quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Groeten terug
quote:Op maandag 17 december 2007 23:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een echte man, dat ben ik..
Ik heb ook een penis en gebruik hem ook met het zelfde geslacht. Telt dat ook ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
.
Ik heb een penis en gebruik geen make-up of parfum die bedoeld is voor mensen van het andere geslacht..
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef Zakje het volgende:
Mijn tanden zijn weer mooi, mijn tandarts maakte zelfs het compliment dat ik erg mooie tanden heb, hij moest de op 1 na witste kleur gebruiken voor het nieuwe stukje
Meer koffie, thee en rode wijn drinkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef Zakje het volgende:
Mijn tanden zijn weer mooi, mijn tandarts maakte zelfs het compliment dat ik erg mooie tanden heb, hij moest de op 1 na witste kleur gebruiken voor het nieuwe stukje
doneren aan een goed doelquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef hierissieweer het volgende:
P.s. nog steeds niemand een suggestie voor mijn haar?
quote:
GO for JT lookquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ga denk voor kort aan de zijkanten achterkant zo laten en dan een matje in mijn nek en bovenop ook wat langer met een kuif....
JT?quote:
Hij bedoelt Justin Timberlake, kort kapsel dus!quote:
Een echte mannenfilm!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
Shoot 'Em Up (2007)
Een van de leukste films sinds tijden, met Clive Owen.
Heeft veel weg van Transporter enzo, maar dan grappiger, cartoonesk.
quote:
Om die knipnicht van tv te quoten "een oorlogskapseltje"quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij bedoelt Justin Timberlake, kort kapsel dus!
[ afbeelding ]
Maar ik zou dat niet doen als ik jou was.
DM heeft me ooit gefotoshopt met zo'n kapselquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij bedoelt Justin Timberlake, kort kapsel dus!
[ afbeelding ]
Maar ik zou dat niet doen als ik jou was.
Dat wil ik zien!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DM heeft me ooit gefotoshopt met zo'n kapsel
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:58 schreef Semisane het volgende:
Een echte mannenfilm!!![]()
![]()
"You know what I really hate..."
Waarmee maar weer bleek dat ik niet kan photoshoppenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
DM heeft me ooit gefotoshopt met zo'n kapsel
Een andere Dennis vond het zowaar mooi staanquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarmee maar weer bleek dat ik niet kan photoshoppen.
Hey giiiiiirlquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |