Nee hoor is voor het plaatje.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:15 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in en zie Huub met zn arm om Lieke, ik heb weer wat gemist.
Sorry voor de late reactie. Dit zeiden Zeur en Aso..quote:
Lijkt me niet dat Huub het mag, maar het gewoon doet. Lieke zal wel geen herrie willen schoppen tijdens het optreden.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu mag Huub haar wel troosten? Ik ben de weg kwijt.
En toch doet het me wat, als ik Huub en Lieke dan zo samen ziequote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu mag Huub haar wel troosten? Ik ben de weg kwijt.
Huub ook niet, laat dat maar aan het trailer trash over.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Huub het mag, maar het gewoon doet. Lieke zal wel geen herrie willen schoppen tijdens het optreden.
En die rat gaat nog winnen ook, dat is het ergequote:Op woensdag 19 december 2007 17:19 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Twee snollen, en links een smerige RAT![]()
mij helemaal niets als ik zie dat huub een traantje weg wil vegen bij lieke en dat weer niet magquote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef Varen het volgende:
[..]
En toch doet het me wat, als ik Huub en Lieke dan zo samen zie
Dat zag ik nou weer nietquote:Op woensdag 19 december 2007 17:20 schreef grazygirl het volgende:![]()
[..]
mij helemaal niets als ik zie dat huub een traantje weg wil vegen bij lieke en dat weer niet magmoet ze ook niet toestaan dat hij een arm om haar heenlegt. madammeke met haar principes
![]()
![]()
heeft niemand ooit last gehad van tegenstrijdige gevoelens?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:20 schreef grazygirl het volgende:![]()
[..]
mij helemaal niets als ik zie dat huub een traantje weg wil vegen bij lieke en dat weer niet magmoet ze ook niet toestaan dat hij een arm om haar heenlegt. madammeke met haar principes
![]()
![]()
Lieke is zo door de mand gevallen vandaag maar het moet voor beide hell zijn op dit moment.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef Varen het volgende:
[..]
En toch doet het me wat, als ik Huub en Lieke dan zo samen zie
Precies, dus ik zeg maak het snel maar weer goed!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is zo door de mand gevallen vandaag maar het moet voor beide hell zijn op dit moment.
Yep ik heb dat een keer meegemaakt!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:22 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
heeft niemand ooit last gehad van tegenstrijdige gevoelens?
iemand haten omdat hij/zij je pijn heeft gedaan en tegelijkertijd niets liever willen dan jezelf in zijn/haar armen storten omdat je nog zoveel gevoelens hebt voor die persoon?
ik denk dat Huub Lieke zal willen verdedigen, en Brian zal Amanda verdedigen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:05 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het vanavond weer zo escaleert met het treiteren van Lieke dat Huub flipt.
Begrijp je niet dat Lieke zo af en toe met normale mensen wil praten als je al maanden tussen dat trash zit?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:27 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke licht de visite ook even in over haar vertrouwensbreuk met huub
Jaap heeft al gezegd dat Huub exit is na de eerste de beste fysieke confrontatie. Als Huub gaat zuipen kun je het script zelf invullen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:29 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat Huub Lieke zal willen verdedigen, en Brian zal Amanda verdedigen.
Ik ga niet kijkenvindt het geen mooie beelden, zo'n aso zooi
En haar hart luchten doet ze dan ook tegen iedereen die het maar horen wil.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:30 schreef riri het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat Lieke zo af en toe met normale mensen wil praten als je al maanden tussen dat trash zit?
Ze zegt niets wat die mensen al niet weten..het is gewoon je hart luchten..een heel normaal fenomeen na een breuk
Ik ga ook niet kijken.... stomme show ook.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:29 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat Huub Lieke zal willen verdedigen, en Brian zal Amanda verdedigen.
Ik ga niet kijkenvindt het geen mooie beelden, zo'n aso zooi
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Scandalous het volgende:
Oh wat leuk ik ben net op tijd voor een medley
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Scandalous het volgende:
Hoho, dit is de duettenmedley (waar de zangeres niemand anders laat zingen).quote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Scandalous het volgende:
Heb jij ff mazzel............quote:Op woensdag 19 december 2007 17:39 schreef Scandalous het volgende:
Ja maar ze doet het bij iedereen die die villa binnenkomt.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:30 schreef riri het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat Lieke zo af en toe met normale mensen wil praten als je al maanden tussen dat trash zit?
Ze zegt niets wat die mensen al niet weten..het is gewoon je hart luchten..een heel normaal fenomeen na een breuk
tegen vreemden..... nee, dat vind ik niet normaalquote:Op woensdag 19 december 2007 17:30 schreef riri het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
En haar hart luchten doet ze dan ook tegen iedereen die het maar horen wil.
Straks de koks nog even.
dus als je je ex niet bij iedereen zwart maakt dan ben je van steen?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:43 schreef riri het volgende:
[..]
Nou en?
Als jij van steen bent hoeft een ander dat nog niet te zijn
Als de hond van de vuilnisman zou komen zou ze die ook aanklampen om Huub zwart te maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:30 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is wel normaal na een breuk...zeker in dat huis waar je bijna altijd op jezelf bent aangewezen en weinig andere ensen ziet...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:42 schreef Desii het volgende:
[..]
tegen vreemden..... nee, dat vind ik niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |