quote:Op woensdag 19 december 2007 01:28 schreef tong80 het volgende:
Als Bluezz naakt op haar handen loopt denk je dat het Sugar Lee Hooper is
Dan mag Suger Lee zich wel eens scheren gaan en ik wist niet dat ze een scheur in haar hoofd had.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:28 schreef tong80 het volgende:
Ik ga me maar niet die bepaalde lippen in gedachten voor het oog zien.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Christina heeft me ook weer aan d'r lippen hangen met d'r nieuwe single.
Nou zegquote:Op woensdag 19 december 2007 01:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het ook sinds een paar maanden, maar ik gebruik de optie om nieuwe bands te ontdekken eigenlijk niet. Toch maar een keer doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:30 schreef VoreG het volgende:
Dat Last.fm weer sinds kort herontdekt.
Heerlijk programma'tje, nieuwe muziek, radiozenders etc. heerrrrlijk.
gebruik het nu ook een tijdje, best leukquote:Op woensdag 19 december 2007 06:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het ook sinds een paar maanden, maar ik gebruik de optie om nieuwe bands te ontdekken eigenlijk niet. Toch maar een keer doen.
ik zat onder een soort uitvriezende mist toen ik aankwam op kantoorquote:Op woensdag 19 december 2007 08:17 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
Lekker fris op de fiets
levert vaak lollige radio op. Oke het is nu wat overgeproduceerd maar het is nog steeds lollig. Vooral snachts vaakquote:Op woensdag 19 december 2007 10:06 schreef Suijk het volgende:
Wat is er eigenlijk zo tof aan dat serious request?
Jouw MyAtquote:Op woensdag 19 december 2007 10:08 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Kijk dan nietquote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jouw MyAt. Pijnlijk om te zien.
Ik beeld die &A gewoon in als BL.quote:
Gewoon weg blijven uit MyAT!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik beeld die &A gewoon in als BL.
De koffie was in de aanbieding op V&A?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:37 schreef dndiek het volgende:
Julliemoeten
me
wel
hebben
nu
ik V&A
mod
Ik ook, echt geweldig.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan uren kijken naar radio maken. Raar eigenlijk, omdat het een eigenlijk alleen geluid is...
Multikabel heb ik niet in Wageningenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:50 schreef borisz het volgende:
Daar zap ik ook zo af en toe langs, toch blijf ik het vooral bij 3fm houden of het etalagekanaal van multikabel.
Die heb ik op 33 gezet
welke kabelboer dan wel ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Multikabel heb ik niet in Wageningen
UPCquote:
afzinken die gastquote:Op woensdag 19 december 2007 12:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Corbyn: Zware kerststorm op komst
Gaan we weer
beterschapquote:Op woensdag 19 december 2007 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Niet in NL, jammerLekker storm
* Bluezz gaat richting het hospice, tantebloes ligt daar
Maar daarna alleen nog maar leuke dingen
Bijna banwaardig, lijkt me.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jouw MyAt. Pijnlijk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |