abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54932852
quote:
Op woensdag 28 november 2007 19:09 schreef cinnamongirl het volgende:
ik weet het, jullie willen geen X-tina meer, maar ik kan het toch niet laten, en dit is 'r nu eens ' 'met zonder kleren'

[ afbeelding ]
ik vind d'r mooi zwanger hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_54933709
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:52 schreef rena het volgende:
Chris Noth staat er nog niet tussen met z'n vriendin
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:19:53 #53
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_54944315
Volgens mij was deze nog niet gemeld (of ik moet er heel erg overheen kijken...):

Drea De Matteo (Sopranos, Joey) en haar vriend Shooter Jennings hebben woensdag een dochter gekregen genaamd Alabama Gypsy Rose .
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:46:26 #54
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_54945026
Alabama??????? jezus het moet niet gekker worden!
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:48:24 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54945086
En 'Gypsy' maakt het er ook niet normaler op.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54945108
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, vooral dat 'Kijk mij sexy doen' met zo'n toeter van een buik, vind ik nogal... hm. Mens, je bent zwanger, aambeien, spataderen, dikke enkels. Niemand verwacht dat je woeste seks uitstraalt, écht niet. Ga lekker in een joggingbroek de bank op en we zien je over een half jaartje ofzo wel weer eens halfnaakt terug.

Denk ik dan.

Ik ben ongeveer even ver als Christina en gelukkig heb ik van geen van de "kwaaltjes" die je noemt last, maar ik voel inderdaad zo langzamerhand eerder de behoefte in een joggingbroek de bank op te gaan, dan wulps met een blote buik rond te huppelen.

Buikfoto's; altijd leuk. Zeker voor later, het blijft (ook bij de 4e keer) wonderlijk dat dit met je buik gebeurt, maar daar hoeft toch niet de hele wereld van mee te genieten?!
Don't you love her madly?
pi_54953589
John C. McGinley (Dr. Cox in Scrubs ) en z'n vrouw verwachten in februari een meisje
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_54969436
Xtina heeft gewoon zo een uitstraling inderdaad, want als daar Brit had gestaan had niemand er wat van gezegt. Naja Hier nog een foto, en hij deed me ook aan brit denken, heb het ook in het topic van Britney spears gezet:

Christina loopt rond met een truitje wat mij erg aan een photoshoot laat denken van Brit: ik zal even zoeken:

Edit: Hier is de foto van deze schoot!!

Zal het dat ook zijn? wat denken jullie??

Het klopt gewoon precies, op de vleugels na, maar goed dat is gewoon een leuk verzinsel. De haren haar arm en haar hand en de houding, gezicht in het haar?? Toeval? Neeeee Denk het niet!
pi_55007058
OMG, laten we er een topic over openen! Het is werkelijk schandalig wat Christina hier doet. COPYCAT!

Somebody! Sue the woman!
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 11:56:30 #60
43556 miss_dynastie
pi_55010245
Ik zal wel raar zijn, maar ik vind de foto's van Christina errug leuk. Ik kan me voorstellen dat je als zwangere vrouw geen zin hebt om dit soort dingen te doen, maar voel je je goed en zie je er zo fantastisch uit, ach, waarom dan niet. Ze is gewoon hardstikke trots, denk ik. En dat mag ze ook zijn.

Enne, Scarlet, als mens kun je nou eenmaal maar een x aantal posities aannemen en er zijn honderden fotoshoots, dus allicht dat een houding eens overeenkomt. Je kan moeilijk op je kop gaan staan om origineel te zijn he
  maandag 3 december 2007 @ 13:08:11 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55011512
Wat zij zegt dus
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55012756
Jennifer Lopez straaaaalt
And you know I might
  maandag 3 december 2007 @ 14:18:04 #63
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_55012821
Jee ze heeft al best wel een dikke buik volgens mij... hoever is ze nou?
pi_55012882
5 of 6 maanden dacht ik? Zijn zij en d'r man vrij onduidelijk over. Gaan ook geruchten dat het er 2 zijn.
And you know I might
  maandag 3 december 2007 @ 14:24:27 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_55012931
Och, ik vind het erg mooie foto's van Christina, maar het hele topic wordt zo onderhand een weer een foto van Christina topic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 3 december 2007 @ 15:35:50 #66
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_55014251
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:21 schreef rena het volgende:
5 of 6 maanden dacht ik? Zijn zij en d'r man vrij onduidelijk over. Gaan ook geruchten dat het er 2 zijn.
zou me niks verbazen
pi_55015739
Volgens mij is J.Lo net zo ver als ik..maand of 6 Mijn buik ziet er zo uit dus het kan er ook gewoon best 1 zijn
Saartje
pi_55015786
ach er staan net 2 foto's van haar hier in dit topic dus nu nog niet klage.. en ik denk neit dat ze pas 5 maanden is.. Xtina is in januari uitgeteld en Jlo heeft een veel dikkere buik.. of 2 inderdaad met die toeter..
pi_55017669
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef ScarletXx het volgende:
ach er staan net 2 foto's van haar hier in dit topic dus nu nog niet klage.. en ik denk neit dat ze pas 5 maanden is.. Xtina is in januari uitgeteld en Jlo heeft een veel dikkere buik.. of 2 inderdaad met die toeter..
Ja, een dikke buik geeft ook echt aan hoe ver iemand precies is. De een is met 5 maanden dikker dan een ander met 9 maanden. Ligt er ook aan hoeveel vruchtwater, placenta je hebt en zo.
And you know I might
pi_55018525
Ja daar heb je ook gelijk in. maar heb zelf het idee dat het niet zo veel kan verschillen.. maar goed.. we zullen het zien.
pi_55019638
nog een van Christina

know'm sayin?
word? word.
pi_55024169
hoorde net dat de zoon van conny breukhoven een zooon heeft gekregen.. senna chrisoph?
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_55027612
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef Smeej het volgende:
hoorde net dat de zoon van conny breukhoven een zooon heeft gekregen.. senna chrisoph?
quote:
Connie Breukhoven weer oma

Glamourdiva Connie Breukhoven (56) zit weer tussen de luiers. Ze is voor de tweede keer oma geworden.

Haar zoon Jordy (25) en zijn vrouw Joëlle hebben afgelopen weekeinde een zoontje gekregen. Hij luistert naar de naam Senne Christopher.

Connie en haar man Hans worden begin volgend jaar alwéér oma en opa. Dochter Constanza krijgt in januari een tweede. Ze heeft al een meisje: Soraya.
pi_55046719
quote:
Dochter voor Selma van Dijk

Selma van Dijk is dinsdagmiddag om kwart voor drie bevallen van een dochter. De 38-jarige presentatrice en haar man hebben de nieuwe wereldburger Noortje genoemd. Het meiske weegt 3000 gram.

Het is het tweede kindje van het echtpaar. De twee hebben al een zoontje: Gijs. Vanwege de zware bevalling ligt Selma nog in het ziekenhuis. Ze mag morgen weer naar huis.
quote:
Jill Hennessy welcomes second son

Actress Jill Hennessy, 38, and her husband Paolo Mastropietro welcomed their second son on Wednesday, November 21st in NYC, her rep confirms first to CBB. Baby Gianni joins big brother Marco, 4.

The pregnancy was announced in June. In August, Jill discussed how much 'more relaxed' she was with parenthood the second time around, despite being stumped for baby names!
quote:
Jennifer Weiner welcomes second daughter

Author Jennifer Weiner (In Her Shoes, Good in Bed, Little Earthquakes) and her husband Adam Bonin, 34, welcomed their second daughter this morning. Phoebe Pearl was born in Philadelphia, PA, weighs 7 lbs, and joins big sister Lucy Jane, 4 1/2. Jennifer said,

"We're ecstatic!"

The couple announced the pregnancy in July, and had been due next week.
  woensdag 5 december 2007 @ 00:04:36 #75
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_55048083
Leuke naam Noortje.Vind het wel bij Gijs passen
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')