You have got to be kidding mequote:
Zo'n gekke gedachte is dat helemaal niet: Lactatie amenorroequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef static het volgende:
"Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
Nee maar het is wel behoorlijk stom als je zus om dezelfde reden een 2e kind heeft gekregen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zo'n gekke gedachte is dat helemaal niet: Lactatie amenorroe
Weet je waarom ze dat doen? Gyneacologen raden het zelf aan, aangezien ze dan minder worden aangeklaagd. Als er iets mis gaat bij de geboorte klagen de ouders de gyneacoloog heel snel aan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef rena het volgende:
En ze heeft zoals veel Amerikanen de makkelijke weg gekozen, een keizersneetjeEcht, die lui doen het zo snel daar he, terwijl ik toch liever van onder een tikje uit zou scheuren dan mijn buik open laten ritsen
Dat is ze blijkbaar ook, ze kan er alleen niet mee omgaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef Canisfire het volgende:
En ik vond Jamie Lynn ooit nog wel fuckable
Wat een dom wicht. En onvoorstelbaar dat haar dat niet eerder is verteld.quote:Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
quote:Meanwhile, a representative for the teenage actress has denied a National Enquirer report that Jamie Lynn is already pregnant with her second child after believing she couldn't get pregnant while she was breast-feeding.
The publicist states, "She is not pregnant."
quote:The publicist states, "She is not pregnant."
quote:"I did not have sexual relations with..."
Ja, dat het tijdschrift onzin heeft zitten schrijvenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef DarkElf het volgende:
Nou ontkennen en nog eens ontkennen houdt meestal in dat er wel ergens iets aan de hand is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |