Ik doe dit jaar niet mee, maar kijk wel even hoe Karina de tekst van Jan voorleest.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef tong80 het volgende:
Doet er nog iemand mee aan het grote dictée ? Tekst van Jan Wolkers
Ik ga het weer proberenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef tong80 het volgende:
Doet er nog iemand mee aan het grote dictée ? Tekst van Jan Wolkers
Hier hezelfde. Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 19 december 2007 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar niet mee, maar kijk wel even hoe Karina de tekst van Jan voorleest.
Wat een tekst.quote:
Hoe kom je aan het aantal van 173?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Hmmmm, serieus, Tsjechisch bier is 173 keer beter dan Nederlands bier.
vergelijkend warenonderzoek denk ikquote:Op woensdag 19 december 2007 21:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het aantal van 173?
Alleen die prijs al.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:51 schreef rubbereend het volgende:
dat wordt een zware kerst dan met Nederlands bier!
Ik ben overgeschakeld naar de Fat Duck, nadat Karina had voorgelezenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
Zo, Venom is wel weer genoeg ontknaapt.
Pas maar op, ik bijt.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:44 schreef RayMania het volgende:
Jongens, tot morgen. Als ik maar niet droom over slangen.
Werd die alweer herhaald?quote:Op donderdag 20 december 2007 00:32 schreef tong80 het volgende:
Schitterende docu over Joe Louis en Max Schmeling. Maar ik kan niet overal een topic over openen.
Voor jou mischien nieuw, maar...:quote:
quote:Script: Barak Goodman. Regie: Barak Goodman. Herhaling van 1-6-2006.
Ik ben al lang niet meer jarig en zeker niet dronken.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:39 schreef tong80 het volgende:
Je bent te adrem voor een dronkenlap op zijn verjaardag
Eén ding geloof ikquote:Op donderdag 20 december 2007 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet meer jarig en zeker niet dronken.
aha de downswingquote:Op donderdag 20 december 2007 01:57 schreef VoreG het volgende:
gvd wat een kutweek wat poker betreft.
Ik ben nu al ik weet niet hoeveel geld misgelopen/verloren, omdat er een of andere debiel telkens mee gaat en dan op die laatste kaart telkens mazzel heeft.
Hier ook geen filequote:Op donderdag 20 december 2007 07:10 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen! Geen file, wel koud zeg.
Mongool ^%!#$@$(!$)!_quote:Op donderdag 20 december 2007 07:13 schreef pascalheister het volgende:
moggel
Hier ook niet krabben, hikte er wel tegenaan. Eerst 5-10 minuten, zonder warme kachel, is echt een hel.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier ook geen file
Was inderdaad wel koud, hoewel bij ons thuis de lucht kennelijk droog was, hoefde niet te krabben. Maar vlak bij werk waren de auto's juist flink dichtgevroren.Koud en droog winterweer
Hey lekker dingquote:Op donderdag 20 december 2007 09:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Ik vind het wel lekker eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |