Dit bericht is iig van A tot Z bijelkaar gelogenquote:
Jij kent die familie persoonlijk?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dit bericht is iig van A tot Z bijelkaar gelogenDe gristelijke Titney familie zou abortus écht niet willen/toestaan.
Net zo goed als ieder ander die in dit topic postquote:
Pardon?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
(wat kom je met een kulargument, rena)
Wij kennen elkaar jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Pardon?Waar moet ik jou van kennen dat je zo persoonlijk wordt
?
Nee hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar ja
Maar het blijft een ongelooflijk kulargument, of ik je nou wel of niet ken.
Iedereen gelooft hier de roddels en geeft zijn mening, niemand kent de familie persoonlijk. En ga nu maar naar Erik.quote:
Que? Ik ga slapen. Werken morgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Iedereen gelooft hier de roddels en geeft zijn mening, niemand kent de familie persoonlijk. En ga nu maar naar Erik.
"Meissiequote:Op maandag 13 oktober 2008 23:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ken je Tha_Erik nou ook niet meer?Trusten, meissie
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vergelijkt nu zaaddodende pasta's.
No, her eggs love the sperm.quote:
Nadat beide dochters gesteriliseerd zijn denk ik..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef ivetje het volgende:
Wanneer komt dat boek van die moeder over kids opvoeden nou eens uit
Dan weet je wellicht ook dat veel van die gristelijke Amerikanen zo hypocriet als de neten zijn. En niet vies zijn van alles wat onze lieve Heer verboden heeft. Zie klasse voorbeeld 1: familie Spears.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik weet dat ze zich graag gristelijk voordoen en zich wellicht ook echt zo gedragen en zie ze er best voor aan net als veel conservatieve Amerikanen fel tegenstander van abortus te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |