Niet als zij de nieuwe miljonair is, dan zijn dit bonuspunten.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Wat een volslagen idioot is die Selene toch. Lieke treiteren, alsof haar dat als niet-speler ook maar iets oplevert.
Momenteel speelt ze helemaal de rol van Nadia. Niet erg verheffend, of nieuw, dit gepest.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet als zij de nieuwe miljonair is, dan zijn dit bonuspunten.
Ik haat dat wijf.
Ik zou die wijven allang in de haren gevlogen zijn, mooie exit toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef ericahysterica het volgende:
knap dat lieke dat gejank van die meiden aan kan horen.
nu zingen ze over reiki en zeiknie
Diezelfde Amanda die een berisping kreeg (en bijna een aanklacht) omdat ze een homostoel voor Eric had versierd compleet met condoomsquote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
was het niet Amanda die ooit zei dat ze toen met zijn allen tegen Eric, dat dat niet in haar aard lag?
Fraai? Tis net een wandelende kerstboom.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Lieke op kantoor, ze zien er fraai uit, maar er komt niks fraais uit hun mond
ja het zou lieke sieren als ze die rotmeiden het kantoor uitschoptequote:Op woensdag 19 december 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou die wijven allang in de haren gevlogen zijn, mooie exit toch?
Ik denk dat Lieke zich gewoon afsluit en het niet hoortquote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef ericahysterica het volgende:
knap dat lieke dat gejank van die meiden aan kan horen.
nu zingen ze over reiki en zeiknie
Ach, het ligt ook niet in de aard van Zeurlène om zich met het spel te bemoeien......quote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
was het niet Amanda die ooit zei dat ze toen met zijn allen tegen Eric, dat dat niet in haar aard lag?
Pech voor Palma, ik vond het een ordinaire vertoning.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef riri het volgende:
Palma heeft na verificatie op de fora gekeken of ze Lieke zo zou benaderen zoals ze vanmorgen deed....
Op de fora heeft ze gemerkt hoe er over Lieke werd gesproken...Palma voelde zich hierdoor gesterkt.
De vorige keer in het begin toen ze voortdurend Lieke zo aanpakte kreeg Palma de wind van voren en dimde ze in
Nu voelde Palma zich gesterkt.
Mensen op de fora zijn er zelf debet aan dat erin die villa die trash zich zo gedraagt...gewoon omdat ze openlijk die mensen steunen.
Ook Huub heeft ervoor gezorgd dat dat nu zo gebeurt,hij is daar zelf debet aan.
Als het straks weer fout af gaat lopen dan zijn daar heel veel mensen debet aan,ze hebben willens en wetens deze kant opgestuurd
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:15 schreef riri het volgende:
Palma heeft na verificatie op de fora gekeken of ze Lieke zo zou benaderen zoals ze vanmorgen deed....
Op de fora heeft ze gemerkt hoe er over Lieke werd gesproken...Palma voelde zich hierdoor gesterkt.
De vorige keer in het begin toen ze voortdurend Lieke zo aanpakte kreeg Palma de wind van voren en dimde ze in
Nu voelde Palma zich gesterkt.
Mensen op de fora zijn er zelf debet aan dat erin die villa die trash zich zo gedraagt...gewoon omdat ze openlijk die mensen steunen.
Ook Huub heeft ervoor gezorgd dat dat nu zo gebeurt,hij is daar zelf debet aan.
Als het straks weer fout af gaat lopen dan zijn daar heel veel mensen debet aan,ze hebben willens en wetens deze kant opgestuurd
ik hoopte dat het een lekker marinier, de nieuwe miljonair, voor Lieke zou zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 16:17 schreef ericahysterica het volgende:
er komt een auto aan
Je hebt gelijk ook, het was te erg. Wat een kutwijven.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef Varen het volgende:
Ik ga niet opschrijven wat de "dames"allemaal zeggen hoor, ik ben niet voor Lieke, maar ik hou hier niet van, vooral omdat het door Brian aangesturd wordt.
Wát een biatch.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:19 schreef schatje het volgende:
Selene: "U hoeft niet te koken voor Lieke, zij is personeel hier".
Vertel, alles stond gemute hier.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft dus ook de woorden van Jaap tegenover Huub verdraaid.
ik hou hier ook niet van maar het is een pestspel tenslotte en Lieke kan er ook wat vanquote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef Varen het volgende:
Ik ga niet opschrijven wat de "dames"allemaal zeggen hoor, ik ben niet voor Lieke, maar ik hou hier niet van, vooral omdat het door Brian aangesturd wordt.
Tegen Huub had ze gezegd dat Jaap tegen haar had gezegd dat Huub enorm met macht bezig was. Dit ontkent Jaap, dat heeft hij helemaal niet gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, alles stond gemute hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |