Heeft een echte man een fotoboek, zonder foto, en zonder de functie dat je erop kan reageren?quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een echte man, dat ben ik..
Jij hebt er volgens mij helemaal geen, dus ketel en pot en zwartquote:Op maandag 17 december 2007 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heeft een echte man een fotoboek, zonder foto, en zonder de functie dat je erop kan reageren?
Wat nutteloos!
Hij heeft al meerdere malen laten zien hoe hij eruitziet hoorquote:Op maandag 17 december 2007 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt er volgens mij helemaal geen, dus ketel en pot en zwart![]()
Dat weet ik welquote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft al meerdere malen laten zien hoe hij eruitziet hoor.
Ik ben hetero volgens foboquote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat weet ik welmaar was meer bedoelt op een fobo zelf
Het is toch wel beter om geen fotoboek te hebben, dan 1 te hebben, zonder een fotoquote:Op maandag 17 december 2007 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt er volgens mij helemaal geen, dus ketel en pot en zwart![]()
iets is beter dan nietsquote:Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is toch wel beter om geen fotoboek te hebben, dan 1 te hebben, zonder een foto
Neuh... het valt me trouwens op dat je opeens veel spraakzamer bent op het forum, tofquote:
k kan wel altijd mooi zwaaien maar dat gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neuh... het valt me trouwens op dat je opeens veel spraakzamer bent op het forum, tof![]()
Assen aan de top
Ik heb ook een hekel aan Assen, wil hier zo gauw mogelijk wegquote:Op dinsdag 18 december 2007 00:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik dacht trouwens dat je een hekel had aan assen![]()
Slaapsequote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan Assen, wil hier zo gauw mogelijk weg![]()
scherpe opmerking!![]()
En nu ga ik slapen, trusten
quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een echte man, dat ben ik..
Nee, 3 uur later was ik eindelijk wakker genoeg om het te kúnnen posten. In het altijd sfeermakende open leer centrum. Met airco.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
En drie uur later ben je eindelijk je bed uit?
Want dan heb je een reden langer in bed te blijven liggen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een koude slaapkamer is juist okay.
Nee, ik slaap namelijk slecht in een warme kamer....in Nederland dan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Want dan heb je een reden langer in bed te blijven liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |