Allez, toch nie om oew spierkes te lossen! Zot!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
De verwarming volstaat hier ook prima.
Jamaar is moest niet OPwarmen maar UPwarmen. Is da effe een weeereld van verschil eeyquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wel om up te warmen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:48 schreef Weemz het volgende:
Hard gedanst?
Mijn danspartner gaat ook donderdag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:18 schreef samjustme het volgende:
Met een aantal spice girls forum fans afgesproken naar een gay club te gaan in Keulen, wordt fun.
Bij mij was het een lekker wit wijntje en Jan Rap en zijn maatquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef Zakje het volgende:
Lekker een avond rustig op de divan hangen met een paar nieuw gehaalde tijdschriften en warme wijn is fijn..
Gossip & Gucci schijnt erg leuk te zijn, ik heb hem gevraagd voor kerstquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij mij was het een lekker wit wijntje en Jan Rap en zijn maat
--> uitgelezen: Dus iemand nog een tip voor een volgend boek??
niet geheel mijn smaak als boek, maar als film of tv serie wel leuk denk ik!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Gossip & Gucci schijnt erg leuk te zijn, ik heb hem gevraagd voor kerst.
ag mien jong toh laot eus zienquote:Op woensdag 19 december 2007 00:31 schreef samjustme het volgende:
Pff ik sta nooit leuk op foto´s hate it.
ik heb er zin anquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn danspartner gaat ook donderdag.
Ik zit toch liever hier:
[ afbeelding ]
Les Liaisons Dangereuses
Jammer!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:48 schreef samjustme het volgende:
kut foto laat maar
Met wie ga je?quote:
Ah, gewoon wat dikker lippenstift erop doenquote:Op woensdag 19 december 2007 10:05 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb een sneetje in m'n lip geschoren.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:00 schreef Tomasso het volgende:
Ah, gewoon wat dikker lippenstift erop doen
Thee met honing?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef Stroekie het volgende:
Zo dat is ik ook weer na een dag ziek zwak en vooral misselijk
nee water en drinkyoghurtquote:
Ik heb morgen vakantie. Ik ga morgen finally Spice Girls irl aanschouwen, huil momentquote:Op woensdag 19 december 2007 11:23 schreef Nuno_G het volgende:
Nog 2 dagen te gaan en dan is het vakantieGoedemorgen trouwens
huh? die waren toch uit elkaar???quote:Op woensdag 19 december 2007 11:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb morgen vakantie. Ik ga morgen finally Spice Girls irl aanschouwen, huil moment.
ik zou liever David beckham in zijn ondergoed willen aanschouwen, wat dat voor een moment zou zijn weet ik niet zo snel maarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb morgen vakantie. Ik ga morgen finally Spice Girls irl aanschouwen, huil moment.
Ze hebben weer geld nodig dus zijn ze weer bij elkaarquote:Op woensdag 19 december 2007 11:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
huh? die waren toch uit elkaar???
p.s. goede morgen!
en R steeks nog de Oceaan over, of ligt dit voor de afwisseling nu bij jou ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:23 schreef Nuno_G het volgende:
Nog 2 dagen te gaan en dan is het vakantieGoedemorgen trouwens
heeft vast ook iets met vochtig te makenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou liever David beckham in zijn ondergoed willen aanschouwen, wat dat voor een moment zou zijn weet ik niet zo snel maar
R is al in Lisboa, de hele tijd al vanwege zijn studie.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en R steeks nog de Oceaan over, of ligt dit voor de afwisseling nu bij jou ?
witte latex en denk meer bij david dan bij victoriaquote:Op woensdag 19 december 2007 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft vast ook iets met vochtig te maken![]()
Not gonna happenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zou liever David beckham in zijn ondergoed willen aanschouwen, wat dat voor een moment zou zijn weet ik niet zo snel maar
http://images.google.nl/images?q=david+beckham+underwearquote:Op woensdag 19 december 2007 12:08 schreef Nuno_G het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |