Ja was een beetje druk....quote:Op donderdag 20 december 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je gisteren iets verder had gekeken dan Hools had je dat geweten
User met een kleurtjequote:
Mooie vogel hoor. Al zou ik nooit geweten hebben dat het om een goudvinkje gaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen reacties op het mooie Goudvinkje?
ARGH, ik ben veels te hippie voor HOOLS!
Ik hoef dit jaar niet meer te werken bij de koekfabriek waar ik als uitzendkracht werk.quote:
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ok.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoef dit jaar niet meer te werken bij de koekfabriek waar ik als uitzendkracht werk.
Je weet wel happen naar....
Dat mag elke dag
aha dat zijn die kutbeesten die als je gaat slapen na een avondje stappen zitten te fluitenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Gezien toen ik terugkwam van EnGPoesjuh
Ik ook niet, maar heb m ff gegoogledquote:Op donderdag 20 december 2007 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooie vogel hoor. Al zou ik nooit geweten hebben dat het om een goudvinkje gaat.
Maar één manier om daar achter te komenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:02 schreef DIGGER het volgende:
Zojuist gekregen van een klant: een fles Oekrainse champagne.
Zou daar anti-vries inzitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |