abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55381998
Een meisje van 16 raakt zwanger maar omdat het een beroemdheid is , is het opeens een hoer , glijdt ze net zo af als Britney of weet ik veel wat.

Mensen er worden zovaak meisjes van 16 zwanger maar omdat dit meisje toevallig het zusje is van een popzangeres en een eigen showtje heeft is het big friggin' news. Damn.
quote:
Op woensdag 19 december 2007 08:44 schreef Toeps het volgende:

Serieus, HOERRRRR!
Nee, heeft die moeder goed gedaan hoor. Alle twee beroemd, nou nou.
Als jij sex hebt en het condoom knapt perongeluk, je pil heeft niet gewerkt of weet ik veel wat en je raakt daardoor zwanger ben je dan ook meteen een hoer?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_55382059
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:

Mensen er worden zovaak meisjes van 16 zwanger maar omdat dit meisje toevallig het zusje is van een popzangeres en een eigen showtje heeft is het big friggin' news. Damn.
Breakie breakie.

Ja hallo, wij bevinden ons in SHO, waar bevind jij je?

Over.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55382072
Is het zo raar dat ik me afvraag dat ze net zo zal afglijden als haar grotere zusje na haar bevallingen dan
pi_55382077
quote:
ben je dan ook meteen een hoer?
Ja, want alle hoeren zijn vrouwen.
pi_55382084
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef MUUS het volgende:

[..]

Breakie breakie.

Ja hallo, wij bevinden ons in SHO, waar bevind jij je?

Over.
Breakie Breakie, waarom moet erin godsnaam een SHO topic komen over een meisje van 16 dat zwanger is ?
pi_55382098
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, want alle hoeren zijn vrouwen.
Je typt het verkeerd
pi_55382112
maar serieus of is het een roddel?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55382113
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Je typt het verkeerd
Oh
pi_55382172
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Is het zo raar dat ik me afvraag dat ze net zo zal afglijden als haar grotere zusje na haar bevallingen dan
jij linkt BS afglijden aan het bevallen dan
volgens mij was BS al ruim daarvoor flink labiel, en is haar moederschap tot nu toe daarom een compleet fiasco, niet andersom.

16 jaar is veel te jong om moeder te zijn, maar goed, ze is zwanger, abortus geen optie blijkbaar , wie weet gaat het zomaar goed.
omdat haar zusje niet spoort, wil niet zeggen dat zij het ook niet doet of zal gaan doen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55382239
quote:
Een meisje van 16 raakt zwanger maar omdat het een beroemdheid is , is het opeens een hoer , glijdt ze net zo af als Britney of weet ik veel wat.

[..]

Als jij sex hebt en het condoom knapt perongeluk, je pil heeft niet gewerkt of weet ik veel wat en je raakt daardoor zwanger ben je dan ook meteen een hoer?
Ja, heeeeelemaal per ongeluk, morning after pil kennen we niet, veilige sex kennen we niet... Al dat gelul altijd van ja wat een pech het condoom was lek en de pil heeft ook nog eens niet gewerkt! Kans daarop is een op duizenden. De kans is veel groter dat ze gewoon de slet heeft lopen uithangen, en voorbehoedsmiddelen, hoezo, brave meisjes van 16 hebben toch helemaal geen sex?
pi_55382302
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:51 schreef Scandalous het volgende:
maar serieus of is het een roddel?
Ze heeft het in een interview gezegd.
pi_55382314
Volgens mij spreken de statistieken tegen dat elke zwangerschap van 16 jarigen een ongelukje was
pi_55382373
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:56 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja, heeeeelemaal per ongeluk, morning after pil kennen we niet, veilige sex kennen we niet... Al dat gelul altijd van ja wat een pech het condoom was lek en de pil heeft ook nog eens niet gewerkt! Kans daarop is een op duizenden. De kans is veel groter dat ze gewoon de slet heeft lopen uithangen, en voorbehoedsmiddelen, hoezo, brave meisjes van 16 hebben toch helemaal geen sex?
Je kunt veel zeggen , maar het zal toch wel een ongeluk zijn want bewust een kind nemen is vast niet de keuze geweest
pi_55382455
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Je kunt veel zeggen , maar het zal toch wel een ongeluk zijn want bewust een kind nemen is vast niet de keuze geweest
wromnie? zat tieners die het wel bewust doen, hoor, totaal niet overziend wat het nu precies betekent en inhoudt, moeder zijn... met alle gevolgen van dien.

ze willen gewoon "zo graag een kindje, ik wist al toen ik acht was dat ik moeder wilde worden, en mijn moeder was ook pas 17 toen ze van mij beviel, en mijn oma hep haar toen geholpen en al, dussssssh "

of ze willen het vriendje aan zich binden, als die dreigt verder te willen gaan 'shoppen'

dit kan best een ongelukje zijn, hoor, maar vergis je niet, er zijn zat veel te jonge meiden die het er gewoon op aan laten komen... om misschien dan áls het zover is, alsnog te panieken, en dan de zwangerschap verbergen, om na 9 maanden heel verbaasd te zijn als de baby zich aandient "huh, ik wisnie dak zwamger was, echt niet!!!!!!"
pi_55382610
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Misschien is haar grote zus wel haar voorbeeld en vond ze het bij haar ook zo goed gaan
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 19 december 2007 @ 12:22:47 #41
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_55384256
jeuzus...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_55384468
!
  woensdag 19 december 2007 @ 13:17:56 #43
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55385838
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_55386361
En wat ook erg is: De media wist het nog voor Britney:

Hier een video waar Britney duidelijk ontkent dat haar zusje zwanger is en aan haar gezichtsuitdrukking te zien, meent ze het ook echt...

http://x17online.com/cele(...)cy-12182007.php#more
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_55386434
Heeft ze haarzelf al kaalgeschoren?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 19 december 2007 @ 13:41:33 #46
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55386634
Wat een sufkut.

Grappige is: Mama Spears heeft een boek geschreven 'How to raise your kids' of iets dergelijks. !

Oh ja, 't boek is uitgesteld.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 19 december 2007 @ 14:35:48 #47
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_55388035
quote:
Op woensdag 19 december 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Breakie Breakie, waarom moet erin godsnaam een SHO topic komen over een meisje van 16 dat zwanger is ?
Christus op een hobbelpaard aantoe zeg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_55389201
Die kerel is de lul.
pi_55389333
het gelukkige stel

en tante Brit na het horen van het blijde nieuws

pi_55389433
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')