Stem pas als Feyenoord-AZ en Ajax-PSV ook gespeeld zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef RayMania het volgende:
Genoeg mooie doelpunten, dus waar blijven de stemmen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stem pas als Feyenoord-AZ en Ajax-PSV ook gespeeld zijn.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
De mogelijke doelpunten van de wedstrijden Ajax - PSV en Feyenoord - AZ worden toegevoegd in de week dat deze wedstrijden worden gespeeld. Kan dus zijn dat er dan doelpunten bijzitten van één van deze clubs tegen twee verschillende tegenstanders.
Joh mag toch wel verwachten wat meer stemmen te krijgen voor al die moeite die je ervoor doet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:17 schreef RayMania het volgende:
Genoeg mooie doelpunten, dus waar blijven de stemmen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Leuk. Als ik het niet vergeet kijk ik morgenvroeg even naar.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef Bruce117 het volgende:
Hier moet ik ook maar eens naar gaan kijken.
Leuk idee GRayMania
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen even kijken en stemmen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel goed om na elke ronde te stemmen trouwens, anders vergeet je de helft alweer in December.
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder top Ray. Ook goed dat je elke week een nieuw topic maakt
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuk Ray.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef Blawh het volgende:
Cool! Ik zal ook even kijken.
Jammer, helaas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow Ray, goed geregeld en leuk idee!
Ik denk dat ik elke week een wisselde TT ga doen met daarin enkele doelpuntenmakers.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi even voor de topictitel het woordje: Stem. Misschien denkt een aantal nu aan een algemeen topic ofzo.
Ben niet voor Excelsiorquote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Forburgah het volgende:
(Ondanks dat je voor Excelsior ben)
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doe even overal reclame maken anders.
Voor jou plaats ik altijd in de sluitpost de link naar het nieuwe deel aangezien jij dat toen al aangafquote:Op woensdag 19 december 2007 16:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Reden dat ik niet elke keer stem is dat het elke keer een nieuw topic is. Ik fok eigenlijk alleen maar via MyAt. En vergeet dan de nieuwe op te zoeken, maar het zou zonde zijn als het topic zou verdwijnen.
Dan moet ik helemaal niet meer zeuren en gewoon stemmenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor jou plaats ik altijd in de sluitpost de link naar het nieuwe deel aangezien jij dat toen al aangaf.
Bedankt voor de postieve reacties en stemmen.
Deze dus!quote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Forburgah het volgende:
1. Darryl Roberts (Roda JC - Sparta Rotterdam) 0-3
2. Gregoor van Dijk (FC Utrecht - Heracles Almelo) 1-0
3. Gertjan Tamerus (NAC Breda - sc Heerenveen) 1-5
Ik denk dat iedere liefhebber wel op zondag alle goals heeft gezien. De gifjes zijn een geheugensteunquote:Op woensdag 19 december 2007 18:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zijn altijd ideale topics, Ray! Zeker wanneer je de samenvattingen hebt gemist, kan ik altijd nog de doelpunten zien.
Stemmen is dan altijd weer net een stap of twee te veel. Zeker als er veel goals zijn.
Tamerus
Roberts
Van Dijk.
Dat kan toch niet waar zijn?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ongelooflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |