achter heeft geaccepteerd dat het personeel het spel mee speelt.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef riri het volgende:
Palma heeft na verificatie op de fora gekeken of ze Lieke zo zou benaderen zoals ze vanmorgen deed....
Op de fora heeft ze gemerkt hoe er over Lieke werd gesproken...Palma voelde zich hierdoor gesterkt.
De vorige keer in het begin toen ze voortdurend Lieke zo aanpakte kreeg Palma de wind van voren en dimde ze in
Nu voelde Palma zich gesterkt.
Mensen op de fora zijn er zelf debet aan dat erin die villa die trash zich zo gedraagt...gewoon omdat ze openlijk die mensen steunen.
Ook Huub heeft ervoor gezorgd dat dat nu zo gebeurt,hij is daar zelf debet aan.
Als het straks weer fout af gaat lopen dan zijn daar heel veel mensen debet aan,ze hebben willens en wetens deze kant opgestuurd
Doet ze volgens mij meer om lekker bezig te zijn met een niet-vijandig mens.. de rest valt haar toch constant aan.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Gaat Lieke nu echt de kok helpen? Hemelse goedheid, ze heeft echt een bord voor haar kop om te gaan koken voor de rest.
Aha, thanxquote:Op woensdag 19 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegen Huub had ze gezegd dat Jaap tegen haar had gezegd dat Huub enorm met macht bezig was. Dit ontkent Jaap, dat heeft hij helemaal niet gezegd.
nu nog nietquote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Gaat Lieke nu echt de kok helpen? Hemelse goedheid, ze heeft echt een bord voor haar kop om te gaan koken voor de rest.
Een grote kale man?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:22 schreef Copycat het volgende:
Lonny? Is zijn coked-up vriendje er ook bij?
Samengevat komt het steeds weer op hetzelfde neer: Huub kan geen goed meer doen, en als Huub iets goeds doet, is het toch slecht voor haar en kwaad bedoeld.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, thanx![]()
Er wordt echt heel veel duidelijk over Lieke.
Zo denkt Lieke haar verblijf in de villa te kunnen uitzitten. Aktiviteiten doen met binnenkomers en verder niets te maken willen hebben met andere spelers. Op Jaap na natuurlijk want zij gokt erop dat Jaap Huub weg zal sturen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
Ja, met twee oorbellen en luisterend naar een naam als Darryl of zo.quote:
Dat was voor Liekequote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef grazygirl het volgende:
ik dacht dat ik een paar minuten geleden amanda bakjes hoorde vragen voor voer en water voor nicky en juicy??iemand anders dat ook gehoord?die harige balletjes zijn er toch noet?of heb ik wat gemist?
Ja, ik hoorde het ook. Op de een of andere manier leek het een sneer naar Lieke die net aan kwam lopen, maar helemaal begrijpen deed ik hem niet. Zoiets als 'kijk daar is behulpzame Lieke weer die ook beter voor de hondjes zorgde dan ikzelf'.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:26 schreef grazygirl het volgende:
ik dacht dat ik een paar minuten geleden amanda bakjes hoorde vragen voor voer en water voor nicky en juicy??iemand anders dat ook gehoord?die harige balletjes zijn er toch noet?of heb ik wat gemist?
Ze zet zich lekker classy neer tegenover het bezoek.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
Selene: "Daar zit een kut op de bank".
Dames.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef Varen het volgende:
Wat zei Huub tegen Lieke over Amanda
kunst zei ze toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
Selene: "Daar zit een kut op de bank".
Yep, ze zijn zelfs getrouwd hoor ik nu.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, met twee oorbellen en luisterend naar een naam als Darryl of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |