Een beetje dom van je maar kop op, valt de 'schade' wel mee?quote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef Zakje het volgende:Wat een schaamte ! Wat een tragedie , wat een grote faux pas!
Ik was net een klein uurtje geleden aan het winkelen, en ik zat weer met mijn hoofd heel ergens anders, en liep met volle vaart tegen zo'n automatische schuifdeur van een winkel die dus nog niet open was, en nu mis ik een stuk voortand![]()
Opzich wel,het voelt irritant aan en het ziet er niet uit, maar over 15 minuten moet ik de tandarts terugbellen, met een beetje geluk is het vanmiddag weer perfect en onzichtbaar gerepareerdquote:Op maandag 17 december 2007 12:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een beetje dom van je maar kop op, valt de 'schade' wel mee?
Ach gossie toch...quote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef Zakje het volgende:Wat een schaamte ! Wat een tragedie , wat een grote faux pas!
Ik was net een klein uurtje geleden aan het winkelen, en ik zat weer met mijn hoofd heel ergens anders, en liep met volle vaart tegen zo'n automatische schuifdeur van een winkel die dus nog niet open was, en nu mis ik een stuk voortand![]()
Dat komt wel goed dusquote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 boeken en ga zo nog even 1 of 2 magazines scoren. M'n ipod is iig volledig opgeladen en m'n telefoon ook
Misschien heeft ie jouw eierkoeken of iets dergelijk opquote:
???quote:Op maandag 17 december 2007 13:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien heeft ie jouw eierkoeken of iets dergelijk op.
Brr! Doet het pijn?quote:Op maandag 17 december 2007 12:53 schreef Zakje het volgende:Wat een schaamte ! Wat een tragedie , wat een grote faux pas!
}quote:Op maandag 17 december 2007 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Iemand versierde me laatst met je mond is groot genoeg voor mijn lul.
Een leuke jongen hoeft in principe vrij weinig te zeggen, als ie ingaat op versier signalen hehe. Maar het blijft altijd lastig, heb ik het vaak ook niet door.
kan je dat ding niet gewoon in naam der koningin invorderen ?quote:Op maandag 17 december 2007 16:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Eén van de buurtkutkinderen loopt nou al de hele middag op een conducteurs-fluitje te blazen..
Pfruuuttuutututut. Pfruuuttuutututut. Pfruuuttuutututut. Niet eens heel hard, maar wel irritant..
Dan kun je maar het beste meteen verhuizen uit die buurt. Kinderen met fluitjes zijn echt een ramp.quote:Op maandag 17 december 2007 16:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Eén van de buurtkutkinderen loopt nou al de hele middag op een conducteurs-fluitje te blazen..
Pfruuuttuutututut. Pfruuuttuutututut. Pfruuuttuutututut. Niet eens heel hard, maar wel irritant..
Hij zag op zich leuk uit, ben ook niet echt op ingegaan hoor het was wel verleidelijk.quote:Op maandag 17 december 2007 16:59 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
}dat is slecht zeg! Ik neem aan dat het niet werkte..
Ik kan wel een beetje kijken en oogcontact zoeken, maar dat heeft niemand dan weer door, behalve die 40+ er die er dan vlak naast staat
Denk aan er!quote:Op maandag 17 december 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerst was ik beledigd maar hij ging ER maar over door en toen ik naar zijn kruis keek hmm zag ER helemaal niet verkeerd uit en hij had een mooi lichaam, was wel verleidelijk
Hij zag ER op zich leuk uit, ben ER ook niet echt op ingegaan hoor het was wel verleidelijk.
Ik zal dan aan jouw denkenquote:
Dat is een beetje dom..quote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil al de hele dag hier een tvp zetten, maar ik vergeet het telkens.
Inderdaad, dan mis ik alle rellenquote:
Ach kind, als je straks een paar jaartjes loonslaaf bent voor 40 uur in de week dan zou je wensen dat je weer huiswerk had en naar school kon fulltimequote:
Nee moet vragen beantwoorden naar een hele lap tekstquote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef HuubTuub het volgende:
Heb je rekensommetjes?
En hoe vaak per week moet je dat doen?quote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef HuubTuub het volgende:
plinten vastzetten
Dat moet ik iedere week voor verschillende vakken doenquote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee moet vragen beantwoorden naar een hele lap tekst
Het stond in een lijstje met wekelijkse bezighedenquote:Op maandag 17 december 2007 20:26 schreef HuubTuub het volgende:
Hallo Mirakel!
Meestal zet je plinten 1 keer per jaar vast, Vlarp, in de lente als je ze buiten te luchten hebt gehad.
Ja, dat stond er eerst idd.quote:Op maandag 17 december 2007 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Naar zijn kruis kijken?
Wie weet is het een gat in de markt. Voor de echte poetsnichten: Tapijt dat elke week in de was kan en plinten die je elke week in het sop kunt zetten.quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef HuubTuub het volgende:
owjee, da´s veel te vaak. Tenzij je het natuurlijk doet omdat je ook wekelijks de vloerbedekking in de was hebt... Dan kan ik het me wel voorstellen.
Óf je bent vergeten om b.v. 'opmerkingen' toe te voegen tussen 'jouw' en 'denken', óf je bedoelt 'jou'.quote:Op maandag 17 december 2007 19:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zal dan aan jouw denkenmy beauty.
Daarom heb ik een houten vloer, die kun je dweilen. Met Dettol indien nodigquote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie weet is het een gat in de markt. Voor de echte poetsnichten: Tapijt dat elke week in de was kan en plinten die je elke week in het sop kunt zetten.
Vertel verder, want dat klinkt alsof jij meer weet.quote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
Bij Vlarp moet de vloerbedekking wel vaak gewassen worden ja
Dweilen is voor mietjes.quote:Op maandag 17 december 2007 20:39 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Daarom heb ik een houten vloer, die kun je dweilen. Met Dettol indien nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |