abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55379401
Lily Allen ook...ik weet echter niet of het waar is. Bron is The Sun....

quote:
POP star LILY ALLEN is all smiles after discovering she is pregnant with her first child, The Sun can reveal.

The 22-year-old singer found she was expecting last month, but has only revealed the news to close family.

She and CHEMICAL BROTHER boyfriend ED SIMONS, 37, are delighted.

A source close to the singer said: “Lily is thrilled to be pregnant and can’t wait to become a mum. She’s a real family person.

“Ed’s very happy. He is really looking after her.”

The Smile singer has been dating Ed - who is 15 years her senior - since September.

Click here to find out more!

They now plan to set up home together.

Lily, whose debut album Alright, Still was the huge hit of last summer, has made no secret of her desire to start a family.

Our source said: “Lily could not be happier.

“It’s the icing on the cake for what has been an incredible 18 months for her. She is looking forward to finishing her new album early next year and releasing it before the birth of her first child.”

Lily - daughter of actor KEITH ALLEN - is expected to follow in the footsteps of CHARLOTTE CHURCH and branch out into TV in between releasing albums.

BBC3 has signed her to front her own TV show Lily Allen and Friends. She is also joining comic RUSSELL BRAND for a spoof cinema version of classic novel Pride and Prejudice.
  woensdag 19 december 2007 @ 12:33:36 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_55384481
En ook die krullebol is bevallen las ik vanochtend, maar ik kan haar naam niet bedenken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55387076
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef Troel het volgende:
En ook die krullebol is bevallen las ik vanochtend, maar ik kan haar naam niet bedenken
Ook ex-GTST-ster Fajah Lourens (26) kreeg gisteren haar tweede kindje. Dochtertje Irem van zeven jaar kreeg er een broertje bij: Shai. „De bevalling was zwaar”, vertelt de vriend van Fajah, „maar ons kereltje is gezond; hij weegt 4190 gram.”
Don't you love her madly?
  woensdag 19 december 2007 @ 13:58:34 #129
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55387093
oeps
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55387305
quote:
Op woensdag 19 december 2007 07:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Lily Allen ook...ik weet echter niet of het waar is. Bron is The Sun....
quote:
A rep for Lily Allen has confirmed her surprise pregnancy!

The singer, 22, is expecting a child with Chemical Brothers' Ed Simons.

Says Allen's publicist: "I am pleased to confirm that Lily and Ed are expecting their first baby. The health of Lily and her child is their paramount concern. As the pregnancy is at such an early stage, the couple will be making no further comment, but they are obviously thrilled by the news."

Lily and Ed have only been dating since September.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_55387664
dating since september...ai ai, hopen dat dat goed gaat.
pi_55388503
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:20 schreef skadhd het volgende:
dating since september...ai ai, hopen dat dat goed gaat.
Drie maanden maar liefst... inderdaad hopen dat het goed gaat. Sommige mensen worden echt snel zwanger nadat ze een relatie (kun je het in sommige gevallen wel een relatie noemen?) met iemand hebben gekregen...
pi_55388588
Inderdaad, nu is het nog leuk omdat ze smoorverliefd zijn...Als de arme wurm ligt te janken zal het toch anders gaan.
Maargoed, we zullen het zien...
pi_55400733
Jorinde Mol is zwanger.

Weet niet of dit hier al bekent was?

Jorinde Moll: Ik ben zwanger!
door de redactie
vr 28 sep 2007, 22:30

AMSTERDAM - Jorinde Moll is (36) toch zwanger! De geruchten gingen al
De woordvoerder van Jorinde laat weten dat het goed met haar gaat. "Ze is doodmoe, maar wel dolgelukkig!" De zwangerschap is nog pril; het kindje wordt in april verwacht.

De geboren Amstelveense, die zelf een Surinaamse vader en een Nederlandse moeder heeft, trouwde in mei met de Marokkaans-Duitse freefighter Chalid 'The Fist' Arrab (32).
Bron: telegraaf.nl

Ik wist niet dat zij al zo "oud" was!

[ Bericht 43% gewijzigd door Suuz_ op 19-12-2007 22:13:11 ]
  woensdag 19 december 2007 @ 22:28:38 #135
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55401762
quote:
Actor Chris O'Donnell, 37, and his wife, Caroline, welcomed their fifth child last Monday, December 10th.

Daughter Maeve Frances was 8 lbs and 21½ inches long and joins siblings Lily Ann, 8, Christopher Eugene Jr. (a.k.a. Chip), 7, Charles McHugh (a.k.a. Charlie), 4, and Finley, 20 months.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55404451
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:00 schreef Suuz_ het volgende:
Jorinde Mol is zwanger.

Weet niet of dit hier al bekent was?

Jorinde Moll: Ik ben zwanger!
door de redactie
vr 28 sep 2007, 22:30
Je plaatst een bericht van september. Wat denk je nou zelf?
pi_55404530
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:35 schreef Esraa het volgende:

[..]

Je plaatst een bericht van september. Wat denk je nou zelf?
edit: laat maar
pi_55407994
Lily blijft ze gewoon lekker aansteken...

donderdag 20 december 2007 @ 14:07:24 #139
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55415899
Dom wijf
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_55440493
quote:
Zoon voor Suus Ruis

Suus Ruis, dochter van Willem, heeft een zoontje gekregen!

Het jongetje weegt 4400 gram en heet Klaas. Klaas was de eerste naam van Suus' vader Willem Ruis. Willem gebruikte de naam zelf nooit, maar Suus vond ´m blijkbaar wel heel leuk.
pi_55445098
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:07 schreef Suerte het volgende:
Dom wijf
Het schijnt voor een baby net zo slecht te zijn als de moeder in 1 keer stopt met roken, wegens stress en ontwenningsverschijnselen dan dat ene peukje. Of kun jij aan de foto zien dat ze er nog 20 per dag rookt?

O, je bent zelf ook zwanger .
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_55445911
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 17:14 schreef rena het volgende:

[..]

Het schijnt voor een baby net zo slecht te zijn als de moeder in 1 keer stopt met roken, wegens stress en ontwenningsverschijnselen dan dat ene peukje.
Dat is dus echt bullshit.
quote:
Er is gekeken naar vrouwen die in de zwangerschap stoppen met roken. Er is gekeken of zij meer of minder stress hebben door het stoppen. We weten dat vrouwen die stoppen minder stress hebben dan vrouwen die blijven roken. Roken zorgt voor stress. Als in het lichaam minder nicotine is, wil het lichaam weer nicotine. Dat geeft stress voor het lichaam. Deze stress is pas weg als je een nieuwe sigaret opsteekt. Ben je gestopt, dan heb je deze stress niet meer. De stress van het stoppen is er wel. Deze stress duurt kort.
pi_55470144
quote:
AMSTERDAM - Teri Polo, bekend van haar rol in Meet the Parents en Meet the Fockers, is afgelopen donderdag bevallen van een meisje.

Het kindje is gezond ter wereld gekomen en heet Bayley. Dit meldt People vrijdag.

Teri heeft sinds 2004 een relatie met muzikant Jamie Wollam. Het is het eerste kindje voor Polo en haar vriend, maar beiden hebben een zoontje uit een eerder huwelijk.
pi_55501598
Classy.

(zangeresjes van t.a.t.u.)
pi_55502415
jeej en het ziet er niet eens ordinair uit...
:p
goede fotograaf
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_55533136
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:49 schreef tajoma het volgende:
Kim van Kooten bevallen van dochter

AMSTERDAM - Kim van Kooten is dinsdagochtend om kwart voor zeven bevallen van een dochter. Dat heeft haar agent dinsdag bekend gemaakt. Het tweede kind van de actrice en haar man Jacob Derwig luistert naar de naam Kee Molly.

Kee is te vroeg geboren, na een zwangerschap van 35 weken. Daarom verblijven zowel moeder als dochter momenteel nog in het ziekenhuis. Volgens de agent voelen beiden zich sterk en gezond. Kim en Jacob hadden al een zoon, de nu drie jaar oude Roman.

Kee is de tweede Van Kooten die op 17 december ter wereld is gekomen. Ook Kasper, de broer van Kim, viert op 17 december zijn verjaardag.
Kim van Kooten is op maandag 17 december bevallen, niet op dinsdag. En op zaterdag 22 december zijn ze ontslagen uit het ziekenhuis.
  dinsdag 25 december 2007 @ 14:20:45 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55533245
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:33 schreef Smeej het volgende:
jeej en het ziet er niet eens ordinair uit...
:p
goede fotograaf
Smaken verschillen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55533962
tvp
pi_55579450
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Classy.

[ afbeelding ]

(zangeresjes van t.a.t.u.)
Ze is vandaag bevallen van een zoon. Naam is nog niet bekend.
  † In Memoriam † donderdag 27 december 2007 @ 22:42:24 #150
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55586594
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:23 schreef Esraa het volgende:

[..]

Ze is vandaag bevallen van een zoon.
quote:
Yulia Volkova, 22, of Russian faux lesbian duo t.A.T.u (They're Not Gonna Get Us) gave birth to a baby boy on Thursday.

The child joins Yulia's daughter, Viktoria, 3, from a different father.

She gets around!
Bron: PEREZ WHO ELSE?

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 27-12-2007 22:47:59 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')