Nee hoor is voor het plaatje.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:15 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in en zie Huub met zn arm om Lieke, ik heb weer wat gemist.
Sorry voor de late reactie. Dit zeiden Zeur en Aso..quote:
Lijkt me niet dat Huub het mag, maar het gewoon doet. Lieke zal wel geen herrie willen schoppen tijdens het optreden.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu mag Huub haar wel troosten? Ik ben de weg kwijt.
En toch doet het me wat, als ik Huub en Lieke dan zo samen ziequote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu mag Huub haar wel troosten? Ik ben de weg kwijt.
Huub ook niet, laat dat maar aan het trailer trash over.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Huub het mag, maar het gewoon doet. Lieke zal wel geen herrie willen schoppen tijdens het optreden.
En die rat gaat nog winnen ook, dat is het ergequote:Op woensdag 19 december 2007 17:19 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Twee snollen, en links een smerige RAT![]()
mij helemaal niets als ik zie dat huub een traantje weg wil vegen bij lieke en dat weer niet magquote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef Varen het volgende:
[..]
En toch doet het me wat, als ik Huub en Lieke dan zo samen zie
Dat zag ik nou weer nietquote:Op woensdag 19 december 2007 17:20 schreef grazygirl het volgende:![]()
[..]
mij helemaal niets als ik zie dat huub een traantje weg wil vegen bij lieke en dat weer niet magmoet ze ook niet toestaan dat hij een arm om haar heenlegt. madammeke met haar principes
![]()
![]()
heeft niemand ooit last gehad van tegenstrijdige gevoelens?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:20 schreef grazygirl het volgende:![]()
[..]
mij helemaal niets als ik zie dat huub een traantje weg wil vegen bij lieke en dat weer niet magmoet ze ook niet toestaan dat hij een arm om haar heenlegt. madammeke met haar principes
![]()
![]()
Lieke is zo door de mand gevallen vandaag maar het moet voor beide hell zijn op dit moment.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef Varen het volgende:
[..]
En toch doet het me wat, als ik Huub en Lieke dan zo samen zie
Precies, dus ik zeg maak het snel maar weer goed!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is zo door de mand gevallen vandaag maar het moet voor beide hell zijn op dit moment.
Yep ik heb dat een keer meegemaakt!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
heeft niemand ooit last gehad van tegenstrijdige gevoelens?
iemand haten omdat hij/zij je pijn heeft gedaan en tegelijkertijd niets liever willen dan jezelf in zijn/haar armen storten omdat je nog zoveel gevoelens hebt voor die persoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |