Mooie vrouw nog, zeg!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef petitlapin2 het volgende:
wendy van wanten ( kennen jullie nederlanders die nog?), 47 jaar, is 4 maanden zwanger
haar eigen moeder was 44 toen zij werd geboren, ze ziet het volledig zitten en het is haar van harte gegund, ze zeurt al jaren in alle dagbladen over een derde kindje :quote:
Niet eens een Christina foto?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:54 schreef ScarletXx het volgende:
Halle Berry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Isla Fisher met meisje van 7 weken Olive Cohen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jolie met Maddox:
[ afbeelding ]
Nicole en Joel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer Jlo foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeri Ryan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heidi met dochtertje:
[ afbeelding ]
Uma en zoon:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, dan hoef ik het niet meer te zeggen, maar doe het toch:
zodra geboren is de spruit
moeten zij dit topic uit!
Je kunt die posten hier
dat is de juiste manier!
Je snapt zelf toch ook wel dat we hier geen kinderen van vijf jaar hoeven te zien. Dit topic heet niet voor niets Beroemd & Zwangerquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:55 schreef ScarletXx het volgende:
Nou.. Het is ook nooit goed bij jullie!! Post ik Xtina niet, zijn jullie verbaast, post ik die foto's wel dan word het te veel. Post ik zwangere foto's en daarbij de foto's nog gewoon van de kids dan is dat meteen fout! Kan ook gewoon normaal gezegd worden. Ben blij dat ik tenminste ook blijf poste! Of niet natuurlijk. Als ik het niet zou doen was dit topic wat leger geweest en minder reacties. Want bij foto's heb je tenminste iets om op te reageren. Maar dat kan ook positief!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Vivi het volgende:
We kunnen ook reageren in het topic wat er voor bedoeld is, BrEeZaH-persoontje.
quote:AMSTERDAM - Gelukkige tijden voor Jan Rot. De 49-jarige zanger en liedjesschrijver kreeg afgelopen week een lintje en volgend jaar wordt hij voor de derde keer vader! „Het kindje was helemaal gepland, ook al lukte het sneller dan verwacht”, bekent zijn vrouw Daan (32) trots. "'Meteen raak!', jubelde Jan toen hij het hoorde."
Het gelukkige stel verwacht hun baby eind mei. Daan: „We willen niet weten of het een jongen of meisje wordt. Wel wordt de naam net zo bijzonder als die van dochter Elvis van zes en onze tweejarige zoon Rover.” Jan: „Als hij of zij is geboren, stempelen we de naam in de geboortekaartjes die we al hebben laten drukken.”
Het goede nieuws is ook tot hun twee kinderen doorgedrongen. „Rover weet het zeker: hij krijgt een broertje en iedereen mag het weten!” lacht Jan. Maar het is al eerder feest; eerste kerstdag viert Jan met de familie zijn vijftigste verjaardag.
Hij is bi.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:56 schreef Suerte het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Jan Rot op mannen viel
Maar die namen van de eerste 2 kids..hmmm ja apartWat past daar nou bij?
Gizmo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:56 schreef Suerte het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Jan Rot op mannen viel
Maar die namen van de eerste 2 kids..hmmm ja apartWat past daar nou bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |