Oh als ik zou mogen kiezen... doe mij dan toch maar een keizersnee... tuurlijk is dat een flinke operatie maar je hoort zulke horrorverhalen over incontinentie, verzakkingen, totaalrupturen etc..quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef rena het volgende:
En ze heeft zoals veel Amerikanen de makkelijke weg gekozen, een keizersneetjeEcht, die lui doen het zo snel daar he, terwijl ik toch liever van onder een tikje uit zou scheuren dan mijn buik open laten ritsen
Wel een leuke naam opzichBeter dan Jayden
en zo
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef Saphia het volgende:
geen keizersnede maar vaginale bevalling volgens People magazine
"Jamie Lynn did not have a c-section, which was reported yesterday by the National Enquirer — she was induced and delivered vaginally."
En de gozers die bovenop die meisjes duiken dan? Uitroeien of zoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef xFriendx het volgende:
Weer een meisje![]()
Zo gaat dat nog wel een tijdje door natuurlijk, over 16-17 jaar begint die hele poppenkast dus weer.
Gozers? Je bedoelt ouwe mannen van tegen de 60quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:20 schreef rena het volgende:
[..]
En de gozers die bovenop die meisjes duiken dan? Uitroeien of zo?
quote:'Jamie Lynn Spears weer zwanger'.
Jamie Lynn Spears (17), het zusje van Britney Spears, zou weer zwanger zijn.
Volgens The National Enquirer is Jamie Lynn acht weken in verwachting. Moeder Lynne Spears zou in alle staten zijn en haar jonge dochter proberen over te halen om de zwangerschap te beeïndigen. "Het is al moeilijk om als tiener voor één kindje te zorgen, laat staan twee", vertelt een bron.
Spears zit zelf ook niet bepaald op een roze wolk. "Ze heeft na de zwangerschapstest alleen maar gehuild", vervolgt de bron. "Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef static het volgende:
"Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wel een lieve naam!
Ik heb zo'n vaag idee dat Jamie Lynn een stuk meer down to earth is dan haar zus {vooralsnog...}
Tjaquote:'Jamie Lynn Spears weer zwanger'.
Jamie Lynn Spears (17), het zusje van Britney Spears, zou weer zwanger zijn.
Volgens The National Enquirer is Jamie Lynn acht weken in verwachting. Moeder Lynne Spears zou in alle staten zijn en haar jonge dochter proberen over te halen om de zwangerschap te beeïndigen. "Het is al moeilijk om als tiener voor één kindje te zorgen, laat staan twee", vertelt een bron.
Spears zit zelf ook niet bepaald op een roze wolk. "Ze heeft na de zwangerschapstest alleen maar gehuild", vervolgt de bron. "Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
You have got to be kidding mequote:
Zo'n gekke gedachte is dat helemaal niet: Lactatie amenorroequote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:46 schreef static het volgende:
"Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
Nee maar het is wel behoorlijk stom als je zus om dezelfde reden een 2e kind heeft gekregen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zo'n gekke gedachte is dat helemaal niet: Lactatie amenorroe
Weet je waarom ze dat doen? Gyneacologen raden het zelf aan, aangezien ze dan minder worden aangeklaagd. Als er iets mis gaat bij de geboorte klagen de ouders de gyneacoloog heel snel aan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:26 schreef rena het volgende:
En ze heeft zoals veel Amerikanen de makkelijke weg gekozen, een keizersneetjeEcht, die lui doen het zo snel daar he, terwijl ik toch liever van onder een tikje uit zou scheuren dan mijn buik open laten ritsen
Dat is ze blijkbaar ook, ze kan er alleen niet mee omgaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef Canisfire het volgende:
En ik vond Jamie Lynn ooit nog wel fuckable
Wat een dom wicht. En onvoorstelbaar dat haar dat niet eerder is verteld.quote:Jamie Lynn dacht dat ze tijdens het geven van borstvoeding niet zwanger kon worden."
quote:Meanwhile, a representative for the teenage actress has denied a National Enquirer report that Jamie Lynn is already pregnant with her second child after believing she couldn't get pregnant while she was breast-feeding.
The publicist states, "She is not pregnant."
quote:The publicist states, "She is not pregnant."
quote:"I did not have sexual relations with..."
Ja, dat het tijdschrift onzin heeft zitten schrijvenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:20 schreef DarkElf het volgende:
Nou ontkennen en nog eens ontkennen houdt meestal in dat er wel ergens iets aan de hand is
Och, met die kinderen komt het ongetwijfeld wel goed. Er zijn een hoop zieligere kinderen, als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:44 schreef Technoviking het volgende:
Zielig voor die kinderen, dat wel. Een goede opvoeding en fijne jeugd hangt van belangrijker dingen aan elkaar dan bekend zijn of een hoop poen hebben.
quote:Family Member 'Confirms' Jamie Lynn Is Peggers Again!
Filed under: Baby Blabber > Jamie Lynn Spears
jamielynnspears__opt.jpg
It looks like Lynne and 17-year old Jamie Lynn Spears may have some explaining to do. Again.
The National Enquirer reveals in a new report that a family member has confirmed that Jamie Lynn is preggers with baby #2.
The younger Spears' baby, Maddie, isn't even five months old!!!!
Unfortunately, the tabloid doesn't disclose in its report who the exact family member is!
If it's true, we disappointed in Jame Lynn Spears. She should know better than that! Watch where you blab! 'Family' selling you out is part of the celeb game, right?
Anyway, here are the CRAZY things that the Enquirer discloses in its report. The allegations are JUICY!
- Hot babydaddy Casey Aldridge supposedly erupted in anger when he found out about baby #2. Jamie Lynn had been keeping the pregnancy secret and Casey learned about it through media reports.
- The Spears family is in an uproar and Jamie Lynn is being pressured to abort the baby.
Oh shiz, Spears crew. Sexy Sarah's will not approve! She'll probs block Jamie Lynn's way into the clinic.
- The anonymous public denials of Jamie Lynn’s pregnancy, says the family member, are simply buying the Spears family time until they decide what to do.
- Momma Spears is 'livid' that the preggers news leaked during her book tour.
She's such a fine example of a mom!
The 'family member' also went on to say, "If Jamie Lynn has this baby, you can be sure they will try to sell the official confirmation of the pregnancy to a magazine, as well as the baby photos."
Sheesh! Looks like Momma Spears is cut from the same cloth as Michael Lohan. Anything to make $$$ or get attention off the kiddies, eh?
And to top off the report, the Enquirer also mentions that Casey attempted to sell them (for $100,000) his story that he never cheated on Jamie Lynn.
However, the folks at the Enquirer say that since they have strong evidence that he has cheated on Jamie Lynn multiple times, they turned him down, and he made a deal with another magazine.
Are they saying that OK! Magazine paid Jamie Lynn and Casey for their story?!
Here's another zinger — Casey’s deals were supposedly being brokered through a representative of Lynne and Jamie Lynn.
The Spears dramz is never ending!!!
Het feit dat die mensen veel geld hebben wil niet per se zeggen dat het kind ook meteen goed terecht komt.. De familie staat nu niet echt bekend om haar opvoedkwaliteitenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou ben benieuwd of dit echt waar is.
Zo ja: ach ja, dat kind zal toch wel goed terecht komen
[moraalridder-modus] Tsja, daarover valt te twijfelen, maar het kind heeft wel altijd een dak boven het hoofd, voedsel op tafel etc. Daar zouden miljoenen kinderen op deze aardbol een moord voor doen. [/moraalridder-modus]quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het feit dat die mensen veel geld hebben wil niet per se zeggen dat het kind ook meteen goed terecht komt.. De familie staat nu niet echt bekend om haar opvoedkwaliteiten
En ze hebben straks als ze puber zijn voldoende toegang tot alle mogelijke drugs, daar kunnen die Afrikaantjes nog een puntje aan zuigenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:32 schreef rena het volgende:
[moraalridder-modus] Tsja, daarover valt te twijfelen, maar het kind heeft wel altijd een dak boven het hoofd, voedsel op tafel etc. Daar zouden miljoenen kinderen op deze aardbol een moord voor doen. [/moraalridder-modus]
quote:Familie Jamie Lynn Spears smeekt om abortus.
Britneys kleine zusje Jamie Lynn (17) zou voor de tweede keer zwanger zijn. Maar als het aan haar familie ligt gaat dat niet lang duren.
De familie beweert bij hoog en bij laag dat er niets aan het handje is, maar het blad dat met de scoop kwam staat nog steeds vierkant achter het verhaal.
De bron vertelt: "Haar moeder Lynne wil er niets over zeggen todat ze met een oplossing komen. Jamie Lynn wordt onder druk gezet om het kind te laten weghalen, maar er is nog geen definitieve beslissing gemaakt. Lynne is woedend over de zwangerschap en over het uitlekken van dit nieuws, vooral omdat ze net bezig was met de promotie van het boek waarin ze beschrijft hoe moeilijk het is om moeder te zijn van twee sterren..."
Jamie Lynns verloofde Casey Aldridge is ondertussen woedend. "Ze had hem nog niets gezegd, hij hoorde het via de media."
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
Als dit echt waar is weet ik niet of ik moet lachen of huilen
Dat is soms zo moeilijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Spoken like a true mommy dearest.quote:Lynne is woedend over de zwangerschap en over het uitlekken van dit nieuws, vooral omdat ze net bezig was met de promotie van het boek waarin ze beschrijft hoe moeilijk het is om moeder te zijn van twee sterren...
Dit bericht is iig van A tot Z bijelkaar gelogenquote:
Jij kent die familie persoonlijk?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dit bericht is iig van A tot Z bijelkaar gelogenDe gristelijke Titney familie zou abortus écht niet willen/toestaan.
Net zo goed als ieder ander die in dit topic postquote:
Pardon?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
(wat kom je met een kulargument, rena)
Wij kennen elkaar jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Pardon?Waar moet ik jou van kennen dat je zo persoonlijk wordt
?
Nee hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar ja
Maar het blijft een ongelooflijk kulargument, of ik je nou wel of niet ken.
Iedereen gelooft hier de roddels en geeft zijn mening, niemand kent de familie persoonlijk. En ga nu maar naar Erik.quote:
Que? Ik ga slapen. Werken morgenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Iedereen gelooft hier de roddels en geeft zijn mening, niemand kent de familie persoonlijk. En ga nu maar naar Erik.
"Meissiequote:Op maandag 13 oktober 2008 23:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ken je Tha_Erik nou ook niet meer?Trusten, meissie
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vergelijkt nu zaaddodende pasta's.
No, her eggs love the sperm.quote:
Nadat beide dochters gesteriliseerd zijn denk ik..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef ivetje het volgende:
Wanneer komt dat boek van die moeder over kids opvoeden nou eens uit
Dan weet je wellicht ook dat veel van die gristelijke Amerikanen zo hypocriet als de neten zijn. En niet vies zijn van alles wat onze lieve Heer verboden heeft. Zie klasse voorbeeld 1: familie Spears.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik weet dat ze zich graag gristelijk voordoen en zich wellicht ook echt zo gedragen en zie ze er best voor aan net als veel conservatieve Amerikanen fel tegenstander van abortus te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |