je leeft ook nog dacht ff dat je stalker langs was geweestquote:Op maandag 17 december 2007 00:07 schreef MisterO het volgende:
LGE, nu vraag ik me af he...
Waar moet iemand aan voldoen om een 'echte man' te zijn
Ziek of teveel gezopen?quote:
Perfecte dag gehad, zó zin in London..en dan stoot ik net m'n hoofd met een giga-snee op m'n voorhoofd...quote:Op maandag 17 december 2007 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Watist?
Das niet slimquote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Perfecte dag gehad, zó zin in London..en dan stoot ik net m'n hoofd met een giga-snee op m'n voorhoofd...
Het is een lekker druk weekend geweest met heel veel gezelligheid en weinig gestalkquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je leeft ook nog dacht ff dat je stalker langs was geweest
Misschien de stilte voor de stormquote:Op maandag 17 december 2007 00:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is een lekker druk weekend geweest met heel veel gezelligheid en weinig gestalk
Waarom zeg je dat...quote:Op maandag 17 december 2007 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien de stilte voor de storm
quote:
Ik heb lekker helemaal niks gedaan dit weekendquote:Nee, ik hoop echt dat ik nooit meer iets van die creep hoor!
Goed weekend gehad?
jouw oogverblindende schoonheid, laat mij vervallen in qlichematigheden, omdat ik verder niks anders kan uitbrengen dus: Ken ik jou niet ergens van? Dus neuken?quote:Op maandag 17 december 2007 00:02 schreef TomatensapBiertje het volgende:
hoi,
wat is nou een beetje leuke manier, (noem het openingszin, maar dat klinkt zo duf) om met een leuke jongen te gaan praten?
Oh helemaal niks doen.. die tijd heb ik achter me gelaten! Ik moet per sé iets leuks doen in het weekend!quote:Op maandag 17 december 2007 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb lekker helemaal niks gedaan dit weekend
HEt zit toch leuk zo?quote:Op maandag 17 december 2007 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
dit is dus mijn haar, kaalscheren en multi-emo-color is geen optie...
Ik lig toch tot 4 uur in m'n bed dusquote:Op maandag 17 december 2007 00:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh helemaal niks doen.. die tijd heb ik achter me gelaten! Ik moet per sé iets leuks doen in het weekend!
Maar jij vindt het volgens mij niet erg
Sta je al om 4 uur op?quote:Op maandag 17 december 2007 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik lig toch tot 4 uur in m'n bed dus![]()
wat doe jij voor de kost?quote:Op maandag 17 december 2007 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je 16:00 uur bedoelt wel ja
echt niet? Ook niet school ofzo? Hoe hou je dat vol en waarom?quote:
school wel maar hebgeen werkquote:Op maandag 17 december 2007 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
echt niet? Ook niet school ofzo? Hoe hou je dat vol en waarom?
quote:Op maandag 17 december 2007 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
school wel maar hebgeen werk![]()
WEL schoolquote:Op maandag 17 december 2007 01:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar je gaat dus niet naar school
Moet je nagaan doe school en werken allebij deeltijd! Morgen van 12 tot 21:30 weer naar school toe, daarna rechtstreeks de kroeg weer in waar het echte feest begint
Dat snap ik dus, maar constateerde doordat jij tot 16uur je blijft knuffelen dat je niet naar school toe gaat...:Dquote:
In het weekend blijf ik tot 16uur in me bed ja door de weeks nietquote:Op maandag 17 december 2007 01:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat snap ik dus, maar constateerde doordat jij tot 16uur je blijft knuffelen dat je niet naar school toe gaat...:D
ok weltrustenquote:Op maandag 17 december 2007 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
dus omdat ik morgen school heb ga ik nu lekker naar bed![]()
en al voldoende lees en kijkvoer voor onderweg gescoord? of moet je daarvoor nog de Bruna/Ako op hst station gaan plunderen?quote:Op maandag 17 december 2007 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
over 3.5 uur zit ik in de trein naar London
2 boeken en ga zo nog even 1 of 2 magazines scoren. M'n ipod is iig volledig opgeladen en m'n telefoon ookquote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef Stroekie het volgende:
en al voldoende lees en kijkvoer voor onderweg gescoord? of moet je daarvoor nog de Bruna/Ako op hst station gaan plunderen?
er staan geen warm bad op je te wachten?quote:Op maandag 17 december 2007 12:17 schreef Tomasso het volgende:
Omdat het buiten m'n bed zo koud is, lig ik al anderhalf uur klaarwakker in m'n bed
dan kom je nog tijd te kort, dan gaat de trein gewoon te snelquote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2 boeken en ga zo nog even 1 of 2 magazines scoren. M'n ipod is iig volledig opgeladen en m'n telefoon ook
Ik moet in Brussel nog een uur wachtenquote:Op maandag 17 december 2007 12:29 schreef Stroekie het volgende:
dan kom je nog tijd te kort, dan gaat de trein gewoon te snel
Iemand versierde me laatst met je mond is groot genoeg voor mijn lulquote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jouw oogverblindende schoonheid, laat mij vervallen in qlichematigheden, omdat ik verder niks anders kan uitbrengen dus: Ken ik jou niet ergens van? Dus neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |