abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55423219
quote:
Jamie Lynn Spears' vriend riskeert tien jaar voor seks met minderjarige
Het vriendje van Jamie Lynn Spears, het zestienjarige zusje van Britney van wie gisteren bekendraakte dat ze zwanger is, riskeert een veroordeling wegens seks met een minderjarige. Indien Casey Aldridge (19) veroordeeld wordt, kan hij tot tien jaar dwangarbeid krijgen, zo meldt de Daily Mail.

Pas instemmen met seks vanaf 17
De wet in Louisiana, de thuisstaat van Aldrigde, omschrijft deze vorm van onwettige seks als 'seksuele gemeenschap met wederzijdse instemming tussen iemand van negentien of ouder en iemand tussen de twaalf en de zeventien'. In Louisiana kan je echter pas vanaf je zeventiende wettelijk instemmen met seks.

En als ze het in Californië deden?
Maar Aldridge zou er niet beter aan toe zijn mocht de 'seksact' hebben plaatsgegrepen in Californië, waar Jamie Lynn woonde terwijl ze de tv-show 'Zoey 101' opnam en waar Aldridge ook vaak verblijft. De Californische strafwet stelt dat wie seks heeft met een persoon onder de achttien die bovendien niet meer dan drie jaar jonger is dan de overtreder, zich schuldig maakt aan een 'vergrijp' en daarvoor een jaar cel kan krijgen.

De Californische advocaat Jim Hammer: "Als Aldridge meer dan drie jaar ouder is dan Jamie Lynn, kan hij wegens een 'misdrijf' vervolgd worden en riskeert hij drie jaar cel".

Geen zorgen
Jamie Lynn is er intussen gerust in: "Ik hou van kinderen, en ik heb neefjes die ik enorm graag zie. Ik heb een schitterende moeder die drie kinderen heeft grootgebracht. Als ik van haar lessen krijg, komt alles in orde". (lb) bron
pi_55423278
Jamie Lynn is wel een beetje naief he?
pi_55423309
Runs in the family?
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:49 schreef milagro het volgende:
oooh baby baby, how was I supposed to know...... about using contraception
Ze had wat beter naar de spicegirls moeten luisteren
quote:
Be a little bit wiser baby, put it on, put it on
'Cause tonight is the night when two become one
pi_55423599
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Toeps het volgende:
Jamie Lynn is wel een beetje naief he?
een beetje?
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_55423838
quote:
Op donderdag 20 december 2007 18:39 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Haar situatie is totaal anders. Zij heeft genoeg geld om hulp in te huren, en hoeft uberhaupt niet meer te werken. Daardoor kan ze zo'n kind gewoon houden.
Daar heb je gelijk in.
  donderdag 20 december 2007 @ 20:39:40 #106
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_55425051
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:24 schreef BCtjuh het volgende:
Runs in the family?
[..]

Ze had wat beter naar de spicegirls moeten luisteren
[..]
Gaat dat stukje uit 2 Become 1 echt over een condoom ?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 20 december 2007 @ 20:48:31 #107
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_55425318
Lekkerding wel.
pi_55425554
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:28:20 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_55427261
quote:
Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zo had ik het ook nog nooit opgevat
Haha ja geloof dat die 'Baby Spice' 't ooit had toegegeven in een interview.
pi_55436786
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef MisterO het volgende:
En wat ook erg is: De media wist het nog voor Britney:

Hier een video waar Britney duidelijk ontkent dat haar zusje zwanger is en aan haar gezichtsuitdrukking te zien, meent ze het ook echt...

http://x17online.com/cele(...)cy-12182007.php#more

Ze ziet best lief uit in dat filmpje
pi_55436892
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef Frappelsien het volgende:

Ze ziet best lief uit in dat filmpje
Zegt niks hoor. Konijnen neuken zich ook een ongeluk.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 december 2007 @ 13:34:48 #112
22592 crew  Ole
pi_55440864
En nu al gedumpt volgens story.nl
quote:
20-12-2007 12:11:40
ZWANGERE ZUSJE BRITNEY GEDUMPT!
Het voornemen de zaken heel anders aan te pakken dan haar grote zus Britney, en haar kind vooral een ‘normaal leven te geven' kan de 16-jarige zwangere Jamie Lynn Spears op haar buik schrijven. Het werd haar achttienjarige vriendje Casey Aldridge waarschijnlijk te heet onder de voeten. Hij heeft de relatie verbroken, zo valt te lezen op zijn MySpace pagina.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 december 2007 @ 13:35:32 #113
22592 crew  Ole
pi_55440890
pi_55442764
pi_55442787
Ouch.
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:54:52 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55442908
Zij's leuk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55447074

Jamie pwnd.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 december 2007 @ 19:03:48 #119
22592 crew  Ole
pi_55447254
Very funny

"vanilla milkhake, the baby won't know the difference'
  vrijdag 21 december 2007 @ 19:04:03 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55447258

He won't be charged with statutory rape! He can breathe a sign of relief.

According to DMV records, the Department of Motor Vehicles (and a family member) have confirmed that Jamie Lynn Spears' babydaddy is only 18 years old.

Casey Aldridge was born on April 29th, 1989.

Jamie Lynn was born on April 4th, 1991. That puts her at just under two years younger than him.

Now they can continue to have pre-marital teenage sex in peace!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 21 december 2007 @ 19:07:51 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55447345
Trouble in white trash paradise!

Just as we welcomed the joyous news that sixteen-year-old Jamie Lynn Spears is pregnant with the first of many accidental children, come reports that there is drama with the babydaddy.

Britney's little sister and her older boyfriend, Casey Aldridge, are on the rocks, Life & Style is reporting.

The mag claims that the two are no longer seeing each other.

“Jamie Lynn and Casey are NOT together," a source close to the pair tells Life & Style. "They’ve broken up numerous times, but he was her first and she kept taking him back," says the insider. They’re not dating now. He's really got nothing to offer this baby. He's a kid himself. They have no plans to get married. At this point, Jamie Lynn has asked her mom — and not Casey — to be in the delivery room with her.”

Who needs a daddy?

Jamie Lynn should raise that baby single and with many boyfriends coming in and out of her life.

Oh yeah, she should home school it too!

Britney could be the tutor!

vrijdag 21 december 2007 @ 19:28:53 #122
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_55447850
Whehehe, Perez kan wel mooi tekenen
pi_55448551
quote:
Die is echt hilarisch!
  vrijdag 21 december 2007 @ 20:48:57 #124
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55449504
Dit is echt met stip het meest kansloze celebritynieuws. Mijn god. En dan die moeder, die een boek schrijft over 'Good christian parenting'. Wat een freakshow.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_55450535
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:43 schreef Scandalous het volgende:

[..]

totally gonna last ~*forever*~
mja..
pi_55458113
wel een leuk meisje zeg
so how's your evening so far?
  zaterdag 22 december 2007 @ 04:01:01 #127
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_55458146
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 03:50 schreef J.F.Sebastian het volgende:
wel een leuk meisje zeg
MILF !
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 22 december 2007 @ 04:04:50 #128
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_55458156
Je hebt wat teweeg gebracht met je topic.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 22 december 2007 @ 04:09:09 #129
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_55458167
Story of my life. .
pi_55486387
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 03:50 schreef J.F.Sebastian het volgende:
wel een leuk meisje zeg
Dat wel natuurlijk.
pi_55509630
quote:
Aaawww
  maandag 24 december 2007 @ 11:15:26 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55509743
Look! Britney's driving!
pi_55509805
quote:
10101 .

[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 24-12-2007 11:26:24 ]
  dinsdag 25 december 2007 @ 11:01:10 #135
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_55529815
Dr. Phil bemoeit zich met zusje Spears
Uitgegeven: 24 december 2007 13:18

LOS ANGELES - Het was slechts een kwestie van tijd, maar Dr. Phil bemoeit zich nu ook met de zwangerschap van het 16-jarige zusje van Britney Spears.

De Amerikaanse tv-dokter noemt moeder Lynne Spears een goede en toegewijde moeder. "Ik sprak haar gisteren en ze vroeg me voor haar te bidden", zei hij tegen het Amerikaanse tijdschrift People. "Lynne is best ontdaan momenteel, maar ze kijkt erg uit naar de positieve kant hiervan."

Consternatie

Afgelopen week werd bekend dat Jamie Lynn zwanger is van haar vriendje. Dat leidde tot grote consternatie, omdat Jamie Lynn een - tamelijke brave - rol in de populaire tienerserie Zoey 101 speelt. Op websites en in kranten noemden ouders de zwangerschap vrijdag onder meer 'erg verontrustend' en een 'slecht voorbeeld'.

Grote zus en zangeres Britney is al moeder van twee zoontjes. Ze is momenteel in gevecht over de voogdij van de kinderen met haar ex-man Kevin Federline.
pi_55530426
Goedzooooo
pi_55533438
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:01 schreef Smash-it het volgende:
Dr. Phil bemoeit zich met zusje Spears
Uitgegeven: 24 december 2007 13:18

LOS ANGELES - Het was slechts een kwestie van tijd, maar Dr. Phil bemoeit zich nu ook met de zwangerschap van het 16-jarige zusje van Britney Spears.

De Amerikaanse tv-dokter noemt moeder Lynne Spears een goede en toegewijde moeder. "Ik sprak haar gisteren en ze vroeg me voor haar te bidden", zei hij tegen het Amerikaanse tijdschrift People. "Lynne is best ontdaan momenteel, maar ze kijkt erg uit naar de positieve kant hiervan."

Consternatie

Afgelopen week werd bekend dat Jamie Lynn zwanger is van haar vriendje. Dat leidde tot grote consternatie, omdat Jamie Lynn een - tamelijke brave - rol in de populaire tienerserie Zoey 101 speelt. Op websites en in kranten noemden ouders de zwangerschap vrijdag onder meer 'erg verontrustend' en een 'slecht voorbeeld'.

Grote zus en zangeres Britney is al moeder van twee zoontjes. Ze is momenteel in gevecht over de voogdij van de kinderen met haar ex-man Kevin Federline.
Dr. Phil Probleem-attacker voor zijn gasten, schijnt zelf een klein kind te zijn...
  woensdag 26 december 2007 @ 16:03:39 #138
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55553636
Mama haar geplande boek over haar "christian parenting" wordt wel met de dag markanter zo...

"The book is delayed indefinitely. It's delayed, not cancelled," says a spokeswoman for Thomas Nelson, which publishes inspirational books and Bibles.

http://www.people.com/people/article/0,,20167088,00.html
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_55557600
Wat een familie zeg. Maar ja, dat krijg je ervan als je als moeder je kids zo de spotlights in gooit. Ik heb verschillende docu's gezien van die familie (was vroeger een beetje Britney fan) en die moeder spoort gewoon niet als je het mij vraagt. En iemand uit de Spears kring had gezegd dat Jamie Lynn het gedaan heeft omdat haar zus zoveel aandacht krijgt, en zij dus niet. Dus dat het haar manier van rebelleren was. Nou ja, kan de bron niet meer vinden en het doet er verder ook niet toe. Maar wat een soap.
pi_55561535
quote:
Casey Aldridge is NOT the father of Jamie Lynn Spears’ baby

The father of Jamie Lynn Spears baby is NOT boyfriend Casey Aldridge, according to shocking reports from the U.S.

News that Britney’s sister was pregnant at 16 - under the legal age for sex in the U.S. - forced 18-year-old Casey into hiding.

But now Star magazine insists that the teenager may not be the dad - and that Spears’ friends and family think it is an older man who would face statutory rape charges.

Friends have said that Jamie Lynn was no longer even seeing Casey - and family members told Star that they believe the real father is a much older executive at her children’s TV show ‘Zoey 101′.

“Casey is being paid off to be the family’s fall guy while the real father remains unidentified,” Star magazine insists.

They say the real reason is that an older man could be charged with statutory rape if revealed to be the father of an under-aged girl’s baby.

But in Jamie Lynn’s home state of Louisiana, Casey would escape charges because a 16-year-old can legally have sex with someone less than two years older than her. “Conveniently, Casey falls under the bar by just 26 days.

“The man many suspect is the father, however, would face charges and probably prison time if he were to come forward and admit he had sex with her,” Star magazine states.

The magazine quotes “two separate Spears family insiders” who believe the father is someone who works on Jamie Lynn’s kids’ show. “Jamie Lynn has been working on Zoey since she was 13,” one of the sources said. “In Hollywood, little girls grow up fast, and she is no exception.

“With everything that has gone on in her family, she needed someone to look up to.

“But the man she found seems to have completely taken advantage of her.”

Another family source added: “Some of us have doubts as to the legitimacy of the claim that Casey is the father.

“Before the news of the pregnancy, how often did you see them together?

“Jamie Lynn has dated Casey on and off over the past two years.

“But it was not steady. In fact, she was looking to date Kevin Federline’s brother about a year ago.

“Jamie Lynn went through a time of partying, and Casey was just a part of that.”

Even Casey recently posted on his own MySpace that he was feeling “blah” about his love life, and added: “Me and Jamie are over…”

In fact, Star claims he had a pregnancy scare with a different girl and had to confess to Jamie Lynn. “Casey is a serial cheater who has lied to Jamie Lynn time and time again,” a close friend told the magazine. “This past spring, he was forced to tell Jamie Lynn that he’d cheated on her and gotten that girl pregnant.”

In fact, Star even insists Casey was openly dating yet another girl at the same time as he was supposed to be romancing Spears. “Yes, my sister is dating Casey - they’ve been dating for a while,” said Kevin Seals of his sister Whitney Seals.

“I know Jamie Lynn was real jealous about Whitney’s relationship with Casey.”

No matter who the father is, insiders believe the pregnancy will be the death knoll for Jamie Lynn’s burgeoning career. It will leave them terrified that she will prove to be the new Britney - and also that Nickelodeon, the TV channel behind Zoey 101, will be terrified of ruining its clean-cut image.

“I cant think of any way that Nickelodean could keep Jamie Lynn’s show on the air, said PR expert Michael Levine.

“If they do, advertisers will drop it like crazy. No advertiser wants to be associated with a minor getting pregnant.”
de shizzle!

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterO op 26-12-2007 23:41:12 ]
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_55561567
De soap gaat door
pi_55561622
Whehehe
pi_55561712
Executive ze neukt zich nu al omhoog
pi_55561770
2008 wordt álweer een dramajaar voor de familie Spears
pi_55561806
nou, nu maar hopen dat de mysterieuze vader niet de enige zwarte executive vd serie is
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55581885
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
nou, nu maar hopen dat de mysterieuze vader niet de enige zwarte executive vd serie is
!!
pi_55586188
!!
omg dit is echt hilarisch
pi_55586681
Lost in life...
pi_55587521
Naar boven neuken, mijn heldin
pi_55597772
Haha heerlijk die berichten allemaal zit Drake bell ook niet in dat zoey 3000 gedoe ?
Ex vriendje van Hilary Duff
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_55598884
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:14 schreef Canisfire het volgende:
Haha heerlijk die berichten allemaal zit Drake bell ook niet in dat zoey 3000 gedoe ?
Ex vriendje van Hilary Duff
zoey 101
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:38:51 #152
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_55607737
quote:
Jamie Lynn Spears is mogelijk helemaal niet zwanger van haar vriendje. In Amerikaanse media is twijfel ontstaan over het 16-jarige zusje van Britney Spears, die beweert zwanger te zijn van haar vriendje Casey Aldridge.

Inmiddels doen geruchten de ronde dat de 19-jarige Aldridge door de familie Spears wordt betaald om zich als vader van het ongeboren kind voor te doen.

Baas Zoey 101

Het Amerikaanse tijdschrift Star meldt deze week dat een van de bazen bij Nickelodeon-serie Zoey 101 de echte vader van de baby zou zijn. Jamie Lynn speelt een hoofdrol in deze succesvolle Amerikaanse jeugdserie.

Celstraf

De man, die niet met naam wordt genoemd, zou veel ouder zijn dan het voorheen zo brave zusje van Britney.

"Casey wordt nu door de familie Spears betaald om zich als vader voor te doen, terwijl de echte vader buiten schot blijft", zo vertellen bronnen in het blad. "Hij zou de cel indraaien als uitkomt dat hij met de minderjarige Jamie Lynn het bed heeft gedeeld."

Verhoudingen

Andere media beweren dat Casey en Jamie Lynn al lang uit elkaar zijn en dat Casey al eerder een tienermeisje zwanger heeft gemaakt. Jamie Lynn zou op haar beurt hebben geprobeerd om een broer van haar voormalige zwager Kevin Federline te versieren.
pi_55607850
het word steeds geiler dat wel jamie lynn die met een ouwe nickelodeon baas van 50 sex heeft gehad om op tv te blijven hmmn
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_55611196
Onder dwang van haar moeder.
pi_55618531
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:29 schreef Smash-it het volgende:
Even visuele ondersteuning..

[ afbeelding ]

en d'r boyfriend:

[ afbeelding ]
check dat bloempotkapsel
pi_55619084
Hij wordt betaald door de familie Spears om als vader te spelen
pi_55688287
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 09:53 schreef Urquhart het volgende:
Hij wordt betaald door de familie Spears om als vader te spelen
Hm, waarom verbaast me nu dat niet?
pi_55834246
In Nederland raken ook zat meisje zo jong zwanger en willen ze het houden. dat betekent echt niet dat ze haar zus achterna gaat. Als ze zelf niet naar de media gaan komt de media er toch wel achter aangezien ze ook op tv te zien is zoals in zoey 101. Dus wat maakt het nu uit of het wel of niet het zusje van britney spears is. Het gebeurd in Nederland ook vaak zat en juist vooral de gelovigen omdat ze het stiekem doen. heb zat evrhalen gehoord zowel van vreemden als familie
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:24:48 #159
182751 MisterO
wispelvurig
pi_55870124
Ze schuilt niet meer, dit zijn de eerste foto's van de zwangere Jamie Lynn

(met moeder)

moeder
pi_55874303
Daar zie je nog niets
pi_55902057
jezus wat heeft die moeder voor lipstick op hey
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:49:47 #162
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_55902401
jezus ga even offtopic hey
Bladiebla...
  woensdag 16 januari 2008 @ 01:53:34 #163
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56064511
pi_56065866
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:33 schreef Sharapova het volgende:
jezus wat heeft die moeder voor lipstick op hey
idd!
pi_56266300

Ze wil het kennelijk door haar moeder laten opvoeden o.i.d.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_56269125
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:57 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wil het kennelijk door haar moeder laten opvoeden o.i.d.
En haar moeder heeft natuurlijk bewezen dat ze goed kinderen kan opvoeden
pi_56272039
quote:
The teen sister of pop wreck Britney Spears will hand over the baby to her mum Lynne as soon as it is born so she can concentrate on her career.

Lynne will then raise the child at the family’s home in rural Kentwood, Louisiana, away from Hollywood.

Jamie Lynn, just 16, made the heartbreaking decision after several long heart to heart talks with her mum.

An insider told US magazine Star: “After several weeks of personal soul searching and talks and discussions with her mum Jamie Lynn reluctantly agreed that giving up the baby is the right thing to do.

“Lynne says Jamie doesn’t understand the life long consequences of having a baby.

“She still wants her daughter to be able to be a teenager, go to parties, hang out with friends and have a career.

“So she’ll take the front seat of caring for the baby and take the pressure off her daughter.”

Since her shocking pregnancy hit headlines around the world, Jamie Lynn has been under pressure.

Even the paternity of her baby has been questioned - her family insist her boyfriend 18 year-old Casey Aldridge is the father but other insiders close to the Spears claim the dad is a much older executive on her TV show.

One insider told Star: “Jamie Lynn has been working on her show Zoey 101 since she was 13.

“In Hollywood, little girls grow up fast and she’s no exception. With everything that has gone on in her family, she needed someone to look up to.

“But the man she found seems to have completely taken advantage of her.”

Other reports in the US claim that boyfriend Casey has asked for a DNA test to prove that he is the father.

Since the news broke Jamie Lynn has left Los Angeles and headed back to Kentwood where she has been attending high school equivalency and parenting classes.

She has been staying at the family’s $3 million estate but once the baby is born she is planning to return to LA.

But despite the news she is pregnant at 16, residents in the tiny town, whose population is just 2,200, are supporting the teen.

Kentwood local Pam Wright said: “How many 16 year-old girls get pregnant every week?

“It doesn’t mean that she’s a bad person. I don’t think this will end her career, life will go on.”

And that is exactly the same attitude mum Lynne is taking with her daughter.

The insider added: “She wants Jamie Lynn to continue her show business career after the baby is born and Jamie Lynn also realizes she wants to enjoy her teenage years without the responsibilities of caring for a baby.

“Lynne is convinced that having a baby on her hip will not help Jamie Lynn’s future in the business and she’s expecting her daughter to pick up where she left off as soon as the baby is born.”

According to the source, Jamie Lynn’s managers also agree and have advised Lynne that the best thing to do is have Jamie photographed with the baby as soon as it is born, sell the pictures and then take over raising her own grandchild.
The source told Star: “Lynne is completely on board with the plan.

“She always wanted Britney to raise her babies in Louisiana. She couldn’t have that but now she’s going to raise Jamie Lynn’s baby at her home in Kentwood.

“Jamie Lynn will be back at work and trying to remind people of her talent and not that she is an unwed teenage mother.

But a rep for Jamie Lynn denies that the pregnant teen is giving total control to her mother.
Bron
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:07:55 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_56272347
Ik vind het ergens wel weer onverantwoordelijk van haar. Wel het kind willen laten komen, maar het dan weer niet zelf willen opvoeden. Dat doet moederlief wel voor haar. Nee, daar leert je kind echt iets van. Geen wonder dat Britney zo makkelijk denkt over zwanger worden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_56273743
Leuk voor dat kindje ook, ja mama moest even aan haar carrière werken dus heeft ze je aan oma gegeven en later als mama oud is dan mag je weer terug naar je echte mama
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:36:56 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56276910
Ze kan het ook aan Britney geven, die wilde toch zo graag nog een kind
En die moeder....carriere boven alles he
pi_56291814
Wel voor een kind kiezen, maar je carriere dan belangrijker vinden.

Ik zou dat echt niet kunnen aanzien, dat mijn kind opgevoed wordt door een ander en dan nog wel mijn moeder, zo dichtbij. Ik denk echt dat ze daar later spijt van gaat krijgen.
pi_56292181
wie weet wordt ze wel onwijs gepushed door die moeder , ook nu weer.
vergeet niet, ze is pas zestien, hè, en als een volwassene (of meer dan 1) je flink onder druk zet, wil je nog wel eens toestemmen met dingen die je eigenlijk niet wil, zelfs met dit soort zaken.

ik voorzie ruzies als Oma Spears haar moederrol iets te letterlijk neemt... pffft, ik had dat al met oppassen en dan bij thuiskomst mijn kind geheel getransformeerd vinden door een verkleed-en-haartjesanderskammen-happy oma
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:06:22 #173
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56326961
Wauw, wat een fucked up family. Heb net het hele topic doorgelezen DIt werkt toch niet? En ik moet het trouwens nog maar zien, of haar moeder dat kind op gaat voeden. Zo'n bevalling is hartstikke emotioneel, ik zie het nog wel gebeuren dat ze het kind toch zelf wil opvoeden.. Je kan niet zomaar niet een band opbouwen met je kind.
En lekker duidelijk voor dat kind dan, wie gaat ie dan mamma noemen?? En wie oma?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:12:51 #174
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_56327176
Tante Jamie-Lee
pi_56327700
Ik durft te wedden dat in de familie Spears het heel normaal is dat de stamboom wat vreemde wortels heeft. "I told uncle Peter not to touch me there..."
  zondag 27 januari 2008 @ 10:53:49 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56335632
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 07:36 schreef milagro het volgende:
... pffft, ik had dat al met oppassen en dan bij thuiskomst mijn kind geheel getransformeerd vinden door een verkleed-en-haartjesanderskammen-happy oma
Ik zeg niks....
pi_56338265
Er is nog zat aan de website te doen maar http://www.jamielynnspears.nl is up!
pi_56338416
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:06 schreef Enfermera het volgende:
Wauw, wat een fucked up family. Heb net het hele topic doorgelezen DIt werkt toch niet? En ik moet het trouwens nog maar zien, of haar moeder dat kind op gaat voeden. Zo'n bevalling is hartstikke emotioneel, ik zie het nog wel gebeuren dat ze het kind toch zelf wil opvoeden.. Je kan niet zomaar niet een band opbouwen met je kind.
En lekker duidelijk voor dat kind dan, wie gaat ie dan mamma noemen?? En wie oma?
Was Jack Nicholson niet opgevoed door zijn oma, van wie hij dacht dat het zijn moeder was.. en zijn zusje bleek dus niet zijn zusje maar zijn moeder te zijn.. daar kwam hij op zijn eind dertigste pas achter...
  zondag 27 januari 2008 @ 14:42:41 #179
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56340359
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Was Jack Nicholson niet opgevoed door zijn oma, van wie hij dacht dat het zijn moeder was.. en zijn zusje bleek dus niet zijn zusje maar zijn moeder te zijn.. daar kwam hij op zijn eind dertigste pas achter...
Echt
  zondag 27 januari 2008 @ 15:29:01 #180
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56341313
Toen ze allebei al overleden waren ook, toch?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 27 januari 2008 @ 16:27:07 #181
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_56342564
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:17 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
Thou hast no life
pi_56343158
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Voor het kindje van Jamie Lynn kan dit natuurlijk niet verborgen blijven. Heel de wereld weet het.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:07:26 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56343385
pi_56343917
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:54 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Voor het kindje van Jamie Lynn kan dit natuurlijk niet verborgen blijven. Heel de wereld weet het.
daar heb ik het dan ook niet over.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:43:26 #185
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56344045
quote:
Wauw. Never knew that. Shocker!
pi_56365822
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:17 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
Galerij is met één l
I had a signature once. It was awful.
  maandag 28 januari 2008 @ 17:32:48 #187
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56365948
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:27 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Galerij is met één l
Bovendien moet het in deze context galerie zijn.
pi_56369492
quote:
Bovendien moet het in deze context galerie zijn.
Had ik toch maar wat beter opgelet bij Nederlands vroeger...

Dankje!
pi_56379413
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik durft te wedden dat in de familie Spears het heel normaal is dat de stamboom wat vreemde wortels heeft. "I told uncle Peter not to touch me there..."
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 1 maart 2008 @ 21:12:57 #190
15080 static
pi_57090312
quote:
'Jamie Lynn Spears was een ongelukje'.

Volgens de oom van Britney Spears was zijn nichtje Jamie Lynn een 'ongelukje'.

De 16-jarige Jamie Lynn doet met haar zwangerschap een hoop stof opwaaien in de familie. Zo zegt haar ome William doodleuk: " Jamie Lynn was een ongelukje, net als de ongeboren baby die nu in haar buik zit."

Volgens William was vader Jamie Spears alles behalve blij toen hij erachter kwam dat zijn vrouw Lynn voor de tweede keer zwanger was. " Na de geboorte van Britney heeft ze zich laten steriliseren. Jamie was woest. Hij begreep niet hoe dit kon gebeuren."

Jamie zou zelfs een DNA-test hebben aagevraagd, omdat hij twijfelde of hij wel de vader zou zijn. "Daarom hebben ze haar uiteindelijk Jamie Lynn genoemd. Iedereen weet meteen wie de ouders zijn", voegt de oom eraan toe.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 maart 2008 @ 21:16:58 #191
22592 crew  Ole
pi_57090455
Kon die kerel zichzelf niet laten steriliseren
  maandag 3 maart 2008 @ 07:35:04 #192
206786 Mediaspotter
Fotograaf en Media Kenner!
pi_57119578
Ik zou wel een kopje koffie met de 2 zusjes samen willen gaan drinken!
Elke dag een optreden, elk jaar een nieuw album. Mijn leven is als een Muziek idool
pi_57216599
Ik vraag me echt af of die Jamie Lynn dezelfde kant opgaat als haar zus.Ze lijkt me een ontverantwoordelijjk type dat haar comeback in de showbiz en het terugkrijgen van haar figuur vooropstelt aan de zorg en opvoeding van haar kind .
pi_57446512

Ik mis de grote beker ijskoffie!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 09:07:59 #195
103012 Nies
Die hekse
pi_57447088
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:24 schreef Saphia het volgende:
Ik vraag me echt af of die Jamie Lynn dezelfde kant opgaat als haar zus.Ze lijkt me een ontverantwoordelijjk type dat haar comeback in de showbiz en het terugkrijgen van haar figuur vooropstelt aan de zorg en opvoeding van haar kind .
Dan doet ze dus hetzelfde als d'r zus alleen houdt zij er wél een leuk figuur aan over
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:05:48 #196
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_59524476
En de spruit is eruit!
quote:
Jamie Lynn Spears Has a Baby Girl

There is a new baby in the Spears clan! Jamie Lynn Spears and her fiancé Casey Aldridge welcomed a baby girl Thursday morning.

PEOPLE confirms exclusively that the baby was named Maddie Briann.

"Just the family was there," says a source about the birth around 9:30 a.m. at a hospital in Mississippi, near her Louisiana hometown. "Everyone is healthy and happy."

Jamie Lynn's sister Britney, father Jamie and brother Bryan flew in Wednesday to be with her for the birth; her mother Lynne had been with her helping her get ready for the baby.

Since announcing her pregnancy in December, Britney’s little sister has retreated from the bright lights of Hollywood, opting for the comforts of her hometown of Kentwood, La.

With her Nickelodeon show Zoey 101 already ended, Jamie Lynn went home to prepare for the birth of her baby. The actress, 17, and Aldridge, 19, got engaged in March. Recently, the couple purchased a three-bedroom home in Liberty, Miss., where Aldridge went to high school.

Over the last few months, Spears has kept busy by passing her GED exam, preparing the nursery and attending multiple baby showers.

Jamie Lynn's Zoey 101 costar, Erin Sanders, told PEOPLE earlier this year that the actress will be a fun mother.

"She is just a very good-hearted and warm person," he said. "We would always hang out on the set and she is a lot of fun, so I think she's going to be an easygoing, fun mom."
Dat "zwanger" in de TT kan dus wel naar "bevallen".
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:11:39 #197
15080 static
pi_59524602
*check.
  Moderator / Miss SHO donderdag 19 juni 2008 @ 18:12:06 #198
22592 crew  Ole
pi_59524612
Je bent snel static..
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:14:05 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59524663
Oh, een kleine Britney ..
pi_59525459
Maddie gevonden!

Ohnee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')