Je lijkt wel een bejaarde!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:30 schreef golfer het volgende:
Auto snel weer de warme garage ingereden.
Leuke user, maar geschikt als mod...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij deze een open sollicitatie van sjimz als nieuwe mod.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het een echte agent is moet hij het gewoon worden.
Jij wil weer een nieuwe modstaking?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het een echte agent is moet hij het gewoon worden.
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij wil weer een nieuwe modstaking?
Meer bettenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
....
Ik krijg een KQ en op de flop valt er KQ6, ik raise en er gaat iemand mee, valt er op de turn een 4 en op de river een 5.
Ja hoor hij ging de hele tijd mee met 23....
Pleurisspel
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
....
Ik krijg een KQ en op de flop valt er KQ6, ik raise en er gaat iemand mee, valt er op de turn een 4 en op de river een 5.
Ja hoor hij ging de hele tijd mee met 23....
Pleurisspel
quote:
jammer genoeg is dat dan wel weer een kutplaatquote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Grappig.D'r plaat wordt nu gedraaid. (Christian Walz - Wonderchild)
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ging all-in na die raise van hem op de flop..
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..], heel makkelijk, schrijf die naam op en ga elke keer bij hem aan tafel zitten, 99 van de 100 keer win je die hand. Bekijk het van de positieve kant je hebt een übervis ontdekt.
waar speel je eigenlijk en welke limieten?
In Wageningen moet iedereen op de een of andere manier altijd altenatief zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig krijg ik bijval van de oudjes.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig krijg ik bijval van de oudjes.
Kan je nagaan hoe gek iedereen in Tilburreg is.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Wageningen moet iedereen op de een of andere manier altijd altenatief zijn.
Au..quote:Op donderdag 20 december 2007 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe gek iedereen in Tilburreg is.
Met hogere bedragen spelenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ging all-in na die raise van hem op de flop..
Nee joh, prima plaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer genoeg is dat dan wel weer een kutplaat
Dan was ik nu nog meer kwijt geweest. Sowieso ben ik de hele week al de zak met die allerlaatste kaartquote:
Cry me a riveeeerquote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan was ik nu nog meer kwijt geweest. Sowieso ben ik de hele week al de zak met die allerlaatste kaart...
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is helemaal niet per ongeluk, die leerling(e) wil gewoon bonuspunten scoren bij je.
Welk vak geef je eigenlijk/quote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef Ole het volgende:![]()
ben aan het nakijken, zit er per ongeluk een evaluatieformulier tussen..
Uitleg door docent: 'uitstekend'
begeleiding door docent : 'goed'
deskundigheid docent 'uitstekend'
kwaliteit van deze docent in het algemeen 'uitstekend'
Ik word er verlegen van ...
dit gaat over boekhoudenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:18 schreef Grulez het volgende:
Pizza's pizza's ooooo pizza's.
En hij hoopt dat de dader snel gepakt gaat wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef Grulez het volgende:
Zie onze pyromaan eens medelevend zijn
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2870482.ece?secId=22
Blijf het apart vinden dat hij is opgepakt oa door een bob de bouwer sokjequote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef Grulez het volgende:
Zie onze pyromaan eens medelevend zijn
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2870482.ece?secId=22
Ik vind het ook wel weer stoer, maar dan anders...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hij hoopt dat de dader snel gepakt gaat worden
begeleiding kan beter olequote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef Ole het volgende:![]()
ben aan het nakijken, zit er per ongeluk een evaluatieformulier tussen..
Uitleg door docent: 'uitstekend'
begeleiding door docent : 'goed'
deskundigheid docent 'uitstekend'
kwaliteit van deze docent in het algemeen 'uitstekend'
Ik word er verlegen van ...
Ja dat is waarquote:Op donderdag 20 december 2007 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
begeleiding kan beter ole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |