abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 13:38:55 #101
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55216112
Jessica Alba is zwanger:
quote:
Actress Jessica Alba, 26, and boyfriend Cash Warren, 28, have announced that they are expecting their first child together. The couple who met on the set of The Fantastic Four expect their arrival in late Spring/early Summer. Jessica's rep told PEOPLE;

I confirm that Jessica and Cash are expecting a baby in late spring, early summer.

*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55217625
Oh, leuk zeg!

woensdag 12 december 2007 @ 22:00:11 #103
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_55229584
De geruchten worden sterker dat JLo een tweeling krijgt:
quote:
Lopez Having Twins?

Singer Jennifer Lopez has fueled speculation she is pregnant with twins after ordering matching outfits for a baby boy and a girl. The 38-year-old, who is expecting with her husband Marc Anthony, has asked for monogrammed baby outfits from a top Los Angeles boutique - a blue version with the word 'Prince' and a pink one labeled 'Princess.' Lopez has registered for the gifts at luxury store Petit Tresor. She is also reported to have requested two Moses baskets, teddy bears with blue and pink ribbons and a jogging stroller to carry two infants, according to MSNBC.com. The most expensive item on the list is reported to be an enameled black pram which retails at $3,495. Lopez confirmed her pregnancy last month while on stage with her husband at a concert in Miami, Florida.

bron
You cheated on me with choreography.
pi_55233792
We zien het vanzelf
Leuk voor Jessica Alba zeg!
Bobien, Bobieneke, Bobientje, Bobbie, Bien, Bienie, Bienepien..
  donderdag 13 december 2007 @ 12:33:49 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_55241723
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:51 schreef Esraa het volgende:

[..]

Je snapt zelf toch ook wel dat we hier geen kinderen van vijf jaar hoeven te zien. Dit topic heet niet voor niets Beroemd & Zwanger
In het OP plaatje staan ook kindjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55245160
Echt, dit jaar zijn er wel heel veel grote celebs zwanger geworden
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_55245350
Leuk mens vind ik dat, Jessica Alba!
pi_55246317
Vind Jessica Alba nog zo jong overkomen.. Maar wel leuk voor ze
pi_55247796
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Vind Jessica Alba nog zo jong overkomen.. Maar wel leuk voor ze
Naja, ik vind 26 opzich wel een nette leeftijd.
pi_55250161
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:33 schreef Troel het volgende:

[..]

In het OP plaatje staan ook kindjes
Dat is voor de mensen die achterlopen
pi_55250184
quote:
Op donderdag 13 december 2007 16:25 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Naja, ik vind 26 opzich wel een nette leeftijd.
Ik ook, maar ik zou niet verbaasd zijn als iemand zei dat ze 19 is, vind haar heel jong overkomen.
pi_55251518
quote:
Gezinsuitbreiding voor Dancing with the Stars-jurylid

Dancing with the Stars-jurylid Monique van Opstal (40) is dinsdag bevallen van een zoon. Het jongetje heet Logan.

Monique en haar man Camiel hebben samen al twee kinderen, Wendell en Daphne. De familie is dolgelukkig met hun jongste aanwinst. Logan weegt 3330 gram. "Logan is een kanjer en hij doet het super", glundert Monique.

De danslerares, die samen met haar broer een eigen dansschool heeft, zal de komende tijd volop van haar baby gaan genieten.

vrijdag 14 december 2007 @ 19:29:04 #113
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_55276047
Verrek, das waar ook. Die Monique was ook zwanger idd.
Leuk voor haar. Beetje aparte namen wel, Wendel en nu dan een Logan.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_55277715
Wendell is een leuke naam, Logan wat minder.
pi_55297078
za 15 dec 2007, 12:35
'Jennifer Love-Hewitt zwanger'
door onze redactie
AMSTERDAM - Jennifer Love-Hewitt zou in verwachting zijn van haar eerste kindje. Blij nieuws? Ze is geschokt!

Dat onthullen intimi van de 28-jarige actrice. "De zwangerschap was niet gepland. Maar nu Jennifer de schrik te boven is, is ze wel heel gelukkig."

De Ghost Whisperer-ster heeft zich vorige maand verloofd met collega Ross McCall (31). Toen ze dat heugelijke feit vierden op Hawaii, kwamen zwangerschapsgeruchten al op gang. Jennifer zou ietsje voller zijn dan normaal...
pi_55324431
Helena Bonham Carter en Tim Burton zijn gister de trotse ouders geworden van een dochter.
Bron
pi_55326009
Uma Thurman zwanger?

pi_55344728
quote:
Wolter Kroes wordt vader!

Wolter Kroes en zijn Tessa zijn dolgelukkig met de komst van hun liefdesbaby.

,,Tessa werd tijdens de TROS-cruise in Mexico misselijk terwijl de boot stil lag", vertelt Wolter aan Shownieuws. ,,Ik was zwanger, een complete verassing", aldus een opgewonden Tessa.

Inmiddels heeft het gelukkige stel, dat al vier kinderen heeft uit hun vorige huwelijk, een echo laten maken. De baby is kerngezond, maar ze weten nog niet of het jongetje of meisje wordt. Dat zullen we in de lente weten!

maandag 17 december 2007 @ 22:16:26 #119
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_55347672
Koningin Elizabeth opnieuw oma
Uitgegeven: 17 december 2007 21:10
Laatst gewijzigd: 17 december 2007 21:11

LONDEN - Gezinsuitbreiding bij de jongste zoon van de Britse koningin Elizabeth II, prins Edward. Zijn vrouw Sophie (42) bracht maandagmiddag in een ziekenhuis bij Londen het achtste kleinkind van de 81-jarige vorstin ter wereld.

De jongste telg van de graaf en gravin van Wessex moest met een keizersnee worden gehaald. De baby van 2800 gram is een broertje van de 4-jarige Louise.

De koninklijke familie zei "ontzettend gelukkig" te zijn met de geboorte, deelde Buckingham Palace mee
pi_55366409
Kim van Kooten bevallen van dochter

AMSTERDAM - Kim van Kooten is dinsdagochtend om kwart voor zeven bevallen van een dochter. Dat heeft haar agent dinsdag bekend gemaakt. Het tweede kind van de actrice en haar man Jacob Derwig luistert naar de naam Kee Molly.

Kee is te vroeg geboren, na een zwangerschap van 35 weken. Daarom verblijven zowel moeder als dochter momenteel nog in het ziekenhuis. Volgens de agent voelen beiden zich sterk en gezond. Kim en Jacob hadden al een zoon, de nu drie jaar oude Roman.

Kee is de tweede Van Kooten die op 17 december ter wereld is gekomen. Ook Kasper, de broer van Kim, viert op 17 december zijn verjaardag.
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:13:57 #121
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_55368319
Kee van koten
pi_55368487
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:13 schreef KRS het volgende:
Kee van koten
Kee Molly Derwig zou ik eerder aannemen.
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:26:11 #123
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55371857

Lekker gewoon, heerlijk!
pi_55375744
Ik herken d'r bijna niet, die is flink opgezwollen en dan doel ik met name op haar mond
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_55379395
Geen verrassing dat Jamie Lynn Speears, het 16-jarige zusje van Britney, zwanger is:

quote:
A source tells us the interview, which hits stands tomorrow, is six pages and is on the record with Jamie Lynn and her mother. She tells the mag that the father is Casey Aldridge, who she has been dating for some time and first met at church. Brit's younger sister, star of Nick's "Zoey 101," says she's keeping the baby.

Sources tell us that she has not yet told her older sister. Well, she knows now.

UPDATE: Nickelodeon issued the following statement this afternoon: "We respect Jamie Lynn's decision to take responsibility in this sensitive and personal situation. We know this is a very difficult time for her and her family, and our primary concern right now is for Jamie Lynn's well being."
pi_55379401
Lily Allen ook...ik weet echter niet of het waar is. Bron is The Sun....

quote:
POP star LILY ALLEN is all smiles after discovering she is pregnant with her first child, The Sun can reveal.

The 22-year-old singer found she was expecting last month, but has only revealed the news to close family.

She and CHEMICAL BROTHER boyfriend ED SIMONS, 37, are delighted.

A source close to the singer said: “Lily is thrilled to be pregnant and can’t wait to become a mum. She’s a real family person.

“Ed’s very happy. He is really looking after her.”

The Smile singer has been dating Ed - who is 15 years her senior - since September.

Click here to find out more!

They now plan to set up home together.

Lily, whose debut album Alright, Still was the huge hit of last summer, has made no secret of her desire to start a family.

Our source said: “Lily could not be happier.

“It’s the icing on the cake for what has been an incredible 18 months for her. She is looking forward to finishing her new album early next year and releasing it before the birth of her first child.”

Lily - daughter of actor KEITH ALLEN - is expected to follow in the footsteps of CHARLOTTE CHURCH and branch out into TV in between releasing albums.

BBC3 has signed her to front her own TV show Lily Allen and Friends. She is also joining comic RUSSELL BRAND for a spoof cinema version of classic novel Pride and Prejudice.
  woensdag 19 december 2007 @ 12:33:36 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_55384481
En ook die krullebol is bevallen las ik vanochtend, maar ik kan haar naam niet bedenken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55387076
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Troel het volgende:
En ook die krullebol is bevallen las ik vanochtend, maar ik kan haar naam niet bedenken
Ook ex-GTST-ster Fajah Lourens (26) kreeg gisteren haar tweede kindje. Dochtertje Irem van zeven jaar kreeg er een broertje bij: Shai. „De bevalling was zwaar”, vertelt de vriend van Fajah, „maar ons kereltje is gezond; hij weegt 4190 gram.”
Don't you love her madly?
  woensdag 19 december 2007 @ 13:58:34 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55387093
oeps
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55387305
quote:
Op woensdag 19 december 2007 07:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Lily Allen ook...ik weet echter niet of het waar is. Bron is The Sun....
quote:
A rep for Lily Allen has confirmed her surprise pregnancy!

The singer, 22, is expecting a child with Chemical Brothers' Ed Simons.

Says Allen's publicist: "I am pleased to confirm that Lily and Ed are expecting their first baby. The health of Lily and her child is their paramount concern. As the pregnancy is at such an early stage, the couple will be making no further comment, but they are obviously thrilled by the news."

Lily and Ed have only been dating since September.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_55387664
dating since september...ai ai, hopen dat dat goed gaat.
pi_55388503
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:20 schreef skadhd het volgende:
dating since september...ai ai, hopen dat dat goed gaat.
Drie maanden maar liefst... inderdaad hopen dat het goed gaat. Sommige mensen worden echt snel zwanger nadat ze een relatie (kun je het in sommige gevallen wel een relatie noemen?) met iemand hebben gekregen...
pi_55388588
Inderdaad, nu is het nog leuk omdat ze smoorverliefd zijn...Als de arme wurm ligt te janken zal het toch anders gaan.
Maargoed, we zullen het zien...
pi_55400733
Jorinde Mol is zwanger.

Weet niet of dit hier al bekent was?

Jorinde Moll: Ik ben zwanger!
door de redactie
vr 28 sep 2007, 22:30

AMSTERDAM - Jorinde Moll is (36) toch zwanger! De geruchten gingen al
De woordvoerder van Jorinde laat weten dat het goed met haar gaat. "Ze is doodmoe, maar wel dolgelukkig!" De zwangerschap is nog pril; het kindje wordt in april verwacht.

De geboren Amstelveense, die zelf een Surinaamse vader en een Nederlandse moeder heeft, trouwde in mei met de Marokkaans-Duitse freefighter Chalid 'The Fist' Arrab (32).
Bron: telegraaf.nl

Ik wist niet dat zij al zo "oud" was!

[ Bericht 43% gewijzigd door Suuz_ op 19-12-2007 22:13:11 ]
  woensdag 19 december 2007 @ 22:28:38 #135
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55401762
quote:
Actor Chris O'Donnell, 37, and his wife, Caroline, welcomed their fifth child last Monday, December 10th.

Daughter Maeve Frances was 8 lbs and 21½ inches long and joins siblings Lily Ann, 8, Christopher Eugene Jr. (a.k.a. Chip), 7, Charles McHugh (a.k.a. Charlie), 4, and Finley, 20 months.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55404451
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef Suuz_ het volgende:
Jorinde Mol is zwanger.

Weet niet of dit hier al bekent was?

Jorinde Moll: Ik ben zwanger!
door de redactie
vr 28 sep 2007, 22:30
Je plaatst een bericht van september. Wat denk je nou zelf?
pi_55404530
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef Esraa het volgende:

[..]

Je plaatst een bericht van september. Wat denk je nou zelf?
edit: laat maar
pi_55407994
Lily blijft ze gewoon lekker aansteken...

donderdag 20 december 2007 @ 14:07:24 #139
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55415899
Dom wijf
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55440493
quote:
Zoon voor Suus Ruis

Suus Ruis, dochter van Willem, heeft een zoontje gekregen!

Het jongetje weegt 4400 gram en heet Klaas. Klaas was de eerste naam van Suus' vader Willem Ruis. Willem gebruikte de naam zelf nooit, maar Suus vond ´m blijkbaar wel heel leuk.
pi_55445098
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef Suerte het volgende:
Dom wijf
Het schijnt voor een baby net zo slecht te zijn als de moeder in 1 keer stopt met roken, wegens stress en ontwenningsverschijnselen dan dat ene peukje. Of kun jij aan de foto zien dat ze er nog 20 per dag rookt?

O, je bent zelf ook zwanger .
And you know I might
pi_55445911
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:14 schreef rena het volgende:

[..]

Het schijnt voor een baby net zo slecht te zijn als de moeder in 1 keer stopt met roken, wegens stress en ontwenningsverschijnselen dan dat ene peukje.
Dat is dus echt bullshit.
quote:
Er is gekeken naar vrouwen die in de zwangerschap stoppen met roken. Er is gekeken of zij meer of minder stress hebben door het stoppen. We weten dat vrouwen die stoppen minder stress hebben dan vrouwen die blijven roken. Roken zorgt voor stress. Als in het lichaam minder nicotine is, wil het lichaam weer nicotine. Dat geeft stress voor het lichaam. Deze stress is pas weg als je een nieuwe sigaret opsteekt. Ben je gestopt, dan heb je deze stress niet meer. De stress van het stoppen is er wel. Deze stress duurt kort.
pi_55470144
quote:
AMSTERDAM - Teri Polo, bekend van haar rol in Meet the Parents en Meet the Fockers, is afgelopen donderdag bevallen van een meisje.

Het kindje is gezond ter wereld gekomen en heet Bayley. Dit meldt People vrijdag.

Teri heeft sinds 2004 een relatie met muzikant Jamie Wollam. Het is het eerste kindje voor Polo en haar vriend, maar beiden hebben een zoontje uit een eerder huwelijk.
pi_55501598
Classy.

(zangeresjes van t.a.t.u.)
pi_55502415
jeej en het ziet er niet eens ordinair uit...
:p
goede fotograaf
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_55533136
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:49 schreef tajoma het volgende:
Kim van Kooten bevallen van dochter

AMSTERDAM - Kim van Kooten is dinsdagochtend om kwart voor zeven bevallen van een dochter. Dat heeft haar agent dinsdag bekend gemaakt. Het tweede kind van de actrice en haar man Jacob Derwig luistert naar de naam Kee Molly.

Kee is te vroeg geboren, na een zwangerschap van 35 weken. Daarom verblijven zowel moeder als dochter momenteel nog in het ziekenhuis. Volgens de agent voelen beiden zich sterk en gezond. Kim en Jacob hadden al een zoon, de nu drie jaar oude Roman.

Kee is de tweede Van Kooten die op 17 december ter wereld is gekomen. Ook Kasper, de broer van Kim, viert op 17 december zijn verjaardag.
Kim van Kooten is op maandag 17 december bevallen, niet op dinsdag. En op zaterdag 22 december zijn ze ontslagen uit het ziekenhuis.
  dinsdag 25 december 2007 @ 14:20:45 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55533245
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:33 schreef Smeej het volgende:
jeej en het ziet er niet eens ordinair uit...
:p
goede fotograaf
Smaken verschillen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55533962
tvp
pi_55579450
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Classy.

[ afbeelding ]

(zangeresjes van t.a.t.u.)
Ze is vandaag bevallen van een zoon. Naam is nog niet bekend.
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2007 @ 22:42:24 #150
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55586594
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:23 schreef Esraa het volgende:

[..]

Ze is vandaag bevallen van een zoon.
quote:
Yulia Volkova, 22, of Russian faux lesbian duo t.A.T.u (They're Not Gonna Get Us) gave birth to a baby boy on Thursday.

The child joins Yulia's daughter, Viktoria, 3, from a different father.

She gets around!
Bron: PEREZ WHO ELSE?

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 27-12-2007 22:47:59 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 27 december 2007 @ 23:23:32 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55588364
Wat een domme snol zeg
pi_55611632
  zaterdag 29 december 2007 @ 11:12:50 #153
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_55619992
Leuk foto van Nicole. Die zwangerschap doet haar echt goed.
Hopelijk krijgt ze geen terugval na de bevalling.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_55622500
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 11:12 schreef Annemiek78 het volgende:
Leuk foto van Nicole. Die zwangerschap doet haar echt goed.
Hopelijk krijgt ze geen terugval na de bevalling.
Dat is inderdaad te hopen...
pi_55625527
Nicole Kidman schijnt nu echt zwanger te zijn volgens de UK Daily Mail:
quote:
'I'm pregnant' says delighted Nicole Kidman
EXCLUSIVE: by BAZ BAMIGBOYE - More by this author »
Last updated at 11:33am on 29th December 2007

Nicole Kidman and her husband of 18 months are expecting their first baby, the Daily Mail can reveal.
The Oscar-winning actress and Keith Urban, the country and western singer she calls the "love of my life", broke the news to their families over the Christmas holiday.

The 40-year-old Australian star had already spoken of "winding down" her film-making activities as much as possible next year.

The baby, whose expected arrival date has not yet been revealed, will be the actress's first natural child.

She adopted Isabella, 14, and twelve-year-old Conor during her first marriage to Tom Cruise.

Miss Kidman was stunned when he filed for divorce in 2001.

Shortly after they split, she revealed that she had suffered an ectopic pregnanacy and a miscarriage during the marriage.

Miss Kidman spent her Christmas holiday in Syndey, after finshing work on Baz Lurhmann's epic romantic adventure film "Australia" on December 21.

She is due to film The Reader with Ralph Fiennes and British director Stephen Daldry in Berlin next month, but has no more cinema work planned after that.

"I just want to spend as much time as possible with my husband," she told the Daily Mail.

Earlier this month the actress also dismissed the idea of returning to the stage next year.

"It wouldn't fit in with the logistics and dynamics of my family", she said - a remark given extra meaning by the news of her pregnancy.

Her most recently-released film is the extravagant fantasy The Golden Compass.

Although the film was attacked by some critics, the actress's performance as the glamorous villain Mrs Coulter won wide praise.

Nicole with husband Keith Urban, the pair are reportedly expecting their first baby together.

The early months of the marriage were described as difficult as the actress helped her new husband deal with a drink problem.

Urban spent several months in a rehabilitation clinic in the U.S.

Nicole Kidman's most recent film is the extravagant fantasy film The Golden Compass,although the film was attacked by some critics, the actress's performance as the glamorous villain Mrs Coulter won wide praise.

At the film's Australian premiere in Sydney on December 14, Nicole was mocked in some quarters for wearing a silver trouser suit ensemble with a jacket. That suit was most likely carefully chosen to conceal rather than reveal.

Also when the Daily mail visited the set of Australia in Sydney earlier in December the actress was shooting scenes in a long ball gown ,so again, much could be kept out of view.

In between takes on set Nicole took to a bed in one of the studio's dressing room's complaining that she felt 'constantly tired'.
pi_55631487
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:14 schreef rena het volgende:

[..]

Het schijnt voor een baby net zo slecht te zijn als de moeder in 1 keer stopt met roken, wegens stress en ontwenningsverschijnselen dan dat ene peukje. Of kun jij aan de foto zien dat ze er nog 20 per dag rookt?

O, je bent zelf ook zwanger .
Ja als je er zo veel stress van krijgt ja..
Mij is een verhaal verteld, dat elke keer als je als moeder een sigaret op steekt, kun je dit vergelijken als : dat je zelf in een auto zou zitten, met de ramen dicht en dat er 3 rokende mensen om je heen zitten..
scary enough..
Geswitched van Heidi- naar Marjooow.
Ik heette nl. helemaal geen Heidi.
Doh.
pi_55648762
quote:
AMSTERDAM - Esther Hart is voor de tweede keer in verwachting!

Esther en haar man Aram verwachten volgend jaar hun tweede kindje, meldt Shownieuws. Ze hebben al een dochter van twee: Lea .
Shownieuws meldde gisteravond ook de zwangerschap van presentatrice Marilou le Grand. Zij verwacht haar 3e. Heeft al een zoon van 8 en een dochter van 6 (als ik dat goed onthouden heb).
pi_55648833
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef Marjooow het volgende:

[..]

Ja als je er zo veel stress van krijgt ja..
Mij is een verhaal verteld, dat elke keer als je als moeder een sigaret op steekt, kun je dit vergelijken als : dat je zelf in een auto zou zitten, met de ramen dicht en dat er 3 rokende mensen om je heen zitten..
scary enough..
Iedere keer dat je een trek neemt van een sigaret, blokkeer je de zuurstofvoorziening naar je kind. Op een echo schijn je dan te kunnen zien dat het kindje bij iedere "hijs" inelkaar kruipt.
pi_55649295
Nicole Kidman is niet zwanger:
quote:
Update: Her Australian rep has denied the rumor, saying,

It is incorrect. She must have had about 30 babies by now. She's in Australia making a film and her family are in Australia. She's happily ensconced away somewhere having a few days' break. As far as we're concerned it's another rumor out of London.
And you know I might
pi_55649406

Kim Clijsters ziet er goed uit. En ze krijgt een meisje
And you know I might
pi_55650380
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:03 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Kim Clijsters ziet er goed uit. En ze krijgt een meisje
Kim Clijsters ziet er nooit goed uit Holbewoonster
pi_55653434
quote:
Op zondag 30 december 2007 13:33 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Kim Clijsters ziet er nooit goed uit Holbewoonster
Da's een duidelijke antipathie
pi_55653804
Deze foto's schijnen van een zwangere Jamie-Lynn Spears te zijn. Is echter moeilijk te zeggen met zo'n tuniek waarin zelfs Celine Dion zwanger zou lijken.

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_55665762
En Christina loopt op knappen onderhand

EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_55667628
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef KinkyGiraf het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat je zegt, ze ziet er echter nog steeds stijlvol uit.
pi_55667996
quote:
Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Wat je zegt, ze ziet er echter nog steeds stijlvol uit.
Hmmm... normaal gesproken wel, maar dit vind ik wel wat minder hoor. Lelijke vaalroze sweater, joggingbroek en zilveren slippertjes, met rode lipstick. Niet dat ik het niet begrijp (ik zou er denk ik ook zo bijlopen met 8 maanden zwangerschap) maar echt stijlvol... nee, vind ik niet...
pi_55668179
quote:
Op zondag 30 december 2007 23:44 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Hmmm... normaal gesproken wel, maar dit vind ik wel wat minder hoor. Lelijke vaalroze sweater, joggingbroek en zilveren slippertjes, met rode lipstick. Niet dat ik het niet begrijp (ik zou er denk ik ook zo bijlopen met 8 maanden zwangerschap) maar echt stijlvol... nee, vind ik niet...
Hmmm, ja, misschien heb je wel gelijk ja...
pi_55687091
quote:
Op zondag 30 december 2007 23:44 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Nah ik zou net zeggen, zie jij er maar eens stijlvol uit dan :p

ik vind haar er juist leuk uit zien! mooie buik, lekkere trui.. ziet er beter uit dan nu in kleding lopen waar je alleen er goed uit ziet, als ze weer zo slank is als eerst
Geswitched van Heidi- naar Marjooow.
Ik heette nl. helemaal geen Heidi.
Doh.
pi_55728598
Gianni Romme is op 31 december vader geworden van een zoon, Boaz Remco, broertje van Axel en Lexie.
pi_55728641
Wat een namen zeg, alsof het hondjes zijn.
pi_55731252
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat een namen zeg, alsof het hondjes zijn.
Maar je hebt imo wel gelijk.
pi_55739349
Boaz vind ik wel een mooie naam Zo heet mijn achterneefje ook Wel een beetje bijbels misschien.
And you know I might
pi_55776565
Net gehoord bij de "Coen en Sander show": Barbara Karel is bevallen van een zoon; Sonny.
Verder geen details.
pi_55782328
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:09 schreef Lovechild het volgende:
Net gehoord bij de "Coen en Sander show": Barbara Karel is bevallen van een zoon; Sonny.
Verder geen details.
Dan moet ik meteen denken aan Sonny, de alter ego van Mason in Santa Barbara
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:29:33 #175
123170 alors
zlata1234
pi_55786943
Halle Berry, uitgerekend over een maand.

know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 14:56:01 #176
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55794670
Over een maand??Heeft ze wel een klein buikje

Maar ze ziet er verder goed uit
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  zaterdag 5 januari 2008 @ 19:37:08 #177
123170 alors
zlata1234
pi_55802479
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef Suerte het volgende:
Over een maand??Heeft ze wel een klein buikje

Maar ze ziet er verder goed uit
Volgens perezhilton iig.. Maar je weet het nooit met celebs.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 19:43:47 #178
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55802711
Bescheiden buikje dan inderdaad. En gave sneakers
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:11:03 #179
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55806234
Jack Black wordt weer vader:
quote:
Jack Black told reporters today that he and wife Tanya Haden are expecting their second child. He wouldn't give a due date though. Their son Sam is 1 1/2.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55835458
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens perezhilton iig.. Maar je weet het nooit met celebs.
Halle Berry is in maart uitgerekend.
pi_55863116

Nog een keer, omdat ze zo mooi zwanger is
And you know I might
pi_55865329
Volgens nu.nl heeft de woordvoerster van Nicole Kidman bevestigd dat ze toch echt zwanger is.
pi_55865573
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:08 schreef Natalia het volgende:
Volgens nu.nl heeft de woordvoerster van Nicole Kidman bevestigd dat ze toch echt zwanger is.
quote:
Nicole Kidman bevestigt zwangerschap

De Australische actrice Nicole Kidman is zwanger van haar man, countryzanger Keith Urban. Dat heeft haar woordvoerder Wendy Day dinsdag laten weten.

"Het paar is opgewonden", aldus Day in een verklaring. Het zou het eerste natuurlijke kind worden voor de 40-jarige Oscarwinnares. Kidman onthulde vorig jaar dat ze een miskraam heeft gehad tijdens haar relatie met Tom Cruise.

Kidman en Cruise adopteerden een meisje en een jongen. Het acteurspaar ging in 2001 na een huwelijk van bijna tien jaar uit elkaar.

Cruise kreeg vorig jaar een dochter met zijn nieuwe vrouw, actrice Katie Holmes. Kidman trouwde in 2006 met Urban. Al een tijdlang gonst het van de geruchten dat Kidman een kindje verwacht.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:14:47 #184
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55871284
Als het nu echt waar is:
Ik vind het echt heel leuk voor haar
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55871954
Hoop dat het deze keer dan toch echt allemaal waar is en dat alles goed gaat, vind ik echt leuk voor haar!!
you're my little indigo girl
indigo eyes, indigo mind
and you're my little indigo girl
indigo smile, indigo frown
pi_55872314
Haar woorvoerder heeft het toch bevestigd, dus waarom zou het nu niet waar zijn?
pi_55875381
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:55 schreef Esraa het volgende:
Haar woorvoerder heeft het toch bevestigd, dus waarom zou het nu niet waar zijn?
Ow, ik was een beetje snel met reageren denk ik, niet alles zo goed gelezen, lees nu pas die verklaring van haar woordvoerder.
Des te meer reden om te juichen dan!
you're my little indigo girl
indigo eyes, indigo mind
and you're my little indigo girl
indigo smile, indigo frown
  dinsdag 8 januari 2008 @ 16:08:48 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55875764
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:38 schreef KinkyGiraf het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coole Hysteric Glamour muts!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55901130
In de categorie Beroemd en opa:
quote:
AMSTERDAM - Aad van Toor --beter bekend als de helft van het bekende duo Bassie& Adriaan-- is opa geworden.

Zijn jongste zoon Daniel en diens vriendin hebben een dochter gekregen van 6 pond en 3 ons. De nieuwe wereldburger kwam via een keizersnee ter wereld en heeft de naam Hanna Leonora gekregen. De 65-jarige Aad is bijzonder blij: ''Ik had nooit meer verwacht dat ik opa zou worden. Het voelt als een grote triomf.''

In 2003 werd bij de voormalig acrobaat namelijk een ernstige vorm van speekselklier-kanker ontdekt. Er werd gevreesd voor zijn leven. Na een zware operatie en dertig bestralingen herstelde Van Toor gelukkig. Momenteel woont hij in het Zuidspaanse Benalmádena.
Kan me voorstellen dat dit érg fijne dingen zijn wanneer je een tijdje hebt gedacht niet zo lang meer te leven.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:09:22 #190
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55901555
Leuk voor Adriaan Na zoveel ellende is het inderdaad heel fijn om zoiets moois mee te maken
Mooie namen heeft het meisje ook
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55907358
Hartstikke leuk voor Nicole Kidman dat ze zwanger is, maar nu heb ik toch even één vraag:

ze is getrouwd geweest met Tom Cruise, en die was daarvoor weer getrouwd met Mimi Rogers. Van dat huwelijk werd beweerd dat er een scheiding kwam omdat Mimi/Tom onvruchtbaar was.
Nu is Tom de vader van Suri (en die is, voor zover bekend, gewoon verwekt - klinkt wat plat, maar zo bedoel ik het niet); ook Mimi heeft kinderen (2 zelfs en naar het schijnt biologisch, dus geen adoptiekinderen zoals Connor en Isabella Cruise) en nu is ook Nicole in verwachting.
Alledrie de partijen hebben dus geen problemen/moeite met het op de natuurlijke wijze zorgen voor nakomelingen... Tenzij iemand een of andere behandeling ergens voor heeft ondergaan. Raar onderwerp misschien om dat hier zo maar even neer te zetten, maar ik dacht erover na en vind het wat vreemd.
pi_55907494
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:50 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hartstikke leuk voor Nicole Kidman dat ze zwanger is, maar nu heb ik toch even één vraag:

ze is getrouwd geweest met Tom Cruise, en die was daarvoor weer getrouwd met Mimi Rogers. Van dat huwelijk werd beweerd dat er een scheiding kwam omdat Mimi/Tom onvruchtbaar was.
Nu is Tom de vader van Suri (en die is, voor zover bekend, gewoon verwekt - klinkt wat plat, maar zo bedoel ik het niet); ook Mimi heeft kinderen (2 zelfs en naar het schijnt biologisch, dus geen adoptiekinderen zoals Connor en Isabella Cruise) en nu is ook Nicole in verwachting.
Alledrie de partijen hebben dus geen problemen/moeite met het op de natuurlijke wijze zorgen voor nakomelingen... Tenzij iemand een of andere behandeling ergens voor heeft ondergaan. Raar onderwerp misschien om dat hier zo maar even neer te zetten, maar ik dacht erover na en vind het wat vreemd.
Soms zijn 2 vruchtbare mensen dat samen niet, een mismatch dus.
Iets met vijandig baarmoederslijmvlies...
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:02:00 #193
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55907673
Nicole heeft tijdens haar huwelijk met Tom toch een miskraam gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55907737
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:02 schreef Suerte het volgende:
Nicole heeft tijdens haar huwelijk met Tom toch een miskraam gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Je hebt gelijk:
quote:
Nicole Kidman: I lost two babies with Tom
By SHARON CHURCHER - More by this author » Last updated at 20:37pm on 17th November 2007
Nicole Kidman has revealed she tragically lost two babies during her marriage to Tom Cruise.

The actress was quoted two months ago as saying she suffered a miscarriage at 23 which led to the couple's decision to adopt a girl, Isabella, and a boy, Connor.

But in a new interview, she says her original remarks were misinterpreted and understated the anguish she suffered during two pregnancies.

Shortly after their wedding at the end of 1990, she says she lost her first child by Cruise because of an ectopic pregnancy - a condition in which an embryo starts to develop in a fallopian tube instead of in the womb.
Bron: Daily Mail
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:15:49 #195
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55909813
Volgens E!Online heeft X-tina Aguilera een afspraak voor as vrijdag voor een keizersnede.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55913412
O god, en waarom kan ze dat kind dan zelf niet uitpoepen? Die sterren zijn daar allemaal te lui voor of zo

Mensen die denken dat ik dit serieus meen verdienen een knal
And you know I might
pi_55913623
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 00:17 schreef rena het volgende:
O god, en waarom kan ze dat kind dan zelf niet uitpoepen? Die sterren zijn daar allemaal te lui voor of zo

Mensen die denken dat ik dit serieus meen verdienen een knal
Omdat ze bang is voor pijn?
  donderdag 10 januari 2008 @ 01:40:04 #198
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55914530
Liever pijn dan met zo'n lelijk litteken rondlopen je leven lang
Celebs die bang zijn voor pijn
Celebs die een (geplande) keizersnee willen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55915682
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 01:40 schreef Suerte het volgende:
Liever pijn dan met zo'n lelijk litteken rondlopen je leven lang
Celebs die bang zijn voor pijn
Celebs die een (geplande) keizersnee willen
Op zich kan zo'n litteken volgens mij heel mooi worden weggewerkt. En ik moet eerlijk zeggen... ik begri dat óók een keizersnee zwaar is maar uitscheuren, hechten, incontinentie, verzakking (of kan dat sowieso?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')