Total Roef: http://www.totalroef.nl/nl/intro/quote:Op woensdag 19 december 2007 16:57 schreef Ayelet het volgende:
die x-factor mensen. Wie ken ze?
Ik heb ze nog nooit gezien. Of ze zullen me wel weining indruk gemaakt hebben.![]()
Hadden ze Roef en co niet kunnen uitnodigen. Misschien dat het dan nog een lachen is.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem een drietand mee, kan ik er lekker veel op vastprikken![]()
is het niet vanavond dan gebeurt het wel de komende dagen...kun je de klok op gelijk zetten...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het vanavond weer zo escaleert met het treiteren van Lieke dat Huub flipt.
Aan wie vraag je dat?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat? Het ziet er uit als een hoopje darmen
Als hij veel gaat drinken, welquote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het vanavond weer zo escaleert met het treiteren van Lieke dat Huub flipt.
Dan zou ik wel heel snel mijn darmen laten controlerenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat? Het ziet er uit als een hoopje darmen
Nou en ófquote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Rot meiden?sletten zijn het,helemaal die silicone hoer
mooiiiiiii ik zegquote:Op woensdag 19 december 2007 17:09 schreef Varen het volgende:
Selene gaf Huub een klap, ze wil niet zingen
[ afbeelding ]
Nu mag Huub haar wel troosten? Ik ben de weg kwijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |