Pffff, ik wacht nog ffquote:Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alleen als je even stemt.
Ongelooflijk, dit kan toch niet waar zijn?
Dan moet er eerst een grap zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 17:48 schreef Suijk het volgende:
Ik voel me ook dom, nu ik een grap niet begrijp.
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Het is volgens mij geeneens een grap.
Een Poolse hoerrrrrrrrquote:Op woensdag 19 december 2007 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Aanvoerder! Wat komt er naast jou onder de kerstboom te zitten. Een Slowaakse, Tsjechische, Bulgaarse?
NIks, want ik ben vrijdag weer in het land.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Aanvoerder! Wat komt er naast jou onder de kerstboom te zitten. Een Slowaakse, Tsjechische, Bulgaarse?
Okee, van harte vakantie.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
NIks, want ik ben vrijdag weer in het land.Officieel vakantie nu. Dalijk maar even bier halen.
Een Hollandse breezerrrrrrrrrslet dusquote:Op woensdag 19 december 2007 18:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
NIks, want ik ben vrijdag weer in het land.Officieel vakantie nu. Dalijk maar even bier halen.
Dat zou wat zijn, die heb ik al jaaaaaren niet meer gehad.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een Hollandse breezerrrrrrrrrslet dus
ik heb alleen ervaring met grolschbeugelsquote:Op woensdag 19 december 2007 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, een ervaringsdeskundige.
Hmm, daar kan ik over meepratenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb alleen ervaring met grolschbeugels
Mooi zo, dan kan je even wat drank weggeven hier.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:58 schreef Ole het volgende:
tjemig, salaris is er al, inclusief eindejaarsuitkering
quote:
Jij bent de jarige!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kan je even wat drank weggeven hier.
Ik heb geen taart gezienquote:Op woensdag 19 december 2007 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kan je even wat drank weggeven hier.
Oeh, even checken!quote:Op woensdag 19 december 2007 18:58 schreef Ole het volgende:
tjemig, salaris is er al, inclusief eindejaarsuitkering
Er is hier geen vraag naar je, dus waarom bied je je aan?quote:
Waarom vraag je er naar?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er is hier geen vraag naar je, dus waarom bied je je aan?
Oh ja..tast toe:quote:
Huh wa?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon op tv zeggen dat ze de dader moeten pakken
Kop weer in 't Zandt gestoken?quote:
Ook niet voor dingen daarbinnen aan je intelligente blik te zienquote:Op woensdag 19 december 2007 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik intresseer mij totaal niet voor iets van buiten de Randstad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |