Hoe moet dat met een granieten vloer danquote:Op maandag 17 december 2007 20:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dweilen is voor mietjes..
Echte mannen, want daar gaat het in dit topic over, schuren gewoon iedere keer een laagje van die houten vloer af..
Swifferenquote:Op maandag 17 december 2007 20:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe moet dat met een granieten vloer dan?
Met een beitel.quote:Op maandag 17 december 2007 20:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe moet dat met een granieten vloer dan?
Ik zal het doorgeven aan de schoonmaakster woensdag, lijkt me een rotklus om zelf aan te gaan staan zegquote:Op maandag 17 december 2007 20:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Met een beitel.. Hoe dacht je dat ze die vloerdelen uit de rotsen hebben gehakt?
Bijna, Natasjaquote:Op maandag 17 december 2007 20:58 schreef HuubTuub het volgende:
Poolse Olga? Die heeft een tong van schuurpapier, die likt de vloer schoon en gebruikt haar nagels als een beitel.
Het is wel aan te bevelen om een veiligheidsbril te dragen, anders kunnen er kleine stukjes steen in je ogen springen.quote:Op maandag 17 december 2007 20:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de schoonmaakster woensdag, lijkt me een rotklus om zelf aan te gaan staan zeg.
Dan doe je het voortaan toch lekker zelfquote:Op maandag 17 december 2007 21:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Bijna, Natasja, en ik heb er altijd een dubbel gevoel over als ze geweest is. Alles is wel fijn netjes en schoon, maar op mijn kamer gaat ze dingen op verkeerde locaties opruimen, zodat ik altijd een half uur moet zoeken om al mijn prullaria weer 'terug te vinden' . Vooral kettingen , armbanden en paperassen zijn altijd het slachtoffer van haar onlogische opruimwoede
.
Mij ontgaat niets.quote:Op maandag 17 december 2007 20:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, dat stond er eerst idd.
Ik klikte op quickquote en ineens had ik een andere zin gequote dan er eerst in beeld stond. Maar ik heb het origineel erbij gezet; daar moesten ook nog een paar ERtjes bij..
Sorry, ik ben geen roddelnichtquote:Op maandag 17 december 2007 20:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Vertel verder, want dat klinkt alsof jij meer weet..
Hoe is het trouwens met je dubbele garage?
Zo, , dan weet je ook dat het winter is.quote:Op maandag 17 december 2007 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen roddelnicht
Garage zucht en steunt onder een pak van 30 cm sneeuw.
Nope. De buren wel.quote:Op maandag 17 december 2007 21:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zo, , dan weet je ook dat het winter is.
Hebben jullie ook een snowcat?
Had je je huiswerk maar niet zo snel moeten afmaken.quote:
Daar deed ik nog anderhalf uuroverquote:Op maandag 17 december 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je je huiswerk maar niet zo snel moeten afmaken.
Ik had eigenlijk geen idee wat een snowcat wasquote:
Eigenlijk niet, maar omdat het bijna Kerstmis is, vooruit dan.quote:Op maandag 17 december 2007 22:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk geen idee wat een snowcat was
Nee. Mijn zwager heeft wel een sneeuwscooter, telt dat ook?
Ach vul het op met door jezelf nagespeelde reclames en je zit ook op 60quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
Toch treurig als je een programma download dat "60 minutes" heet en het dan 43 minuten lang is..
*knuffelt*quote:Op maandag 17 december 2007 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
HAAAAAAD IK MAAAAAAAAAAAAAR IEMAND OM FAN TE HOUUUUUUUUUUWEN! TWEEEEEEEEEEE SACHTE ARMEN OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM ME HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
quote:Op maandag 17 december 2007 22:38 schreef Vlarp het volgende:
André Hazes ook
Niet in dit huis. Of in mijn oor. Of wat dan ookquote:Op maandag 17 december 2007 22:38 schreef Vlarp het volgende:
André Hazes ook
En toen moest Vlarp WEER zijn tapijt wassen...quote:
Ach al die keren dat ie zat was, daar zaten vast ook wel zulke momenten bij. Hij weet ondertussen heel efficiënt kots op te ruimen lijkt mequote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toen moest Vlarp WEER zijn tapijt wassen...
Vlarp moet gewoon scheren als hij die klontjes er niet in wil hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
En toen moest Vlarp WEER zijn tapijt wassen...
heb ikquote:Op maandag 17 december 2007 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En daarom zeg ik...parket door het hele huis.
Ik neem echter wel aan dat jij het kotsen in je huis niet promoot?quote:
Is pas 1x gebeurd, en niet door drank. Overigens gewoon in de wcquote:Op maandag 17 december 2007 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik neem echter wel aan dat jij het kotsen in je huis niet promoot?
Fijn verhaal..quote:Op maandag 17 december 2007 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is pas 1x gebeurd, en niet door drank. Overigens gewoon in de wc*klopt af*
Ja hey halloquote:
Bedankt voor de tip. Ik hou wel van intelligente inbrakenquote:Op maandag 17 december 2007 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
The Alibi (2006)
Geinig wel, met Steve Coogan.
Een mix tussen comedy en ehm... 'heist'-film, of hoe heet dat.
Ik kots ook niet op het tapijt!quote:Op maandag 17 december 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hey hallobeter dan die stukje sop je egaal gekotste tapijtje@
En waarom moet ik nu aan Darkwing Duck kijken?
Heeft een echte man een fotoboek, zonder foto, en zonder de functie dat je erop kan reageren?quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een echte man, dat ben ik..
Jij hebt er volgens mij helemaal geen, dus ketel en pot en zwartquote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heeft een echte man een fotoboek, zonder foto, en zonder de functie dat je erop kan reageren?
Wat nutteloos!
Hij heeft al meerdere malen laten zien hoe hij eruitziet hoorquote:Op maandag 17 december 2007 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt er volgens mij helemaal geen, dus ketel en pot en zwart![]()
Dat weet ik welquote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft al meerdere malen laten zien hoe hij eruitziet hoor.
Ik ben hetero volgens foboquote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat weet ik welmaar was meer bedoelt op een fobo zelf
Het is toch wel beter om geen fotoboek te hebben, dan 1 te hebben, zonder een fotoquote:Op maandag 17 december 2007 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt er volgens mij helemaal geen, dus ketel en pot en zwart![]()
iets is beter dan nietsquote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is toch wel beter om geen fotoboek te hebben, dan 1 te hebben, zonder een foto
Neuh... het valt me trouwens op dat je opeens veel spraakzamer bent op het forum, tofquote:
k kan wel altijd mooi zwaaien maar dat gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neuh... het valt me trouwens op dat je opeens veel spraakzamer bent op het forum, tof![]()
Assen aan de top
Ik heb ook een hekel aan Assen, wil hier zo gauw mogelijk wegquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik dacht trouwens dat je een hekel had aan assen![]()
Slaapsequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan Assen, wil hier zo gauw mogelijk weg![]()
scherpe opmerking!![]()
En nu ga ik slapen, trusten
quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nee, 3 uur later was ik eindelijk wakker genoeg om het te kúnnen posten. In het altijd sfeermakende open leer centrum. Met airco.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
En drie uur later ben je eindelijk je bed uit?
Want dan heb je een reden langer in bed te blijven liggen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een koude slaapkamer is juist okay.
Nee, ik slaap namelijk slecht in een warme kamer....in Nederland dan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Want dan heb je een reden langer in bed te blijven liggen?
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Groeten terug
quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik heb ook een penis en gebruik hem ook met het zelfde geslacht. Telt dat ook ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
.
Ik heb een penis en gebruik geen make-up of parfum die bedoeld is voor mensen van het andere geslacht..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef Zakje het volgende:
Mijn tanden zijn weer mooi, mijn tandarts maakte zelfs het compliment dat ik erg mooie tanden heb, hij moest de op 1 na witste kleur gebruiken voor het nieuwe stukje
Meer koffie, thee en rode wijn drinkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef Zakje het volgende:
Mijn tanden zijn weer mooi, mijn tandarts maakte zelfs het compliment dat ik erg mooie tanden heb, hij moest de op 1 na witste kleur gebruiken voor het nieuwe stukje
doneren aan een goed doelquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef hierissieweer het volgende:
P.s. nog steeds niemand een suggestie voor mijn haar?
quote:
GO for JT lookquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ga denk voor kort aan de zijkanten achterkant zo laten en dan een matje in mijn nek en bovenop ook wat langer met een kuif....
JT?quote:
Hij bedoelt Justin Timberlake, kort kapsel dus!quote:
Een echte mannenfilm!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
Shoot 'Em Up (2007)
Een van de leukste films sinds tijden, met Clive Owen.
Heeft veel weg van Transporter enzo, maar dan grappiger, cartoonesk.
quote:
Om die knipnicht van tv te quoten "een oorlogskapseltje"quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij bedoelt Justin Timberlake, kort kapsel dus!
[ afbeelding ]
Maar ik zou dat niet doen als ik jou was.
DM heeft me ooit gefotoshopt met zo'n kapselquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij bedoelt Justin Timberlake, kort kapsel dus!
[ afbeelding ]
Maar ik zou dat niet doen als ik jou was.
Dat wil ik zien!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DM heeft me ooit gefotoshopt met zo'n kapsel
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef Semisane het volgende:
Een echte mannenfilm!!![]()
![]()
"You know what I really hate..."
Waarmee maar weer bleek dat ik niet kan photoshoppenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
DM heeft me ooit gefotoshopt met zo'n kapsel
Een andere Dennis vond het zowaar mooi staanquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarmee maar weer bleek dat ik niet kan photoshoppen.
Hey giiiiiirlquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |