Draaf je niet een beetje door? De afgelopen weken heeft Lieke niet onder vuur gelegen maar heeft ze het vooral zichzelf moeilijk gemaakt om Huub af te gaan vallen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:31 schreef riri het volgende:
[..]
Mij doet het me alleen maar denken aan de de afgelopen7 maanden 24/7 hetzelfde gebash op Lieke.
Geen enkele verandering in.
Natasia zit met veel plezier he haar kinderen pvolgen wat zij heeft ingezet met die verstande dat ook Huub daar nu bijzit
De enige die er neit aan mee doet is Jaap.
Jaap is een goeie kerel...die zooi die met Amanda en Brian meedoet is pure trash...de fora die deze mensen steunen zijn geen haar beter
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooooh, vandaar die ignore knop![]()
Kom maar zoveel aan Lieke als je wilt hoor
En dat is dus hetgene waar ze mee moet leren dealenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:33 schreef diedirk het volgende:
Dit is de meest eerlijke uitspraak die ik vandaag gehoord heb.
Lieke: het is zo niet eerlijk.
Ze heeft 100% gelijk, maaar iedereen gelooft altijd manipulator Huub
Ik denk niet dat ze doelt op Huub maar op achter.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:33 schreef diedirk het volgende:
Dit is de meest eerlijke uitspraak die ik vandaag gehoord heb.
Lieke: het is zo niet eerlijk.
Ze heeft 100% gelijk, maaar iedereen gelooft altijd manipulator Huub
Tuulijk omdat hij diep in zichzlef weet dat ze gelijk heeft en hij fout zit.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef noekje het volgende:
Huub zijn intenties zijn nu wel goed volgens mij.
BQ. Niet overal wat achter zoeken meid, ze waren in de woonkamer met iets bezig... Daarom moesten ze net ook beneden blijven.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
Plasma geeft aan : Klaar en Lieke begint te huilen. Toneelhaakklaar?
Ze ging wel huilenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
BQ. Niet overal wat achter zoeken meid, ze waren in de woonkamer met iets bezig... Daarom moesten ze net ook beneden blijven.
Ja zo zie ik het ook, daarom vindt Lieke het ook niet eerlijk, denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Mag ik concluderen dat Lieke alleen verder mag als ze weer samen met Huub de verhaallijn doorzet maar dat zelf niet wil dus toneelhaak?
Huub doet zijn best om haar over te halen maar dat lukt dus niet.
Van het gezegde waar twee vechten hebben twee schuld heb jij nog nooit gehoord zeker?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tuulijk omdat hij diep in zichzlef weet dat ze gelijk heeft en hij fout zit.
En DAT vreet aan hem
Ik zoek niet overal wat achter maar ik zie wat ik zie. Huub ligt in de slaapkamer te lezen, plotseling staat hij op en loopt naar de Chill waar Amanda het heeft over een gesprek off cam met Lieke over de PoPo. Huub stiert naar de Private en krijgt een telefoontje dat hij voorlopig moet blijven zitten met Lieke.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
BQ. Niet overal wat achter zoeken meid, ze waren in de woonkamer met iets bezig... Daarom moesten ze net ook beneden blijven.
Een foto van jezelf?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toneelhaak Lieke, dan zijn we ook meteen van die iRRi users af die werkelijk op elke vorm van kritiek op de Reiki prins met zo'n discipel reactie komen.
KOM NIET AAN DE REIKI PROFEET.
Als ze buiten flink d'r anabolenshakes drinkt kan ze er binnen een jaar nog zo uit zien
(niet vergeten om je snor te scheren)
Dat script ligt volgens mij al lang klaar. Brian en Amanda zijn het koningskoppel van de kooi. Ben blij dat ik republikein ben.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
Als het zo door gaat winnen Brian en Amanda
En dat is het grote verschil Huub weet wie zijn boterham betaald en als hij niet presteerd hij ontslagen wordt. Dat er in een bedrijf altijd mensen zijn die er de kantjes af kunnen lopen en dat hij er keihard voor moet werken dat is nu eenmaal zo maar Lieke zit duidelijk niet in de positie waarin zij niet kan weigeren om te werken dan is het verder nog een kort verblijf voor haar.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub tegen Lieke: We moeten gezellig doen buiten
Lieke: Alsof we zo gezellig zijn
Huub: Tja Lieke, het werk gaat gewoon door.
Lieke wil niet mee naar buiten, Huub verzucht dat ze "achter" dan maar even moet bellen.
Och ja natuurlijk... wat raar inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha, Huub: Ik ben vandaag jarig... Het natuurlijk al kerst, heel gek
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Dark het volgende:
Nog een leuke van Palma - Als Lieke hier wint, hang ik mezelf op!
Nog erger, Brian staat op het ijs.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef noekje het volgende:
Ah, da's gezellig zo'n kraam in de tuin. Nu nog schaatsen met disneyfiguren.
Niet op de persoon spelen aub ;-)quote:
Brian en Amanda doen voorkomen alsof Lieke dat heeft gedaan,alsof Lieke met hun samen wou spelen...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian en Amanda ruiken iig bloed.
Die Brian en Amanda die ze maar bleef paaien en het blaast behoorlijk op in haar gezicht. Ze heeft er alles aan gedaan, ook buiten de streams om zodat Brian en Amanda met haar tegen Huub gingen spelen maar het omgekeerde is gebeurd. Nu zou je zomaar, Deal with it, kunnen zeggen.
Zo'n term die zij ook altijd graag gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |