over Lieke werd gesproken...Palma voelde zich hierdoor gesterkt.
De vorige keer in het begin toen ze voortdurend Lieke zo aanpakte kreeg Palma de wind van voren en dimde ze in
Mensen op de fora zijn er zelf debet aan dat erin die villa die trash zich zo gedraagt...gewoon omdat ze openlijk die mensen steunen.
Als het straks weer fout af gaat lopen dan zijn daar heel veel mensen debet aan,ze hebben willens en wetens deze kant opgestuurd
ik hoopte dat het een lekker marinier, de nieuwe miljonair, voor Lieke zou zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef ericahysterica het volgende:
er komt een auto aan
Je hebt gelijk ook, het was te erg. Wat een kutwijven.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef Varen het volgende:
Ik ga niet opschrijven wat de "dames"allemaal zeggen hoor, ik ben niet voor Lieke, maar ik hou hier niet van, vooral omdat het door Brian aangesturd wordt.
Wát een biatch.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:19 schreef schatje het volgende:
Selene: "U hoeft niet te koken voor Lieke, zij is personeel hier".
Vertel, alles stond gemute hier.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft dus ook de woorden van Jaap tegenover Huub verdraaid.
ik hou hier ook niet van maar het is een pestspel tenslotte en Lieke kan er ook wat vanquote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef Varen het volgende:
Ik ga niet opschrijven wat de "dames"allemaal zeggen hoor, ik ben niet voor Lieke, maar ik hou hier niet van, vooral omdat het door Brian aangesturd wordt.
Tegen Huub had ze gezegd dat Jaap tegen haar had gezegd dat Huub enorm met macht bezig was. Dit ontkent Jaap, dat heeft hij helemaal niet gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, alles stond gemute hier.
achter heeft geaccepteerd dat het personeel het spel mee speelt.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef riri het volgende:
Doet ze volgens mij meer om lekker bezig te zijn met een niet-vijandig mens.. de rest valt haar toch constant aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Gaat Lieke nu echt de kok helpen? Hemelse goedheid, ze heeft echt een bord voor haar kop om te gaan koken voor de rest.
Aha, thanxquote:Op woensdag 19 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen Huub had ze gezegd dat Jaap tegen haar had gezegd dat Huub enorm met macht bezig was. Dit ontkent Jaap, dat heeft hij helemaal niet gezegd.
nu nog nietquote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Gaat Lieke nu echt de kok helpen? Hemelse goedheid, ze heeft echt een bord voor haar kop om te gaan koken voor de rest.
Een grote kale man?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:22 schreef Copycat het volgende:
Lonny? Is zijn coked-up vriendje er ook bij?
Samengevat komt het steeds weer op hetzelfde neer: Huub kan geen goed meer doen, en als Huub iets goeds doet, is het toch slecht voor haar en kwaad bedoeld.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, thanx![]()
Er wordt echt heel veel duidelijk over Lieke.
Zo denkt Lieke haar verblijf in de villa te kunnen uitzitten. Aktiviteiten doen met binnenkomers en verder niets te maken willen hebben met andere spelers. Op Jaap na natuurlijk want zij gokt erop dat Jaap Huub weg zal sturen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Ja, met twee oorbellen en luisterend naar een naam als Darryl of zo.quote:
Dat was voor Liekequote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef grazygirl het volgende:
ik dacht dat ik een paar minuten geleden amanda bakjes hoorde vragen voor voer en water voor nicky en juicy??iemand anders dat ook gehoord?die harige balletjes zijn er toch noet?of heb ik wat gemist?
Ja, ik hoorde het ook. Op de een of andere manier leek het een sneer naar Lieke die net aan kwam lopen, maar helemaal begrijpen deed ik hem niet. Zoiets als 'kijk daar is behulpzame Lieke weer die ook beter voor de hondjes zorgde dan ikzelf'.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef grazygirl het volgende:
ik dacht dat ik een paar minuten geleden amanda bakjes hoorde vragen voor voer en water voor nicky en juicy??iemand anders dat ook gehoord?die harige balletjes zijn er toch noet?of heb ik wat gemist?
Ze zet zich lekker classy neer tegenover het bezoek.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
Selene: "Daar zit een kut op de bank".
Dames.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef Varen het volgende:
Wat zei Huub tegen Lieke over Amanda
kunst zei ze toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
Selene: "Daar zit een kut op de bank".
Yep, ze zijn zelfs getrouwd hoor ik nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, met twee oorbellen en luisterend naar een naam als Darryl of zo.
Eerder dat Lieke wel een van de koks kan neuken.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zet zich lekker classy neer tegenover het bezoek.
Klopt, een standbeeld.quote:
Ik denk dat Lonny allang blij is dat ie weer eens met z'n kop op TV mag.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:29 schreef Verida het volgende:
Als ik die kok was zou ik zeggen dat ze het lekker zelf mochten uitzoeken met het eten en er gewoon vandaan lopen. Dit is toch volledig gestoord om zo te doen, terwijl er iemand voor je staat te koken. Ik zou me als kok zijnde heel erg gebruikt voelen en er verder voor bedanken.....
Ik geloof niet dat het echtpaar Gerungan daar op zit te wachten.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:29 schreef schatje het volgende:
Eerder dat Lieke wel een van de koks kan neuken.
Dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 19 december 2007 16:30 schreef Lobasca het volgende:
Is aan Amanda al aan de zuip ofzo?
En wat doen Eric, Sasha en Bram?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:31 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Eric, Sasha en Bram...
dat heeft hij wel gezegd, hij zei dat huub graag de macht had, voorheen was hij de spil in het groepje van 3quote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, thanx![]()
Er wordt echt heel veel duidelijk over Lieke.
Die doen liedjes maken...........ZEGGEN ZE!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat doen Eric, Sasha en Bram?
Er staan ook boxen en microfoons, dus misschien gaat dit 'kut' spul optreden.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef akveor het volgende:
Nog meer bezoek..... Staat er een kerstspecial geplanned ofzo?
[ afbeelding ]
Precies...er worden hier veel dingen fout weer gegeven.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dat heeft hij wel gezegd, hij zei dat huub graag de macht had, voorheen was hij de spil in het groepje van 3
nu hebben huub en lieke ruzie en zijn ze beiden afhankelijk van jaap en ligt de macht meer bij jaap, en daar kan huub niet goed tegen
Het moet op haar manier en anders maar niet.... nou dan maar niet.... daaag Lieke....quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Ayelet het volgende:
Huub probeerde lieke erbij te betrekken weer, maar ze wil zelf niet.
Ze hoeven toch geen relatie te hebben?
Als ik in de buurt van dat hok ben, doe ik het graag voor je.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef Guuskeee het volgende:
kan er nou niet iemand die debiele straathoer met dr kroontje een baksteen met zo'n 100 km/uur tegen dr voorgevel gooien? lijkt me ingewikkeld maar zeker de moeite waard, mooie tv toch?
ik moet lieke echt niet maar die achterlijke trailer trash bimbo is echt de moeite van het doodschoppen WEL waard. en als je nog energie over hebt: niksnut "ik zit voor jan lul in de kooi" zeurlene mag als tweede.
Ja, klopt we zo ongeveer, maar Lieke had daar dus van gemaakt dat Jaap gezegd zou hebben dat Huub de macht wilde hebben. Zo bracht ze het bij Huub, en het is terecht dat Huub dat bij Jaap is gaan navragen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dat heeft hij wel gezegd, hij zei dat huub graag de macht had, voorheen was hij de spil in het groepje van 3
nu hebben huub en lieke ruzie en zijn ze beiden afhankelijk van jaap en ligt de macht meer bij jaap, en daar kan huub niet goed tegen
ja daar komt het toch ook op neer? huub is een controlfreak en wil dat alles gaat zoals hij denkt dat het moet...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, klopt we zo ongeveer, maar Lieke had daar dus van gemaakt dat Jaap gezegd zou hebben dat Huub graag de macht had. Zo bracht ze het bij Huub, en het is terecht dat Huub dat bij Jaap is gaan navragen.
bel maar ff als je in de buurt van de kooi bent, k help je graagquote:Op woensdag 19 december 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik in de buurt van dat hok ben, doe ik het graag voor je.![]()
of Huub heeft de woorden van Lieke zo opgevat, Huub is een beetje para over de woorden van Liekequote:Op woensdag 19 december 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, klopt we zo ongeveer, maar Lieke had daar dus van gemaakt dat Jaap gezegd zou hebben dat Huub de macht wilde hebben. Zo bracht ze het bij Huub, en het is terecht dat Huub dat bij Jaap is gaan navragen.
Ik heb het al anders geformuleerd. Lieke verdraaide het en dikte het aan zodat het leek alsof Jaap iets heel lelijks doorvertelde.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:37 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ja daar komt het toch ook op neer? huub is een controlfreak en wil dat alles gaat zoals hij denkt dat het moet...
Ik zou zeggen: doe je best en schrijf ook eens wat meer op van wat jij kennelijk beter hoort dan veel anderenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Precies...er worden hier veel dingen fout weer gegeven.
Juist, het klopt ongeveer, maar Jaap praat rap en met veel woorden, die is moeilijk te notuleren.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, klopt we zo ongeveer, maar Lieke had daar dus van gemaakt dat Jaap gezegd zou hebben dat Huub graag de macht had. Zo bracht ze het bij Huub, en het is terecht dat Huub dat bij Jaap is gaan navragen.
Ik hoorde Lieke het aan Huub vertellen en ze dikte het enorm aan zodat het als een zware beschuldiging van Jaap richting Huub klonk. Zo had Jaap het niet gezegd en zo was het niet bedoeld.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
of Huub heeft de woorden van Lieke zo opgevat, Huub is een beetje para over de woorden van Lieke
Deze gasten zijn binnengekomen om Lieke tijdelijk te ontlasten, duidelijk toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:40 schreef Varen het volgende:
De dames mogen niet meer klieren tegen Lieke.
Het is simpelweg zo dat Huub geen goed meer kan doen bij Lieke. Dat bleek weer door de zware aanzet van de simpele woorden van Jaap. Ik snap Jaap hier trouwens ook niet helemaal in, tenzij hij graag een beetje tegen Huub ageertquote:Op woensdag 19 december 2007 16:39 schreef Varen het volgende:
[..]
Juist, het klopt ongeveer, maar Jaap praat rap en met veel woorden, die is moeilijk te notuleren.
Lieke zal ook wat warrig zijn van alle toestanden en heeft het niet helemaal goed aan Huub verwoord. Dennis had dat ook, toen alle ballen op hem gingen.
lieke denkt ze straks gezellig met Jaap kan verder spelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het moet op haar manier en anders maar niet.... nou dan maar niet.... daaag Lieke....
En anders kunnen er ook geen stukjes voor TV van gemaakt worden?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze gasten zijn binnengekomen om Lieke tijdelijk te ontlasten, duidelijk toch?
Jaap is ook een mannetjequote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is simpelweg zo dat Huub geen goed meer kan doen bij Lieke. Dat bleek weer door de zware aanzet van de simpele woorden van Jaap. Ik snap Jaap hier trouwens ook niet helemaal in, tenzij hij graag een beetje tegen Huub ageert
Jaap schaakt en denkt vooruit. Hij weet heus wel dat hij tegenover Lieke maar een paar woorden hoeft te laten vallen, zodat hij achteraf altijd kan zeggen dat hij dat niet zo bedoeld heeft. Je hoort niemand zeggen dat Jaap dat niet zo gezegd heeft, alleen maar dat Lieke het aangedikt heeft. Dus is er weer precies gebeurd wat Jaap hoopte.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is simpelweg zo dat Huub geen goed meer kan doen bij Lieke. Dat bleek weer door de zware aanzet van de simpele woorden van Jaap. Ik snap Jaap hier trouwens ook niet helemaal in, tenzij hij graag een beetje tegen Huub ageert
Jaap en Brian lijken in dat opzicht een beetje op elkaar, een beetje hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Jaap schaakt en denkt vooruit. Hij weet heus wel dat hij tegenover Lieke maar een paar woorden hoeft te laten vallen, zodat hij achteraf altijd kan zeggen dat hij dat niet zo bedoeld heeft. Je hoort niemand zeggen dat Jaap dat niet zo gezegd heeft, alleen maar dat Lieke het aangedikt heeft. Dus is er weer precies gebeurd wat Jaap hoopte.
En hij blijft zelf buiten schot.
Nogmaals onderschat Jaap niet
En Amanda mag niet doorgaan met klieren?? dan moet Lieke ook eens ophouden.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef blomst het volgende:
Lieke laat even weten tegen het bezoek dat ze klaar is met Huub
precies, bij eerdere ruzies was jaap ook steeds degene die telkens zijn woorden net iets verdraaide waardoor hij het vuurtje alleen maar hoger op stookte...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Jaap schaakt en denkt vooruit. Hij weet heus wel dat hij tegenover Lieke maar een paar woorden hoeft te laten vallen, zodat hij achteraf altijd kan zeggen dat hij dat niet zo bedoeld heeft. Je hoort niemand zeggen dat Jaap dat niet zo gezegd heeft, alleen maar dat Lieke het aangedikt heeft. Dus is er weer precies gebeurd wat Jaap hoopte.
Oh nee, zeker niet. Hij is de intelligentste in het huisquote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iedereen moet het weten. Ze voelt zich zo belangrijk. Dat gezeur.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef blomst het volgende:
O o o o en Huub wil dat de "dames"ophouden met Lieke klieren. Kijk dat vindt ik nou raarquote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef blomst het volgende:
Ze hebben bepaald geen feestelijke kleren aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:51 schreef Kinga het volgende:
Die 2 kunnen wel redelijk zingen wat ik me ervan herinner...
Ho ho, ik ben zo niet hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Selene en Amanda zijn echt uber gemeen, zoals alleen vrouwen kunnen zijn...
Kutwezens zijn wij![]()
nou en dat zegt meer over die saggo lieke dan over huubquote:Op woensdag 19 december 2007 16:47 schreef blomst het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
Tuurlijk....uit de hondenbak eten is nog te goed voor Liekequote:Op woensdag 19 december 2007 16:50 schreef Ayelet het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iedereen moet het weten. Ze voelt zich zo belangrijk. Dat gezeur.
Maar hij heeft niet gezegd dat Huub had gezegd dat hij graag de macht had. Dat maakte Lieke er tegen Huub van, dus Huub ging verhaal halen bij Jaap die het terecht ontkende.quote:
Heeft Huub dat gezegd?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef riri het volgende:
[..]
Tuurlijk....uit de hondenbak eten is nog te goed voor Lieke
en dat bedoel ik met het vooruitdenken van Jaap. Hij weet hoe Lieke op dit moment onder vuur ligt en beseft dus ook terdege dat zij maar een paar woorden nodig heeft om te denken dat zij weer iets heeft om tegen Huub te zeggen. Jaap heeft natuurlijk zelf ook in de situatie gezeten van alle ballen op Jaap. Hij heeft ook de afgelopen dagen veel met Lieke gepraat en heeft misschien wel als enige door hoe kwetsbaar Lieke op dit moment is. Hij maakt daar goed gebruik van.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Hij is de intelligentste in het huisMaar Lieke verdraaide wel degelijk zijn woorden richting Huub... mij verbaasde dat dus niet na wat we de afgelopen tijd nog meer horen over haar 'eerlijkheid'.
Dat denk ik ook, Lieke weet zich overal uit te kletsen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Hij is de intelligentste in het huisMaar Lieke verdraaide wel degelijk zijn woorden richting Huub... mij verbaasde dat dus niet na wat we de afgelopen tijd nog meer horen over haar 'eerlijkheid'.
Mja, maar wat Jaap wil en plant staat los van de 'eerlijkheid' van Lieke. Die bleef daarstraks opnieuw in gebreke.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:57 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat bedoel ik met het vooruitdenken van Jaap. Hij weet hoe Lieke op dit moment onder vuur ligt en beseft dus ook terdege dat zij maar een paar woorden nodig heeft om te denken dat zij weer iets heeft om tegen Huub te zeggen. Jaap heeft natuurlijk zelf ook in de situatie gezeten van alle ballen op Jaap. Hij heeft ook de afgelopen dagen veel met Lieke gepraat en heeft misschien wel als enige door hoe kwetsbaar Lieke op dit moment is. Hij maakt daar goed gebruik van.
Ook hij weet dat de eerlijkheid van Lieke op dit moment door iedereen met een vergrootglas voor bekeken wordt....
Dat heeft Jaap wel degelijk gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet gezegd dat Huub had gezegd dat hij graag de macht had. Dat maakte Lieke er tegen Huub van, dus Huub ging verhaal halen bij Jaap die het terecht ontkende.
Dat zijn gewoon rotmeiden. Ik heb altijd een hekel aan gepest, ongeacht tegen wie het is gericht.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Lieke weet zich overal uit te kletsen.
Neemt niet weg dat ik wat Amanda en Selene doen afschuwelijk en buiten alle proporties vind, wat een stel rotmeiden.
Ik heb het hem ook horen zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat heeft Jaap wel degelijk gezegd.
Neem je wel je paraplu mee..? Ik hoor dat het mannen regent...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon rotmeiden. Ik heb altijd een hekel aan gepest, ongeacht tegen wie het is gericht.
Oef. Ik ga echt even een ommetje maken
Vergis je niet, audio in DGK is altijd al bagger geweest. Volgens mij doet ze het best goedquote:
Ik neem een drietand mee, kan ik er lekker veel op vastprikkenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Neem je wel je paraplu mee..? Ik hoor dat het mannen regent...
Klopt...maar sommige streamers luisteren met een half oor...die willen horen wat ze willen horenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat heeft Jaap wel degelijk gezegd.
Rot meiden?sletten zijn het,helemaal die silicone hoerquote:Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Lieke weet zich overal uit te kletsen.
Neemt niet weg dat ik wat Amanda en Selene doen afschuwelijk en buiten alle proporties vind, wat een stel rotmeiden.
Total Roef: http://www.totalroef.nl/nl/intro/quote:Op woensdag 19 december 2007 16:57 schreef Ayelet het volgende:
die x-factor mensen. Wie ken ze?
Ik heb ze nog nooit gezien. Of ze zullen me wel weining indruk gemaakt hebben.![]()
Hadden ze Roef en co niet kunnen uitnodigen. Misschien dat het dan nog een lachen is.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem een drietand mee, kan ik er lekker veel op vastprikken![]()
is het niet vanavond dan gebeurt het wel de komende dagen...kun je de klok op gelijk zetten...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het vanavond weer zo escaleert met het treiteren van Lieke dat Huub flipt.
Aan wie vraag je dat?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat? Het ziet er uit als een hoopje darmen
Als hij veel gaat drinken, welquote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het vanavond weer zo escaleert met het treiteren van Lieke dat Huub flipt.
Dan zou ik wel heel snel mijn darmen laten controlerenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat? Het ziet er uit als een hoopje darmen
Nou en ófquote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Rot meiden?sletten zijn het,helemaal die silicone hoer
mooiiiiiii ik zegquote:Op woensdag 19 december 2007 17:09 schreef Varen het volgende:
Selene gaf Huub een klap, ze wil niet zingen
[ afbeelding ]
Nu mag Huub haar wel troosten? Ik ben de weg kwijt.quote:
Nee hoor is voor het plaatje.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:15 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in en zie Huub met zn arm om Lieke, ik heb weer wat gemist.
Sorry voor de late reactie. Dit zeiden Zeur en Aso..quote:
Lijkt me niet dat Huub het mag, maar het gewoon doet. Lieke zal wel geen herrie willen schoppen tijdens het optreden.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu mag Huub haar wel troosten? Ik ben de weg kwijt.
En toch doet het me wat, als ik Huub en Lieke dan zo samen ziequote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu mag Huub haar wel troosten? Ik ben de weg kwijt.
Huub ook niet, laat dat maar aan het trailer trash over.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Huub het mag, maar het gewoon doet. Lieke zal wel geen herrie willen schoppen tijdens het optreden.
En die rat gaat nog winnen ook, dat is het ergequote:Op woensdag 19 december 2007 17:19 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Twee snollen, en links een smerige RAT![]()
mij helemaal niets als ik zie dat huub een traantje weg wil vegen bij lieke en dat weer niet magquote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef Varen het volgende:
[..]
En toch doet het me wat, als ik Huub en Lieke dan zo samen zie
Dat zag ik nou weer nietquote:Op woensdag 19 december 2007 17:20 schreef grazygirl het volgende:![]()
[..]
mij helemaal niets als ik zie dat huub een traantje weg wil vegen bij lieke en dat weer niet magmoet ze ook niet toestaan dat hij een arm om haar heenlegt. madammeke met haar principes
![]()
![]()
heeft niemand ooit last gehad van tegenstrijdige gevoelens?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:20 schreef grazygirl het volgende:![]()
[..]
mij helemaal niets als ik zie dat huub een traantje weg wil vegen bij lieke en dat weer niet magmoet ze ook niet toestaan dat hij een arm om haar heenlegt. madammeke met haar principes
![]()
![]()
Lieke is zo door de mand gevallen vandaag maar het moet voor beide hell zijn op dit moment.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef Varen het volgende:
[..]
En toch doet het me wat, als ik Huub en Lieke dan zo samen zie
Precies, dus ik zeg maak het snel maar weer goed!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is zo door de mand gevallen vandaag maar het moet voor beide hell zijn op dit moment.
Yep ik heb dat een keer meegemaakt!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
heeft niemand ooit last gehad van tegenstrijdige gevoelens?
iemand haten omdat hij/zij je pijn heeft gedaan en tegelijkertijd niets liever willen dan jezelf in zijn/haar armen storten omdat je nog zoveel gevoelens hebt voor die persoon?
ik denk dat Huub Lieke zal willen verdedigen, en Brian zal Amanda verdedigen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Begrijp je niet dat Lieke zo af en toe met normale mensen wil praten als je al maanden tussen dat trash zit?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:27 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke licht de visite ook even in over haar vertrouwensbreuk met huub
Jaap heeft al gezegd dat Huub exit is na de eerste de beste fysieke confrontatie. Als Huub gaat zuipen kun je het script zelf invullen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:29 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat Huub Lieke zal willen verdedigen, en Brian zal Amanda verdedigen.
Ik ga niet kijkenvindt het geen mooie beelden, zo'n aso zooi
En haar hart luchten doet ze dan ook tegen iedereen die het maar horen wil.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:30 schreef riri het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat Lieke zo af en toe met normale mensen wil praten als je al maanden tussen dat trash zit?
Ze zegt niets wat die mensen al niet weten..het is gewoon je hart luchten..een heel normaal fenomeen na een breuk
Ik ga ook niet kijken.... stomme show ook.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:29 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat Huub Lieke zal willen verdedigen, en Brian zal Amanda verdedigen.
Ik ga niet kijkenvindt het geen mooie beelden, zo'n aso zooi
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Scandalous het volgende:
Oh wat leuk ik ben net op tijd voor een medley
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Scandalous het volgende:
Hoho, dit is de duettenmedley (waar de zangeres niemand anders laat zingen).quote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Scandalous het volgende:
Heb jij ff mazzel............quote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Scandalous het volgende:
Ja maar ze doet het bij iedereen die die villa binnenkomt.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:30 schreef riri het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat Lieke zo af en toe met normale mensen wil praten als je al maanden tussen dat trash zit?
Ze zegt niets wat die mensen al niet weten..het is gewoon je hart luchten..een heel normaal fenomeen na een breuk
tegen vreemden..... nee, dat vind ik niet normaalquote:Op woensdag 19 december 2007 17:30 schreef riri het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
En haar hart luchten doet ze dan ook tegen iedereen die het maar horen wil.
Straks de koks nog even.
dus als je je ex niet bij iedereen zwart maakt dan ben je van steen?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:43 schreef riri het volgende:
[..]
Nou en?
Als jij van steen bent hoeft een ander dat nog niet te zijn
Als de hond van de vuilnisman zou komen zou ze die ook aanklampen om Huub zwart te maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:30 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is wel normaal na een breuk...zeker in dat huis waar je bijna altijd op jezelf bent aangewezen en weinig andere ensen ziet...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:42 schreef Desii het volgende:
[..]
tegen vreemden..... nee, dat vind ik niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |