Het moet op haar manier en anders maar niet.... nou dan maar niet.... daaag Lieke....quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Ayelet het volgende:
Huub probeerde lieke erbij te betrekken weer, maar ze wil zelf niet.
Ze hoeven toch geen relatie te hebben?
Als ik in de buurt van dat hok ben, doe ik het graag voor je.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef Guuskeee het volgende:
kan er nou niet iemand die debiele straathoer met dr kroontje een baksteen met zo'n 100 km/uur tegen dr voorgevel gooien? lijkt me ingewikkeld maar zeker de moeite waard, mooie tv toch?
ik moet lieke echt niet maar die achterlijke trailer trash bimbo is echt de moeite van het doodschoppen WEL waard. en als je nog energie over hebt: niksnut "ik zit voor jan lul in de kooi" zeurlene mag als tweede.
Ja, klopt we zo ongeveer, maar Lieke had daar dus van gemaakt dat Jaap gezegd zou hebben dat Huub de macht wilde hebben. Zo bracht ze het bij Huub, en het is terecht dat Huub dat bij Jaap is gaan navragen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:33 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dat heeft hij wel gezegd, hij zei dat huub graag de macht had, voorheen was hij de spil in het groepje van 3
nu hebben huub en lieke ruzie en zijn ze beiden afhankelijk van jaap en ligt de macht meer bij jaap, en daar kan huub niet goed tegen
ja daar komt het toch ook op neer? huub is een controlfreak en wil dat alles gaat zoals hij denkt dat het moet...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, klopt we zo ongeveer, maar Lieke had daar dus van gemaakt dat Jaap gezegd zou hebben dat Huub graag de macht had. Zo bracht ze het bij Huub, en het is terecht dat Huub dat bij Jaap is gaan navragen.
bel maar ff als je in de buurt van de kooi bent, k help je graagquote:Op woensdag 19 december 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik in de buurt van dat hok ben, doe ik het graag voor je.![]()
of Huub heeft de woorden van Lieke zo opgevat, Huub is een beetje para over de woorden van Liekequote:Op woensdag 19 december 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, klopt we zo ongeveer, maar Lieke had daar dus van gemaakt dat Jaap gezegd zou hebben dat Huub de macht wilde hebben. Zo bracht ze het bij Huub, en het is terecht dat Huub dat bij Jaap is gaan navragen.
Ik heb het al anders geformuleerd. Lieke verdraaide het en dikte het aan zodat het leek alsof Jaap iets heel lelijks doorvertelde.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:37 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ja daar komt het toch ook op neer? huub is een controlfreak en wil dat alles gaat zoals hij denkt dat het moet...
Ik zou zeggen: doe je best en schrijf ook eens wat meer op van wat jij kennelijk beter hoort dan veel anderenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Precies...er worden hier veel dingen fout weer gegeven.
Juist, het klopt ongeveer, maar Jaap praat rap en met veel woorden, die is moeilijk te notuleren.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, klopt we zo ongeveer, maar Lieke had daar dus van gemaakt dat Jaap gezegd zou hebben dat Huub graag de macht had. Zo bracht ze het bij Huub, en het is terecht dat Huub dat bij Jaap is gaan navragen.
Ik hoorde Lieke het aan Huub vertellen en ze dikte het enorm aan zodat het als een zware beschuldiging van Jaap richting Huub klonk. Zo had Jaap het niet gezegd en zo was het niet bedoeld.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
of Huub heeft de woorden van Lieke zo opgevat, Huub is een beetje para over de woorden van Lieke
Deze gasten zijn binnengekomen om Lieke tijdelijk te ontlasten, duidelijk toch?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:40 schreef Varen het volgende:
De dames mogen niet meer klieren tegen Lieke.
Het is simpelweg zo dat Huub geen goed meer kan doen bij Lieke. Dat bleek weer door de zware aanzet van de simpele woorden van Jaap. Ik snap Jaap hier trouwens ook niet helemaal in, tenzij hij graag een beetje tegen Huub ageertquote:Op woensdag 19 december 2007 16:39 schreef Varen het volgende:
[..]
Juist, het klopt ongeveer, maar Jaap praat rap en met veel woorden, die is moeilijk te notuleren.
Lieke zal ook wat warrig zijn van alle toestanden en heeft het niet helemaal goed aan Huub verwoord. Dennis had dat ook, toen alle ballen op hem gingen.
lieke denkt ze straks gezellig met Jaap kan verder spelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het moet op haar manier en anders maar niet.... nou dan maar niet.... daaag Lieke....
En anders kunnen er ook geen stukjes voor TV van gemaakt worden?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze gasten zijn binnengekomen om Lieke tijdelijk te ontlasten, duidelijk toch?
Jaap is ook een mannetjequote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is simpelweg zo dat Huub geen goed meer kan doen bij Lieke. Dat bleek weer door de zware aanzet van de simpele woorden van Jaap. Ik snap Jaap hier trouwens ook niet helemaal in, tenzij hij graag een beetje tegen Huub ageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |