Ah, gewoon wat dikker lippenstift erop doenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:05 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb een sneetje in m'n lip geschoren.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:00 schreef Tomasso het volgende:
Ah, gewoon wat dikker lippenstift erop doen
Thee met honing?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef Stroekie het volgende:
Zo dat is ik ook weer na een dag ziek zwak en vooral misselijk
nee water en drinkyoghurtquote:
Ik heb morgen vakantie. Ik ga morgen finally Spice Girls irl aanschouwen, huil momentquote:Op woensdag 19 december 2007 11:23 schreef Nuno_G het volgende:
Nog 2 dagen te gaan en dan is het vakantieGoedemorgen trouwens
huh? die waren toch uit elkaar???quote:Op woensdag 19 december 2007 11:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb morgen vakantie. Ik ga morgen finally Spice Girls irl aanschouwen, huil moment.
ik zou liever David beckham in zijn ondergoed willen aanschouwen, wat dat voor een moment zou zijn weet ik niet zo snel maarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb morgen vakantie. Ik ga morgen finally Spice Girls irl aanschouwen, huil moment.
Ze hebben weer geld nodig dus zijn ze weer bij elkaarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
huh? die waren toch uit elkaar???
p.s. goede morgen!
en R steeks nog de Oceaan over, of ligt dit voor de afwisseling nu bij jou ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:23 schreef Nuno_G het volgende:
Nog 2 dagen te gaan en dan is het vakantieGoedemorgen trouwens
heeft vast ook iets met vochtig te makenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou liever David beckham in zijn ondergoed willen aanschouwen, wat dat voor een moment zou zijn weet ik niet zo snel maar
R is al in Lisboa, de hele tijd al vanwege zijn studie.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en R steeks nog de Oceaan over, of ligt dit voor de afwisseling nu bij jou ?
witte latex en denk meer bij david dan bij victoriaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft vast ook iets met vochtig te maken![]()
Not gonna happenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou liever David beckham in zijn ondergoed willen aanschouwen, wat dat voor een moment zou zijn weet ik niet zo snel maar
http://images.google.nl/images?q=david+beckham+underwearquote:Op woensdag 19 december 2007 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |