Heel schattig kindje, maar wel zielig dat ze al helemaal schoentjes om die ieniemini voetjes hebben gewurmdquote:
Hoe zou je het uitspreken? Die-ze?quote:AMSTERDAM - TV-tuinman Lodewijk Hoekstra is voor de eerste keer vader geworden. Zijn vriendin Kristel beviel in amper vijf uur van een kerngezond meisje. De kleine heeft de naam Dize Madelief gekregen. Wat wil je ook als je vader tuinman is!
De presentator van Eigen huis en tuin was gewoon aan het werk, toen de weeen begonnen. 'Ik heb even snel de klus afgemaakt, en ben toen plankgas naar Amsterdam gereden' aldus de kersverse vader, die zelf net een paar dagen 31 jaar is.
Hmm, aparte naam. Ik denk dat het inderdaad als Die-ze wordt uitgesproken.quote:
Offtopic maar wel belangrijk: Taylor Hanson is écht leuk opgedroogd! Die moet je maar es googlen.quote:Make way for the eleventh member of the Hanson clan: Zac, the youngest of the Hanson trio, and his wife Kate are expecting their first child in May, they tell PEOPLE exclusively.
"I am utterly thrilled at the thought of becoming a father," says Zac, 22. "I can't wait to meet this person." Adds Kate, 23, "This is the most amazing time for us. It's the most romantic thing we've ever done."
The newest addition to the Hanson family romper room will join Ezra, 5, Penelope, 2, River, 1 (middle brother Taylor, 24 and his wife Natalie's children) and Everett, 7 months (eldest brother Isaac, 27, and his wife Nikki's son). "It will be really fun to see five little ones grow up together," says Zac. "I know watching them is going to inspire a lot of music."
Not to mention a new logistics plan for the band, currently touring with their families in tow to promote their album The Walk. On a single tour bus. Says Kate, "We may have to start thinking about expanding to two buses!"
Van een andere site:quote:Op maandag 26 november 2007 18:43 schreef Smeej het volgende:
vind hem wel schatiig...
ik denk dat je het uitspreekt als Dies.
Dus misschien heb je gelijkquote:Dize is een vernoeming van de opa, die Dies genoemd werd.
En hoe spraken ze het op Shownieuws uit dan?quote:Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hoor net op Shownieuws dat Dize een Zeeuwse naam is en zijn vriendin Zeeuws is.
Is zij dat ene vrouwtje van wedding crashers?? Die heel de film lang zo labiel om Vince Vaughn hing?quote:
Isla Fisherquote:Op maandag 26 november 2007 22:54 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Is zij dat ene vrouwtje van wedding crashers?? Die heel de film lang zo labiel om Vince Vaughn hing?
quote:AMSTERDAM - Zangeres Kim-Lian van der Meij (27) is zwanger. Dat zegt zij woensdag in een interview met De Telegraaf.
ANP
Kim-Lian, die net begonnen was met de voorbereidingen op haar rol als Carmen in de musical Fame, heeft de kritieke periode van drie maanden achter de rug. "Wat was ik ziek zeg! Gelukkig voel ik me nu een stuk beter", zegt ze in de krant. "Als het zo door blijft gaan, ben ik dik tevreden."
Door de zwangerschap zal de zangeres niet de hele tour van Fame doen, zo zegt ze.
ja iddquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik voel me zo oud als ik zie dat er tegenwoordig bij deze Hugo nooit meer 'junior' bij staat, om verwarring met zijn pa te voorkomen
Deze bedoel je?quote:Op maandag 26 november 2007 18:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Offtopic maar wel belangrijk: Taylor Hanson is écht leuk opgedroogd! Die moet je maar es googlen.
quote:Usher and Tameka Foster welcome a son
Singer/songwriter Usher, 28, and his wife Tameka Foster, 36, welcomed a son in Atlanta, GA on Monday evening. Usher Raymond V was born at 9:55 pm, weighing in at 7 lbs, 9 oz. In a statement, Usher said,
"We are so happy and proud of our beautiful son. What a blessing!"
The couple announced the pregnancy in July, confirming that it was a boy in September. Tameka has three children with her ex-husband Ryan Glover.
quote:According to LauryNet.com, songstress Erykah Badu has confirmed that singer Lauryn Hill, 32, has welcomed her fifth child with partner Rohan Marley, 35. We reported the pregnancy rumor back in October, and now Erykah is quoted as saying,
Mrs. Lauren hill is an intelligent woman
brilliant artist, still.
that doesn't leave you.
just had her 5th child.
If that is true, the baby will join Lauryn's and Rohan's children Zion David, 10, Selah Louise, 9, Joshua, 5, and John, 4.
Ze willen zo vast laten zien dat ze trots zijn op hun zwangerschap. Demi Moore begon ermee (voor zover ik weet tenminste), vervolgens kwam Cindy Crawford en nu dus Christina.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom doen zwangere beroemdheden dat toch, naakt op de cover. Ik vind zwangere lijven zo echt niet mooi hè, al is dat vast niet politiek (of Viva-)correct
Eens. Ik vind het ook niet mooi. Dit is nu typisch iets dat in de privésfeer van mensen moet blijven.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom doen zwangere beroemdheden dat toch, naakt op de cover. Ik vind zwangere lijven zo echt niet mooi hè, al is dat vast niet politiek (of Viva-)correct
Ordinair... kan er niks anders van maken.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:09 schreef cinnamongirl het volgende:
ik weet het, jullie willen geen X-tina meer, maar ik kan het toch niet laten, en dit is 'r nu eens ' 'met zonder kleren'
[ afbeelding ]
Als ze niet zwanger was in dezelfde kleding (alleen jasje) of helemaal naakt, had ik het ook smaakloos gevonden.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Suuz_ het volgende:
Ik vind zulke foto's juist schitterend!!
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat het iets privé is maar de foto's zijn mooi.
Leuk idd voor Kim-Lian !
en britney....ik hoop echt dat het roddel is.
Demi Moore en Britney hadden een wat meer ingetogen blik, dit is precies wat je zegt, vooral die cover...quote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, vooral dat 'Kijk mij sexy doen' met zo'n toeter van een buik, vind ik nogal... hm. Mens, je bent zwanger, aambeien, spataderen, dikke enkels. Niemand verwacht dat je woeste seks uitstraalt, écht niet. Ga lekker in een joggingbroek de bank op en we zien je over een half jaartje ofzo wel weer eens halfnaakt terug.
Denk ik dan.
Daar is het Christina voor. Het was al afwachten na die zwangerschapsfoto's wanneer het niveau sleezy voorbij kwam zettenquote:Op donderdag 29 november 2007 01:11 schreef Suerte het volgende:
Die cover is erg sletterig, ook hoe ze kijkt.....Echt zo van: ik ben zoooo sexy.Niet dus.
Demi stond prachtig op de cover van VF
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het ook niet mooi. Dit is nu typisch iets dat in de privésfeer van mensen moet blijven.
Don't get me wrong; ik vind óók weer niet dat vrouwen 9 maanden in huis moeten blijven en soepjurken moeten dragen als ze toch naar buiten moeten.
Demi had de eerste en de enige moeten blijven. Van haar was het echt een statement: ze wilde shockeren en een discussie uitlokken.
Van degenen die na haar kwamen, is het eigengeilerij.
[ afbeelding ]
quote:The Office's Angela Kinsey and her husband Warren Lieberstein are poised to become parents this coming May. The child will be the first for the couple, who have been trying to conceive "for a long time," an unnamed source told Us Weekly. A rep for Angela, 36, confirmed the news, stating, "She and her husband are very excited."
ik vind d'r mooi zwanger hoor!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:09 schreef cinnamongirl het volgende:
ik weet het, jullie willen geen X-tina meer, maar ik kan het toch niet laten, en dit is 'r nu eens ' 'met zonder kleren'
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:52 schreef rena het volgende:
Chris Noth staat er nog niet tussen met z'n vriendin![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, vooral dat 'Kijk mij sexy doen' met zo'n toeter van een buik, vind ik nogal... hm. Mens, je bent zwanger, aambeien, spataderen, dikke enkels. Niemand verwacht dat je woeste seks uitstraalt, écht niet. Ga lekker in een joggingbroek de bank op en we zien je over een half jaartje ofzo wel weer eens halfnaakt terug.
Denk ik dan.
zou me niks verbazenquote:Op maandag 3 december 2007 14:21 schreef rena het volgende:
5 of 6 maanden dacht ik? Zijn zij en d'r man vrij onduidelijk over. Gaan ook geruchten dat het er 2 zijn.
Ja, een dikke buik geeft ook echt aan hoe ver iemand precies is.quote:Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef ScarletXx het volgende:
ach er staan net 2 foto's van haar hier in dit topic dus nu nog niet klage.. en ik denk neit dat ze pas 5 maanden is.. Xtina is in januari uitgeteld en Jlo heeft een veel dikkere buik.. of 2 inderdaad met die toeter..
quote:Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef Smeej het volgende:
hoorde net dat de zoon van conny breukhoven een zooon heeft gekregen.. senna chrisoph?
quote:Connie Breukhoven weer oma
Glamourdiva Connie Breukhoven (56) zit weer tussen de luiers. Ze is voor de tweede keer oma geworden.
Haar zoon Jordy (25) en zijn vrouw Joëlle hebben afgelopen weekeinde een zoontje gekregen. Hij luistert naar de naam Senne Christopher.
Connie en haar man Hans worden begin volgend jaar alwéér oma en opa. Dochter Constanza krijgt in januari een tweede. Ze heeft al een meisje: Soraya.
quote:Dochter voor Selma van Dijk
Selma van Dijk is dinsdagmiddag om kwart voor drie bevallen van een dochter. De 38-jarige presentatrice en haar man hebben de nieuwe wereldburger Noortje genoemd. Het meiske weegt 3000 gram.
Het is het tweede kindje van het echtpaar. De twee hebben al een zoontje: Gijs. Vanwege de zware bevalling ligt Selma nog in het ziekenhuis. Ze mag morgen weer naar huis.
quote:Jill Hennessy welcomes second son
Actress Jill Hennessy, 38, and her husband Paolo Mastropietro welcomed their second son on Wednesday, November 21st in NYC, her rep confirms first to CBB. Baby Gianni joins big brother Marco, 4.
The pregnancy was announced in June. In August, Jill discussed how much 'more relaxed' she was with parenthood the second time around, despite being stumped for baby names!
quote:Jennifer Weiner welcomes second daughter
Author Jennifer Weiner (In Her Shoes, Good in Bed, Little Earthquakes) and her husband Adam Bonin, 34, welcomed their second daughter this morning. Phoebe Pearl was born in Philadelphia, PA, weighs 7 lbs, and joins big sister Lucy Jane, 4 1/2. Jennifer said,
"We're ecstatic!"
The couple announced the pregnancy in July, and had been due next week.
Mooie vrouw nog, zeg!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef petitlapin2 het volgende:
wendy van wanten ( kennen jullie nederlanders die nog?), 47 jaar, is 4 maanden zwanger
haar eigen moeder was 44 toen zij werd geboren, ze ziet het volledig zitten en het is haar van harte gegund, ze zeurt al jaren in alle dagbladen over een derde kindje :quote:
Niet eens een Christina foto?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:54 schreef ScarletXx het volgende:
Halle Berry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Isla Fisher met meisje van 7 weken Olive Cohen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jolie met Maddox:
[ afbeelding ]
Nicole en Joel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer Jlo foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeri Ryan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heidi met dochtertje:
[ afbeelding ]
Uma en zoon:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, dan hoef ik het niet meer te zeggen, maar doe het toch:
zodra geboren is de spruit
moeten zij dit topic uit!
Je kunt die posten hier
dat is de juiste manier!
Je snapt zelf toch ook wel dat we hier geen kinderen van vijf jaar hoeven te zien. Dit topic heet niet voor niets Beroemd & Zwangerquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:55 schreef ScarletXx het volgende:
Nou.. Het is ook nooit goed bij jullie!! Post ik Xtina niet, zijn jullie verbaast, post ik die foto's wel dan word het te veel. Post ik zwangere foto's en daarbij de foto's nog gewoon van de kids dan is dat meteen fout! Kan ook gewoon normaal gezegd worden. Ben blij dat ik tenminste ook blijf poste! Of niet natuurlijk. Als ik het niet zou doen was dit topic wat leger geweest en minder reacties. Want bij foto's heb je tenminste iets om op te reageren. Maar dat kan ook positief!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Vivi het volgende:
We kunnen ook reageren in het topic wat er voor bedoeld is, BrEeZaH-persoontje.
quote:AMSTERDAM - Gelukkige tijden voor Jan Rot. De 49-jarige zanger en liedjesschrijver kreeg afgelopen week een lintje en volgend jaar wordt hij voor de derde keer vader! „Het kindje was helemaal gepland, ook al lukte het sneller dan verwacht”, bekent zijn vrouw Daan (32) trots. "'Meteen raak!', jubelde Jan toen hij het hoorde."
Het gelukkige stel verwacht hun baby eind mei. Daan: „We willen niet weten of het een jongen of meisje wordt. Wel wordt de naam net zo bijzonder als die van dochter Elvis van zes en onze tweejarige zoon Rover.” Jan: „Als hij of zij is geboren, stempelen we de naam in de geboortekaartjes die we al hebben laten drukken.”
Het goede nieuws is ook tot hun twee kinderen doorgedrongen. „Rover weet het zeker: hij krijgt een broertje en iedereen mag het weten!” lacht Jan. Maar het is al eerder feest; eerste kerstdag viert Jan met de familie zijn vijftigste verjaardag.
Hij is bi.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:56 schreef Suerte het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Jan Rot op mannen viel
Maar die namen van de eerste 2 kids..hmmm ja apartWat past daar nou bij?
Gizmo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:56 schreef Suerte het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Jan Rot op mannen viel
Maar die namen van de eerste 2 kids..hmmm ja apartWat past daar nou bij?
quote:Actress Jessica Alba, 26, and boyfriend Cash Warren, 28, have announced that they are expecting their first child together. The couple who met on the set of The Fantastic Four expect their arrival in late Spring/early Summer. Jessica's rep told PEOPLE;
I confirm that Jessica and Cash are expecting a baby in late spring, early summer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |