Allez, toch nie om oew spierkes te lossen! Zot!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
De verwarming volstaat hier ook prima.
Jamaar is moest niet OPwarmen maar UPwarmen. Is da effe een weeereld van verschil eeyquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wel om up te warmen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:48 schreef Weemz het volgende:
Hard gedanst?
Mijn danspartner gaat ook donderdag.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:18 schreef samjustme het volgende:
Met een aantal spice girls forum fans afgesproken naar een gay club te gaan in Keulen, wordt fun.
Bij mij was het een lekker wit wijntje en Jan Rap en zijn maatquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:10 schreef Zakje het volgende:
Lekker een avond rustig op de divan hangen met een paar nieuw gehaalde tijdschriften en warme wijn is fijn..
Gossip & Gucci schijnt erg leuk te zijn, ik heb hem gevraagd voor kerstquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij mij was het een lekker wit wijntje en Jan Rap en zijn maat
--> uitgelezen: Dus iemand nog een tip voor een volgend boek??
niet geheel mijn smaak als boek, maar als film of tv serie wel leuk denk ik!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Gossip & Gucci schijnt erg leuk te zijn, ik heb hem gevraagd voor kerst.
ag mien jong toh laot eus zienquote:Op woensdag 19 december 2007 00:31 schreef samjustme het volgende:
Pff ik sta nooit leuk op foto´s hate it.
ik heb er zin anquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn danspartner gaat ook donderdag.
Ik zit toch liever hier:
[ afbeelding ]
Les Liaisons Dangereuses
Jammer!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:48 schreef samjustme het volgende:
kut foto laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |