je leeft ook nog dacht ff dat je stalker langs was geweestquote:Op maandag 17 december 2007 00:07 schreef MisterO het volgende:
LGE, nu vraag ik me af he...
Waar moet iemand aan voldoen om een 'echte man' te zijn
Ziek of teveel gezopen?quote:
Perfecte dag gehad, zó zin in London..en dan stoot ik net m'n hoofd met een giga-snee op m'n voorhoofd...quote:Op maandag 17 december 2007 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Watist?
Das niet slimquote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Perfecte dag gehad, zó zin in London..en dan stoot ik net m'n hoofd met een giga-snee op m'n voorhoofd...
Het is een lekker druk weekend geweest met heel veel gezelligheid en weinig gestalkquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je leeft ook nog dacht ff dat je stalker langs was geweest
Misschien de stilte voor de stormquote:Op maandag 17 december 2007 00:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is een lekker druk weekend geweest met heel veel gezelligheid en weinig gestalk
Waarom zeg je dat...quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien de stilte voor de storm
quote:
Ik heb lekker helemaal niks gedaan dit weekendquote:Nee, ik hoop echt dat ik nooit meer iets van die creep hoor!
Goed weekend gehad?
jouw oogverblindende schoonheid, laat mij vervallen in qlichematigheden, omdat ik verder niks anders kan uitbrengen dus: Ken ik jou niet ergens van? Dus neuken?quote:Op maandag 17 december 2007 00:02 schreef TomatensapBiertje het volgende:
hoi,
wat is nou een beetje leuke manier, (noem het openingszin, maar dat klinkt zo duf) om met een leuke jongen te gaan praten?
Oh helemaal niks doen.. die tijd heb ik achter me gelaten! Ik moet per sé iets leuks doen in het weekend!quote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb lekker helemaal niks gedaan dit weekend
HEt zit toch leuk zo?quote:Op maandag 17 december 2007 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
dit is dus mijn haar, kaalscheren en multi-emo-color is geen optie...
Ik lig toch tot 4 uur in m'n bed dusquote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh helemaal niks doen.. die tijd heb ik achter me gelaten! Ik moet per sé iets leuks doen in het weekend!
Maar jij vindt het volgens mij niet erg
Sta je al om 4 uur op?quote:Op maandag 17 december 2007 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik lig toch tot 4 uur in m'n bed dus![]()
wat doe jij voor de kost?quote:Op maandag 17 december 2007 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je 16:00 uur bedoelt wel ja
echt niet? Ook niet school ofzo? Hoe hou je dat vol en waarom?quote:
school wel maar hebgeen werkquote:Op maandag 17 december 2007 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
echt niet? Ook niet school ofzo? Hoe hou je dat vol en waarom?
quote:Op maandag 17 december 2007 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
school wel maar hebgeen werk![]()
WEL schoolquote:Op maandag 17 december 2007 01:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar je gaat dus niet naar school
Moet je nagaan doe school en werken allebij deeltijd! Morgen van 12 tot 21:30 weer naar school toe, daarna rechtstreeks de kroeg weer in waar het echte feest begint
Dat snap ik dus, maar constateerde doordat jij tot 16uur je blijft knuffelen dat je niet naar school toe gaat...:Dquote:
In het weekend blijf ik tot 16uur in me bed ja door de weeks nietquote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat snap ik dus, maar constateerde doordat jij tot 16uur je blijft knuffelen dat je niet naar school toe gaat...:D
ok weltrustenquote:Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
dus omdat ik morgen school heb ga ik nu lekker naar bed![]()
en al voldoende lees en kijkvoer voor onderweg gescoord? of moet je daarvoor nog de Bruna/Ako op hst station gaan plunderen?quote:Op maandag 17 december 2007 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
over 3.5 uur zit ik in de trein naar London
2 boeken en ga zo nog even 1 of 2 magazines scoren. M'n ipod is iig volledig opgeladen en m'n telefoon ookquote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef Stroekie het volgende:
en al voldoende lees en kijkvoer voor onderweg gescoord? of moet je daarvoor nog de Bruna/Ako op hst station gaan plunderen?
er staan geen warm bad op je te wachten?quote:Op maandag 17 december 2007 12:17 schreef Tomasso het volgende:
Omdat het buiten m'n bed zo koud is, lig ik al anderhalf uur klaarwakker in m'n bed
dan kom je nog tijd te kort, dan gaat de trein gewoon te snelquote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 boeken en ga zo nog even 1 of 2 magazines scoren. M'n ipod is iig volledig opgeladen en m'n telefoon ook
Ik moet in Brussel nog een uur wachtenquote:Op maandag 17 december 2007 12:29 schreef Stroekie het volgende:
dan kom je nog tijd te kort, dan gaat de trein gewoon te snel
Iemand versierde me laatst met je mond is groot genoeg voor mijn lulquote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jouw oogverblindende schoonheid, laat mij vervallen in qlichematigheden, omdat ik verder niks anders kan uitbrengen dus: Ken ik jou niet ergens van? Dus neuken?
Een beetje dom van je maar kop op, valt de 'schade' wel mee?quote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef Zakje het volgende:Wat een schaamte ! Wat een tragedie , wat een grote faux pas!
Ik was net een klein uurtje geleden aan het winkelen, en ik zat weer met mijn hoofd heel ergens anders, en liep met volle vaart tegen zo'n automatische schuifdeur van een winkel die dus nog niet open was, en nu mis ik een stuk voortand![]()
Opzich wel,het voelt irritant aan en het ziet er niet uit, maar over 15 minuten moet ik de tandarts terugbellen, met een beetje geluk is het vanmiddag weer perfect en onzichtbaar gerepareerdquote:Op maandag 17 december 2007 12:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een beetje dom van je maar kop op, valt de 'schade' wel mee?
Ach gossie toch...quote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef Zakje het volgende:Wat een schaamte ! Wat een tragedie , wat een grote faux pas!
Ik was net een klein uurtje geleden aan het winkelen, en ik zat weer met mijn hoofd heel ergens anders, en liep met volle vaart tegen zo'n automatische schuifdeur van een winkel die dus nog niet open was, en nu mis ik een stuk voortand![]()
Dat komt wel goed dusquote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 boeken en ga zo nog even 1 of 2 magazines scoren. M'n ipod is iig volledig opgeladen en m'n telefoon ook
Misschien heeft ie jouw eierkoeken of iets dergelijk opquote:
???quote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien heeft ie jouw eierkoeken of iets dergelijk op.
Brr! Doet het pijn?quote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef Zakje het volgende:Wat een schaamte ! Wat een tragedie , wat een grote faux pas!
}quote:Op maandag 17 december 2007 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Iemand versierde me laatst met je mond is groot genoeg voor mijn lul.
Een leuke jongen hoeft in principe vrij weinig te zeggen, als ie ingaat op versier signalen hehe. Maar het blijft altijd lastig, heb ik het vaak ook niet door.
kan je dat ding niet gewoon in naam der koningin invorderen ?quote:Op maandag 17 december 2007 16:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Eén van de buurtkutkinderen loopt nou al de hele middag op een conducteurs-fluitje te blazen..
Pfruuuttuutututut. Pfruuuttuutututut. Pfruuuttuutututut. Niet eens heel hard, maar wel irritant..
Dan kun je maar het beste meteen verhuizen uit die buurt. Kinderen met fluitjes zijn echt een ramp.quote:Op maandag 17 december 2007 16:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Eén van de buurtkutkinderen loopt nou al de hele middag op een conducteurs-fluitje te blazen..
Pfruuuttuutututut. Pfruuuttuutututut. Pfruuuttuutututut. Niet eens heel hard, maar wel irritant..
Hij zag op zich leuk uit, ben ook niet echt op ingegaan hoor het was wel verleidelijk.quote:Op maandag 17 december 2007 16:59 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
}dat is slecht zeg! Ik neem aan dat het niet werkte..
Ik kan wel een beetje kijken en oogcontact zoeken, maar dat heeft niemand dan weer door, behalve die 40+ er die er dan vlak naast staat
Denk aan er!quote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerst was ik beledigd maar hij ging ER maar over door en toen ik naar zijn kruis keek hmm zag ER helemaal niet verkeerd uit en hij had een mooi lichaam, was wel verleidelijk
Hij zag ER op zich leuk uit, ben ER ook niet echt op ingegaan hoor het was wel verleidelijk.
Ik zal dan aan jouw denkenquote:
Dat is een beetje dom..quote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil al de hele dag hier een tvp zetten, maar ik vergeet het telkens.
Inderdaad, dan mis ik alle rellenquote:
Ach kind, als je straks een paar jaartjes loonslaaf bent voor 40 uur in de week dan zou je wensen dat je weer huiswerk had en naar school kon fulltimequote:
Nee moet vragen beantwoorden naar een hele lap tekstquote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef HuubTuub het volgende:
Heb je rekensommetjes?
En hoe vaak per week moet je dat doen?quote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef HuubTuub het volgende:
plinten vastzetten
Dat moet ik iedere week voor verschillende vakken doenquote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee moet vragen beantwoorden naar een hele lap tekst
Het stond in een lijstje met wekelijkse bezighedenquote:Op maandag 17 december 2007 20:26 schreef HuubTuub het volgende:
Hallo Mirakel!
Meestal zet je plinten 1 keer per jaar vast, Vlarp, in de lente als je ze buiten te luchten hebt gehad.
Ja, dat stond er eerst idd.quote:Op maandag 17 december 2007 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Naar zijn kruis kijken?
Wie weet is het een gat in de markt. Voor de echte poetsnichten: Tapijt dat elke week in de was kan en plinten die je elke week in het sop kunt zetten.quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef HuubTuub het volgende:
owjee, da´s veel te vaak. Tenzij je het natuurlijk doet omdat je ook wekelijks de vloerbedekking in de was hebt... Dan kan ik het me wel voorstellen.
Óf je bent vergeten om b.v. 'opmerkingen' toe te voegen tussen 'jouw' en 'denken', óf je bedoelt 'jou'.quote:Op maandag 17 december 2007 19:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zal dan aan jouw denkenmy beauty.
Daarom heb ik een houten vloer, die kun je dweilen. Met Dettol indien nodigquote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie weet is het een gat in de markt. Voor de echte poetsnichten: Tapijt dat elke week in de was kan en plinten die je elke week in het sop kunt zetten.
Vertel verder, want dat klinkt alsof jij meer weet.quote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
Bij Vlarp moet de vloerbedekking wel vaak gewassen worden ja
Dweilen is voor mietjes.quote:Op maandag 17 december 2007 20:39 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Daarom heb ik een houten vloer, die kun je dweilen. Met Dettol indien nodig
Hoe moet dat met een granieten vloer danquote:Op maandag 17 december 2007 20:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dweilen is voor mietjes..
Echte mannen, want daar gaat het in dit topic over, schuren gewoon iedere keer een laagje van die houten vloer af..
Swifferenquote:Op maandag 17 december 2007 20:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe moet dat met een granieten vloer dan?
Met een beitel.quote:Op maandag 17 december 2007 20:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe moet dat met een granieten vloer dan?
Ik zal het doorgeven aan de schoonmaakster woensdag, lijkt me een rotklus om zelf aan te gaan staan zegquote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Met een beitel.. Hoe dacht je dat ze die vloerdelen uit de rotsen hebben gehakt?
Bijna, Natasjaquote:Op maandag 17 december 2007 20:58 schreef HuubTuub het volgende:
Poolse Olga? Die heeft een tong van schuurpapier, die likt de vloer schoon en gebruikt haar nagels als een beitel.
Het is wel aan te bevelen om een veiligheidsbril te dragen, anders kunnen er kleine stukjes steen in je ogen springen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de schoonmaakster woensdag, lijkt me een rotklus om zelf aan te gaan staan zeg.
Dan doe je het voortaan toch lekker zelfquote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Bijna, Natasja, en ik heb er altijd een dubbel gevoel over als ze geweest is. Alles is wel fijn netjes en schoon, maar op mijn kamer gaat ze dingen op verkeerde locaties opruimen, zodat ik altijd een half uur moet zoeken om al mijn prullaria weer 'terug te vinden' . Vooral kettingen , armbanden en paperassen zijn altijd het slachtoffer van haar onlogische opruimwoede
.
Mij ontgaat niets.quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, dat stond er eerst idd.
Ik klikte op quickquote en ineens had ik een andere zin gequote dan er eerst in beeld stond. Maar ik heb het origineel erbij gezet; daar moesten ook nog een paar ERtjes bij..
Sorry, ik ben geen roddelnichtquote:Op maandag 17 december 2007 20:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Vertel verder, want dat klinkt alsof jij meer weet..
Hoe is het trouwens met je dubbele garage?
Zo, , dan weet je ook dat het winter is.quote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen roddelnicht
Garage zucht en steunt onder een pak van 30 cm sneeuw.
Nope. De buren wel.quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zo, , dan weet je ook dat het winter is.
Hebben jullie ook een snowcat?
Had je je huiswerk maar niet zo snel moeten afmaken.quote:
Daar deed ik nog anderhalf uuroverquote:Op maandag 17 december 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je je huiswerk maar niet zo snel moeten afmaken.
Ik had eigenlijk geen idee wat een snowcat wasquote:
Eigenlijk niet, maar omdat het bijna Kerstmis is, vooruit dan.quote:Op maandag 17 december 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk geen idee wat een snowcat was
Nee. Mijn zwager heeft wel een sneeuwscooter, telt dat ook?
Ach vul het op met door jezelf nagespeelde reclames en je zit ook op 60quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
Toch treurig als je een programma download dat "60 minutes" heet en het dan 43 minuten lang is..
*knuffelt*quote:Op maandag 17 december 2007 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
HAAAAAAD IK MAAAAAAAAAAAAAR IEMAND OM FAN TE HOUUUUUUUUUUWEN! TWEEEEEEEEEEE SACHTE ARMEN OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM ME HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
quote:Op maandag 17 december 2007 22:38 schreef Vlarp het volgende:
André Hazes ook
Niet in dit huis. Of in mijn oor. Of wat dan ookquote:Op maandag 17 december 2007 22:38 schreef Vlarp het volgende:
André Hazes ook
En toen moest Vlarp WEER zijn tapijt wassen...quote:
Ach al die keren dat ie zat was, daar zaten vast ook wel zulke momenten bij. Hij weet ondertussen heel efficiënt kots op te ruimen lijkt mequote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toen moest Vlarp WEER zijn tapijt wassen...
Vlarp moet gewoon scheren als hij die klontjes er niet in wil hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toen moest Vlarp WEER zijn tapijt wassen...
heb ikquote:Op maandag 17 december 2007 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En daarom zeg ik...parket door het hele huis.
Ik neem echter wel aan dat jij het kotsen in je huis niet promoot?quote:
Is pas 1x gebeurd, en niet door drank. Overigens gewoon in de wcquote:Op maandag 17 december 2007 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik neem echter wel aan dat jij het kotsen in je huis niet promoot?
Fijn verhaal..quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is pas 1x gebeurd, en niet door drank. Overigens gewoon in de wc*klopt af*
Ja hey halloquote:
Bedankt voor de tip. Ik hou wel van intelligente inbrakenquote:Op maandag 17 december 2007 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
The Alibi (2006)
Geinig wel, met Steve Coogan.
Een mix tussen comedy en ehm... 'heist'-film, of hoe heet dat.
Ik kots ook niet op het tapijt!quote:Op maandag 17 december 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hey hallobeter dan die stukje sop je egaal gekotste tapijtje@
En waarom moet ik nu aan Darkwing Duck kijken?
Heeft een echte man een fotoboek, zonder foto, en zonder de functie dat je erop kan reageren?quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een echte man, dat ben ik..
Jij hebt er volgens mij helemaal geen, dus ketel en pot en zwartquote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heeft een echte man een fotoboek, zonder foto, en zonder de functie dat je erop kan reageren?
Wat nutteloos!
Hij heeft al meerdere malen laten zien hoe hij eruitziet hoorquote:Op maandag 17 december 2007 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt er volgens mij helemaal geen, dus ketel en pot en zwart![]()
Dat weet ik welquote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft al meerdere malen laten zien hoe hij eruitziet hoor.
Ik ben hetero volgens foboquote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat weet ik welmaar was meer bedoelt op een fobo zelf
Het is toch wel beter om geen fotoboek te hebben, dan 1 te hebben, zonder een fotoquote:Op maandag 17 december 2007 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt er volgens mij helemaal geen, dus ketel en pot en zwart![]()
iets is beter dan nietsquote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is toch wel beter om geen fotoboek te hebben, dan 1 te hebben, zonder een foto
Neuh... het valt me trouwens op dat je opeens veel spraakzamer bent op het forum, tofquote:
k kan wel altijd mooi zwaaien maar dat gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neuh... het valt me trouwens op dat je opeens veel spraakzamer bent op het forum, tof![]()
Assen aan de top
Ik heb ook een hekel aan Assen, wil hier zo gauw mogelijk wegquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik dacht trouwens dat je een hekel had aan assen![]()
Slaapsequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan Assen, wil hier zo gauw mogelijk weg![]()
scherpe opmerking!![]()
En nu ga ik slapen, trusten
quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nee, 3 uur later was ik eindelijk wakker genoeg om het te kúnnen posten. In het altijd sfeermakende open leer centrum. Met airco.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
En drie uur later ben je eindelijk je bed uit?
Want dan heb je een reden langer in bed te blijven liggen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een koude slaapkamer is juist okay.
Nee, ik slaap namelijk slecht in een warme kamer....in Nederland dan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Want dan heb je een reden langer in bed te blijven liggen?
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Groeten terug
quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik heb ook een penis en gebruik hem ook met het zelfde geslacht. Telt dat ook ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
.
Ik heb een penis en gebruik geen make-up of parfum die bedoeld is voor mensen van het andere geslacht..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef Zakje het volgende:
Mijn tanden zijn weer mooi, mijn tandarts maakte zelfs het compliment dat ik erg mooie tanden heb, hij moest de op 1 na witste kleur gebruiken voor het nieuwe stukje
Meer koffie, thee en rode wijn drinkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef Zakje het volgende:
Mijn tanden zijn weer mooi, mijn tandarts maakte zelfs het compliment dat ik erg mooie tanden heb, hij moest de op 1 na witste kleur gebruiken voor het nieuwe stukje
doneren aan een goed doelquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef hierissieweer het volgende:
P.s. nog steeds niemand een suggestie voor mijn haar?
quote:
GO for JT lookquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ga denk voor kort aan de zijkanten achterkant zo laten en dan een matje in mijn nek en bovenop ook wat langer met een kuif....
JT?quote:
Hij bedoelt Justin Timberlake, kort kapsel dus!quote:
Een echte mannenfilm!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
Shoot 'Em Up (2007)
Een van de leukste films sinds tijden, met Clive Owen.
Heeft veel weg van Transporter enzo, maar dan grappiger, cartoonesk.
quote:
Om die knipnicht van tv te quoten "een oorlogskapseltje"quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij bedoelt Justin Timberlake, kort kapsel dus!
[ afbeelding ]
Maar ik zou dat niet doen als ik jou was.
DM heeft me ooit gefotoshopt met zo'n kapselquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij bedoelt Justin Timberlake, kort kapsel dus!
[ afbeelding ]
Maar ik zou dat niet doen als ik jou was.
Dat wil ik zien!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DM heeft me ooit gefotoshopt met zo'n kapsel
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef Semisane het volgende:
Een echte mannenfilm!!![]()
![]()
"You know what I really hate..."
Waarmee maar weer bleek dat ik niet kan photoshoppenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
DM heeft me ooit gefotoshopt met zo'n kapsel
Een andere Dennis vond het zowaar mooi staanquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarmee maar weer bleek dat ik niet kan photoshoppen.
Hey giiiiiirlquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede avond.
Allez, toch nie om oew spierkes te lossen! Zot!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
De verwarming volstaat hier ook prima.
Jamaar is moest niet OPwarmen maar UPwarmen. Is da effe een weeereld van verschil eeyquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wel om up te warmen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:48 schreef Weemz het volgende:
Hard gedanst?
Mijn danspartner gaat ook donderdag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:18 schreef samjustme het volgende:
Met een aantal spice girls forum fans afgesproken naar een gay club te gaan in Keulen, wordt fun.
Bij mij was het een lekker wit wijntje en Jan Rap en zijn maatquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef Zakje het volgende:
Lekker een avond rustig op de divan hangen met een paar nieuw gehaalde tijdschriften en warme wijn is fijn..
Gossip & Gucci schijnt erg leuk te zijn, ik heb hem gevraagd voor kerstquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij mij was het een lekker wit wijntje en Jan Rap en zijn maat
--> uitgelezen: Dus iemand nog een tip voor een volgend boek??
niet geheel mijn smaak als boek, maar als film of tv serie wel leuk denk ik!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Gossip & Gucci schijnt erg leuk te zijn, ik heb hem gevraagd voor kerst.
ag mien jong toh laot eus zienquote:Op woensdag 19 december 2007 00:31 schreef samjustme het volgende:
Pff ik sta nooit leuk op foto´s hate it.
ik heb er zin anquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn danspartner gaat ook donderdag.
Ik zit toch liever hier:
[ afbeelding ]
Les Liaisons Dangereuses
Jammer!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:48 schreef samjustme het volgende:
kut foto laat maar
Met wie ga je?quote:
Ah, gewoon wat dikker lippenstift erop doenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:05 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb een sneetje in m'n lip geschoren.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:00 schreef Tomasso het volgende:
Ah, gewoon wat dikker lippenstift erop doen
Thee met honing?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef Stroekie het volgende:
Zo dat is ik ook weer na een dag ziek zwak en vooral misselijk
nee water en drinkyoghurtquote:
Ik heb morgen vakantie. Ik ga morgen finally Spice Girls irl aanschouwen, huil momentquote:Op woensdag 19 december 2007 11:23 schreef Nuno_G het volgende:
Nog 2 dagen te gaan en dan is het vakantieGoedemorgen trouwens
huh? die waren toch uit elkaar???quote:Op woensdag 19 december 2007 11:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb morgen vakantie. Ik ga morgen finally Spice Girls irl aanschouwen, huil moment.
ik zou liever David beckham in zijn ondergoed willen aanschouwen, wat dat voor een moment zou zijn weet ik niet zo snel maarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb morgen vakantie. Ik ga morgen finally Spice Girls irl aanschouwen, huil moment.
Ze hebben weer geld nodig dus zijn ze weer bij elkaarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
huh? die waren toch uit elkaar???
p.s. goede morgen!
en R steeks nog de Oceaan over, of ligt dit voor de afwisseling nu bij jou ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:23 schreef Nuno_G het volgende:
Nog 2 dagen te gaan en dan is het vakantieGoedemorgen trouwens
heeft vast ook iets met vochtig te makenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou liever David beckham in zijn ondergoed willen aanschouwen, wat dat voor een moment zou zijn weet ik niet zo snel maar
R is al in Lisboa, de hele tijd al vanwege zijn studie.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en R steeks nog de Oceaan over, of ligt dit voor de afwisseling nu bij jou ?
witte latex en denk meer bij david dan bij victoriaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft vast ook iets met vochtig te maken![]()
Not gonna happenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou liever David beckham in zijn ondergoed willen aanschouwen, wat dat voor een moment zou zijn weet ik niet zo snel maar
http://images.google.nl/images?q=david+beckham+underwearquote:Op woensdag 19 december 2007 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
Is ie er niet bij daar in Duitsland danquote:
Mijn aandacht gaat dan naar Geriquote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is ie er niet bij daar in Duitsland dan
tuurlijk wel, als onmisbare man achter de schermenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is ie er niet bij daar in Duitsland dan
Nou als ik daar prins Charming tegen het lijf zou lopen zou Geri mij toch echt gestolen kunnen wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mijn aandacht gaat dan naar Geri, geen enkel man kan me dan boeien
.
Prince charming bestaat nietquote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou als ik daar prins Charming tegen het lijf zou lopen zou Geri mij toch echt gestolen kunnen worden
Geri kan me so wie so gestolen wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou als ik daar prins Charming tegen het lijf zou lopen zou Geri mij toch echt gestolen kunnen worden
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geri kan me so wie so gestolen worden
tuurlijk welquote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Prince charming bestaat niet.
alenig, maar misschien kunnen we naar afloop gezamelijk rgens wat drinkenquote:
is het al druk via jullie website ?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!
ik zit dus al drie dagen achter elkaar een reisorganisatie te runnen!
hij moest voor zaken weg, helaasquote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het al druk via jullie website ?
en je hebt de directeur met kerstreces gestuurd?
wel slecht dat de directeur dan zijn vriendje niet meegenomen heeft
wat dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma's moeten niet doodgaan.
ik zie in elk geval dat aanbod al flink groter geworden isquote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij moest voor zaken weg, helaas. maar het loopt allemaal goed!
Ik heb hem gisteren nog aan de telefoong gehadquote:Op woensdag 19 december 2007 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel
ik heb hem vannacht nog in mijn dromen zien rondhuppelen![]()
![]()
Nou ik heb hem vannacht niet met een GSM in de weer gezienquote:Op woensdag 19 december 2007 13:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog aan de telefoong gehad
alleen daarom kan ik in de zomer al uitkijken naar nieuwjaarquote:Op woensdag 19 december 2007 13:59 schreef hierissieweer het volgende:
http://star-2000.oldiblog.com/?page=lastarticle&id=912766 kijken!
ach ook al ben ik dan geen geestelijke, ik wil best af en toe iemand bedienenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
Zo'n vlaamse profielensite (gayid.eu) is ook maar raar eigenlijk... ik moet mijn emailadres confirmeren en aangeven of ik student/arbeider/bediende ben.
Rare jongens, die belgen.
Ben je op zoek naar een belg ? en wat zoek je een student abeider of bediende (wat dat dan ook in mag houden)quote:Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
Zo'n vlaamse profielensite (gayid.eu) is ook maar raar eigenlijk... ik moet mijn emailadres confirmeren en aangeven of ik student/arbeider/bediende ben.
Rare jongens, die belgen.
Nee, de site richt zich blijkbaar ook op Nederland. En ik vind het vaak wel leuk om dergelijke sites wat uit te proberen, qua functionaliteit enzo. Alleen maar gay.nl is ook zo beperkt, nie'waar?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:26 schreef Nuno_G het volgende:
Ben je op zoek naar een belg ? en wat zoek je een student abeider of bediende (wat dat dan ook in mag houden)
zou het niet weten, heb die nl site denk ik 2 keer gezien. Je hebt toch ook die internationale gdar site ?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, de site richt zich blijkbaar ook op Nederland. En ik vind het vaak wel leuk om dergelijke sites wat uit te proberen, qua functionaliteit enzo. Alleen maar gay.nl is ook zo beperkt, nie'waar?
In België zijn het blijkbaar gebruikelijke beroepen, arbeider en bediende.
gaydar? Hmm, daar moest je geloof ik betalen om berichtjes te kunnen sturen?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
zou het niet weten, heb die nl site denk ik 2 keer gezien. Je hebt toch ook die internationale gdar site ?
zou het niet weten, ik gebruik geen van die sitesquote:Op woensdag 19 december 2007 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
gaydar? Hmm, daar moest je geloof ik betalen om berichtjes te kunnen sturen?
Daar ga ik de 27e achterkomenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Prince charming bestaat niet.
Ja ik was ineens aan het twijfelen geraakt of ik nu met jou 2 kaartjes had of met Dennis, maar dat laatste is 't geval.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
alenig, maar misschien kunnen we naar afloop gezamelijk rgens wat drinken
2 dagen leven als een snuifhoer?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:38 schreef hierissieweer het volgende:
Weet je wat mij leuk kijkt!?
Gewoon voor 2 dagen het leven van Amy Winehouse leven, over the top helemaal krankzinnig. Heerlijk...
Maar is dat raar? ergo: hebben jullie dat ook wel eens?
Lijkt me kei leuk om ladderzat op het podium te staan ALS je al op komt dagen, en verder de hele dag zuiplap en crackhoer te spelen.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:38 schreef hierissieweer het volgende:
Weet je wat mij leuk kijkt!?
Gewoon voor 2 dagen het leven van Amy Winehouse leven, over the top helemaal krankzinnig. Heerlijk...
Maar is dat raar? ergo: hebben jullie dat ook wel eens?
Karl lagerfeld ziet een stijlicoon in haar, hij heeft deze maand nog een hele kledinglijn uitgebracht geïnspireerd op zijn nieuwe muze.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:41 schreef Cairon het volgende:
Amy Wino?
dat wijf met dat dooie beest op haar kop, die verlepte, verzuurde kuttekop, die gore drugs armpjes?
nee dank je.
Ik heb er morgen heen, maar da's op 't werk en dus warm. En die van vrijdag is maar 5 min lopenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Het is eigenlijk te koud buiten om nog naar een kerstborrel te fietsen.
Lijkt mij helemaal niks eigenlijk. Te weinig... verfijnd. Bijna dierlijk.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:54 schreef hierissieweer het volgende:
Je leeft je leven te volste, zonder mar ook enige consequentie te hoeven nemen. Alles doen wat je wilt, overal schijt aan hebben. Het lijkt me heerlijk!
Maar ik wíl helemaal niet als een crackhoer door het leven, want volgens mij geniet je dan juist nergens meer vanquote:Op woensdag 19 december 2007 18:54 schreef hierissieweer het volgende:
Je leeft je leven te volste, zonder mar ook enige consequentie te hoeven nemen. Alles doen wat je wilt, overal schijt aan hebben. Het lijkt me heerlijk!
weet ik niet... dat is misschien wel een gevaar, of je gaat je eigen saaie burgelijke leventje meer waarderen...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik wíl helemaal niet als een crackhoer door het leven, want volgens mij geniet je dan juist nergens meer van.
Niet op mijn hoofd, maar handschoenen met konijnenbont zijn echt heerlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Doe je dan ook een dood beest op je hoofd?
Overal schijt aan hebben ... ja... aan haar fans heeft ze sowieso schijt ja.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:54 schreef hierissieweer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |