en dat bedoel ik met het vooruitdenken van Jaap. Hij weet hoe Lieke op dit moment onder vuur ligt en beseft dus ook terdege dat zij maar een paar woorden nodig heeft om te denken dat zij weer iets heeft om tegen Huub te zeggen. Jaap heeft natuurlijk zelf ook in de situatie gezeten van alle ballen op Jaap. Hij heeft ook de afgelopen dagen veel met Lieke gepraat en heeft misschien wel als enige door hoe kwetsbaar Lieke op dit moment is. Hij maakt daar goed gebruik van.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Hij is de intelligentste in het huisMaar Lieke verdraaide wel degelijk zijn woorden richting Huub... mij verbaasde dat dus niet na wat we de afgelopen tijd nog meer horen over haar 'eerlijkheid'.
Dat denk ik ook, Lieke weet zich overal uit te kletsen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Hij is de intelligentste in het huisMaar Lieke verdraaide wel degelijk zijn woorden richting Huub... mij verbaasde dat dus niet na wat we de afgelopen tijd nog meer horen over haar 'eerlijkheid'.
Mja, maar wat Jaap wil en plant staat los van de 'eerlijkheid' van Lieke. Die bleef daarstraks opnieuw in gebreke.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:57 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat bedoel ik met het vooruitdenken van Jaap. Hij weet hoe Lieke op dit moment onder vuur ligt en beseft dus ook terdege dat zij maar een paar woorden nodig heeft om te denken dat zij weer iets heeft om tegen Huub te zeggen. Jaap heeft natuurlijk zelf ook in de situatie gezeten van alle ballen op Jaap. Hij heeft ook de afgelopen dagen veel met Lieke gepraat en heeft misschien wel als enige door hoe kwetsbaar Lieke op dit moment is. Hij maakt daar goed gebruik van.
Ook hij weet dat de eerlijkheid van Lieke op dit moment door iedereen met een vergrootglas voor bekeken wordt....
Dat heeft Jaap wel degelijk gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet gezegd dat Huub had gezegd dat hij graag de macht had. Dat maakte Lieke er tegen Huub van, dus Huub ging verhaal halen bij Jaap die het terecht ontkende.
Dat zijn gewoon rotmeiden. Ik heb altijd een hekel aan gepest, ongeacht tegen wie het is gericht.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Lieke weet zich overal uit te kletsen.
Neemt niet weg dat ik wat Amanda en Selene doen afschuwelijk en buiten alle proporties vind, wat een stel rotmeiden.
Ik heb het hem ook horen zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat heeft Jaap wel degelijk gezegd.
Neem je wel je paraplu mee..? Ik hoor dat het mannen regent...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon rotmeiden. Ik heb altijd een hekel aan gepest, ongeacht tegen wie het is gericht.
Oef. Ik ga echt even een ommetje maken
Vergis je niet, audio in DGK is altijd al bagger geweest. Volgens mij doet ze het best goedquote:
Ik neem een drietand mee, kan ik er lekker veel op vastprikkenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Neem je wel je paraplu mee..? Ik hoor dat het mannen regent...
Klopt...maar sommige streamers luisteren met een half oor...die willen horen wat ze willen horenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat heeft Jaap wel degelijk gezegd.
Rot meiden?sletten zijn het,helemaal die silicone hoerquote:Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Lieke weet zich overal uit te kletsen.
Neemt niet weg dat ik wat Amanda en Selene doen afschuwelijk en buiten alle proporties vind, wat een stel rotmeiden.
Total Roef: http://www.totalroef.nl/nl/intro/quote:Op woensdag 19 december 2007 16:57 schreef Ayelet het volgende:
die x-factor mensen. Wie ken ze?
Ik heb ze nog nooit gezien. Of ze zullen me wel weining indruk gemaakt hebben.![]()
Hadden ze Roef en co niet kunnen uitnodigen. Misschien dat het dan nog een lachen is.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem een drietand mee, kan ik er lekker veel op vastprikken![]()
is het niet vanavond dan gebeurt het wel de komende dagen...kun je de klok op gelijk zetten...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het vanavond weer zo escaleert met het treiteren van Lieke dat Huub flipt.
Aan wie vraag je dat?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat? Het ziet er uit als een hoopje darmen
Als hij veel gaat drinken, welquote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het vanavond weer zo escaleert met het treiteren van Lieke dat Huub flipt.
Dan zou ik wel heel snel mijn darmen laten controlerenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat? Het ziet er uit als een hoopje darmen
Nou en ófquote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Rot meiden?sletten zijn het,helemaal die silicone hoer
mooiiiiiii ik zegquote:Op woensdag 19 december 2007 17:09 schreef Varen het volgende:
Selene gaf Huub een klap, ze wil niet zingen
[ afbeelding ]
Nu mag Huub haar wel troosten? Ik ben de weg kwijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |