abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55423219
quote:
Jamie Lynn Spears' vriend riskeert tien jaar voor seks met minderjarige
Het vriendje van Jamie Lynn Spears, het zestienjarige zusje van Britney van wie gisteren bekendraakte dat ze zwanger is, riskeert een veroordeling wegens seks met een minderjarige. Indien Casey Aldridge (19) veroordeeld wordt, kan hij tot tien jaar dwangarbeid krijgen, zo meldt de Daily Mail.

Pas instemmen met seks vanaf 17
De wet in Louisiana, de thuisstaat van Aldrigde, omschrijft deze vorm van onwettige seks als 'seksuele gemeenschap met wederzijdse instemming tussen iemand van negentien of ouder en iemand tussen de twaalf en de zeventien'. In Louisiana kan je echter pas vanaf je zeventiende wettelijk instemmen met seks.

En als ze het in Californië deden?
Maar Aldridge zou er niet beter aan toe zijn mocht de 'seksact' hebben plaatsgegrepen in Californië, waar Jamie Lynn woonde terwijl ze de tv-show 'Zoey 101' opnam en waar Aldridge ook vaak verblijft. De Californische strafwet stelt dat wie seks heeft met een persoon onder de achttien die bovendien niet meer dan drie jaar jonger is dan de overtreder, zich schuldig maakt aan een 'vergrijp' en daarvoor een jaar cel kan krijgen.

De Californische advocaat Jim Hammer: "Als Aldridge meer dan drie jaar ouder is dan Jamie Lynn, kan hij wegens een 'misdrijf' vervolgd worden en riskeert hij drie jaar cel".

Geen zorgen
Jamie Lynn is er intussen gerust in: "Ik hou van kinderen, en ik heb neefjes die ik enorm graag zie. Ik heb een schitterende moeder die drie kinderen heeft grootgebracht. Als ik van haar lessen krijg, komt alles in orde". (lb) bron
pi_55423278
Jamie Lynn is wel een beetje naief he?
pi_55423309
Runs in the family?
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:49 schreef milagro het volgende:
oooh baby baby, how was I supposed to know...... about using contraception
Ze had wat beter naar de spicegirls moeten luisteren
quote:
Be a little bit wiser baby, put it on, put it on
'Cause tonight is the night when two become one
pi_55423599
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Toeps het volgende:
Jamie Lynn is wel een beetje naief he?
een beetje?
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_55423838
quote:
Op donderdag 20 december 2007 18:39 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Haar situatie is totaal anders. Zij heeft genoeg geld om hulp in te huren, en hoeft uberhaupt niet meer te werken. Daardoor kan ze zo'n kind gewoon houden.
Daar heb je gelijk in.
  donderdag 20 december 2007 @ 20:39:40 #106
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_55425051
quote:
Op donderdag 20 december 2007 19:24 schreef BCtjuh het volgende:
Runs in the family?
[..]

Ze had wat beter naar de spicegirls moeten luisteren
[..]
Gaat dat stukje uit 2 Become 1 echt over een condoom ?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 20 december 2007 @ 20:48:31 #107
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_55425318
Lekkerding wel.
pi_55425554
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:28:20 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_55427261
quote:
Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zo had ik het ook nog nooit opgevat
Haha ja geloof dat die 'Baby Spice' 't ooit had toegegeven in een interview.
pi_55436786
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef MisterO het volgende:
En wat ook erg is: De media wist het nog voor Britney:

Hier een video waar Britney duidelijk ontkent dat haar zusje zwanger is en aan haar gezichtsuitdrukking te zien, meent ze het ook echt...

http://x17online.com/cele(...)cy-12182007.php#more

Ze ziet best lief uit in dat filmpje
pi_55436892
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef Frappelsien het volgende:

Ze ziet best lief uit in dat filmpje
Zegt niks hoor. Konijnen neuken zich ook een ongeluk.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 december 2007 @ 13:34:48 #112
22592 crew  Ole
pi_55440864
En nu al gedumpt volgens story.nl
quote:
20-12-2007 12:11:40
ZWANGERE ZUSJE BRITNEY GEDUMPT!
Het voornemen de zaken heel anders aan te pakken dan haar grote zus Britney, en haar kind vooral een ‘normaal leven te geven' kan de 16-jarige zwangere Jamie Lynn Spears op haar buik schrijven. Het werd haar achttienjarige vriendje Casey Aldridge waarschijnlijk te heet onder de voeten. Hij heeft de relatie verbroken, zo valt te lezen op zijn MySpace pagina.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 december 2007 @ 13:35:32 #113
22592 crew  Ole
pi_55440890
pi_55442764
pi_55442787
Ouch.
  vrijdag 21 december 2007 @ 14:54:52 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55442908
Zij's leuk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55447074

Jamie pwnd.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 december 2007 @ 19:03:48 #119
22592 crew  Ole
pi_55447254
Very funny

"vanilla milkhake, the baby won't know the difference'
  vrijdag 21 december 2007 @ 19:04:03 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55447258

He won't be charged with statutory rape! He can breathe a sign of relief.

According to DMV records, the Department of Motor Vehicles (and a family member) have confirmed that Jamie Lynn Spears' babydaddy is only 18 years old.

Casey Aldridge was born on April 29th, 1989.

Jamie Lynn was born on April 4th, 1991. That puts her at just under two years younger than him.

Now they can continue to have pre-marital teenage sex in peace!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 21 december 2007 @ 19:07:51 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55447345
Trouble in white trash paradise!

Just as we welcomed the joyous news that sixteen-year-old Jamie Lynn Spears is pregnant with the first of many accidental children, come reports that there is drama with the babydaddy.

Britney's little sister and her older boyfriend, Casey Aldridge, are on the rocks, Life & Style is reporting.

The mag claims that the two are no longer seeing each other.

“Jamie Lynn and Casey are NOT together," a source close to the pair tells Life & Style. "They’ve broken up numerous times, but he was her first and she kept taking him back," says the insider. They’re not dating now. He's really got nothing to offer this baby. He's a kid himself. They have no plans to get married. At this point, Jamie Lynn has asked her mom — and not Casey — to be in the delivery room with her.”

Who needs a daddy?

Jamie Lynn should raise that baby single and with many boyfriends coming in and out of her life.

Oh yeah, she should home school it too!

Britney could be the tutor!

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 21 december 2007 @ 19:28:53 #122
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_55447850
Whehehe, Perez kan wel mooi tekenen
pi_55448551
quote:
Die is echt hilarisch!
  vrijdag 21 december 2007 @ 20:48:57 #124
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55449504
Dit is echt met stip het meest kansloze celebritynieuws. Mijn god. En dan die moeder, die een boek schrijft over 'Good christian parenting'. Wat een freakshow.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_55450535
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:43 schreef Scandalous het volgende:

[..]

totally gonna last ~*forever*~
mja..
pi_55458113
wel een leuk meisje zeg
so how's your evening so far?
  zaterdag 22 december 2007 @ 04:01:01 #127
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_55458146
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 03:50 schreef J.F.Sebastian het volgende:
wel een leuk meisje zeg
MILF !
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 22 december 2007 @ 04:04:50 #128
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_55458156
Je hebt wat teweeg gebracht met je topic.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 22 december 2007 @ 04:09:09 #129
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_55458167
Story of my life. .
pi_55486387
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 03:50 schreef J.F.Sebastian het volgende:
wel een leuk meisje zeg
Dat wel natuurlijk.
pi_55509630
quote:
Aaawww
  maandag 24 december 2007 @ 11:15:26 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55509743
Look! Britney's driving!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55509805
quote:
10101 .

[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 24-12-2007 11:26:24 ]
  dinsdag 25 december 2007 @ 11:01:10 #135
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_55529815
Dr. Phil bemoeit zich met zusje Spears
Uitgegeven: 24 december 2007 13:18

LOS ANGELES - Het was slechts een kwestie van tijd, maar Dr. Phil bemoeit zich nu ook met de zwangerschap van het 16-jarige zusje van Britney Spears.

De Amerikaanse tv-dokter noemt moeder Lynne Spears een goede en toegewijde moeder. "Ik sprak haar gisteren en ze vroeg me voor haar te bidden", zei hij tegen het Amerikaanse tijdschrift People. "Lynne is best ontdaan momenteel, maar ze kijkt erg uit naar de positieve kant hiervan."

Consternatie

Afgelopen week werd bekend dat Jamie Lynn zwanger is van haar vriendje. Dat leidde tot grote consternatie, omdat Jamie Lynn een - tamelijke brave - rol in de populaire tienerserie Zoey 101 speelt. Op websites en in kranten noemden ouders de zwangerschap vrijdag onder meer 'erg verontrustend' en een 'slecht voorbeeld'.

Grote zus en zangeres Britney is al moeder van twee zoontjes. Ze is momenteel in gevecht over de voogdij van de kinderen met haar ex-man Kevin Federline.
pi_55530426
Goedzooooo
pi_55533438
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:01 schreef Smash-it het volgende:
Dr. Phil bemoeit zich met zusje Spears
Uitgegeven: 24 december 2007 13:18

LOS ANGELES - Het was slechts een kwestie van tijd, maar Dr. Phil bemoeit zich nu ook met de zwangerschap van het 16-jarige zusje van Britney Spears.

De Amerikaanse tv-dokter noemt moeder Lynne Spears een goede en toegewijde moeder. "Ik sprak haar gisteren en ze vroeg me voor haar te bidden", zei hij tegen het Amerikaanse tijdschrift People. "Lynne is best ontdaan momenteel, maar ze kijkt erg uit naar de positieve kant hiervan."

Consternatie

Afgelopen week werd bekend dat Jamie Lynn zwanger is van haar vriendje. Dat leidde tot grote consternatie, omdat Jamie Lynn een - tamelijke brave - rol in de populaire tienerserie Zoey 101 speelt. Op websites en in kranten noemden ouders de zwangerschap vrijdag onder meer 'erg verontrustend' en een 'slecht voorbeeld'.

Grote zus en zangeres Britney is al moeder van twee zoontjes. Ze is momenteel in gevecht over de voogdij van de kinderen met haar ex-man Kevin Federline.
Dr. Phil Probleem-attacker voor zijn gasten, schijnt zelf een klein kind te zijn...
  woensdag 26 december 2007 @ 16:03:39 #138
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55553636
Mama haar geplande boek over haar "christian parenting" wordt wel met de dag markanter zo...

"The book is delayed indefinitely. It's delayed, not cancelled," says a spokeswoman for Thomas Nelson, which publishes inspirational books and Bibles.

http://www.people.com/people/article/0,,20167088,00.html
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_55557600
Wat een familie zeg. Maar ja, dat krijg je ervan als je als moeder je kids zo de spotlights in gooit. Ik heb verschillende docu's gezien van die familie (was vroeger een beetje Britney fan) en die moeder spoort gewoon niet als je het mij vraagt. En iemand uit de Spears kring had gezegd dat Jamie Lynn het gedaan heeft omdat haar zus zoveel aandacht krijgt, en zij dus niet. Dus dat het haar manier van rebelleren was. Nou ja, kan de bron niet meer vinden en het doet er verder ook niet toe. Maar wat een soap.
pi_55561535
quote:
Casey Aldridge is NOT the father of Jamie Lynn Spears’ baby

The father of Jamie Lynn Spears baby is NOT boyfriend Casey Aldridge, according to shocking reports from the U.S.

News that Britney’s sister was pregnant at 16 - under the legal age for sex in the U.S. - forced 18-year-old Casey into hiding.

But now Star magazine insists that the teenager may not be the dad - and that Spears’ friends and family think it is an older man who would face statutory rape charges.

Friends have said that Jamie Lynn was no longer even seeing Casey - and family members told Star that they believe the real father is a much older executive at her children’s TV show ‘Zoey 101′.

“Casey is being paid off to be the family’s fall guy while the real father remains unidentified,” Star magazine insists.

They say the real reason is that an older man could be charged with statutory rape if revealed to be the father of an under-aged girl’s baby.

But in Jamie Lynn’s home state of Louisiana, Casey would escape charges because a 16-year-old can legally have sex with someone less than two years older than her. “Conveniently, Casey falls under the bar by just 26 days.

“The man many suspect is the father, however, would face charges and probably prison time if he were to come forward and admit he had sex with her,” Star magazine states.

The magazine quotes “two separate Spears family insiders” who believe the father is someone who works on Jamie Lynn’s kids’ show. “Jamie Lynn has been working on Zoey since she was 13,” one of the sources said. “In Hollywood, little girls grow up fast, and she is no exception.

“With everything that has gone on in her family, she needed someone to look up to.

“But the man she found seems to have completely taken advantage of her.”

Another family source added: “Some of us have doubts as to the legitimacy of the claim that Casey is the father.

“Before the news of the pregnancy, how often did you see them together?

“Jamie Lynn has dated Casey on and off over the past two years.

“But it was not steady. In fact, she was looking to date Kevin Federline’s brother about a year ago.

“Jamie Lynn went through a time of partying, and Casey was just a part of that.”

Even Casey recently posted on his own MySpace that he was feeling “blah” about his love life, and added: “Me and Jamie are over…”

In fact, Star claims he had a pregnancy scare with a different girl and had to confess to Jamie Lynn. “Casey is a serial cheater who has lied to Jamie Lynn time and time again,” a close friend told the magazine. “This past spring, he was forced to tell Jamie Lynn that he’d cheated on her and gotten that girl pregnant.”

In fact, Star even insists Casey was openly dating yet another girl at the same time as he was supposed to be romancing Spears. “Yes, my sister is dating Casey - they’ve been dating for a while,” said Kevin Seals of his sister Whitney Seals.

“I know Jamie Lynn was real jealous about Whitney’s relationship with Casey.”

No matter who the father is, insiders believe the pregnancy will be the death knoll for Jamie Lynn’s burgeoning career. It will leave them terrified that she will prove to be the new Britney - and also that Nickelodeon, the TV channel behind Zoey 101, will be terrified of ruining its clean-cut image.

“I cant think of any way that Nickelodean could keep Jamie Lynn’s show on the air, said PR expert Michael Levine.

“If they do, advertisers will drop it like crazy. No advertiser wants to be associated with a minor getting pregnant.”
de shizzle!

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterO op 26-12-2007 23:41:12 ]
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_55561567
De soap gaat door
pi_55561622
Whehehe
pi_55561712
Executive ze neukt zich nu al omhoog
pi_55561770
2008 wordt álweer een dramajaar voor de familie Spears
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_55561806
nou, nu maar hopen dat de mysterieuze vader niet de enige zwarte executive vd serie is
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55581885
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
nou, nu maar hopen dat de mysterieuze vader niet de enige zwarte executive vd serie is
!!
pi_55586188
!!
omg dit is echt hilarisch
pi_55586681
Lost in life...
pi_55587521
Naar boven neuken, mijn heldin
pi_55597772
Haha heerlijk die berichten allemaal zit Drake bell ook niet in dat zoey 3000 gedoe ?
Ex vriendje van Hilary Duff
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')