ik vind d'r mooi zwanger hoor!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:09 schreef cinnamongirl het volgende:
ik weet het, jullie willen geen X-tina meer, maar ik kan het toch niet laten, en dit is 'r nu eens ' 'met zonder kleren'
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:52 schreef rena het volgende:
Chris Noth staat er nog niet tussen met z'n vriendin![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, vooral dat 'Kijk mij sexy doen' met zo'n toeter van een buik, vind ik nogal... hm. Mens, je bent zwanger, aambeien, spataderen, dikke enkels. Niemand verwacht dat je woeste seks uitstraalt, écht niet. Ga lekker in een joggingbroek de bank op en we zien je over een half jaartje ofzo wel weer eens halfnaakt terug.
Denk ik dan.
zou me niks verbazenquote:Op maandag 3 december 2007 14:21 schreef rena het volgende:
5 of 6 maanden dacht ik? Zijn zij en d'r man vrij onduidelijk over. Gaan ook geruchten dat het er 2 zijn.
Ja, een dikke buik geeft ook echt aan hoe ver iemand precies is.quote:Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef ScarletXx het volgende:
ach er staan net 2 foto's van haar hier in dit topic dus nu nog niet klage.. en ik denk neit dat ze pas 5 maanden is.. Xtina is in januari uitgeteld en Jlo heeft een veel dikkere buik.. of 2 inderdaad met die toeter..
quote:Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef Smeej het volgende:
hoorde net dat de zoon van conny breukhoven een zooon heeft gekregen.. senna chrisoph?
quote:Connie Breukhoven weer oma
Glamourdiva Connie Breukhoven (56) zit weer tussen de luiers. Ze is voor de tweede keer oma geworden.
Haar zoon Jordy (25) en zijn vrouw Joëlle hebben afgelopen weekeinde een zoontje gekregen. Hij luistert naar de naam Senne Christopher.
Connie en haar man Hans worden begin volgend jaar alwéér oma en opa. Dochter Constanza krijgt in januari een tweede. Ze heeft al een meisje: Soraya.
quote:Dochter voor Selma van Dijk
Selma van Dijk is dinsdagmiddag om kwart voor drie bevallen van een dochter. De 38-jarige presentatrice en haar man hebben de nieuwe wereldburger Noortje genoemd. Het meiske weegt 3000 gram.
Het is het tweede kindje van het echtpaar. De twee hebben al een zoontje: Gijs. Vanwege de zware bevalling ligt Selma nog in het ziekenhuis. Ze mag morgen weer naar huis.
quote:Jill Hennessy welcomes second son
Actress Jill Hennessy, 38, and her husband Paolo Mastropietro welcomed their second son on Wednesday, November 21st in NYC, her rep confirms first to CBB. Baby Gianni joins big brother Marco, 4.
The pregnancy was announced in June. In August, Jill discussed how much 'more relaxed' she was with parenthood the second time around, despite being stumped for baby names!
quote:Jennifer Weiner welcomes second daughter
Author Jennifer Weiner (In Her Shoes, Good in Bed, Little Earthquakes) and her husband Adam Bonin, 34, welcomed their second daughter this morning. Phoebe Pearl was born in Philadelphia, PA, weighs 7 lbs, and joins big sister Lucy Jane, 4 1/2. Jennifer said,
"We're ecstatic!"
The couple announced the pregnancy in July, and had been due next week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |