Moet wel een aardig woordje over gesproken worden ja. Kan toch niet dit.quote:
Ben ik blij dat ik ga werkenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Onaardig woordje wordt het meer.
Tevens succesformule voor mij. (elk jaar nog gebeld bij SR)quote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef RayMania het volgende:
Zeer goeie 3FM-request gedaan, Vaduz. Echt een 90's hit.
Ooh okquote:Op woensdag 19 december 2007 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is er niet opgeweest hoor, moet nog komen.
zo ben ik de vorige keer ook de kelder ingeloktquote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
In het ballenhok mag het nog wel.
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef RayMania het volgende:
Ik kweek echt dikke RSI hier, niet leuk.
Jammer.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo ben ik de vorige keer ook de kelder ingeloktik trap er niet meer in
Ik kijk alleen als je hier in Ray z'n topic stemt: Ongelooflijk, dit kan toch niet waar zijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de jaarlijsten.
Jaarlijstjes 2007!
Ik deed al nooit mee aan dat topic geloof ik.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als je hier in Ray z'n topic stemt: Ongelooflijk, dit kan toch niet waar zijn?
Nou en!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik deed al nooit mee aan dat topic geloof ik.
Dat is het glazen huis ook.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
Goede actie, maar het idee is wel erg onorgineel.
Dat is niet gejat van een anderquote:
Wat wél origineel is:quote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
Goede actie, maar het idee is wel erg onorgineel.
Spam.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat wél origineel is:
Ongelooflijk, dit kan toch niet waar zijn?
Nou en? Het is echt vét leuk! Moet je maar eens kijken!quote:
Je bent liefquote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nou en? Het is echt vét leuk! Moet je maar eens kijken!
Alleen als je even stemt.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Wie ik?
Ah, maakt niet uit. Denk dat het ook aan de titel ligt, valt niet meer echt op. Dat ga ik volgende keer anders doenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:07 schreef Suijk het volgende:
Gestemd, sorry Ray. Ik weet dat het een ontzettend werk is, wat ik graag zou willen behouden!
Pffff, ik wacht nog ffquote:Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alleen als je even stemt.
Dan moet er eerst een grap zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
Ik voel me ook dom, nu ik een grap niet begrijp.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Het is volgens mij geeneens een grap.
Een Poolse hoerrrrrrrrquote:Op woensdag 19 december 2007 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Aanvoerder! Wat komt er naast jou onder de kerstboom te zitten. Een Slowaakse, Tsjechische, Bulgaarse?
NIks, want ik ben vrijdag weer in het land.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Aanvoerder! Wat komt er naast jou onder de kerstboom te zitten. Een Slowaakse, Tsjechische, Bulgaarse?
Okee, van harte vakantie.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
NIks, want ik ben vrijdag weer in het land.Officieel vakantie nu. Dalijk maar even bier halen.
Een Hollandse breezerrrrrrrrrslet dusquote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
NIks, want ik ben vrijdag weer in het land.Officieel vakantie nu. Dalijk maar even bier halen.
Dat zou wat zijn, die heb ik al jaaaaaren niet meer gehad.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een Hollandse breezerrrrrrrrrslet dus
ik heb alleen ervaring met grolschbeugelsquote:Op woensdag 19 december 2007 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, een ervaringsdeskundige.
Hmm, daar kan ik over meepratenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb alleen ervaring met grolschbeugels
Mooi zo, dan kan je even wat drank weggeven hier.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:58 schreef Ole het volgende:
tjemig, salaris is er al, inclusief eindejaarsuitkering
quote:
Jij bent de jarige!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kan je even wat drank weggeven hier.
Ik heb geen taart gezienquote:Op woensdag 19 december 2007 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kan je even wat drank weggeven hier.
Oeh, even checken!quote:Op woensdag 19 december 2007 18:58 schreef Ole het volgende:
tjemig, salaris is er al, inclusief eindejaarsuitkering
Er is hier geen vraag naar je, dus waarom bied je je aan?quote:
Waarom vraag je er naar?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er is hier geen vraag naar je, dus waarom bied je je aan?
Oh ja..tast toe:quote:
Huh wa?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon op tv zeggen dat ze de dader moeten pakken
Kop weer in 't Zandt gestoken?quote:
Ook niet voor dingen daarbinnen aan je intelligente blik te zienquote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik intresseer mij totaal niet voor iets van buiten de Randstad..
Ik doe dit jaar niet mee, maar kijk wel even hoe Karina de tekst van Jan voorleest.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef tong80 het volgende:
Doet er nog iemand mee aan het grote dictée ? Tekst van Jan Wolkers
Ik ga het weer proberenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef tong80 het volgende:
Doet er nog iemand mee aan het grote dictée ? Tekst van Jan Wolkers
Hier hezelfde. Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar niet mee, maar kijk wel even hoe Karina de tekst van Jan voorleest.
Wat een tekst.quote:
Hoe kom je aan het aantal van 173?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Hmmmm, serieus, Tsjechisch bier is 173 keer beter dan Nederlands bier.
vergelijkend warenonderzoek denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het aantal van 173?
Alleen die prijs al.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef rubbereend het volgende:
dat wordt een zware kerst dan met Nederlands bier!
Ik ben overgeschakeld naar de Fat Duck, nadat Karina had voorgelezenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
Zo, Venom is wel weer genoeg ontknaapt.
Pas maar op, ik bijt.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:44 schreef RayMania het volgende:
Jongens, tot morgen. Als ik maar niet droom over slangen.
Werd die alweer herhaald?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:32 schreef tong80 het volgende:
Schitterende docu over Joe Louis en Max Schmeling. Maar ik kan niet overal een topic over openen.
Voor jou mischien nieuw, maar...:quote:
quote:Script: Barak Goodman. Regie: Barak Goodman. Herhaling van 1-6-2006.
Ik ben al lang niet meer jarig en zeker niet dronken.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:39 schreef tong80 het volgende:
Je bent te adrem voor een dronkenlap op zijn verjaardag
Eén ding geloof ikquote:Op donderdag 20 december 2007 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet meer jarig en zeker niet dronken.
aha de downswingquote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef VoreG het volgende:
gvd wat een kutweek wat poker betreft.
Ik ben nu al ik weet niet hoeveel geld misgelopen/verloren, omdat er een of andere debiel telkens mee gaat en dan op die laatste kaart telkens mazzel heeft.
Hier ook geen filequote:Op donderdag 20 december 2007 07:10 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen! Geen file, wel koud zeg.
Mongool ^%!#$@$(!$)!_quote:Op donderdag 20 december 2007 07:13 schreef pascalheister het volgende:
moggel
Hier ook niet krabben, hikte er wel tegenaan. Eerst 5-10 minuten, zonder warme kachel, is echt een hel.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier ook geen file
Was inderdaad wel koud, hoewel bij ons thuis de lucht kennelijk droog was, hoefde niet te krabben. Maar vlak bij werk waren de auto's juist flink dichtgevroren.Koud en droog winterweer
Hey lekker dingquote:Op donderdag 20 december 2007 09:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Ik vind het wel lekker eigenlijkquote:
humor.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:21 schreef tong80 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/121310
Welkom
Weet ik toggggggggggggggggggquote:Op donderdag 20 december 2007 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Gefeliciteerd Bluezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Jij bent de beste
je kan ook rustig wegrijden.......quote:Op donderdag 20 december 2007 07:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier ook geen file
Was inderdaad wel koud, hoewel bij ons thuis de lucht kennelijk droog was, hoefde niet te krabben. Maar vlak bij werk waren de auto's juist flink dichtgevroren.Koud en droog winterweer
als je gisteren iets verder had gekeken dan Hools had je dat gewetenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:45 schreef Bluezz het volgende:
Poepiessssssssssssss ik hoor net dat mijn kontrakt met een jaar verlengd wordt![]()
Doe ik sowieso, maar bij de kou is het goed dat de motor even warm draait, is het voor de kids ook niet zou koud in de auto en hoef ik niet te krabben.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:35 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
je kan ook rustig wegrijden.......
In deze nog gepost.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Venomsnake komt toch nooit in HOOLS
Teruglezen is voor mods.quote:
Ja was een beetje druk....quote:Op donderdag 20 december 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je gisteren iets verder had gekeken dan Hools had je dat geweten
User met een kleurtjequote:
Mooie vogel hoor. Al zou ik nooit geweten hebben dat het om een goudvinkje gaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen reacties op het mooie Goudvinkje?
ARGH, ik ben veels te hippie voor HOOLS!
Ik hoef dit jaar niet meer te werken bij de koekfabriek waar ik als uitzendkracht werk.quote:
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ok.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoef dit jaar niet meer te werken bij de koekfabriek waar ik als uitzendkracht werk.
Je weet wel happen naar....
Dat mag elke dag
aha dat zijn die kutbeesten die als je gaat slapen na een avondje stappen zitten te fluitenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Gezien toen ik terugkwam van EnGPoesjuh
Ik ook niet, maar heb m ff gegoogledquote:Op donderdag 20 december 2007 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooie vogel hoor. Al zou ik nooit geweten hebben dat het om een goudvinkje gaat.
Maar één manier om daar achter te komenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:02 schreef DIGGER het volgende:
Zojuist gekregen van een klant: een fles Oekrainse champagne.
Zou daar anti-vries inzitten?
Je lijkt wel een bejaarde!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:30 schreef golfer het volgende:
Auto snel weer de warme garage ingereden.
Leuke user, maar geschikt als mod...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij deze een open sollicitatie van sjimz als nieuwe mod.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het een echte agent is moet hij het gewoon worden.
Jij wil weer een nieuwe modstaking?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het een echte agent is moet hij het gewoon worden.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij wil weer een nieuwe modstaking?
Meer bettenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
....
Ik krijg een KQ en op de flop valt er KQ6, ik raise en er gaat iemand mee, valt er op de turn een 4 en op de river een 5.
Ja hoor hij ging de hele tijd mee met 23....
Pleurisspel
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
....
Ik krijg een KQ en op de flop valt er KQ6, ik raise en er gaat iemand mee, valt er op de turn een 4 en op de river een 5.
Ja hoor hij ging de hele tijd mee met 23....
Pleurisspel
quote:
jammer genoeg is dat dan wel weer een kutplaatquote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Grappig.D'r plaat wordt nu gedraaid. (Christian Walz - Wonderchild)
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ging all-in na die raise van hem op de flop..
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..], heel makkelijk, schrijf die naam op en ga elke keer bij hem aan tafel zitten, 99 van de 100 keer win je die hand. Bekijk het van de positieve kant je hebt een übervis ontdekt.
waar speel je eigenlijk en welke limieten?
In Wageningen moet iedereen op de een of andere manier altijd altenatief zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig krijg ik bijval van de oudjes.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig krijg ik bijval van de oudjes.
Kan je nagaan hoe gek iedereen in Tilburreg is.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Wageningen moet iedereen op de een of andere manier altijd altenatief zijn.
Au..quote:Op donderdag 20 december 2007 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe gek iedereen in Tilburreg is.
Met hogere bedragen spelenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ging all-in na die raise van hem op de flop..
Nee joh, prima plaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer genoeg is dat dan wel weer een kutplaat
Dan was ik nu nog meer kwijt geweest. Sowieso ben ik de hele week al de zak met die allerlaatste kaartquote:
Cry me a riveeeerquote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan was ik nu nog meer kwijt geweest. Sowieso ben ik de hele week al de zak met die allerlaatste kaart...
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is helemaal niet per ongeluk, die leerling(e) wil gewoon bonuspunten scoren bij je.
Welk vak geef je eigenlijk/quote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef Ole het volgende:![]()
ben aan het nakijken, zit er per ongeluk een evaluatieformulier tussen..
Uitleg door docent: 'uitstekend'
begeleiding door docent : 'goed'
deskundigheid docent 'uitstekend'
kwaliteit van deze docent in het algemeen 'uitstekend'
Ik word er verlegen van ...
dit gaat over boekhoudenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:18 schreef Grulez het volgende:
Pizza's pizza's ooooo pizza's.
En hij hoopt dat de dader snel gepakt gaat wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef Grulez het volgende:
Zie onze pyromaan eens medelevend zijn
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2870482.ece?secId=22
Blijf het apart vinden dat hij is opgepakt oa door een bob de bouwer sokjequote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef Grulez het volgende:
Ik vind het ook wel weer stoer, maar dan anders...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hij hoopt dat de dader snel gepakt gaat worden
begeleiding kan beter olequote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef Ole het volgende:![]()
ben aan het nakijken, zit er per ongeluk een evaluatieformulier tussen..
Uitleg door docent: 'uitstekend'
begeleiding door docent : 'goed'
deskundigheid docent 'uitstekend'
kwaliteit van deze docent in het algemeen 'uitstekend'
Ik word er verlegen van ...
Ja dat is waarquote:Op donderdag 20 december 2007 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
begeleiding kan beter ole
Wat een Sjonnie zegquote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef Grulez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |