Rot meiden?sletten zijn het,helemaal die silicone hoerquote:Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Lieke weet zich overal uit te kletsen.
Neemt niet weg dat ik wat Amanda en Selene doen afschuwelijk en buiten alle proporties vind, wat een stel rotmeiden.
Total Roef: http://www.totalroef.nl/nl/intro/quote:Op woensdag 19 december 2007 16:57 schreef Ayelet het volgende:
die x-factor mensen. Wie ken ze?
Ik heb ze nog nooit gezien. Of ze zullen me wel weining indruk gemaakt hebben.![]()
Hadden ze Roef en co niet kunnen uitnodigen. Misschien dat het dan nog een lachen is.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem een drietand mee, kan ik er lekker veel op vastprikken![]()
is het niet vanavond dan gebeurt het wel de komende dagen...kun je de klok op gelijk zetten...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het vanavond weer zo escaleert met het treiteren van Lieke dat Huub flipt.
Aan wie vraag je dat?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat? Het ziet er uit als een hoopje darmen
Als hij veel gaat drinken, welquote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het vanavond weer zo escaleert met het treiteren van Lieke dat Huub flipt.
Dan zou ik wel heel snel mijn darmen laten controlerenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
wat is dat? Het ziet er uit als een hoopje darmen
Nou en ófquote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Rot meiden?sletten zijn het,helemaal die silicone hoer
mooiiiiiii ik zegquote:Op woensdag 19 december 2007 17:09 schreef Varen het volgende:
Selene gaf Huub een klap, ze wil niet zingen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |