In Wageningen moet iedereen op de een of andere manier altijd altenatief zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig krijg ik bijval van de oudjes.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gelukkig krijg ik bijval van de oudjes.
Kan je nagaan hoe gek iedereen in Tilburreg is.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Wageningen moet iedereen op de een of andere manier altijd altenatief zijn.
Au..quote:Op donderdag 20 december 2007 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe gek iedereen in Tilburreg is.
Met hogere bedragen spelenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ging all-in na die raise van hem op de flop..
Nee joh, prima plaat.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer genoeg is dat dan wel weer een kutplaat
Dan was ik nu nog meer kwijt geweest. Sowieso ben ik de hele week al de zak met die allerlaatste kaartquote:
Cry me a riveeeerquote:Op donderdag 20 december 2007 17:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan was ik nu nog meer kwijt geweest. Sowieso ben ik de hele week al de zak met die allerlaatste kaart...
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is helemaal niet per ongeluk, die leerling(e) wil gewoon bonuspunten scoren bij je.
Welk vak geef je eigenlijk/quote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef Ole het volgende:![]()
ben aan het nakijken, zit er per ongeluk een evaluatieformulier tussen..
Uitleg door docent: 'uitstekend'
begeleiding door docent : 'goed'
deskundigheid docent 'uitstekend'
kwaliteit van deze docent in het algemeen 'uitstekend'
Ik word er verlegen van ...
dit gaat over boekhoudenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:18 schreef Grulez het volgende:
Pizza's pizza's ooooo pizza's.
En hij hoopt dat de dader snel gepakt gaat wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef Grulez het volgende:
Zie onze pyromaan eens medelevend zijn
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2870482.ece?secId=22
Blijf het apart vinden dat hij is opgepakt oa door een bob de bouwer sokjequote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef Grulez het volgende:
Zie onze pyromaan eens medelevend zijn
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article2870482.ece?secId=22
Ik vind het ook wel weer stoer, maar dan anders...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hij hoopt dat de dader snel gepakt gaat worden
begeleiding kan beter olequote:Op donderdag 20 december 2007 18:10 schreef Ole het volgende:![]()
ben aan het nakijken, zit er per ongeluk een evaluatieformulier tussen..
Uitleg door docent: 'uitstekend'
begeleiding door docent : 'goed'
deskundigheid docent 'uitstekend'
kwaliteit van deze docent in het algemeen 'uitstekend'
Ik word er verlegen van ...
Ja dat is waarquote:Op donderdag 20 december 2007 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
begeleiding kan beter ole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |