Heel schattig kindje, maar wel zielig dat ze al helemaal schoentjes om die ieniemini voetjes hebben gewurmdquote:
Hoe zou je het uitspreken? Die-ze?quote:AMSTERDAM - TV-tuinman Lodewijk Hoekstra is voor de eerste keer vader geworden. Zijn vriendin Kristel beviel in amper vijf uur van een kerngezond meisje. De kleine heeft de naam Dize Madelief gekregen. Wat wil je ook als je vader tuinman is!
De presentator van Eigen huis en tuin was gewoon aan het werk, toen de weeen begonnen. 'Ik heb even snel de klus afgemaakt, en ben toen plankgas naar Amsterdam gereden' aldus de kersverse vader, die zelf net een paar dagen 31 jaar is.
Hmm, aparte naam. Ik denk dat het inderdaad als Die-ze wordt uitgesproken.quote:
Offtopic maar wel belangrijk: Taylor Hanson is écht leuk opgedroogd! Die moet je maar es googlen.quote:Make way for the eleventh member of the Hanson clan: Zac, the youngest of the Hanson trio, and his wife Kate are expecting their first child in May, they tell PEOPLE exclusively.
"I am utterly thrilled at the thought of becoming a father," says Zac, 22. "I can't wait to meet this person." Adds Kate, 23, "This is the most amazing time for us. It's the most romantic thing we've ever done."
The newest addition to the Hanson family romper room will join Ezra, 5, Penelope, 2, River, 1 (middle brother Taylor, 24 and his wife Natalie's children) and Everett, 7 months (eldest brother Isaac, 27, and his wife Nikki's son). "It will be really fun to see five little ones grow up together," says Zac. "I know watching them is going to inspire a lot of music."
Not to mention a new logistics plan for the band, currently touring with their families in tow to promote their album The Walk. On a single tour bus. Says Kate, "We may have to start thinking about expanding to two buses!"
Van een andere site:quote:Op maandag 26 november 2007 18:43 schreef Smeej het volgende:
vind hem wel schatiig...
ik denk dat je het uitspreekt als Dies.
Dus misschien heb je gelijkquote:Dize is een vernoeming van de opa, die Dies genoemd werd.
En hoe spraken ze het op Shownieuws uit dan?quote:Op maandag 26 november 2007 19:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hoor net op Shownieuws dat Dize een Zeeuwse naam is en zijn vriendin Zeeuws is.
Is zij dat ene vrouwtje van wedding crashers?? Die heel de film lang zo labiel om Vince Vaughn hing?quote:
Isla Fisherquote:Op maandag 26 november 2007 22:54 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Is zij dat ene vrouwtje van wedding crashers?? Die heel de film lang zo labiel om Vince Vaughn hing?
quote:AMSTERDAM - Zangeres Kim-Lian van der Meij (27) is zwanger. Dat zegt zij woensdag in een interview met De Telegraaf.
ANP
Kim-Lian, die net begonnen was met de voorbereidingen op haar rol als Carmen in de musical Fame, heeft de kritieke periode van drie maanden achter de rug. "Wat was ik ziek zeg! Gelukkig voel ik me nu een stuk beter", zegt ze in de krant. "Als het zo door blijft gaan, ben ik dik tevreden."
Door de zwangerschap zal de zangeres niet de hele tour van Fame doen, zo zegt ze.
ja iddquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik voel me zo oud als ik zie dat er tegenwoordig bij deze Hugo nooit meer 'junior' bij staat, om verwarring met zijn pa te voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |