quote:Britney Spears' 16-Year-Old Sister Pregnant
Britney Spears' teenage sister Jamie-Lynn Spears is pregnant with her first child. Bosses at children's TV network Nickelodeon, where the 16-year-old fronts hit show Zoey 101, have confirmed the baby news. In a statement given to Wenn, a spokesman for the TV network said, "We respect Jamie Lynn's decision to take responsibility in this sensitive and personal situation. We know this is a very difficult time for her and her family, and our primary concern right now is for Jamie Lynn's well being." Reports suggest the father is student Casey Aldridge, who Spears allegedly dumped this summer. Jamie-Lynn has told OK! magazine she intends to keep the baby.
Maar dit gaat niet om Brit maar om d'r zusje...quote:Op woensdag 19 december 2007 08:40 schreef lady-wrb het volgende:
poe poe zeg... lekker belangrijk
dat kan toch ook in het algemene topic?
Maar je geeft net genoeg fuck om hier te posten?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:51 schreef D.Licious het volgende:
Pas op! Opzij! Want hier komt de
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... ______ = = = | = _|__|..., ] | ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )*****(@ )
Jij kennelijk ookquote:Op woensdag 19 december 2007 08:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Maar je geeft net genoeg fuck om hier te posten?
Ja, mij hoor je toch ook niet zeiken dat ik dit een nutteloos topic vindquote:
En de hele wereld weet het ondertussenquote:personal situation
Omdat ze seks heeft? Of heb ik iets gemist en heeft ze ervoor betaald gekregen?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:44 schreef Toeps het volgende:
Serieus, HOERRRRR!
Het condoom (as if) zal wel afgegleden zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:31 schreef Scorpie het volgende:
Zal ze net zo afglijden als Britney?
Als jij sex hebt en het condoom knapt perongeluk, je pil heeft niet gewerkt of weet ik veel wat en je raakt daardoor zwanger ben je dan ook meteen een hoer?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:44 schreef Toeps het volgende:
Serieus, HOERRRRR!
Nee, heeft die moeder goed gedaan hoor. Alle twee beroemd, nou nou.
Breakie breakie.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen er worden zovaak meisjes van 16 zwanger maar omdat dit meisje toevallig het zusje is van een popzangeres en een eigen showtje heeft is het big friggin' news. Damn.
Ja, want alle hoeren zijn vrouwen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
ben je dan ook meteen een hoer?
Breakie Breakie, waarom moet erin godsnaam een SHO topic komen over een meisje van 16 dat zwanger is ?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Breakie breakie.
Ja hallo, wij bevinden ons in SHO, waar bevind jij je?
Over.
Je typt het verkeerdquote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, want alle hoeren zijn vrouwen.
jij linkt BS afglijden aan het bevallen danquote:Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Is het zo raar dat ik me afvraag dat ze net zo zal afglijden als haar grotere zusje na haar bevallingen dan
Ja, heeeeelemaal per ongeluk, morning after pil kennen we niet, veilige sex kennen we niet... Al dat gelul altijd van ja wat een pech het condoom was lek en de pil heeft ook nog eens niet gewerkt!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Een meisje van 16 raakt zwanger maar omdat het een beroemdheid is , is het opeens een hoer , glijdt ze net zo af als Britney of weet ik veel wat.
Mensen er worden zovaak meisjes van 16 zwanger maar omdat dit meisje toevallig het zusje is van een popzangeres en een eigen showtje heeft is het big friggin' news. Damn.
[..]
Als jij sex hebt en het condoom knapt perongeluk, je pil heeft niet gewerkt of weet ik veel wat en je raakt daardoor zwanger ben je dan ook meteen een hoer?
Ze heeft het in een interview gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:51 schreef Scandalous het volgende:
maar serieus of is het een roddel?
Je kunt veel zeggen , maar het zal toch wel een ongeluk zijn want bewust een kind nemen is vast niet de keuze geweestquote:Op woensdag 19 december 2007 10:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, heeeeelemaal per ongeluk, morning after pil kennen we niet, veilige sex kennen we niet... Al dat gelul altijd van ja wat een pech het condoom was lek en de pil heeft ook nog eens niet gewerkt!Kans daarop is een op duizenden. De kans is veel groter dat ze gewoon de slet heeft lopen uithangen, en voorbehoedsmiddelen, hoezo, brave meisjes van 16 hebben toch helemaal geen sex?
wromnie? zat tieners die het wel bewust doen, hoor, totaal niet overziend wat het nu precies betekent en inhoudt, moeder zijn... met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen , maar het zal toch wel een ongeluk zijn want bewust een kind nemen is vast niet de keuze geweest
Misschien is haar grote zus wel haar voorbeeld en vond ze het bij haar ook zo goed gaanquote:Op woensdag 19 december 2007 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen , maar het zal toch wel een ongeluk zijn want bewust een kind nemen is vast niet de keuze geweest
Christus op een hobbelpaard aantoe zeg.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Breakie Breakie, waarom moet erin godsnaam een SHO topic komen over een meisje van 16 dat zwanger is ?
Heeft ze net een gangbang met een stel wasberen achter de rug? Mijn God, wat een vertiefd hoofd.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef milagro het volgende:
en tante Brit na het horen van het blijde nieuws
[ afbeelding ]
De tering.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
Ach dit was Britney ook gisteravond, het is maar net welke foto je uitkiest en of je ervoor kiest om te photoshoppen...quote:Op woensdag 19 december 2007 15:32 schreef milagro het volgende:
het gelukkige stel![]()
[ afbeelding ]
natuurlijk, voor en na het zuipenquote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ach dit was Britney ook gisteravond, het is maar net welke foto je uitkiest en of je ervoor kiest om te photoshoppen...
[ afbeelding ]
ik hoop op een nakomertje van Omama Spearsquote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef Ole het volgende:
Gaat lekker met de familie Spears.
Is Brit nu ook weer zwanger, of was dat echt een roddel?
Wel apart dat je zo tegen dit topique bent er tegelijk topposter in bent. Blijkbaar heb je zelf er het meeste behoefte aan. Troll.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Breakie Breakie, waarom moet erin godsnaam een SHO topic komen over een meisje van 16 dat zwanger is ?
quote:Don't be a fool wrap your tool. If you're going to commando make sure you go rearendo.
totally gonna last ~*forever*~quote:
Whehequote:Op woensdag 19 december 2007 14:35 schreef static het volgende:
Christus op een hobbelpaard aantoe zeg.
Brit had haar zusje al gewaarschuwd voor jongens die 'in het andere gaatje' willen. Toen ze na een tijdje eens informeerde of het vriendje er ook zo eentje was zei Jamie-Lynn: "Nee hoor! Gelukkig niet! Hij zegt dat je zwanger kan worden van seks in het andere gaatje!"quote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef Marble het volgende:
[Don't be a fool wrap your tool. If you're going to commando make sure you go rearendo.].
quote:wo 19 dec 2007, 21:27
Ouders Lynn Spears dolgelukkig met vader
AMSTERDAM - De ouders van de zwangere Lynn Spears (16) zijn dolgelukkig met Casey Aldridge, de vader van haar ongeboren kind. Is dit na alle ellende met Britney een peuleschil?
De vader, acteur Casey Aldridge, is een bekende van de familie en werd tot nu toe op handen gedragen. Hij was het jongere zusje van Britney al langere tijd aan het daten en is twee jaar ouder. ,,Casey zal een hele goede vader worden", weet een bron in People Magazine.
Waarschijnlijk heeft de jongen niet echt een andere keuze..
When in doubt, ask yourself: What would K-Fed doquote:,,Casey zal een hele goede vader worden", weet een bron in People Magazine.
Waarschijnlijk heeft de jongen niet echt een andere keuze..
Oh ik heb juist iets heel anders gelezenquote:
quote:Jamie Spears is rightfully very upset about his sixteen year old daughter's pregnancy and the circumstances surrounding the public disclosure of the news.
Poppa Spears is said to be "furious" with Jamie Lynn and ex-wife Lynne for selling the story to OK! magazine.
"He put his foot down and refused to take any money and 'profit off of his children,'" a source tells Us Weekly. "Lynne didn't care."
It is not known how much OK! paid Jamie Lynn and Lynne for their exclusive interviews and pictures.
However, poppa Jamie is "devastated" by the news. He's "extremely depressed" and "feels Jamie Lynn ruined her life."
Someone is going to be fired very soonquote:When the National Enquirer reported on July 28th about Jamie Lynn Spears' pregnancy, lawyer's for the Nickelodeon star threatened legal action against the publication.
Now, a source at the Enquirer has leaked us the letter Jamie Lynn's lawyers sent them at the time.
It's priceless!
It reads:
“Ms. Spears is a devout Christian with a spotless reputation, who lives in accordance with the highest moral and ethical standards in accordance with her faith.
There is no “rumor” concerning Ms. Spears’ (non-existent) pregnancy, except perhaps for the baseless “rumor” just now being created by the National Enquirer.
Ms. Spears is not pregnant. It is pathetic for the National Enquirer to attempt to create a wholly baseless “rumor” that Ms. Spears is pregnant, so it can run a malicious story and false story which would be emotionally devastating to a morally upright 16 year old girl.”
Het is in trailerparkland dan ook niet ongewoon om er vroeg bij te zijn.quote:
quote:Trailer Park Test
You know you're trailer trash when.....
1. The Halloween pumpkin on your porch has more teeth than your spouse.
2. You let your twelve-year-old daughter smoke at the dinner table in front of her kids.
3. You've been married three times and still have the same in-laws.
4. You think a woman who is "out of your league" bowls on a different night.
5. Jack Daniels makes your list of "most admired people."
6. You wonder how service stations keep their restrooms so clean.
7. Anyone in your family ever died right after saying, "Hey watch this."
8. You think Dom Perignon is a Mafia leader.
9. Your wife's hairdo was once ruined by a ceiling fan.
10. Your junior prom had a daycare.
11. You think the last words of the Star Spangled Banner are, "Gentlemen start your engines."
12. You lit a match in the bathroom and your house exploded right off its wheels.
13. The bluebook value of your truck goes up and down,depending on how much gas is in it.
14. You have to go outside to get something from the fridge.
15. One of your kids was born on a pool table.
16. You need one more hole punched in your card to get a freebie at the House of Tattoos.
17. You can't get married to your sweetheart because there's a law against it.
18. You think loading a dishwasher means getting your wife drunk.
19. Your toilet paper has page numbers on it.
20 . Your front porch collapses and kills more than five dogs.
Die moeder was toch altijd al de grote pushfactor achter het alles, als je de verhalen mag geloven.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ik heb juist iets heel anders gelezen![]()
[..]
Volgens mij omdat het team (NFL football)van haar vriendje haar niet meer bij hun wedstrijden wil hebben omdat elke keer als zij er is, ze verliezenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:46 schreef Vivi het volgende:
Maar wat zijn nou die love problems van Jessica Simpson?
Ja want God heeft gezegd dat we geen condooms mogen gebruiken. Je verwardt God met de katholieke kerk!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
Hehe, dat krijg je ervan als je naar God luistert en geen condoom gebruiktIs ze potverdikkie twee keer goed genaaid
Een keer door haar geile puberboy en een keer door God himself
Fuck yeah!!
Wanneer wordt dat hondje van der afgepakt?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ach dit was Britney ook gisteravond, het is maar net welke foto je uitkiest en of je ervoor kiest om te photoshoppen...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:57 schreef milagro het volgende:
Jamie Lynn is not my lover, she's just a girl, who claims that I am the one..... but the kid's not my son
insert hieeeeeeee hieeeeeeee hieeeeeeeeee en kruisgraaimove
Papa don't preach, i'm in trouble deepquote:Op woensdag 19 december 2007 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ik heb juist iets heel anders gelezen![]()
[..]
Ze had gewoon bij Nick moeten blijvenquote:Op donderdag 20 december 2007 11:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het team (NFL football)van haar vriendje haar niet meer bij hun wedstrijden wil hebben omdat elke keer als zij er is, ze verliezen
Herhalingen?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:48 schreef Canisfire het volgende:
toch jammer.. nu kan ik nooit meer met 1 hand onder de deken naar haar show op Nickelodeon kijken
Hallooohooooooooo de paus heeft een directe lijn met Godquote:Op donderdag 20 december 2007 12:50 schreef Dizer het volgende:
Ja want God heeft gezegd dat we geen condooms mogen gebruiken. Je verwardt God met de katholieke kerk!
Zonder geld lukt het ze ook hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 18:32 schreef Aoristus het volgende:
dit is wat er gebeurt als no-brainers geld krijgen
als je het zo ver hebt geschopt als Britney, dan heb je al een loyaliteitsverklaring met God en de Republikeinen. Haar zusje zal daar in mee moeten gaan om de family values te stutten.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Is ook al bekend hoe het is gebeurd? OIk bedoel, hebben ze het wel veilig gedaan enzo?
Condooms zijn namelijk niet 100% veilig, dus misschien dat het idd een ongelijkje was, iets waar ze dus niets aan kan doen. Dan kun je dus wel domme dingen als hoer, slet enzo gaan roepen , maar dat slaat natuurlijk nergens op. Typisch is het wel.En ik persoonlijk zou een abortus plegen als ik op m'n 16e zwanger zou raken..
Haar situatie is totaal anders. Zij heeft genoeg geld om hulp in te huren, en hoeft uberhaupt niet meer te werken. Daardoor kan ze zo'n kind gewoon houden.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
En ik persoonlijk zou een abortus plegen als ik op m'n 16e zwanger zou raken..
In Amerika worden er geen zieltjes verspild inderdaad..quote:Op donderdag 20 december 2007 18:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Haar situatie is totaal anders. Zij heeft genoeg geld om hulp in te huren, en hoeft uberhaupt niet meer te werken. Daardoor kan ze zo'n kind gewoon houden.
Want een onzin zeg. De redenen voor een abortus zijn meestal dat je toekomst overhoop ligt vanwege het stoppen met je studie, geen baan enz. Dat geldt niet voor zusje Spears. Dus waarom zou ze haar kind wegdoen? Je praat erover alsof het een pukkel is.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:40 schreef Aoristus het volgende:
In Amerika worden er geen zieltjes verspild inderdaad..
En dat is echt..?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:01 schreef _Surface het volgende:
Volgens zijn myspace zijn ze uiteen...
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=220845042
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Want een onzin zeg. De redenen voor een abortus zijn meestal dat je toekomst overhoop ligt vanwege het stoppen met je studie, geen baan enz. Dat geldt niet voor zusje Spears. Dus waarom zou ze haar kind wegdoen? Je praat erover alsof het een pukkel is.
quote:Jamie Lynn Spears' vriend riskeert tien jaar voor seks met minderjarige
Het vriendje van Jamie Lynn Spears, het zestienjarige zusje van Britney van wie gisteren bekendraakte dat ze zwanger is, riskeert een veroordeling wegens seks met een minderjarige. Indien Casey Aldridge (19) veroordeeld wordt, kan hij tot tien jaar dwangarbeid krijgen, zo meldt de Daily Mail.
Pas instemmen met seks vanaf 17
De wet in Louisiana, de thuisstaat van Aldrigde, omschrijft deze vorm van onwettige seks als 'seksuele gemeenschap met wederzijdse instemming tussen iemand van negentien of ouder en iemand tussen de twaalf en de zeventien'. In Louisiana kan je echter pas vanaf je zeventiende wettelijk instemmen met seks.
En als ze het in Californië deden?
Maar Aldridge zou er niet beter aan toe zijn mocht de 'seksact' hebben plaatsgegrepen in Californië, waar Jamie Lynn woonde terwijl ze de tv-show 'Zoey 101' opnam en waar Aldridge ook vaak verblijft. De Californische strafwet stelt dat wie seks heeft met een persoon onder de achttien die bovendien niet meer dan drie jaar jonger is dan de overtreder, zich schuldig maakt aan een 'vergrijp' en daarvoor een jaar cel kan krijgen.
De Californische advocaat Jim Hammer: "Als Aldridge meer dan drie jaar ouder is dan Jamie Lynn, kan hij wegens een 'misdrijf' vervolgd worden en riskeert hij drie jaar cel".
Geen zorgen
Jamie Lynn is er intussen gerust in: "Ik hou van kinderen, en ik heb neefjes die ik enorm graag zie. Ik heb een schitterende moeder die drie kinderen heeft grootgebracht. Als ik van haar lessen krijg, komt alles in orde". (lb) bron
Ze had wat beter naar de spicegirls moeten luisterenquote:Op donderdag 20 december 2007 15:49 schreef milagro het volgende:
oooh baby baby, how was I supposed to know...... about using contraception
quote:Be a little bit wiser baby, put it on, put it on
'Cause tonight is the night when two become one
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Toeps het volgende:
Jamie Lynn is wel een beetje naief he?
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Haar situatie is totaal anders. Zij heeft genoeg geld om hulp in te huren, en hoeft uberhaupt niet meer te werken. Daardoor kan ze zo'n kind gewoon houden.
Gaat dat stukje uit 2 Become 1 echt over een condoomquote:Op donderdag 20 december 2007 19:24 schreef BCtjuh het volgende:
Runs in the family?
[..]
Ze had wat beter naar de spicegirls moeten luisteren
[..]
Haha jaquote:Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo had ik het ook nog nooit opgevat
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef MisterO het volgende:
En wat ook erg is: De media wist het nog voor Britney:
Hier een video waar Britney duidelijk ontkent dat haar zusje zwanger is en aan haar gezichtsuitdrukking te zien, meent ze het ook echt...
http://x17online.com/cele(...)cy-12182007.php#more
Zegt niks hoor. Konijnen neuken zich ook een ongeluk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef Frappelsien het volgende:
Ze ziet best lief uit in dat filmpje
quote:20-12-2007 12:11:40
ZWANGERE ZUSJE BRITNEY GEDUMPT!
Het voornemen de zaken heel anders aan te pakken dan haar grote zus Britney, en haar kind vooral een ‘normaal leven te geven' kan de 16-jarige zwangere Jamie Lynn Spears op haar buik schrijven. Het werd haar achttienjarige vriendje Casey Aldridge waarschijnlijk te heet onder de voeten. Hij heeft de relatie verbroken, zo valt te lezen op zijn MySpace pagina.
Die is echt hilarisch!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:37 schreef milagro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qsGQ10kN_U8&feature=user
mja..quote:Op woensdag 19 december 2007 17:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
totally gonna last ~*forever*~![]()
MILFquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:50 schreef J.F.Sebastian het volgende:
wel een leuk meisje zeg
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:50 schreef J.F.Sebastian het volgende:
wel een leuk meisje zeg
quote:Op maandag 24 december 2007 10:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=y8baqly5cVI
10101quote:Op maandag 24 december 2007 10:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=y8baqly5cVI
Dr. Philquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:01 schreef Smash-it het volgende:
Dr. Phil bemoeit zich met zusje Spears
Uitgegeven: 24 december 2007 13:18
LOS ANGELES - Het was slechts een kwestie van tijd, maar Dr. Phil bemoeit zich nu ook met de zwangerschap van het 16-jarige zusje van Britney Spears.
De Amerikaanse tv-dokter noemt moeder Lynne Spears een goede en toegewijde moeder. "Ik sprak haar gisteren en ze vroeg me voor haar te bidden", zei hij tegen het Amerikaanse tijdschrift People. "Lynne is best ontdaan momenteel, maar ze kijkt erg uit naar de positieve kant hiervan."
Consternatie
Afgelopen week werd bekend dat Jamie Lynn zwanger is van haar vriendje. Dat leidde tot grote consternatie, omdat Jamie Lynn een - tamelijke brave - rol in de populaire tienerserie Zoey 101 speelt. Op websites en in kranten noemden ouders de zwangerschap vrijdag onder meer 'erg verontrustend' en een 'slecht voorbeeld'.
Grote zus en zangeres Britney is al moeder van twee zoontjes. Ze is momenteel in gevecht over de voogdij van de kinderen met haar ex-man Kevin Federline.
de shizzle!quote:Casey Aldridge is NOT the father of Jamie Lynn Spears’ baby
The father of Jamie Lynn Spears baby is NOT boyfriend Casey Aldridge, according to shocking reports from the U.S.
News that Britney’s sister was pregnant at 16 - under the legal age for sex in the U.S. - forced 18-year-old Casey into hiding.
But now Star magazine insists that the teenager may not be the dad - and that Spears’ friends and family think it is an older man who would face statutory rape charges.
Friends have said that Jamie Lynn was no longer even seeing Casey - and family members told Star that they believe the real father is a much older executive at her children’s TV show ‘Zoey 101′.
“Casey is being paid off to be the family’s fall guy while the real father remains unidentified,” Star magazine insists.
They say the real reason is that an older man could be charged with statutory rape if revealed to be the father of an under-aged girl’s baby.
But in Jamie Lynn’s home state of Louisiana, Casey would escape charges because a 16-year-old can legally have sex with someone less than two years older than her. “Conveniently, Casey falls under the bar by just 26 days.
“The man many suspect is the father, however, would face charges and probably prison time if he were to come forward and admit he had sex with her,” Star magazine states.
The magazine quotes “two separate Spears family insiders” who believe the father is someone who works on Jamie Lynn’s kids’ show. “Jamie Lynn has been working on Zoey since she was 13,” one of the sources said. “In Hollywood, little girls grow up fast, and she is no exception.
“With everything that has gone on in her family, she needed someone to look up to.
“But the man she found seems to have completely taken advantage of her.”
Another family source added: “Some of us have doubts as to the legitimacy of the claim that Casey is the father.
“Before the news of the pregnancy, how often did you see them together?
“Jamie Lynn has dated Casey on and off over the past two years.
“But it was not steady. In fact, she was looking to date Kevin Federline’s brother about a year ago.
“Jamie Lynn went through a time of partying, and Casey was just a part of that.”
Even Casey recently posted on his own MySpace that he was feeling “blah” about his love life, and added: “Me and Jamie are over…”
In fact, Star claims he had a pregnancy scare with a different girl and had to confess to Jamie Lynn. “Casey is a serial cheater who has lied to Jamie Lynn time and time again,” a close friend told the magazine. “This past spring, he was forced to tell Jamie Lynn that he’d cheated on her and gotten that girl pregnant.”
In fact, Star even insists Casey was openly dating yet another girl at the same time as he was supposed to be romancing Spears. “Yes, my sister is dating Casey - they’ve been dating for a while,” said Kevin Seals of his sister Whitney Seals.
“I know Jamie Lynn was real jealous about Whitney’s relationship with Casey.”
No matter who the father is, insiders believe the pregnancy will be the death knoll for Jamie Lynn’s burgeoning career. It will leave them terrified that she will prove to be the new Britney - and also that Nickelodeon, the TV channel behind Zoey 101, will be terrified of ruining its clean-cut image.
“I cant think of any way that Nickelodean could keep Jamie Lynn’s show on the air, said PR expert Michael Levine.
“If they do, advertisers will drop it like crazy. No advertiser wants to be associated with a minor getting pregnant.”
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
nou, nu maar hopen dat de mysterieuze vader niet de enige zwarte executive vd serie is
zoey 101quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:14 schreef Canisfire het volgende:
Haha heerlijk die berichten allemaalzit Drake bell ook niet in dat zoey 3000 gedoe ?
Ex vriendje van Hilary Duff
quote:Jamie Lynn Spears is mogelijk helemaal niet zwanger van haar vriendje. In Amerikaanse media is twijfel ontstaan over het 16-jarige zusje van Britney Spears, die beweert zwanger te zijn van haar vriendje Casey Aldridge.
Inmiddels doen geruchten de ronde dat de 19-jarige Aldridge door de familie Spears wordt betaald om zich als vader van het ongeboren kind voor te doen.
Baas Zoey 101
Het Amerikaanse tijdschrift Star meldt deze week dat een van de bazen bij Nickelodeon-serie Zoey 101 de echte vader van de baby zou zijn. Jamie Lynn speelt een hoofdrol in deze succesvolle Amerikaanse jeugdserie.
Celstraf
De man, die niet met naam wordt genoemd, zou veel ouder zijn dan het voorheen zo brave zusje van Britney.
"Casey wordt nu door de familie Spears betaald om zich als vader voor te doen, terwijl de echte vader buiten schot blijft", zo vertellen bronnen in het blad. "Hij zou de cel indraaien als uitkomt dat hij met de minderjarige Jamie Lynn het bed heeft gedeeld."
Verhoudingen
Andere media beweren dat Casey en Jamie Lynn al lang uit elkaar zijn en dat Casey al eerder een tienermeisje zwanger heeft gemaakt. Jamie Lynn zou op haar beurt hebben geprobeerd om een broer van haar voormalige zwager Kevin Federline te versieren.
check dat bloempotkapselquote:Op woensdag 19 december 2007 09:29 schreef Smash-it het volgende:
Even visuele ondersteuning..
[ afbeelding ]
en d'r boyfriend:
[ afbeelding ]
Hm, waarom verbaast me nu dat niet?quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:53 schreef Urquhart het volgende:
Hij wordt betaald door de familie Spears om als vader te spelen
idd!quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef Sharapova het volgende:
jezus wat heeft die moeder voor lipstick op hey
En haar moeder heeft natuurlijk bewezen dat ze goed kinderen kan opvoedenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:57 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wil het kennelijk door haar moeder laten opvoeden o.i.d.
Bronquote:The teen sister of pop wreck Britney Spears will hand over the baby to her mum Lynne as soon as it is born so she can concentrate on her career.
Lynne will then raise the child at the family’s home in rural Kentwood, Louisiana, away from Hollywood.
Jamie Lynn, just 16, made the heartbreaking decision after several long heart to heart talks with her mum.
An insider told US magazine Star: “After several weeks of personal soul searching and talks and discussions with her mum Jamie Lynn reluctantly agreed that giving up the baby is the right thing to do.
“Lynne says Jamie doesn’t understand the life long consequences of having a baby.
“She still wants her daughter to be able to be a teenager, go to parties, hang out with friends and have a career.
“So she’ll take the front seat of caring for the baby and take the pressure off her daughter.”
Since her shocking pregnancy hit headlines around the world, Jamie Lynn has been under pressure.
Even the paternity of her baby has been questioned - her family insist her boyfriend 18 year-old Casey Aldridge is the father but other insiders close to the Spears claim the dad is a much older executive on her TV show.
One insider told Star: “Jamie Lynn has been working on her show Zoey 101 since she was 13.
“In Hollywood, little girls grow up fast and she’s no exception. With everything that has gone on in her family, she needed someone to look up to.
“But the man she found seems to have completely taken advantage of her.”
Other reports in the US claim that boyfriend Casey has asked for a DNA test to prove that he is the father.
Since the news broke Jamie Lynn has left Los Angeles and headed back to Kentwood where she has been attending high school equivalency and parenting classes.
She has been staying at the family’s $3 million estate but once the baby is born she is planning to return to LA.
But despite the news she is pregnant at 16, residents in the tiny town, whose population is just 2,200, are supporting the teen.
Kentwood local Pam Wright said: “How many 16 year-old girls get pregnant every week?
“It doesn’t mean that she’s a bad person. I don’t think this will end her career, life will go on.”
And that is exactly the same attitude mum Lynne is taking with her daughter.
The insider added: “She wants Jamie Lynn to continue her show business career after the baby is born and Jamie Lynn also realizes she wants to enjoy her teenage years without the responsibilities of caring for a baby.
“Lynne is convinced that having a baby on her hip will not help Jamie Lynn’s future in the business and she’s expecting her daughter to pick up where she left off as soon as the baby is born.”
According to the source, Jamie Lynn’s managers also agree and have advised Lynne that the best thing to do is have Jamie photographed with the baby as soon as it is born, sell the pictures and then take over raising her own grandchild.
The source told Star: “Lynne is completely on board with the plan.
“She always wanted Britney to raise her babies in Louisiana. She couldn’t have that but now she’s going to raise Jamie Lynn’s baby at her home in Kentwood.
“Jamie Lynn will be back at work and trying to remind people of her talent and not that she is an unwed teenage mother.
But a rep for Jamie Lynn denies that the pregnant teen is giving total control to her mother.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:36 schreef milagro het volgende:
... pffft, ik had dat al met oppassen en dan bij thuiskomst mijn kind geheel getransformeerd vinden door een verkleed-en-haartjesanderskammen-happy oma
Was Jack Nicholson niet opgevoed door zijn oma, van wie hij dacht dat het zijn moeder was.. en zijn zusje bleek dus niet zijn zusje maar zijn moeder te zijn.. daar kwam hij op zijn eind dertigste pas achter...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Wauw, wat een fucked up family. Heb net het hele topic doorgelezenDIt werkt toch niet? En ik moet het trouwens nog maar zien, of haar moeder dat kind op gaat voeden. Zo'n bevalling is hartstikke emotioneel, ik zie het nog wel gebeuren dat ze het kind toch zelf wil opvoeden.. Je kan niet zomaar niet een band opbouwen met je kind.
En lekker duidelijk voor dat kind dan, wie gaat ie dan mamma noemen?? En wie oma?![]()
Echtquote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Was Jack Nicholson niet opgevoed door zijn oma, van wie hij dacht dat het zijn moeder was.. en zijn zusje bleek dus niet zijn zusje maar zijn moeder te zijn.. daar kwam hij op zijn eind dertigste pas achter...
Thou hast no lifequote:Op zondag 27 januari 2008 13:17 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
Er is nog zat aan de website te doen maar http://www.jamielynnspears.nl is up!
Voor het kindje van Jamie Lynn kan dit natuurlijk niet verborgen blijven. Heel de wereld weet het.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Was Jack Nicholson niet opgevoed door zijn oma, van wie hij dacht dat het zijn moeder was.. en zijn zusje bleek dus niet zijn zusje maar zijn moeder te zijn.. daar kwam hij op zijn eind dertigste pas achter...
daar heb ik het dan ook niet over.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Voor het kindje van Jamie Lynn kan dit natuurlijk niet verborgen blijven. Heel de wereld weet het.
Wauw. Never knew that. Shocker!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:07 schreef Copycat het volgende:
[..]http://www.snopes.com/movies/actors/nicholson.asp
Galerij is met één lquote:Op zondag 27 januari 2008 13:17 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
Er is nog zat aan de website te doen maar http://www.jamielynnspears.nl is up!
Bovendien moet het in deze context galerie zijn.quote:
Had ik toch maar wat beter opgelet bij Nederlands vroeger...quote:Bovendien moet het in deze context galerie zijn.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik durft te wedden dat in de familie Spears het heel normaal is dat de stamboom wat vreemde wortels heeft. "I told uncle Peter not to touch me there..."
quote:'Jamie Lynn Spears was een ongelukje'.
Volgens de oom van Britney Spears was zijn nichtje Jamie Lynn een 'ongelukje'.
De 16-jarige Jamie Lynn doet met haar zwangerschap een hoop stof opwaaien in de familie. Zo zegt haar ome William doodleuk: " Jamie Lynn was een ongelukje, net als de ongeboren baby die nu in haar buik zit."
Volgens William was vader Jamie Spears alles behalve blij toen hij erachter kwam dat zijn vrouw Lynn voor de tweede keer zwanger was. " Na de geboorte van Britney heeft ze zich laten steriliseren. Jamie was woest. Hij begreep niet hoe dit kon gebeuren."
Jamie zou zelfs een DNA-test hebben aagevraagd, omdat hij twijfelde of hij wel de vader zou zijn. "Daarom hebben ze haar uiteindelijk Jamie Lynn genoemd. Iedereen weet meteen wie de ouders zijn", voegt de oom eraan toe.
Dan doet ze dus hetzelfde als d'r zus alleen houdt zij er wél een leuk figuur aan overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:24 schreef Saphia het volgende:
Ik vraag me echt af of die Jamie Lynn dezelfde kant opgaat als haar zus.Ze lijkt me een ontverantwoordelijjk type dat haar comeback in de showbiz en het terugkrijgen van haar figuur vooropstelt aan de zorg en opvoeding van haar kind .
Dat "zwanger" in de TT kan dus wel naar "bevallen".quote:Jamie Lynn Spears Has a Baby Girl
There is a new baby in the Spears clan! Jamie Lynn Spears and her fiancé Casey Aldridge welcomed a baby girl Thursday morning.
PEOPLE confirms exclusively that the baby was named Maddie Briann.
"Just the family was there," says a source about the birth around 9:30 a.m. at a hospital in Mississippi, near her Louisiana hometown. "Everyone is healthy and happy."
Jamie Lynn's sister Britney, father Jamie and brother Bryan flew in Wednesday to be with her for the birth; her mother Lynne had been with her helping her get ready for the baby.
Since announcing her pregnancy in December, Britney’s little sister has retreated from the bright lights of Hollywood, opting for the comforts of her hometown of Kentwood, La.
With her Nickelodeon show Zoey 101 already ended, Jamie Lynn went home to prepare for the birth of her baby. The actress, 17, and Aldridge, 19, got engaged in March. Recently, the couple purchased a three-bedroom home in Liberty, Miss., where Aldridge went to high school.
Over the last few months, Spears has kept busy by passing her GED exam, preparing the nursery and attending multiple baby showers.
Jamie Lynn's Zoey 101 costar, Erin Sanders, told PEOPLE earlier this year that the actress will be a fun mother.
"She is just a very good-hearted and warm person," he said. "We would always hang out on the set and she is a lot of fun, so I think she's going to be an easygoing, fun mom."
Oh als ik zou mogen kiezen... doe mij dan toch maar een keizersnee... tuurlijk is dat een flinke operatie maar je hoort zulke horrorverhalen over incontinentie, verzakkingen, totaalrupturen etc..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef rena het volgende:
En ze heeft zoals veel Amerikanen de makkelijke weg gekozen, een keizersneetjeEcht, die lui doen het zo snel daar he, terwijl ik toch liever van onder een tikje uit zou scheuren dan mijn buik open laten ritsen
Wel een leuke naam opzichBeter dan Jayden
en zo
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef Saphia het volgende:
geen keizersnede maar vaginale bevalling volgens People magazine
"Jamie Lynn did not have a c-section, which was reported yesterday by the National Enquirer — she was induced and delivered vaginally."
En de gozers die bovenop die meisjes duiken dan? Uitroeien of zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef xFriendx het volgende:
Weer een meisje![]()
Zo gaat dat nog wel een tijdje door natuurlijk, over 16-17 jaar begint die hele poppenkast dus weer.
Gozers? Je bedoelt ouwe mannen van tegen de 60quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:20 schreef rena het volgende:
[..]
En de gozers die bovenop die meisjes duiken dan? Uitroeien of zo?
quote:'Jamie Lynn Spears weer zwanger'.
Jamie Lynn Spears (17), het zusje van Britney Spears, zou weer zwanger zijn.
Volgens The National Enquirer is Jamie Lynn acht weken in verwachting. Moeder Lynne Spears zou in alle staten zijn en haar jonge dochter proberen over te halen om de zwangerschap te beeïndigen. "Het is al moeilijk om als tiener voor één kindje te zorgen, laat staan twee", vertelt een bron.
Spears zit zelf ook niet bepaald op een roze wolk. "Ze heeft na de zwangerschapstest alleen maar gehuild", vervolgt de bron. "Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef static het volgende:
"Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wel een lieve naam!
Ik heb zo'n vaag idee dat Jamie Lynn een stuk meer down to earth is dan haar zus {vooralsnog...}
Tjaquote:'Jamie Lynn Spears weer zwanger'.
Jamie Lynn Spears (17), het zusje van Britney Spears, zou weer zwanger zijn.
Volgens The National Enquirer is Jamie Lynn acht weken in verwachting. Moeder Lynne Spears zou in alle staten zijn en haar jonge dochter proberen over te halen om de zwangerschap te beeïndigen. "Het is al moeilijk om als tiener voor één kindje te zorgen, laat staan twee", vertelt een bron.
Spears zit zelf ook niet bepaald op een roze wolk. "Ze heeft na de zwangerschapstest alleen maar gehuild", vervolgt de bron. "Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
You have got to be kidding mequote:
Zo'n gekke gedachte is dat helemaal niet: Lactatie amenorroequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef static het volgende:
"Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
Nee maar het is wel behoorlijk stom als je zus om dezelfde reden een 2e kind heeft gekregen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zo'n gekke gedachte is dat helemaal niet: Lactatie amenorroe
Weet je waarom ze dat doen? Gyneacologen raden het zelf aan, aangezien ze dan minder worden aangeklaagd. Als er iets mis gaat bij de geboorte klagen de ouders de gyneacoloog heel snel aan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef rena het volgende:
En ze heeft zoals veel Amerikanen de makkelijke weg gekozen, een keizersneetjeEcht, die lui doen het zo snel daar he, terwijl ik toch liever van onder een tikje uit zou scheuren dan mijn buik open laten ritsen
Dat is ze blijkbaar ook, ze kan er alleen niet mee omgaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef Canisfire het volgende:
En ik vond Jamie Lynn ooit nog wel fuckable
Wat een dom wicht. En onvoorstelbaar dat haar dat niet eerder is verteld.quote:Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
quote:Meanwhile, a representative for the teenage actress has denied a National Enquirer report that Jamie Lynn is already pregnant with her second child after believing she couldn't get pregnant while she was breast-feeding.
The publicist states, "She is not pregnant."
quote:The publicist states, "She is not pregnant."
quote:"I did not have sexual relations with..."
Ja, dat het tijdschrift onzin heeft zitten schrijvenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef DarkElf het volgende:
Nou ontkennen en nog eens ontkennen houdt meestal in dat er wel ergens iets aan de hand is
Och, met die kinderen komt het ongetwijfeld wel goed. Er zijn een hoop zieligere kinderen, als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:44 schreef Technoviking het volgende:
Zielig voor die kinderen, dat wel. Een goede opvoeding en fijne jeugd hangt van belangrijker dingen aan elkaar dan bekend zijn of een hoop poen hebben.
quote:Family Member 'Confirms' Jamie Lynn Is Peggers Again!
Filed under: Baby Blabber > Jamie Lynn Spears
jamielynnspears__opt.jpg
It looks like Lynne and 17-year old Jamie Lynn Spears may have some explaining to do. Again.
The National Enquirer reveals in a new report that a family member has confirmed that Jamie Lynn is preggers with baby #2.
The younger Spears' baby, Maddie, isn't even five months old!!!!
Unfortunately, the tabloid doesn't disclose in its report who the exact family member is!
If it's true, we disappointed in Jame Lynn Spears. She should know better than that! Watch where you blab! 'Family' selling you out is part of the celeb game, right?
Anyway, here are the CRAZY things that the Enquirer discloses in its report. The allegations are JUICY!
- Hot babydaddy Casey Aldridge supposedly erupted in anger when he found out about baby #2. Jamie Lynn had been keeping the pregnancy secret and Casey learned about it through media reports.
- The Spears family is in an uproar and Jamie Lynn is being pressured to abort the baby.
Oh shiz, Spears crew. Sexy Sarah's will not approve! She'll probs block Jamie Lynn's way into the clinic.
- The anonymous public denials of Jamie Lynn’s pregnancy, says the family member, are simply buying the Spears family time until they decide what to do.
- Momma Spears is 'livid' that the preggers news leaked during her book tour.
She's such a fine example of a mom!
The 'family member' also went on to say, "If Jamie Lynn has this baby, you can be sure they will try to sell the official confirmation of the pregnancy to a magazine, as well as the baby photos."
Sheesh! Looks like Momma Spears is cut from the same cloth as Michael Lohan. Anything to make $$$ or get attention off the kiddies, eh?
And to top off the report, the Enquirer also mentions that Casey attempted to sell them (for $100,000) his story that he never cheated on Jamie Lynn.
However, the folks at the Enquirer say that since they have strong evidence that he has cheated on Jamie Lynn multiple times, they turned him down, and he made a deal with another magazine.
Are they saying that OK! Magazine paid Jamie Lynn and Casey for their story?!
Here's another zinger — Casey’s deals were supposedly being brokered through a representative of Lynne and Jamie Lynn.
The Spears dramz is never ending!!!
Het feit dat die mensen veel geld hebben wil niet per se zeggen dat het kind ook meteen goed terecht komt.. De familie staat nu niet echt bekend om haar opvoedkwaliteitenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou ben benieuwd of dit echt waar is.
Zo ja: ach ja, dat kind zal toch wel goed terecht komen
[moraalridder-modus] Tsja, daarover valt te twijfelen, maar het kind heeft wel altijd een dak boven het hoofd, voedsel op tafel etc. Daar zouden miljoenen kinderen op deze aardbol een moord voor doen. [/moraalridder-modus]quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het feit dat die mensen veel geld hebben wil niet per se zeggen dat het kind ook meteen goed terecht komt.. De familie staat nu niet echt bekend om haar opvoedkwaliteiten
En ze hebben straks als ze puber zijn voldoende toegang tot alle mogelijke drugs, daar kunnen die Afrikaantjes nog een puntje aan zuigenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:32 schreef rena het volgende:
[moraalridder-modus] Tsja, daarover valt te twijfelen, maar het kind heeft wel altijd een dak boven het hoofd, voedsel op tafel etc. Daar zouden miljoenen kinderen op deze aardbol een moord voor doen. [/moraalridder-modus]
quote:Familie Jamie Lynn Spears smeekt om abortus.
Britneys kleine zusje Jamie Lynn (17) zou voor de tweede keer zwanger zijn. Maar als het aan haar familie ligt gaat dat niet lang duren.
De familie beweert bij hoog en bij laag dat er niets aan het handje is, maar het blad dat met de scoop kwam staat nog steeds vierkant achter het verhaal.
De bron vertelt: "Haar moeder Lynne wil er niets over zeggen todat ze met een oplossing komen. Jamie Lynn wordt onder druk gezet om het kind te laten weghalen, maar er is nog geen definitieve beslissing gemaakt. Lynne is woedend over de zwangerschap en over het uitlekken van dit nieuws, vooral omdat ze net bezig was met de promotie van het boek waarin ze beschrijft hoe moeilijk het is om moeder te zijn van twee sterren..."
Jamie Lynns verloofde Casey Aldridge is ondertussen woedend. "Ze had hem nog niets gezegd, hij hoorde het via de media."
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
Als dit echt waar is weet ik niet of ik moet lachen of huilen
Dat is soms zo moeilijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Spoken like a true mommy dearest.quote:Lynne is woedend over de zwangerschap en over het uitlekken van dit nieuws, vooral omdat ze net bezig was met de promotie van het boek waarin ze beschrijft hoe moeilijk het is om moeder te zijn van twee sterren...
Dit bericht is iig van A tot Z bijelkaar gelogenquote:
Jij kent die familie persoonlijk?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dit bericht is iig van A tot Z bijelkaar gelogenDe gristelijke Titney familie zou abortus écht niet willen/toestaan.
Net zo goed als ieder ander die in dit topic postquote:
Pardon?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
(wat kom je met een kulargument, rena)
Wij kennen elkaar jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Pardon?Waar moet ik jou van kennen dat je zo persoonlijk wordt
?
Nee hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar ja
Maar het blijft een ongelooflijk kulargument, of ik je nou wel of niet ken.
Iedereen gelooft hier de roddels en geeft zijn mening, niemand kent de familie persoonlijk. En ga nu maar naar Erik.quote:
Que? Ik ga slapen. Werken morgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Iedereen gelooft hier de roddels en geeft zijn mening, niemand kent de familie persoonlijk. En ga nu maar naar Erik.
"Meissiequote:Op maandag 13 oktober 2008 23:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ken je Tha_Erik nou ook niet meer?Trusten, meissie
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vergelijkt nu zaaddodende pasta's.
No, her eggs love the sperm.quote:
Nadat beide dochters gesteriliseerd zijn denk ik..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef ivetje het volgende:
Wanneer komt dat boek van die moeder over kids opvoeden nou eens uit
Dan weet je wellicht ook dat veel van die gristelijke Amerikanen zo hypocriet als de neten zijn. En niet vies zijn van alles wat onze lieve Heer verboden heeft. Zie klasse voorbeeld 1: familie Spears.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik weet dat ze zich graag gristelijk voordoen en zich wellicht ook echt zo gedragen en zie ze er best voor aan net als veel conservatieve Amerikanen fel tegenstander van abortus te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |