abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54803879

Zwanger:
  • Marcel Maijer - oktober ‘07
  • Fajah Lourens - najaar '07
  • Lodewijk Hoekstra - november ‘07
  • Jennifer Weiner - november ‘07
  • Jordy Breukhoven - december ‘07
  • Suus Ruis - december ‘07
  • Toni Collette - december ‘07
  • Yulia Volkova (T.A.T.U.) - december ‘07
  • Hugo Metsers - december ‘07
  • Prins Edward en Sophie - december ‘07
  • Helena Bonham Carter - december ‘07
  • Stella McCartney - december ‘07
  • Gianluigi Buffon - december ‘07
  • Usher - december ‘07 (jongen)
  • Selma van Dijk - winter '07
  • Grad Damen - winter '07
  • Julianna Margulies - winter ‘07
  • Casey Affleck en Summer Phoenix - winter '07
  • Barbara Karel - januari ‘08
  • Nicole Richie - januari ‘08
  • Courtney Thorne-Smith - januari ‘08
  • Christina Aguilera - januari ‘08
  • Samantha Morton - januari ‘08
  • Kim van Kooten - januari ‘08
  • Petr Cech (voetballer Chelsea) - januari ‘08
  • Pros en Jolanda (Boer zoekt vrouw) - half januari ‘08 (meisje)
  • Kim Clijsters - eind januari ‘08 (meisje)
  • Mariëlle Tweebeeke (RTL Nieuws) februari ‘08
  • Halle Berry - februari ‘08
  • Melissa Joan Heart - februari ‘08
  • Jodie Sweetin - maart ‘08
  • Jorinde Moll - maart ‘08
  • Prinses Annette en prins Bernhard - 15 maart ‘08
  • Raymond van de Klundert (Kluun) - maart ‘08
  • Kroonprins Filip en prinses Mathilde - voorjaar ‘08
  • Soleil Moon Frye - voorjaar ‘08
  • Brooke Burke en David Charvet - voorjaar ‘08
  • Kerry Katona - april ‘08
  • Constanza Breukhoven - april ‘08
  • Cate Blanchett - april ‘08
  • Martijn Krabbé - mei ‘08
  • Arjen Robben - eind mei ‘08
  • Bastiaan en Tooske Ragas - juni ‘08

Datum nog onbekend:
  • Chris O’Donnell
  • Barry Watson
  • Jennifer Lopez en Marc Anthony

Geruchten:

Recent ouders geworden:
  • Bouchra Tjon Pon Fong - oktober ’07 (meisje; Eleana)
  • Anthony Kiedis (Red Hot Chilli Peppers) - 2 oktober ’07 (jongen; Everly Bear)
  • Thalía en Tommy Mottola - 7 oktober ’07 (meisje; Sabrina Sakaë)
  • Prins Floris en prinses Aimée - 9 oktober ’07 (meisje; Magali Margriet Eleonoor)
  • Jenny Frost (ex-Atomic Kitten) - 9 oktober ’07 (jongen; Caspar)
  • Kim Raver (serie 24) - 9 oktober ’07 (jongen)
  • Sacha Baron Cohen en Isla Fisher - 19 oktober ’07 (meisje; Olive)
  • Mark Ruffalo - 20 oktober ’07 (meisje; Odette)
  • Alessandro del Piero - 22 oktober ’07 (jongen; Tobias)
  • Valerie Zwikker - 24 oktober ’07 (meisje; Nikki Eve)
  • Jetske van den Elsen - 27 oktober ’07 (jongen; Kees)
  • Jennifer Peña - 27 oktober ’07 (jongen; Jobien)
  • Gerard Ekdom - 29 oktober ’07 (jongen; Lewis Benjamin)
  • Michael Owen - 29 oktober ’07 (meisje; Emily May)
  • Milla Jovovich - 3 november ’07 (meisje; Ever Gabo)
  • Dennis Quaid - 8 november ’07 (jongen; Thomas Boone en meisje; Zoe Grace)
  • Tanja Jess en Charly Luske - 9 november ’07 (jongen; Bobby)
  • Robert Schoemacher - 10 november ’07 (meisje; Livia)
  • Timbaland - november ’07 (meisje; Reign)
  • Joey McIntyre (ex-New Kids on the Block) - 20 november ’07 (jongen; Griffin Thomas)
  • Lara Fabian - 20 november '07 (meisje; Lou)
  • pi_54804994
    -staat al in het lijstje-

[ Bericht 100% gewijzigd door Suerte op 23-11-2007 17:12:58 ]
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_54805687
    Chris Noth staat er nog niet tussen met z'n vriendin
    And you know I might
    Have just flown too far from the floor this time
    Cause they calling me by my name..
    pi_54805929
    wat een mooi kindje is dat zeg van Mila!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
    pi_54808417
    Ok, heel para, maar.....maar....Gwen lijkt wel een klein beetje zwanger!

Dat, of ze heeft iets teveel gegeten
    pi_54808750
    Borat baby:

vrijdag 23 november 2007 @ 20:41:41 #7
    150010 KRS
    Nee... niet "One"
    pi_54809150
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 20:24 schreef cinnamongirl het volgende:
    Borat baby:

[ afbeelding ]
    Heel schattig kindje, maar wel zielig dat ze al helemaal schoentjes om die ieniemini voetjes hebben gewurmd
    pi_54809307
    @KRS: verrek, wat staat dat eigenlijk raar

Meg en Daisy Ryan:

vrijdag 23 november 2007 @ 22:21:00 #9
    128046 AnnaStesia
    Superfunkycalifragisexy
    pi_54811573
    Leuke Boratbaby maar idd die schoenen...geen gezicht!
    pi_54827897
    quote:
    AMSTERDAM - TV-tuinman Lodewijk Hoekstra is voor de eerste keer vader geworden. Zijn vriendin Kristel beviel in amper vijf uur van een kerngezond meisje. De kleine heeft de naam Dize Madelief gekregen. Wat wil je ook als je vader tuinman is!

De presentator van Eigen huis en tuin was gewoon aan het werk, toen de weeen begonnen. 'Ik heb even snel de klus afgemaakt, en ben toen plankgas naar Amsterdam gereden' aldus de kersverse vader, die zelf net een paar dagen 31 jaar is.
    Hoe zou je het uitspreken? Die-ze?
    And you know I might
    pi_54828271
    quote:
    Op zondag 25 november 2007 16:58 schreef rena het volgende:

[..]

Hoe zou je het uitspreken? Die-ze?
    Hmm, aparte naam. Ik denk dat het inderdaad als Die-ze wordt uitgesproken.
    Ik vind Madelief veel leuker
    pi_54828737
    Dize..wat een kutnaam
    Saartje
    pi_54851770
    vind hem wel schatiig...
    ik denk dat je het uitspreekt als Dies.
    Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
    pi_54852059
    Zac Hanson (die jongste van Hanson) krijgt een kind. Die broers fokken ook bij het leven zeg.

die dus.
    quote:
    Make way for the eleventh member of the Hanson clan: Zac, the youngest of the Hanson trio, and his wife Kate are expecting their first child in May, they tell PEOPLE exclusively.

"I am utterly thrilled at the thought of becoming a father," says Zac, 22. "I can't wait to meet this person." Adds Kate, 23, "This is the most amazing time for us. It's the most romantic thing we've ever done."

The newest addition to the Hanson family romper room will join Ezra, 5, Penelope, 2, River, 1 (middle brother Taylor, 24 and his wife Natalie's children) and Everett, 7 months (eldest brother Isaac, 27, and his wife Nikki's son). "It will be really fun to see five little ones grow up together," says Zac. "I know watching them is going to inspire a lot of music."

Not to mention a new logistics plan for the band, currently touring with their families in tow to promote their album The Walk. On a single tour bus. Says Kate, "We may have to start thinking about expanding to two buses!"
    Offtopic maar wel belangrijk: Taylor Hanson is écht leuk opgedroogd! Die moet je maar es googlen.
    MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
    EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
    pi_54852521
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 18:43 schreef Smeej het volgende:
    vind hem wel schatiig...
    ik denk dat je het uitspreekt als Dies.
    Van een andere site:
    quote:
    Dize is een vernoeming van de opa, die Dies genoemd werd.
    Dus misschien heb je gelijk
    pi_54852892
    Hoor net op Shownieuws dat Dize een Zeeuwse naam is en zijn vriendin Zeeuws is.
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    pi_54857477
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
    Hoor net op Shownieuws dat Dize een Zeeuwse naam is en zijn vriendin Zeeuws is.
    En hoe spraken ze het op Shownieuws uit dan?
      † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 22:48:03 #18
    43556 miss_dynastie
    pi_54858119
    Dize Madelief vind ik wel leuk
    pi_54858349
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 20:24 schreef cinnamongirl het volgende:
    Borat baby:

[ afbeelding ]
    Is zij dat ene vrouwtje van wedding crashers?? Die heel de film lang zo labiel om Vince Vaughn hing?
    pi_54858427
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 22:54 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Is zij dat ene vrouwtje van wedding crashers?? Die heel de film lang zo labiel om Vince Vaughn hing?
    Isla Fisher
      dinsdag 27 november 2007 @ 14:35:58 #21
    128046 AnnaStesia
    Superfunkycalifragisexy
    pi_54869940
    Dochter voor Hugo Metsers
    Uitgegeven: 27 november 2007 14:02

HAARLEM - Hugo Metsers is opnieuw vader geworden. Zijn vrouw Patricia schonk om 08.53 uur thuis in Haarlem het leven aan een dochter, Kyara. Dat maakte de 39-jarige acteur-regisseur dinsdag bekend.

Het is het tweede kindje van Patricia en Hugo Metsers, bekend van onder meer de tv-serie Diamant en oprichter van filmacteursopleiding faaam. Het paar kreeg in augustus 2006 een zoon, Reza. Metsers heeft ook een dochter, Delphin (10), uit een eerdere relatie
      dinsdag 27 november 2007 @ 15:31:20 #22
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_54870859
    Ik voel me zo oud als ik zie dat er tegenwoordig bij deze Hugo nooit meer 'junior' bij staat, om verwarring met zijn pa te voorkomen
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      † In Memoriam † woensdag 28 november 2007 @ 06:38:58 #23
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_54884507
    ff wat meer info:
    quote:
    AMSTERDAM - Zangeres Kim-Lian van der Meij (27) is zwanger. Dat zegt zij woensdag in een interview met De Telegraaf.
    ANP

Kim-Lian, die net begonnen was met de voorbereidingen op haar rol als Carmen in de musical Fame, heeft de kritieke periode van drie maanden achter de rug. "Wat was ik ziek zeg! Gelukkig voel ik me nu een stuk beter", zegt ze in de krant. "Als het zo door blijft gaan, ben ik dik tevreden."

Door de zwangerschap zal de zangeres niet de hele tour van Fame doen, zo zegt ze.
    pi_54884593
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 15:31 schreef Duderinnetje het volgende:
    Ik voel me zo oud als ik zie dat er tegenwoordig bij deze Hugo nooit meer 'junior' bij staat, om verwarring met zijn pa te voorkomen
    ja idd
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_54885846
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 18:55 schreef KinkyGiraf het volgende:

Offtopic maar wel belangrijk: Taylor Hanson is écht leuk opgedroogd! Die moet je maar es googlen.
    Deze bedoel je?
    Inderdaad!

pi_54886592
    quote:
    Usher and Tameka Foster welcome a son

Singer/songwriter Usher, 28, and his wife Tameka Foster, 36, welcomed a son in Atlanta, GA on Monday evening. Usher Raymond V was born at 9:55 pm, weighing in at 7 lbs, 9 oz. In a statement, Usher said,

"We are so happy and proud of our beautiful son. What a blessing!"

The couple announced the pregnancy in July, confirming that it was a boy in September. Tameka has three children with her ex-husband Ryan Glover.
    pi_54887938
    Usher Raymond V, wat een bijzonder originele naam.......
    pi_54892043
    Helena Bonham Carter, 41, de vader is regisseur Tim Burton, staat op knappen:
      woensdag 28 november 2007 @ 14:27:38 #30
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_54892812
    Kim-Lian van der Meij is zwanger!
    door Vanessa Bontje
    AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij (27) schreeuwt het van de daken: "Ik ben zwanger! Echt!" In de musical Doe Maar moest ze het, voor haar rol, wel tweehonderd keer roepen. Kim-Lian lacht: "Avond aan avond speelde ik dat ik in verwachting was; moest ik het op een grote muur kalken en uitschreeuwen. De laatste weken dacht ik: mensen, jullie zouden eens moeten weten dat het werkelijk zo is…"

Drie maanden is Kim-Lian van der Meij in verwachting van haar eerste kindje. "De zwaarste periode heb ik gehad. Wat was ik ziek zeg! Gelukkig voel ik me nu een stuk beter. Als het zo blijft gaan, ben ik dik tevreden. Want ik ben nog maar net begonnen met de voorbereidingen op mijn rol als Carmen in Fame.” Wijst naar haar opbollende buikje: "Het was wel even moeilijk hoe ik dit de producent, Albert Verlinde, moest uitleggen.”

Nog haast niemand is op de hoogte van haar blijde nieuws. Wel musicalproducent Albert Verlinde, van V&V Entertainment, waar ze net een tweejarig contract heeft getekend. „Hij wist het nog eerder dan mijn zusjes, want ik wilde hem de kans geven om te zeggen: ’Ik ben blij voor je, maar voor Fame zoek ik iemand anders’. Toen ik Albert belde om te vragen of hij binnenkort tijd voor een gesprekje met me had, raadde hij het meteen: ’Je krijgt een kleintje, hè?’ Ik kon niet anders dan meteen toegeven. Daarvoor zijn we te close met elkaar.”

De zwangerschap heeft de vicieuze cirkel van werken, werken en nog eens werken voor Kim-Lian doorbroken. „Ik dacht altijd dat ik rond mijn dertigste aan kinderen wilde gaan denken, maar het is er toch eerder van gekomen. Mijn vriend Daniel wilde er al langer voor gaan, maar steeds hield ik het tegen. Het was Danny de Munk die mij de ogen heeft geopend. Hij heeft natuurlijk een heel leuk huwelijk met Jenny en twee schatten van kinderen en zei ooit tegen mij: ’Pas op dat je niet over een jaar of tien opeens ontdekt dat je met je werk bent getrouwd. Er is nog wat meer in het leven’. Dat heeft me aan het denken gezet...”

Bron: www.telegraaf.nl
    pi_54893797
    Dat stond er al lang en breed, Haaibaaike.
    And you know I might
      woensdag 28 november 2007 @ 15:38:40 #32
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_54894863
    Gerucht gaat dat Lauryn Hill bevallen is
    quote:
    According to LauryNet.com, songstress Erykah Badu has confirmed that singer Lauryn Hill, 32, has welcomed her fifth child with partner Rohan Marley, 35. We reported the pregnancy rumor back in October, and now Erykah is quoted as saying,

Mrs. Lauren hill is an intelligent woman
    brilliant artist, still.
    that doesn't leave you.
    just had her 5th child.

If that is true, the baby will join Lauryn's and Rohan's children Zion David, 10, Selah Louise, 9, Joshua, 5, and John, 4.

*19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      woensdag 28 november 2007 @ 15:45:06 #33
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_54895036
    Ah, hier is dit topic
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_54900390
    ik weet het, jullie willen geen X-tina meer, maar ik kan het toch niet laten, en dit is 'r nu eens ' 'met zonder kleren'

pi_54900485
    Hm, ik denk eerder aan een vetrandje.

woensdag 28 november 2007 @ 19:18:31 #36
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_54900652
    Waarom doen zwangere beroemdheden dat toch, naakt op de cover. Ik vind zwangere lijven zo echt niet mooi hè, al is dat vast niet politiek (of Viva-)correct
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_54901200
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
    Waarom doen zwangere beroemdheden dat toch, naakt op de cover. Ik vind zwangere lijven zo echt niet mooi hè, al is dat vast niet politiek (of Viva-)correct
    Ze willen zo vast laten zien dat ze trots zijn op hun zwangerschap. Demi Moore begon ermee (voor zover ik weet tenminste), vervolgens kwam Cindy Crawford en nu dus Christina.
    Tussendoor zijn er vast nog meer mensen geweest maar dat heb ik niet meegekregen of ik ben het vergeten.
      woensdag 28 november 2007 @ 19:44:31 #38
    73549 Annemiek78
    Martijn_77 my favo user!
    pi_54901425
    TVP. Ben vooral erg benieuwd straks naar de buikfotot's van Kim-Lian. Volgens mij is dat namelijk ook wel echt een meid die schitterend zwanger zal zijn. Echt leuk voor haar!
    Positive thinking, my way of thinking!
    pi_54901570
    Flink gesoept ook die foto van Christina... ze is juist zo puffy (haar gezicht) de hele tijd maar daar zie je niets meer van
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_54902731
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
    Eens. Ik vind het ook niet mooi. Dit is nu typisch iets dat in de privésfeer van mensen moet blijven.
    Don't get me wrong; ik vind óók weer niet dat vrouwen 9 maanden in huis moeten blijven en soepjurken moeten dragen als ze toch naar buiten moeten.

Demi had de eerste en de enige moeten blijven. Van haar was het echt een statement: ze wilde shockeren en een discussie uitlokken.
    Van degenen die na haar kwamen, is het eigengeilerij.

pi_54903313
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 19:09 schreef cinnamongirl het volgende:
    ik weet het, jullie willen geen X-tina meer, maar ik kan het toch niet laten, en dit is 'r nu eens ' 'met zonder kleren'

[ afbeelding ]
    Ordinair... kan er niks anders van maken.
    Er zijn ook foto's met blote buik die wel stijlvol en mooi zijn, maar dit vind ik 3x niks
    Un'altra te,
    Dove la trovo io...
    pi_54906143
    Ik vind zulke foto's juist schitterend!!

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat het iets privé is maar de foto's zijn mooi.
    Leuk idd voor Kim-Lian !

en britney....ik hoop echt dat het roddel is.
      woensdag 28 november 2007 @ 22:18:09 #43
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_54906448
    Oeh, wat een ordinaire foto's van Christina
    Britney, wtf
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_54907133
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef Suuz_ het volgende:
    Ik vind zulke foto's juist schitterend!!

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat het iets privé is maar de foto's zijn mooi.
    Leuk idd voor Kim-Lian !

en britney....ik hoop echt dat het roddel is.
    Als ze niet zwanger was in dezelfde kleding (alleen jasje) of helemaal naakt, had ik het ook smaakloos gevonden.
    Maar zwanger helemaal. Dat jasje open. En helemaal naakt, trek dan een rokje aan of iets.
    Maar ja blijft Christina he
    Un'altra te,
    Dove la trovo io...
      woensdag 28 november 2007 @ 22:43:57 #45
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_54907417
    Nou ja, vooral dat 'Kijk mij sexy doen' met zo'n toeter van een buik, vind ik nogal... hm. Mens, je bent zwanger, aambeien, spataderen, dikke enkels. Niemand verwacht dat je woeste seks uitstraalt, écht niet. Ga lekker in een joggingbroek de bank op en we zien je over een half jaartje ofzo wel weer eens halfnaakt terug.

Denk ik dan.
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_54907535
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
    Nou ja, vooral dat 'Kijk mij sexy doen' met zo'n toeter van een buik, vind ik nogal... hm. Mens, je bent zwanger, aambeien, spataderen, dikke enkels. Niemand verwacht dat je woeste seks uitstraalt, écht niet. Ga lekker in een joggingbroek de bank op en we zien je over een half jaartje ofzo wel weer eens halfnaakt terug.

Denk ik dan.
    Demi Moore en Britney hadden een wat meer ingetogen blik, dit is precies wat je zegt, vooral die cover...
    Un'altra te,
    Dove la trovo io...
    pi_54911135
    Die cover is erg sletterig, ook hoe ze kijkt..... Echt zo van: ik ben zoooo sexy.Niet dus.
    Demi stond prachtig op de cover van VF
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_54911158
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 01:11 schreef Suerte het volgende:
    Die cover is erg sletterig, ook hoe ze kijkt..... Echt zo van: ik ben zoooo sexy.Niet dus.
    Demi stond prachtig op de cover van VF
    Daar is het Christina voor. Het was al afwachten na die zwangerschapsfoto's wanneer het niveau sleezy voorbij kwam zetten
    Un'altra te,
    Dove la trovo io...
    pi_54913942
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 20:27 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Eens. Ik vind het ook niet mooi. Dit is nu typisch iets dat in de privésfeer van mensen moet blijven.
    Don't get me wrong; ik vind óók weer niet dat vrouwen 9 maanden in huis moeten blijven en soepjurken moeten dragen als ze toch naar buiten moeten.

Demi had de eerste en de enige moeten blijven. Van haar was het echt een statement: ze wilde shockeren en een discussie uitlokken.
    Van degenen die na haar kwamen, is het eigengeilerij.

[ afbeelding ]

Het was geloof ik niet echt een statement van Demi, ze waren eerst voor prive gebruik, maar omdat ze (volgens haarzelf dan) zo mooi waren geworden kwam het idee om die voor de voorpagina te gebruiken

voor mij hoeft het trouwens ook niet zo
    pi_54919668
    quote:
    The Office's Angela Kinsey and her husband Warren Lieberstein are poised to become parents this coming May. The child will be the first for the couple, who have been trying to conceive "for a long time," an unnamed source told Us Weekly. A rep for Angela, 36, confirmed the news, stating, "She and her husband are very excited."
    And you know I might
    pi_54932852
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 19:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[ afbeelding ]
    ik vind d'r mooi zwanger hoor!
    Het voelt goed hè?
    A je to!
    pi_54933709
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 17:52 schreef rena het volgende:
    Chris Noth staat er nog niet tussen met z'n vriendin
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! .
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
      vrijdag 30 november 2007 @ 13:19:53 #53
    151110 Malahide
    Interne amplitude
    pi_54944315
    Volgens mij was deze nog niet gemeld (of ik moet er heel erg overheen kijken...):

Drea De Matteo (Sopranos, Joey) en haar vriend Shooter Jennings hebben woensdag een dochter gekregen genaamd Alabama Gypsy Rose .
    You cheated on me with choreography.
      vrijdag 30 november 2007 @ 13:46:26 #54
    150010 KRS
    Nee... niet "One"
    pi_54945026
    Alabama??????? jezus het moet niet gekker worden!
      vrijdag 30 november 2007 @ 13:48:24 #55
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_54945086
    En 'Gypsy' maakt het er ook niet normaler op.
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_54945108
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:

Denk ik dan.

Ik ben ongeveer even ver als Christina en gelukkig heb ik van geen van de "kwaaltjes" die je noemt last, maar ik voel inderdaad zo langzamerhand eerder de behoefte in een joggingbroek de bank op te gaan, dan wulps met een blote buik rond te huppelen.

Buikfoto's; altijd leuk. Zeker voor later, het blijft (ook bij de 4e keer) wonderlijk dat dit met je buik gebeurt, maar daar hoeft toch niet de hele wereld van mee te genieten?!
    Don't you love her madly?
    pi_54953589
    John C. McGinley (Dr. Cox in Scrubs ) en z'n vrouw verwachten in februari een meisje
    And you know I might
    pi_54969436
    Xtina heeft gewoon zo een uitstraling inderdaad, want als daar Brit had gestaan had niemand er wat van gezegt. Naja Hier nog een foto, en hij deed me ook aan brit denken, heb het ook in het topic van Britney spears gezet:

Christina loopt rond met een truitje wat mij erg aan een photoshoot laat denken van Brit: ik zal even zoeken:

Edit: Hier is de foto van deze schoot!!

Zal het dat ook zijn? wat denken jullie??

Het klopt gewoon precies, op de vleugels na, maar goed dat is gewoon een leuk verzinsel. De haren haar arm en haar hand en de houding, gezicht in het haar?? Toeval? Neeeee Denk het niet!
    pi_55007058
    OMG, laten we er een topic over openen! Het is werkelijk schandalig wat Christina hier doet. COPYCAT!

Somebody! Sue the woman!
      † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 11:56:30 #60
    43556 miss_dynastie
    pi_55010245
    Ik zal wel raar zijn, maar ik vind de foto's van Christina errug leuk. Ik kan me voorstellen dat je als zwangere vrouw geen zin hebt om dit soort dingen te doen, maar voel je je goed en zie je er zo fantastisch uit, ach, waarom dan niet. Ze is gewoon hardstikke trots, denk ik. En dat mag ze ook zijn.

Enne, Scarlet, als mens kun je nou eenmaal maar een x aantal posities aannemen en er zijn honderden fotoshoots, dus allicht dat een houding eens overeenkomt. Je kan moeilijk op je kop gaan staan om origineel te zijn he
      maandag 3 december 2007 @ 13:08:11 #61
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_55011512
    Wat zij zegt dus
    pi_55012756
    Jennifer Lopez straaaaalt
    And you know I might
      maandag 3 december 2007 @ 14:18:04 #63
    150010 KRS
    Nee... niet "One"
    pi_55012821
    Jee ze heeft al best wel een dikke buik volgens mij... hoever is ze nou?
    pi_55012882
    5 of 6 maanden dacht ik? Zijn zij en d'r man vrij onduidelijk over. Gaan ook geruchten dat het er 2 zijn.
    And you know I might
      maandag 3 december 2007 @ 14:24:27 #65
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_55012931
    Och, ik vind het erg mooie foto's van Christina, maar het hele topic wordt zo onderhand een weer een foto van Christina topic
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 3 december 2007 @ 15:35:50 #66
    150010 KRS
    Nee... niet "One"
    pi_55014251
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 14:21 schreef rena het volgende:
    5 of 6 maanden dacht ik? Zijn zij en d'r man vrij onduidelijk over. Gaan ook geruchten dat het er 2 zijn.
    zou me niks verbazen
    pi_55015739
    Volgens mij is J.Lo net zo ver als ik..maand of 6 Mijn buik ziet er zo uit dus het kan er ook gewoon best 1 zijn
    Saartje
    pi_55015786
    ach er staan net 2 foto's van haar hier in dit topic dus nu nog niet klage.. en ik denk neit dat ze pas 5 maanden is.. Xtina is in januari uitgeteld en Jlo heeft een veel dikkere buik.. of 2 inderdaad met die toeter..
    pi_55017669
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef ScarletXx het volgende:
    ach er staan net 2 foto's van haar hier in dit topic dus nu nog niet klage.. en ik denk neit dat ze pas 5 maanden is.. Xtina is in januari uitgeteld en Jlo heeft een veel dikkere buik.. of 2 inderdaad met die toeter..
    Ja, een dikke buik geeft ook echt aan hoe ver iemand precies is. De een is met 5 maanden dikker dan een ander met 9 maanden. Ligt er ook aan hoeveel vruchtwater, placenta je hebt en zo.
    And you know I might
    pi_55018525
    Ja daar heb je ook gelijk in. maar heb zelf het idee dat het niet zo veel kan verschillen.. maar goed.. we zullen het zien.
    pi_55019638
    nog een van Christina

know'm sayin?
    word? word.
    pi_55024169
    hoorde net dat de zoon van conny breukhoven een zooon heeft gekregen.. senna chrisoph?
    Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
    pi_55027612
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef Smeej het volgende:
    hoorde net dat de zoon van conny breukhoven een zooon heeft gekregen.. senna chrisoph?
    quote:
    Connie Breukhoven weer oma

Glamourdiva Connie Breukhoven (56) zit weer tussen de luiers. Ze is voor de tweede keer oma geworden.

Haar zoon Jordy (25) en zijn vrouw Joëlle hebben afgelopen weekeinde een zoontje gekregen. Hij luistert naar de naam Senne Christopher.

Connie en haar man Hans worden begin volgend jaar alwéér oma en opa. Dochter Constanza krijgt in januari een tweede. Ze heeft al een meisje: Soraya.
    pi_55046719
    quote:
    Dochter voor Selma van Dijk

Selma van Dijk is dinsdagmiddag om kwart voor drie bevallen van een dochter. De 38-jarige presentatrice en haar man hebben de nieuwe wereldburger Noortje genoemd. Het meiske weegt 3000 gram.

Het is het tweede kindje van het echtpaar. De twee hebben al een zoontje: Gijs. Vanwege de zware bevalling ligt Selma nog in het ziekenhuis. Ze mag morgen weer naar huis.
    quote:
    Jill Hennessy welcomes second son

Actress Jill Hennessy, 38, and her husband Paolo Mastropietro welcomed their second son on Wednesday, November 21st in NYC, her rep confirms first to CBB. Baby Gianni joins big brother Marco, 4.

The pregnancy was announced in June. In August, Jill discussed how much 'more relaxed' she was with parenthood the second time around, despite being stumped for baby names!
    quote:
    Jennifer Weiner welcomes second daughter

Author Jennifer Weiner (In Her Shoes, Good in Bed, Little Earthquakes) and her husband Adam Bonin, 34, welcomed their second daughter this morning. Phoebe Pearl was born in Philadelphia, PA, weighs 7 lbs, and joins big sister Lucy Jane, 4 1/2. Jennifer said,

"We're ecstatic!"

The couple announced the pregnancy in July, and had been due next week.
      woensdag 5 december 2007 @ 00:04:36 #75
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_55048083
    Leuke naam Noortje.Vind het wel bij Gijs passen
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_55048757

Cate Blanchett ziet er goed uit
    And you know I might
    pi_55053857
    wendy van wanten ( kennen jullie nederlanders die nog?), 47 jaar, is 4 maanden zwanger
    PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
      woensdag 5 december 2007 @ 11:48:56 #78
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_55054017
    47
    pi_55055345
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef petitlapin2 het volgende:
    wendy van wanten ( kennen jullie nederlanders die nog?), 47 jaar, is 4 maanden zwanger
    Mooie vrouw nog, zeg!
    Ze is al 2 keer oma ook.

Wij kennen haar alleen van de Pin-up Club
    pi_55057068
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 11:48 schreef Vivi het volgende:
    47
    haar eigen moeder was 44 toen zij werd geboren, ze ziet het volledig zitten en het is haar van harte gegund, ze zeurt al jaren in alle dagbladen over een derde kindje :
    PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
    pi_55062507
    Halle Berry

Isla Fisher met meisje van 7 weken Olive Cohen:

Jolie met Maddox:

Nicole en Joel:

Meer Jlo foto's:

Jeri Ryan

Heidi met dochtertje:

Uma en zoon:

pi_55062694
    Nog meer foto's van Jennifer, ze straalt helemaal daarom post ik er nog een aantal, heel mooi!!:

Edit: DOen het niet!

[ Bericht 83% gewijzigd door ScarletXx op 05-12-2007 19:29:35 ]
      † In Memoriam † woensdag 5 december 2007 @ 19:08:16 #83
    43556 miss_dynastie
    pi_55062720
    Jeri Ryan

Jammer dat dat jochie van Uma op z'n papa lijkt
      woensdag 5 december 2007 @ 21:28:52 #84
    150010 KRS
    Nee... niet "One"
    pi_55065796
    Mmm niet moeders mooiste die van Uma
      † In Memoriam † woensdag 5 december 2007 @ 21:52:57 #85
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_55066484
    Jeetje, die zwangerschap doet Nicole Richie echt zoveel goeds. Wat is ze mooi zo .
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
    pi_55068128
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 18:54 schreef ScarletXx het volgende:
    Halle Berry
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Isla Fisher met meisje van 7 weken Olive Cohen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jolie met Maddox:

[ afbeelding ]

Nicole en Joel:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer Jlo foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jeri Ryan

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heidi met dochtertje:

[ afbeelding ]

Uma en zoon:

[ afbeelding ]
    Niet eens een Christina foto?

Leuke foto's! (Maar voor de babies en kinderen is er een ander topic).
    pi_55068897
    Zijn Uma Thurman, Heidi Klum en Angelina Jolie zwanger
    And you know I might
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 december 2007 @ 23:31:27 #88
    163650 Greys
    pi_55069133
    Je kunt ook gewoon zeggen dat daar een ander topic voor is hoor
    Zoals Esraa boven jou al doet...
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_55072524
    Nou, dan hoef ik het niet meer te zeggen, maar doe het toch:
    zodra geboren is de spruit
    moeten zij dit topic uit!
    Je kunt die posten hier
    dat is de juiste manier!
    pi_55072532
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef cinnamongirl het volgende:
    Nou, dan hoef ik het niet meer te zeggen, maar doe het toch:
    zodra geboren is de spruit
    moeten zij dit topic uit!
    Je kunt die posten hier
    dat is de juiste manier!
    And you know I might
    pi_55073176
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 09:29 schreef rena het volgende:

[..]

pi_55100786
    Nou.. Het is ook nooit goed bij jullie!! Post ik Xtina niet, zijn jullie verbaast, post ik die foto's wel dan word het te veel. Post ik zwangere foto's en daarbij de foto's nog gewoon van de kids dan is dat meteen fout! Kan ook gewoon normaal gezegd worden. Ben blij dat ik tenminste ook blijf poste! Of niet natuurlijk. Als ik het niet zou doen was dit topic wat leger geweest en minder reacties. Want bij foto's heb je tenminste iets om op te reageren. Maar dat kan ook positief!
      vrijdag 7 december 2007 @ 14:46:57 #93
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_55102010
    We kunnen ook reageren in het topic wat er voor bedoeld is, BrEeZaH-persoontje.
    pi_55102122
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 13:55 schreef ScarletXx het volgende:
    Nou.. Het is ook nooit goed bij jullie!! Post ik Xtina niet, zijn jullie verbaast, post ik die foto's wel dan word het te veel. Post ik zwangere foto's en daarbij de foto's nog gewoon van de kids dan is dat meteen fout! Kan ook gewoon normaal gezegd worden. Ben blij dat ik tenminste ook blijf poste! Of niet natuurlijk. Als ik het niet zou doen was dit topic wat leger geweest en minder reacties. Want bij foto's heb je tenminste iets om op te reageren. Maar dat kan ook positief!
    Je snapt zelf toch ook wel dat we hier geen kinderen van vijf jaar hoeven te zien. Dit topic heet niet voor niets Beroemd & Zwanger
    pi_55102480
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Vivi het volgende:
    We kunnen ook reageren in het topic wat er voor bedoeld is, BrEeZaH-persoontje.
    And you know I might
    pi_55199426
    Ik heb eigenlijk het idee dat ik dit al wist, maar goed:
    quote:
    AMSTERDAM - Gelukkige tijden voor Jan Rot. De 49-jarige zanger en liedjesschrijver kreeg afgelopen week een lintje en volgend jaar wordt hij voor de derde keer vader! „Het kindje was helemaal gepland, ook al lukte het sneller dan verwacht”, bekent zijn vrouw Daan (32) trots. "'Meteen raak!', jubelde Jan toen hij het hoorde."

Het gelukkige stel verwacht hun baby eind mei. Daan: „We willen niet weten of het een jongen of meisje wordt. Wel wordt de naam net zo bijzonder als die van dochter Elvis van zes en onze tweejarige zoon Rover.” Jan: „Als hij of zij is geboren, stempelen we de naam in de geboortekaartjes die we al hebben laten drukken.”

Het goede nieuws is ook tot hun twee kinderen doorgedrongen. „Rover weet het zeker: hij krijgt een broertje en iedereen mag het weten!” lacht Jan. Maar het is al eerder feest; eerste kerstdag viert Jan met de familie zijn vijftigste verjaardag.
    Don't you love her madly?
      dinsdag 11 december 2007 @ 20:56:35 #97
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_55201517
    Ik heb altijd gedacht dat Jan Rot op mannen viel
    Maar die namen van de eerste 2 kids..hmmm ja apart Wat past daar nou bij?
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      Moderator / Miss SHO dinsdag 11 december 2007 @ 21:08:52 #98
    22592 crew  Ole
    pi_55201853
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 20:56 schreef Suerte het volgende:
    Hij is bi.
    Nogal. De laatste jaren doet ie het vooral met vrouwen. Vanwege de kinderen misschien?
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
      dinsdag 11 december 2007 @ 23:03:57 #99
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_55205188
    Het is een haske leuk gezinnetje in een Pipi Langkous-huis. Zijn vrouw is wel een beetje een jongens-meisje, dus ik denk dat Jan het door de vingers ziet dat ze geen piemel heeft
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 23:09:20 #100
    43556 miss_dynastie
    pi_55205325
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 20:56 schreef Suerte het volgende:
    Gizmo?
      woensdag 12 december 2007 @ 13:38:55 #101
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_55216112
    Jessica Alba is zwanger:
    quote:
    Actress Jessica Alba, 26, and boyfriend Cash Warren, 28, have announced that they are expecting their first child together. The couple who met on the set of The Fantastic Four expect their arrival in late Spring/early Summer. Jessica's rep told PEOPLE;

I confirm that Jessica and Cash are expecting a baby in late spring, early summer.

*19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')