Yep, ze zijn zelfs getrouwd hoor ik nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, met twee oorbellen en luisterend naar een naam als Darryl of zo.
Eerder dat Lieke wel een van de koks kan neuken.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zet zich lekker classy neer tegenover het bezoek.
Klopt, een standbeeld.quote:
Ik denk dat Lonny allang blij is dat ie weer eens met z'n kop op TV mag.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:29 schreef Verida het volgende:
Als ik die kok was zou ik zeggen dat ze het lekker zelf mochten uitzoeken met het eten en er gewoon vandaan lopen. Dit is toch volledig gestoord om zo te doen, terwijl er iemand voor je staat te koken. Ik zou me als kok zijnde heel erg gebruikt voelen en er verder voor bedanken.....
Ik geloof niet dat het echtpaar Gerungan daar op zit te wachten.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:29 schreef schatje het volgende:
Eerder dat Lieke wel een van de koks kan neuken.
Dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 19 december 2007 16:30 schreef Lobasca het volgende:
Is aan Amanda al aan de zuip ofzo?
En wat doen Eric, Sasha en Bram?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:31 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Eric, Sasha en Bram...
dat heeft hij wel gezegd, hij zei dat huub graag de macht had, voorheen was hij de spil in het groepje van 3quote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, thanx![]()
Er wordt echt heel veel duidelijk over Lieke.
Die doen liedjes maken...........ZEGGEN ZE!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat doen Eric, Sasha en Bram?
Er staan ook boxen en microfoons, dus misschien gaat dit 'kut' spul optreden.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef akveor het volgende:
Nog meer bezoek..... Staat er een kerstspecial geplanned ofzo?
[ afbeelding ]
Precies...er worden hier veel dingen fout weer gegeven.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dat heeft hij wel gezegd, hij zei dat huub graag de macht had, voorheen was hij de spil in het groepje van 3
nu hebben huub en lieke ruzie en zijn ze beiden afhankelijk van jaap en ligt de macht meer bij jaap, en daar kan huub niet goed tegen
Het moet op haar manier en anders maar niet.... nou dan maar niet.... daaag Lieke....quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Ayelet het volgende:
Huub probeerde lieke erbij te betrekken weer, maar ze wil zelf niet.
Ze hoeven toch geen relatie te hebben?
Als ik in de buurt van dat hok ben, doe ik het graag voor je.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef Guuskeee het volgende:
kan er nou niet iemand die debiele straathoer met dr kroontje een baksteen met zo'n 100 km/uur tegen dr voorgevel gooien? lijkt me ingewikkeld maar zeker de moeite waard, mooie tv toch?
ik moet lieke echt niet maar die achterlijke trailer trash bimbo is echt de moeite van het doodschoppen WEL waard. en als je nog energie over hebt: niksnut "ik zit voor jan lul in de kooi" zeurlene mag als tweede.
Ja, klopt we zo ongeveer, maar Lieke had daar dus van gemaakt dat Jaap gezegd zou hebben dat Huub de macht wilde hebben. Zo bracht ze het bij Huub, en het is terecht dat Huub dat bij Jaap is gaan navragen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dat heeft hij wel gezegd, hij zei dat huub graag de macht had, voorheen was hij de spil in het groepje van 3
nu hebben huub en lieke ruzie en zijn ze beiden afhankelijk van jaap en ligt de macht meer bij jaap, en daar kan huub niet goed tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |