quote:Britney Spears' 16-Year-Old Sister Pregnant
Britney Spears' teenage sister Jamie-Lynn Spears is pregnant with her first child. Bosses at children's TV network Nickelodeon, where the 16-year-old fronts hit show Zoey 101, have confirmed the baby news. In a statement given to Wenn, a spokesman for the TV network said, "We respect Jamie Lynn's decision to take responsibility in this sensitive and personal situation. We know this is a very difficult time for her and her family, and our primary concern right now is for Jamie Lynn's well being." Reports suggest the father is student Casey Aldridge, who Spears allegedly dumped this summer. Jamie-Lynn has told OK! magazine she intends to keep the baby.
Maar dit gaat niet om Brit maar om d'r zusje...quote:Op woensdag 19 december 2007 08:40 schreef lady-wrb het volgende:
poe poe zeg... lekker belangrijk
dat kan toch ook in het algemene topic?
Maar je geeft net genoeg fuck om hier te posten?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:51 schreef D.Licious het volgende:
Pas op! Opzij! Want hier komt de
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... ______ = = = | = _|__|..., ] | ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )*****(@ )
Jij kennelijk ookquote:Op woensdag 19 december 2007 08:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Maar je geeft net genoeg fuck om hier te posten?
Ja, mij hoor je toch ook niet zeiken dat ik dit een nutteloos topic vindquote:
En de hele wereld weet het ondertussenquote:personal situation
Omdat ze seks heeft? Of heb ik iets gemist en heeft ze ervoor betaald gekregen?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:44 schreef Toeps het volgende:
Serieus, HOERRRRR!
Het condoom (as if) zal wel afgegleden zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:31 schreef Scorpie het volgende:
Zal ze net zo afglijden als Britney?
Als jij sex hebt en het condoom knapt perongeluk, je pil heeft niet gewerkt of weet ik veel wat en je raakt daardoor zwanger ben je dan ook meteen een hoer?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:44 schreef Toeps het volgende:
Serieus, HOERRRRR!
Nee, heeft die moeder goed gedaan hoor. Alle twee beroemd, nou nou.
Breakie breakie.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen er worden zovaak meisjes van 16 zwanger maar omdat dit meisje toevallig het zusje is van een popzangeres en een eigen showtje heeft is het big friggin' news. Damn.
Ja, want alle hoeren zijn vrouwen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
ben je dan ook meteen een hoer?
Breakie Breakie, waarom moet erin godsnaam een SHO topic komen over een meisje van 16 dat zwanger is ?quote:Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Breakie breakie.
Ja hallo, wij bevinden ons in SHO, waar bevind jij je?
Over.
Je typt het verkeerdquote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, want alle hoeren zijn vrouwen.
jij linkt BS afglijden aan het bevallen danquote:Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Is het zo raar dat ik me afvraag dat ze net zo zal afglijden als haar grotere zusje na haar bevallingen dan
Ja, heeeeelemaal per ongeluk, morning after pil kennen we niet, veilige sex kennen we niet... Al dat gelul altijd van ja wat een pech het condoom was lek en de pil heeft ook nog eens niet gewerkt!quote:Op woensdag 19 december 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Een meisje van 16 raakt zwanger maar omdat het een beroemdheid is , is het opeens een hoer , glijdt ze net zo af als Britney of weet ik veel wat.
Mensen er worden zovaak meisjes van 16 zwanger maar omdat dit meisje toevallig het zusje is van een popzangeres en een eigen showtje heeft is het big friggin' news. Damn.
[..]
Als jij sex hebt en het condoom knapt perongeluk, je pil heeft niet gewerkt of weet ik veel wat en je raakt daardoor zwanger ben je dan ook meteen een hoer?
Ze heeft het in een interview gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:51 schreef Scandalous het volgende:
maar serieus of is het een roddel?
Je kunt veel zeggen , maar het zal toch wel een ongeluk zijn want bewust een kind nemen is vast niet de keuze geweestquote:Op woensdag 19 december 2007 10:56 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, heeeeelemaal per ongeluk, morning after pil kennen we niet, veilige sex kennen we niet... Al dat gelul altijd van ja wat een pech het condoom was lek en de pil heeft ook nog eens niet gewerkt!Kans daarop is een op duizenden. De kans is veel groter dat ze gewoon de slet heeft lopen uithangen, en voorbehoedsmiddelen, hoezo, brave meisjes van 16 hebben toch helemaal geen sex?
wromnie? zat tieners die het wel bewust doen, hoor, totaal niet overziend wat het nu precies betekent en inhoudt, moeder zijn... met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen , maar het zal toch wel een ongeluk zijn want bewust een kind nemen is vast niet de keuze geweest
Misschien is haar grote zus wel haar voorbeeld en vond ze het bij haar ook zo goed gaanquote:Op woensdag 19 december 2007 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen , maar het zal toch wel een ongeluk zijn want bewust een kind nemen is vast niet de keuze geweest
Christus op een hobbelpaard aantoe zeg.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Breakie Breakie, waarom moet erin godsnaam een SHO topic komen over een meisje van 16 dat zwanger is ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |