Moet wel een aardig woordje over gesproken worden ja. Kan toch niet dit.quote:
Ben ik blij dat ik ga werkenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Onaardig woordje wordt het meer.
Tevens succesformule voor mij. (elk jaar nog gebeld bij SR)quote:Op woensdag 19 december 2007 13:27 schreef RayMania het volgende:
Zeer goeie 3FM-request gedaan, Vaduz. Echt een 90's hit.
Ooh okquote:Op woensdag 19 december 2007 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is er niet opgeweest hoor, moet nog komen.
zo ben ik de vorige keer ook de kelder ingeloktquote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
In het ballenhok mag het nog wel.
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:41 schreef RayMania het volgende:
Ik kweek echt dikke RSI hier, niet leuk.
Jammer.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo ben ik de vorige keer ook de kelder ingeloktik trap er niet meer in
Ik kijk alleen als je hier in Ray z'n topic stemt: Ongelooflijk, dit kan toch niet waar zijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:44 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de jaarlijsten.
Jaarlijstjes 2007!
Ik deed al nooit mee aan dat topic geloof ik.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als je hier in Ray z'n topic stemt: Ongelooflijk, dit kan toch niet waar zijn?
Nou en!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik deed al nooit mee aan dat topic geloof ik.
Dat is het glazen huis ook.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
Goede actie, maar het idee is wel erg onorgineel.
Dat is niet gejat van een anderquote:
Wat wél origineel is:quote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
Goede actie, maar het idee is wel erg onorgineel.
Spam.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat wél origineel is:
Ongelooflijk, dit kan toch niet waar zijn?
Nou en? Het is echt vét leuk! Moet je maar eens kijken!quote:
Je bent liefquote:Op woensdag 19 december 2007 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nou en? Het is echt vét leuk! Moet je maar eens kijken!
Ongelooflijk, dit kan toch niet waar zijn?
Alleen als je even stemt.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Wie ik?
Ah, maakt niet uit. Denk dat het ook aan de titel ligt, valt niet meer echt op. Dat ga ik volgende keer anders doenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:07 schreef Suijk het volgende:
Gestemd, sorry Ray. Ik weet dat het een ontzettend werk is, wat ik graag zou willen behouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |