Ach kind, als je straks een paar jaartjes loonslaaf bent voor 40 uur in de week dan zou je wensen dat je weer huiswerk had en naar school kon fulltimequote:
Nee moet vragen beantwoorden naar een hele lap tekstquote:Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef HuubTuub het volgende:
Heb je rekensommetjes?
En hoe vaak per week moet je dat doen?quote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef HuubTuub het volgende:
plinten vastzetten
Dat moet ik iedere week voor verschillende vakken doenquote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee moet vragen beantwoorden naar een hele lap tekst
Het stond in een lijstje met wekelijkse bezighedenquote:Op maandag 17 december 2007 20:26 schreef HuubTuub het volgende:
Hallo Mirakel!
Meestal zet je plinten 1 keer per jaar vast, Vlarp, in de lente als je ze buiten te luchten hebt gehad.
Ja, dat stond er eerst idd.quote:Op maandag 17 december 2007 19:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Naar zijn kruis kijken?
Wie weet is het een gat in de markt. Voor de echte poetsnichten: Tapijt dat elke week in de was kan en plinten die je elke week in het sop kunt zetten.quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef HuubTuub het volgende:
owjee, da´s veel te vaak. Tenzij je het natuurlijk doet omdat je ook wekelijks de vloerbedekking in de was hebt... Dan kan ik het me wel voorstellen.
Óf je bent vergeten om b.v. 'opmerkingen' toe te voegen tussen 'jouw' en 'denken', óf je bedoelt 'jou'.quote:Op maandag 17 december 2007 19:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik zal dan aan jouw denkenmy beauty.
Daarom heb ik een houten vloer, die kun je dweilen. Met Dettol indien nodigquote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie weet is het een gat in de markt. Voor de echte poetsnichten: Tapijt dat elke week in de was kan en plinten die je elke week in het sop kunt zetten.
Vertel verder, want dat klinkt alsof jij meer weet.quote:Op maandag 17 december 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
Bij Vlarp moet de vloerbedekking wel vaak gewassen worden ja
Dweilen is voor mietjes.quote:Op maandag 17 december 2007 20:39 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Daarom heb ik een houten vloer, die kun je dweilen. Met Dettol indien nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |