Mijn aandacht gaat dan naar Geriquote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is ie er niet bij daar in Duitsland dan
tuurlijk wel, als onmisbare man achter de schermenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is ie er niet bij daar in Duitsland dan
Nou als ik daar prins Charming tegen het lijf zou lopen zou Geri mij toch echt gestolen kunnen wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mijn aandacht gaat dan naar Geri, geen enkel man kan me dan boeien
.
Prince charming bestaat nietquote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou als ik daar prins Charming tegen het lijf zou lopen zou Geri mij toch echt gestolen kunnen worden
Geri kan me so wie so gestolen wordenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou als ik daar prins Charming tegen het lijf zou lopen zou Geri mij toch echt gestolen kunnen worden
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geri kan me so wie so gestolen worden
tuurlijk welquote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Prince charming bestaat niet.
alenig, maar misschien kunnen we naar afloop gezamelijk rgens wat drinkenquote:
is het al druk via jullie website ?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:30 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!
ik zit dus al drie dagen achter elkaar een reisorganisatie te runnen!
hij moest voor zaken weg, helaasquote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het al druk via jullie website ?
en je hebt de directeur met kerstreces gestuurd?
wel slecht dat de directeur dan zijn vriendje niet meegenomen heeft
wat dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma's moeten niet doodgaan.
ik zie in elk geval dat aanbod al flink groter geworden isquote:Op woensdag 19 december 2007 13:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij moest voor zaken weg, helaas. maar het loopt allemaal goed!
Ik heb hem gisteren nog aan de telefoong gehadquote:Op woensdag 19 december 2007 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel
ik heb hem vannacht nog in mijn dromen zien rondhuppelen![]()
![]()
Nou ik heb hem vannacht niet met een GSM in de weer gezienquote:Op woensdag 19 december 2007 13:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog aan de telefoong gehad
alleen daarom kan ik in de zomer al uitkijken naar nieuwjaarquote:Op woensdag 19 december 2007 13:59 schreef hierissieweer het volgende:
http://star-2000.oldiblog.com/?page=lastarticle&id=912766 kijken!
ach ook al ben ik dan geen geestelijke, ik wil best af en toe iemand bedienenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
Zo'n vlaamse profielensite (gayid.eu) is ook maar raar eigenlijk... ik moet mijn emailadres confirmeren en aangeven of ik student/arbeider/bediende ben.
Rare jongens, die belgen.
Ben je op zoek naar een belg ? en wat zoek je een student abeider of bediende (wat dat dan ook in mag houden)quote:Op woensdag 19 december 2007 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
Zo'n vlaamse profielensite (gayid.eu) is ook maar raar eigenlijk... ik moet mijn emailadres confirmeren en aangeven of ik student/arbeider/bediende ben.
Rare jongens, die belgen.
Nee, de site richt zich blijkbaar ook op Nederland. En ik vind het vaak wel leuk om dergelijke sites wat uit te proberen, qua functionaliteit enzo. Alleen maar gay.nl is ook zo beperkt, nie'waar?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:26 schreef Nuno_G het volgende:
Ben je op zoek naar een belg ? en wat zoek je een student abeider of bediende (wat dat dan ook in mag houden)
zou het niet weten, heb die nl site denk ik 2 keer gezien. Je hebt toch ook die internationale gdar site ?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, de site richt zich blijkbaar ook op Nederland. En ik vind het vaak wel leuk om dergelijke sites wat uit te proberen, qua functionaliteit enzo. Alleen maar gay.nl is ook zo beperkt, nie'waar?
In België zijn het blijkbaar gebruikelijke beroepen, arbeider en bediende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |