misschien handig in de OP?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef Undergod het volgende:
ok, gebruik je Firefox?
nee ---> download firefox
google, download en installeer AnEC Cookie Editor v0.2.1.2
dan naar abercrombie.com en dan in firefox -> extra -> cookie editor -> dan staat er bij www.abercombie.com een cookie die AnFcountry heet.
Dubbelklik en verander NL in US.
Site ff herladen en clearance zien staan.
Succes!
Werkt bij de weg ook voor www.hollisterco.com en www.abercrombiekids.com!quote:Op zondag 16 december 2007 12:01 schreef Undergod het volgende:
[..]
misschien handig in de OP?
en tvp uiteraard
tnx, volgende week naar amsterdam en anders mss bestellen.. wel kut van die vintage-gaten in die truisquote:Op zondag 16 december 2007 11:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
in de OP staan een aantal winkels die ooit A&F kleding hebben verkocht, maar dan vooral oude saaie collecties. voor de rest ben je beter af op abercrombie.com
Polo's kan je in maat M hebben, bij die overhemden twijfel ik een beetje ivm de lengte.quote:Op zondag 16 december 2007 12:28 schreef Japin het volgende:
Ik ben van plan om ook even wat polo's en overhemden bij de clearance weg te trekken. Ik ben 1.82, overhemd maatje 39/M en shirts/polo's altijd een M. Overhemden dus een maatje S bestellen en polo's een M? Ben iets van 79 kilo dus niet uitzonderlijk breed gebouwd en het mag best slim-fit vallen.
Heeft iemand trouwens al ervaring met het bestellen van artikelen beneden die 45 euro grens? Wordt je dan zeker weten niet door FedEx gepakt op invoerrechten en BTW?
Ik heb me vorige week toevallig op laten meten omdat ik een nieuwe racefiets nodig heb. Ik schijn een relatief kort bovenlichaam te hebben en lange benen. Met andere woorden, ik gok gewoon op de S en anders verschijnen ze hier wel op vraag&aanbod?quote:Op zondag 16 december 2007 12:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Polo's kan je in maat M hebben, bij die overhemden twijfel ik een beetje ivm de lengte.
FedEx rekent ook de verzendkosten tot het totaalbedrag dus zal je niet snel onder die ¤45 euro grens zitten.
zo kan het ook.quote:Op zondag 16 december 2007 13:01 schreef Japin het volgende:
[..]
Ik heb me vorige week toevallig op laten meten omdat ik een nieuwe racefiets nodig heb. Ik schijn een relatief kort bovenlichaam te hebben en lange benen. Met andere woorden, ik gok gewoon op de S en anders verschijnen ze hier wel op vraag&aanbod?
Ik neem aan dat je wel twijfelde tussen een S of een M aanbevelen? Niet dat ik eigenlijk een XL van de kids afdeling nodig hebquote:
Truequote:Op zondag 16 december 2007 15:17 schreef men_in_red het volgende:
Misschien is een waarschuwing tegen fakes op ebay e.d. in de OP ook wel op zijn plaats, vrijwel alles van abercrombie daar is nep.
klopt.quote:Op zondag 16 december 2007 13:11 schreef Japin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel twijfelde tussen een S of een M aanbevelen? Niet dat ik eigenlijk een XL van de kids afdeling nodig heb
Die 45 euro grens geld alleen als het door een particulier in de U.S. aan je verstuurd wordt, bij internetbestellingen (dus via een bedrijf) is de grens 22 euro. Als FedEx de verzendkosten meerekent kun je dat dus wel vergeten. Bij A&F hebben ze ook vrij weinig onder 22 euro, behalve die Fierce sample cards, die zijn gratisquote:Op zondag 16 december 2007 12:56 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
FedEx rekent ook de verzendkosten tot het totaalbedrag dus zal je niet snel onder die ¤45 euro grens zitten.
De kans dat de douane je pakket onderschept is relatief groot.quote:Op maandag 17 december 2007 07:43 schreef Nooren96 het volgende:
Heeej jongens,
Ik heb laatst een bestelling gedaan bij Ellen. Het totaalbedrag was bij elkaar ong. E324. Ik weet niet of sommige mensen van jullie ervaring hebben met Ellen, maar ik had hier een paar vragen over.
Mijn pakketje is vandaag van amerika naar nederland verzonden, hoelang gaat dit ongeveer duren?
En hoe groot is de kans, dat ik belasting over het totaalbedrag moet betalen bij de douane en zoja hoeveel is dat dan?
Groet, Nooren96
Het gaat in principe alleen om het aanpassen van cookies, dit kan op elk besturingssyteem, je hoeft alleen maar een plugin/addon te zoeken voor je internetbrowser waarmee je cookies kan aanpassen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:59 schreef Robertje het volgende:
Werkt dat clearance ook op een Apple
Juist, dat had ik 5 minuten nadat ik het had gevraagd ook al zelf begrepen. Als je dus echt wil gaan shoppen kan je beter met lege koffers richting NY gaanquote:Op zondag 16 december 2007 18:25 schreef DaveC het volgende:
[..]
Die 45 euro grens geld alleen als het door een particulier in de U.S. aan je verstuurd wordt, bij internetbestellingen (dus via een bedrijf) is de grens 22 euro. Als FedEx de verzendkosten meerekent kun je dat dus wel vergeten. Bij A&F hebben ze ook vrij weinig onder 22 euro, behalve die Fierce sample cards, die zijn gratis
al vaker gepost ja.quote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef Stinkywinky het volgende:
weet niet of deze al gepost is maar ik vind hem overzalig
http://nl.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
ok bedankt, ik dacht juist dat de kans bij ellen heel klein was en als je het via abercrombie zou doen de kans groot was dat je pakketje gepakt werd. Weetje jij of iemand anders misschien ook hoelang het duurt als de doos van ellen naar mijn huis gestuurd wordt. Plus de tijd dat die bij de douane staat?quote:Op maandag 17 december 2007 10:16 schreef Syytön het volgende:
[..]
De kans dat de douane je pakket onderschept is relatief groot.
De kosten die in rekeninng worden gebracht door de douane bedraagt zo'n 30% van het bedrag.
Bij de douane blijft hij helaas altijd een week staan... Erg zonde.quote:Op maandag 17 december 2007 17:28 schreef Nooren96 het volgende:
[..]
ok bedankt, ik dacht juist dat de kans bij ellen heel klein was en als je het via abercrombie zou doen de kans groot was dat je pakketje gepakt werd. Weetje jij of iemand anders misschien ook hoelang het duurt als de doos van ellen naar mijn huis gestuurd wordt. Plus de tijd dat die bij de douane staat?
Kans is wel kleiner via Ellen maar grote pakketten controleren ze vaak wel denk ik, via abercrombie krijg je altijd een factuur van FedEx.quote:Op maandag 17 december 2007 17:28 schreef Nooren96 het volgende:
[..]
ok bedankt, ik dacht juist dat de kans bij ellen heel klein was en als je het via abercrombie zou doen de kans groot was dat je pakketje gepakt werd. Weetje jij of iemand anders misschien ook hoelang het duurt als de doos van ellen naar mijn huis gestuurd wordt. Plus de tijd dat die bij de douane staat?
de keer dat ik een naheffing kreeg heeft het pakket er 18 dagen overgedaan nadat Ellen het naar mij verzonden had. Het ging om een overhemd, twee polo's en een vest, naheffing 52 euro.quote:Op maandag 17 december 2007 17:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Kans is wel kleiner via Ellen maar grote pakketten controleren ze vaak wel denk ik, via abercrombie krijg je altijd een factuur van FedEx.
Ik denk dat het iets langer dan een week duurt vanaf het moment dat Ellen het pakket verzendt.
Bij mij heeft het steeds 2 weken geduurd vanaf het moment dat ze de order plaatste op abercrombie.com
geweldigquote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef Stinkywinky het volgende:
weet niet of deze al gepost is maar ik vind hem overzalig
http://nl.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
Abercrombie cancelt geen bestellingen meer hoor.quote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef Nooren96 het volgende:
ik vond het ongeacht de prijs beter om bij haar te verzenden, omdat je ook nederlands met haar kan praten en ze je goed op de hoogte houdt. En abercrombie best wel vaak de verzending cancelled.
klopt dat doet ze. Ik heb een keer bij haar geprobeerd wat items uit de clearance te bestellen, direct overgemaakt, bevestiging dat het geld binnen was terwijl het nog online te koop was. Na een paar dagen een mailtje: "ik heb het nog niet kunnen krijgen maar ga wel even in een andere mall kijken." Ja toen was het online ook uitverkocht. Wel geld terug gehad maar ze was slimmer geweest als ze het online besteld had want dan had ze er iets aan kunnen verdienen, op deze manier niks.quote:Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef DaveC het volgende:
Als Ellen je bestelling niet online plaatst maar gewoon in een A&F store koopt (er zijn er 3 in de buurt van Reading, PA) kan ze de ook nog de verzendkosten in eigen zak steken maar die wel in rekening brengen. Ik weet niet of ze dat doet, maar het zou me niets verbazen...zou ik zelf ook doen
ga er maar van uit, dit laten ze niet zo maar doorgaanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef Nooren96 het volgende:
thanx.. staat nog steeds bij de site van usps .... : into foreign customs 13 december netherlands....
iemand enig idee of je nu zeker een naheffing krijg,omdat de douane je pakje heeft?
En die naheffing krijg je als acceptgiro op je adres?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:30 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ga er maar van uit, dit laten ze niet zo maar doorgaan
betalen aan de postbode, maar ik heb iets gehoord over de mogelijkheid van betalen per acceptgiro, weet het niet zeker van die acceptgiro, als het door FedEx verstuurd was dan krijg je sowieso een acceptgiro, maar USPS gaat via TNT.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
En die naheffing krijg je als acceptgiro op je adres?
ik moest na die bestelling van ellen de postbode contant betalen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
En die naheffing krijg je als acceptgiro op je adres?
Die reclamezuilen zijn eigenlijk best wel tofquote:Op woensdag 19 december 2007 07:55 schreef Nooren96 het volgende:
dit was mijn bestelling :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn bestelling ligt sinds maandag nog steeds bij de douane, dus het duurt nog wel een week voordat ik ze binnen heb.
je kan het waarschijnlijk gewoon op het postkantoor ophalen als anderen het niet in ontvangst nemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:07 schreef Undergod het volgende:
dokken aan postbode, dat is niet zo tof in een studentenhuis.
hehehe nee, dan moet er wel iets heel vreemds mee aan de hand zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef Nooren96 het volgende:
maar als die bij de douane ligt.. bestaat er dan geen kans dat de douane jouw kleding inneemt en dat je het dan niet meer krijgt!?
NL was niet één van de landen waar ze winkels wilden planten, Duitsland was er wel één van om maar even eentje op te noemen dat dichtbij ligt.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Stansfield het volgende:
Is er al meer bekend wanneer er meer abercrombie winkels in Europa of nederland komen?? Vind het wel ok spul maar niet om via internet te bestellen uit de VS.
Hier heb ik een maat M aan, het is wel een t-shirt uit de collectie van 2005, maar qua mouwen is er geen verschil met mijn t-shirts uit 2007.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Stinkywinky het volgende:
kan er soms iemand een foto posten waarop je een tshirt draagt.. maat small of medium om te zien hoe de mouwen vallen
Vreemd, ik had een Remsen jeans uit de clearance besteld en op de invoice was bij mij wel alleen het clearance-bedrag vermeldt.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Japin het volgende:
Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.
Beetje te snel gekeken, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Vreemd, ik had een Remsen jeans uit de clearance besteld en op de invoice was bij mij wel alleen het clearance-bedrag vermeldt.
\quote:Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Japin het volgende:
Zondag besteld, vandaag in huis. Leve FedEx! Past allemaal perfect, acceptgiro zal nog wel komen, was zelf niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen maar huisgenoot heeft er verder niks over gezegd. Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.
Overigens: 1.82, 79 kilo. Overhemden en fleece een S, shirts en polo's een M. Moet ook echt niet kleiner maar zit nu gewoon "slimfit" (Normaal een 39/M bij overhemd en M in polo/shirts)
Dit was trouwens mijn eerste officiële bestelling via Abercrombie en kan nu ook meteen zien welke artikelen die ik via Ebay/Marktplaats heb aangeschaft echt zijn en welke er nep zijn.Valt me nog alles mee moet ik zeggen.
Edit: TNT dan wel FedEx zal je pakket niet zomaar in beslag nemen. Alleen als er drugs of andere verboden middelen in zitten kan je er naar fluiten. Sommige pakketten worden wel steekproefsgewijs eruit gehaald voor een check, die kunnen dan een dagje langer bij de douane blijven staan. Invoerrechten/btw/douanerechten komt bij elkaar op iets tussen de 30 en 35% van de waarde van je product. Bij TNT moet je aan de postbode betalen, bij FedEx krijg je een acceptgiro thuis en bij DHL is het contact of creditcard bij de koerier.
Als FedEx dezelfde afspraken als DHL met douanes maakt dan doet FedEx de douane-check zelf. De douane pakt er slechts steekproefgewijs enkele pakketten uit. FedEx is gebaat bij een snelle check, de douane neemt er natuurlijk net zo lang de tijd voor als ze zelf willen. Verstuur je het dus via USPS (en TNT) dan ben je afhankelijk van de snelheid van de douane. En die zullen het wel druk hebben zo rond kerst. Kan dus best langer dan een week duren.quote:Op donderdag 20 december 2007 18:09 schreef Nooren96 het volgende:
[..]
\
Zo dat gaat dan wel heel erg snel via abercrombie... ik heb bij ellen de bestelling op dinsdag 11 december gedaan.. ligt nu nog bij de douane sinds maandag... ik weet niet hoelang het gaat duren.. is dat altijd een week of kan het ook uitlopen????
geduld is een schone zaak.. maar omdat ik niet de lulligste ben heb je hier het TNT telefoon nummer zodat je misschien een TNT T&T kan krijgen. (058) 233 33 33quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:08 schreef Nooren96 het volgende:
Ok.. heb net op de site van usps gekeken.. is nu out of foreign customs... dus dat heeft niet zo lang geduurd(4dagen) maar krijg ik het pakketje gelijk vandaag binnen of kan dat ook nog lang gaan duren??
oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:01 schreef Nooren96 het volgende:
Heb me pakketje gister binnengekregen.. heb de postbode 80 euro moeten betalen(belasting over 324 euro)
Heb alles gepast... truien vallen groter in maat m dan een t-shirt in maat m.
sweaters vallen toch wel kleiner?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.
Ik heb maat M in tshirts, maar truien enzo zijn toch echt te kort in maat S hoor...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.
tja, dat kan, het verschilt per geval, maar het is toch vaak zo dat degene die een M draagt in t-shirts/polo's en andere muscle fit items, een S draagt in de rest.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:57 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik heb maat M in tshirts, maar truien enzo zijn toch echt te kort in maat S hoor...
nee, die zijn ook gewoon classic fit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:40 schreef men_in_red het volgende:
[..]
sweaters vallen toch wel kleiner?
Normaal hier draag ik altijd een M en van Abercrombie ook. Behalve sweaters, daarvan een S!quote:Op zondag 23 december 2007 02:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
tja, dat kan, het verschilt per geval, maar het is toch vaak zo dat degene die een M draagt in t-shirts/polo's en andere muscle fit items, een S draagt in de rest.
die staat nu op de clearance pagina voor $19.90 in de maten S, XL, XXL.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef Ace1 het volgende:
bahh dat donkerblauwe tshirt met heel groot Fitch in het vertikaal erop is weg.. en die wilde ik nog bestellen
Hmm thnx. had M nodigquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die staat nu op de clearance pagina voor $19.90 in de maten S, XL, XXL.
komt het direct van abercrombie af of heb je het door iemand in de VS naar je toe laten sturen? die invoerrechten zijn normaal rond de 33% over het totaalbedrag dus 69 euro over 192 klopt wel zo ongeveer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Stinkywinky het volgende:
vandaag bestelling toegekomen en 2 fleeces en 1 tshirt ontbreken.. nog eens 69 euro invoerrechten betaald ook op een bestelling van 192 euro.. ze kunnen maar beter maken dat ik die 3 dingen nog krijg! eigenlijk vind ik het al een beetje tegenvallen omdat ik een medium heb van tshirts en heb een S besteld, wist niet at die mouwen zo gingen spannen. Truis zijn nog net niet te klein en de rits krult dus dat is ook wel niet zo tof. Komt met die invoerrechten toch nog een pak duurder uit en dan ontbreekt er eventjes de helft van de bestelling...
WTF zijn truis.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Stinkywinky het volgende:
vandaag bestelling toegekomen en 2 fleeces en 1 tshirt ontbreken.. nog eens 69 euro invoerrechten betaald ook op een bestelling van 192 euro.. ze kunnen maar beter maken dat ik die 3 dingen nog krijg! eigenlijk vind ik het al een beetje tegenvallen omdat ik een medium heb van tshirts en heb een S besteld, wist niet at die mouwen zo gingen spannen. Truis zijn nog net niet te klein en de rits krult dus dat is ook wel niet zo tof. Komt met die invoerrechten toch nog een pak duurder uit en dan ontbreekt er eventjes de helft van de bestelling...
1 trui, 2 truisquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
WTF zijn truis.
Trouwens die invoerrechten had je kunnen weten.
Dat is toch wel ietsjes duurder, tenzij je echt voor een paar duizend dollar gaat kopen...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Fsane het volgende:
weet iemand hoeveel een weekje New York kost, met vlucht + accomodatie..
al die geld die jullie betalen voor transportkosten en naheffing kunnen jullie toch beter besteden aan een weekje vakantie NY waar jullie je inkopen zelf kunnen doen. Bovendien kan je ook nog passen en kijken of het je goed staat en of je de meest geschikte maat hebt.
Inderdaad.. Als je het per se wilt passen zou een weekendje Londen logischer zijn, zij het niet dat je dan alsnog meer betaalt dan via internet, gezien de prijzenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat is toch wel ietsjes duurder, tenzij je echt voor een paar duizend dollar gaat kopen...
Tja, ga over een tijdje voor een week naar NY, en zal dan ook heus wel wat inkopen doen bij A&F.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Fsane het volgende:
al die geld die jullie betalen voor transportkosten en naheffing kunnen jullie toch beter besteden aan een weekje vakantie NY waar jullie je inkopen zelf kunnen doen. Bovendien kan je ook nog passen en kijken of het je goed staat en of je de meest geschikte maat hebt.
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Fsane het volgende:
Erm, die staat al online.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Nooren96 het volgende:
Iemand enig idee wanneer de voorjaarscollectie van Abercrombie komt?
Ja, dat gaat je een godsvermogen kosten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Proper_fucked het volgende:
Pff okee, animo genoeg dus.
Maar heb ook een 'contactpersoon' in NL nodig dus. Iemand ervaring met een IA en dit die kan doen? Ik denk dat als ik vanaf hier naar iedereen apart een los shirtje stuur verzendkoste hoger zijn, of niet?
En meer werk...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef sjeppert het volgende:
ik wil ook nog wel meedoen aan de inkoopactie
kan je niet 2 inkoopacties naast elkaar laten lopen
bijvoorbeeld bestelling opnemen van 2x 5 mensen
maak je meer mensen blij mee lijkt me
Ja vast wel, maar wil het eerst even 'testen'. Volgens mij mag ik officieel niet eens kleren voor andere kopen, die korting is voor mezelf bedoelt. Niet dat ze daar streng op zullen controleren, maar denk niet dat ze het leuk vinden als ik in 1 keer 20 stuk kleren koop (of verspreid over paar dagen, wat dan ook).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef sjeppert het volgende:
ik wil ook nog wel meedoen aan de inkoopactie
kan je niet 2 inkoopacties naast elkaar laten lopen
bijvoorbeeld bestelling opnemen van 2x 5 mensen
maak je meer mensen blij mee lijkt me
Ik kan het best wassen en niet netjes opvouwen, maar denk je dat dat echt uit gaat maken bij de doaune, als ze zo'n pakket tegenkomen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:47 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja, dat gaat je een godsvermogen kosten.
Gewoon naar één persoon sturen, en het liefst dan ook nog gewassen of een beetje gekreukelt zodat het er niet al te nieuw uitziet![]()
Thnxquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:37 schreef schatje het volgende:
Proper_fucked fotoboek gekeken heeft.
Ja, terecht een Abercrombie & Fitch model.
Hmm...is niet echt geloofwaardig dat het dan om een 'gift' zou gaan (aangenomen dat je het als gift verstuurt uiteraardquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik kan het best wassen en niet netjes opvouwen, maar denk je dat dat echt uit gaat maken bij de doaune, als ze zo'n pakket tegenkomen?
Nee je denkt niet te ver vooruit, dit zijn dingen die ik ook wil/moet weten..quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hmm...is niet echt geloofwaardig dat het dan om een 'gift' zou gaan (aangenomen dat je het als gift verstuurt uiteraard), met een x-aantal kledingstukken voor zowel mannen als vrouwen in verschillende maten. En wie gaat er nou kleding 'onnetjes' versturen naar een kennis/vriend - kortom het zal niks uitmaken denk ik. Kaartjes erafhalen zou ik me nog wel kunnen voorstellen dat dat verschil maakt.
Trouwens..wat als het wordt onderschept door de douane, en er zit geen factuur bij? Weet iemand wat ze dan voor prijs zullen hanteren om de BTW over te berekenen?
Of denk ik nu al te ver vooruit?
De douane heeft ook internet hoor, ze zoeken de prijs dus gewoon netjes opquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hmm...is niet echt geloofwaardig dat het dan om een 'gift' zou gaan (aangenomen dat je het als gift verstuurt uiteraard), met een x-aantal kledingstukken voor zowel mannen als vrouwen in verschillende maten. En wie gaat er nou kleding 'onnetjes' versturen naar een kennis/vriend - kortom het zal niks uitmaken denk ik. Kaartjes erafhalen zou ik me nog wel kunnen voorstellen dat dat verschil maakt.
Trouwens..wat als het wordt onderschept door de douane, en er zit geen factuur bij? Weet iemand wat ze dan voor prijs zullen hanteren om de BTW over te berekenen?
Of denk ik nu al te ver vooruit?
Denk je echt dat ze voor elk pakketje dat ze binnen krijgen op internet gaan zoeken wat het kost?quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:40 schreef Teije het volgende:
[..]
De douane heeft ook internet hoor, ze zoeken de prijs dus gewoon netjes op
Ohja, en +19% belastingen was het niet?
Tuurlijk niet. Ik zeg alleen dat de kans steeds groter wordt dat je eruit wordt gepikt, hou hier dus ook zeker rekening mee. (douane beseft zelf ook wel dat zo'n beetje heel nederland nu inkopen via het internet doet)quote:Op woensdag 9 januari 2008 04:27 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze voor elk pakketje dat ze binnen krijgen op internet gaan zoeken wat het kost?
Dan hou ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef Proper_fucked het volgende:
Dus eerst even rustig, als het goed gaat later nog wel eentje, of 2.... etc.
Youre wrong,quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:30 schreef Horloge het volgende:
Naheffingen krijg je in Nederland alleen van TNT (tenminste dat staat op hun site), en die moet je direct (contant) betalen aan de chauffeur (of wellicht op het postkantoor als je het niet bij de hand hebt?), anders krijg je de zending gewoon niet.
Stel dát het onderschept wordt door de douane, dan blijft er niks over van de korting op het product, je hebt alleen veel voordeel op de verzendkosten. Kosten worden in het slechtste geval: Kosten kledingstuk (-20% korting, +20% van de nieuwprijs aan BTW maakt 0% voordeel), inklaringskosten (¤16,25 gedeeld door deelnemers), verzendkosten van USA naar NL (gedeeld), kosten om het geld over te schrijven (± ¤20 gedeeld) en verzendkosten van NL naar NL (individueel). Correct me if I'm wrong uiteraard.
Ja, ik! Ze zitten heerlijk maar ze zijn niet schrikbarend anders dan een gewone jogginbroek. Ze zijn lekker warm, alleen pluizen ze heel erg in het begin. Paar keer wassen en dan is het over.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:32 schreef LLCoolC het volgende:
heeft iemand van jullie een fleece pant van A&F, ik zou graag willen weten hoe ze zitten vergeleken met een joggingbroek?
euh, jawel. Het is natuurlijk pas tweedehands kleding op het moment dat jij kan bewijzen dat jij ze van de vorige eigenaar heb gekocht. En de vorige eigenaar dus niet Abercrombie is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:34 schreef Syytön het volgende:
Ik heb trouwens nog niet eens een factuur voor naheffing van Fedex ontvangen, is toch ook al ruim een maand geleden dat ik besteld heb.
Trouwens, als alle kaartjes eraf zijn, en alles al eens gewassen is, dan is het in principe wel 2e hands kleding, dus dan kan de douane echt niet met de nieuwwaarde prijzen aan komen zetten.
Verzin iets met verhuizing/emigratie?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Japin het volgende:
[..]
euh, jawel. Het is natuurlijk pas tweedehands kleding op het moment dat jij kan bewijzen dat jij ze van de vorige eigenaar heb gekocht. En de vorige eigenaar dus niet Abercrombie is.
Als jij een pakket ter waarde van 500 euro wil verschepen en je haalt de kaartjes er vanaf en gooit het bij elkaar in een doos, denk je dan echt dat de douane niet door heeft dat het nieuwe kleding is? Je hebt zelfs kans dat ze de waarde van je kleding hoger schatten en je dus een hoger eindbedrag aan de douane af moet dragen.
Die truien vallen wel als dezelfde maat in Nederland. De shirtjes vallen vrij klein. Maat L in Abercrombie zou ik als M in Nederland bestempelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:27 schreef Nooren96 het volgende:
Ik heb een vraagje, als je bij t-shirt en dergelijke maat L bij abercrombie hebt bij de vrouwen.. een trui in maat L bij abercrombie van vrouwen.. welke maten zijn dat hier in Nederland..??
Dat is wel erg veel voor een broek uit de uitverkoop inderdaad.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb me nu toch een klote naheffing gekregen van FedEx.![]()
moeilijk te zeggen, normaal zou je iets van 33% bij het totaalbedrag op kunnen tellen maar blijkbaar is dat sterk afhankelijk van het type producten dat je bestelt, bij jeans rekenen ze veel meer dan bij bijv. t-shirts heb ik nu dus ervaren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:03 schreef Qlubtempo het volgende:
Bij een bestelling van 200 Dollar, ongeveer 150 Euro, wat komt daar behalve verzendkosten (40 euro) nog meer aan kosten bij?
Die zitten erg lekker...heb er tot nu toe 3. Goede keuzequote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
Vanmiddag binnen gekregen:
Abercrombie & Fitch, Shaw Pond Fleece Jacket:
[ afbeelding ]
Kijk bij m'n FoBo, weet niet wat voor postuur je hebt(ik ben 1.95), maar ik heb maat XL polo's en L in overhemden/t-shirts. Het verschild vooral in lengte.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:11 schreef Teije het volgende:
Hoe vallen de polo's tegenover "nederlandse" polo's? (Muscle fit). Ik heb normaliter een L, hoe zit dat met abercrombie polos?
Hoe gaan we het eigenlijk doen met de betaling, paypal?
![]()
Oki, dat wordt dus een XL.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:38 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Kijk bij m'n FoBo, weet niet wat voor postuur je hebt(ik ben 1.95), maar ik heb maat XL polo's en L in overhemden/t-shirts. Het verschild vooral in lengte.
Ik heb gewoon een NL postbankrekening, daarvandaan kan ik het overbrengen naar m'n amerikaanse acount maar dat kost 13 euro voor postbank, en 10 voor m'n amerikaanse. Dus dat zijn wat extra kosten.
uuh?quote:
je krijgt morgen wel een mailtje met fedex tracking nummer, dus kun je zien wanneer ie geleverd gaat worden. en fedex stuurt je na een week of 4 ook een accept giro met 33% belastingen, invoerrechten, etc..quote:Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef Tim2008 het volgende:
Heeej,
Ik heb vandaag een bestelling bij de site van abercrombie gedaan. Heb hier een paar vragen over aan jullie:
Hoelang duurt het voordat de bestelling in Nederland is?
Sturen ze het gelijk de volgende dag naar Nederland?
Als ik belasting moet betalen over het bedrag bij de douane, is dit altijd 33% of kan dit ook meer/minder zijn?
Hoelang duurt de bestelling voordat ik het thuis heb?
Tim2008
Ik denk dat je het vrijdag binnen hebt.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef Tim2008 het volgende:
Tim2008
12% invoerrechten, 19% BTW, de waarde waarover ze dit heffen bepalen zij.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef Tim2008 het volgende:
Heeej,
Ik heb vandaag een bestelling bij de site van abercrombie gedaan. Heb hier een paar vragen over aan jullie:
Hoelang duurt het voordat de bestelling in Nederland is?
Sturen ze het gelijk de volgende dag naar Nederland?
Als ik belasting moet betalen over het bedrag bij de douane, is dit altijd 33% of kan dit ook meer/minder zijn?
Tim2008
welke vestiging van America Today?.. Ik ben geweest bij Magna Plaza, Weesperplein (beiden Amsterdam) daar hadden ze helemaal geen A&F.. wel iets wat er op lijkt maar een ander merk, ik geloof een soort van huismerk..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:55 schreef cs-Blade het volgende:
ik zal morgen even proberen uit te zoeken wat ik wel zou willen hebben.. heb namelijk nog nooit wat besteld bij A&F, heb wel 2 tshirts van ze thuis van america today.
Hey wat mooi. Ik woon ook in San Diego in Pacific Beach. Ik ben afgelopen donderdag nog in A&F store downtown geweest. Geen idee dat er ook Nederlanders werkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 06:31 schreef Proper_fucked het volgende:
Hey mensen,
Heb paar maanden geleden al keer gezegd dat ik bij Abercrombie & Fitch in downtown San Diego werk, en dat ik wel eens een inkoopactie zal opzetten.
knip
Tof! PB is erg tof. Hoop er dit weekend weer heen te gaan. Moondoggies en Typhoonquote:Op maandag 14 januari 2008 02:41 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hey wat mooi. Ik woon ook in San Diego in Pacific Beach. Ik ben afgelopen donderdag nog in A&F store downtown geweest. Geen idee dat er ook Nederlanders werken
Nog een tip als je vrijdag in PB bent, Johnny V happy hour iedere vrijdag van 6 tot iets van (half?) negen. Biertje 2 dollar met gratis appetizer, veel keus en prima te eten. Werk je trouwens nog steeds bij A&F misschien kom ik je dan wel een keer tegen.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:10 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Tof! PB is erg tof. Hoop er dit weekend weer heen te gaan. Moondoggies en TyphoonIk zelf woon ver weg, in east county, vlakbij El Cajon. Beetje jammer wel..
Maar ik heb het eerste deel van de kleine IA gekocht, zie foto. Shirt links is voor mezelf. Wacht nog op 2 bestellingen! EN IEMAND OM HET NAAR TOE TE STUREN.
Kosten waren 140 dollar (incl. tax, totaal 60 dollar korting)
[ afbeelding ]
Nijmegen, maar als het goed is krijgt elke AT vestiging af en toe wat oude meuk toegestuurd.. dit is alleen altijd weinig, en hele oude collectie.. AT heeft inderdaad ook eigen meuk.. geen moose, maar een beer erop ofzoiets.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:52 schreef LLCoolC het volgende:
[..]
welke vestiging van America Today?.. Ik ben geweest bij Magna Plaza, Weesperplein (beiden Amsterdam) daar hadden ze helemaal geen A&F.. wel iets wat er op lijkt maar een ander merk, ik geloof een soort van huismerk..
Kan ook Hollister zijn, toch? Lijkt ook erg op Abercrombie.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:19 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
Nijmegen, maar als het goed is krijgt elke AT vestiging af en toe wat oude meuk toegestuurd.. dit is alleen altijd weinig, en hele oude collectie.. AT heeft inderdaad ook eigen meuk.. geen moose, maar een beer erop ofzoiets.
Polo's, shirts en vesten heb ik XL, hoewel bij t-shirts het wel eens verschilt. Ik heb ook een L die prima past. Ik ben wat groter in m'n schouders, dus een L zit vaak te straks. Ik durf je niet echt advies te gevenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef cs-Blade het volgende:
ik kijk (tussen het werk door) af en toe even op de site voor mn bestelling.. zit alleen even met de maten in de knoop. volgens mij heb ik ongeveer hetzelfde postuur als jij, alleen ben ik volgens mijn paspoort 1cm langer
die 2 tshirts van America today die ik heb zijn maat xl. heb jij dat ook? en wat voor een maat polo / sweater of fleece zou ik dan moeten hebben?
Cool, mijn stuff gevonden zie ikquote:Op maandag 14 januari 2008 07:10 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Tof! PB is erg tof. Hoop er dit weekend weer heen te gaan. Moondoggies en TyphoonIk zelf woon ver weg, in east county, vlakbij El Cajon. Beetje jammer wel..
Maar ik heb het eerste deel van de kleine IA gekocht, zie foto. Shirt links is voor mezelf. Wacht nog op 2 bestellingen! EN IEMAND OM HET NAAR TOE TE STUREN.
Kosten waren 140 dollar (incl. tax, totaal 60 dollar korting)
[ afbeelding ]
met jouw lengte heb je een L in polo's en M in fleeces aangezien die groot uitvallen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:44 schreef Stiletto het volgende:
weet iemand misschien hoe groot of klein die fleeces & polos van abercrombie uitvallen?
normaal tshirts heb ik hier gewoon M en fleeces ook (1.90, 75 kilo normaal postuur) twijfel nog over de maten.. L of M ..
you've got mailquote:Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Polo's, shirts en vesten heb ik XL, hoewel bij t-shirts het wel eens verschilt. Ik heb ook een L die prima past. Ik ben wat groter in m'n schouders, dus een L zit vaak te straks. Ik durf je niet echt advies te gevenHet verschil is vooral de lengte, maar je wilt natuurlijk ook niet dat het heel erg zwabbert... Dus misschien inderdaad een shirt XL bestellen, het hoeft niet heel strak te zitten.
inmiddels wel, fedex komt het donderdag brengenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:51 schreef Nooren96 het volgende:
nog steeds niet tracking informatie gehad,, jij dan adelante??
is een studentencreditcard of creditcard via de anwb niet makkelijker/goedkoper?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:55 schreef Muthas het volgende:
Oke, ik ben eruit. Je kan bij abercrombie bestellen zonder een echte creditcard te hebbenWireCard! Je stort geld op je WireCard rekening en krijgt een virtuele creditcard, inclusief expiration date, CR2 code enzo. De kosten vallen op zich wel mee, er gaat 1 euro van je storting af, en als je vervolgens iets uitgeeft met je neppe creditcard komt er wel 1,5% bij als het in een andere valuta is (hier dollars dus).
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:45 schreef Muthas het volgende:
Ik (en m'n ouders) zien het idee van een creditcard hebben niet zo zitten.
Ik zie dat je zondag hebt besteld? Mijn laatste bestelling was op een zondagnacht geplaatst en toen was het pakketje op een donderdag geleverd. Mailtje met track&trace kreeg ik op dinsdag. Heb een beetje geduld, het komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Tim2008 het volgende:
Duurt het verzenden bij abercrombie altijd een week of zijn er ook mensen hier die er langer op hebben moeten wachten??
dat is echt veel, had ik ook laatst, dat kwam doordat ik een jeans had besteld, daarover rekende ze 12% invoerrechten over ¤84 en 19% BTW over ¤115, niet normaal meer, als je t-shirts en polo's bestelt is het veel lager.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:34 schreef Version1 het volgende:
[..]
Ik zie dat je zondag hebt besteld? Mijn laatste bestelling was op een zondagnacht geplaatst en toen was het pakketje op een donderdag geleverd. Mailtje met track&trace kreeg ik op dinsdag. Heb een beetje geduld, het komt vanzelf wel.
Overigens kreeg ik [en mn zus] net de FedEx naheffings faktuur. Ik moet ¤ 89.92 betalen op een bestelling van $304.50 [inc. $60 verzendkosten]. Mn zus moet ¤ 93.08 betalen op een bestelling van $213.90 [inc. $55 verzendkosten]. Mn zus heeft 15% extra aan aanvullende rechten moeten betalen; ik niet![]()
mijn pakketje has left NEWARK, waar is die van jou nu, misschien vliegen ze samen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:42 schreef Nooren96 het volgende:
heb me tracking information bij fedex... staat nu > left origin en in transit.. iemand enig idee wat dit betekent??
jup, volgende update is PARIS, FRquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef Nooren96 het volgende:
Jan 16,2008 2:39 AM Departed FedEx location NEWARK,NJ
ze denken dat ze hem bij mij op 17 januari om 1800 uur leveren...
wat heb je trouwens allemaal besteld...??
Departed FedEx location.. zit die dan nu al op het vliegtuig of niet?/
welnee, ik heb nog nooit gezeik gehad met A&F, zelfs niet toen ze niet naar NL verzonden kreeg ik alles netjes en op tijd binnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:36 schreef Nooren96 het volgende:
Maarja het klote is dat er nog van alles kan gebeuren zoals bij de bestellingen van de vorige fokkers... maar als ik hem vrijdag binnen heb dan wel petje af voor abercrombie;)
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef Nooren96 het volgende:
Ja ok maar je weet maar nooit.. ff hopen dat we niet zo'n klote naheffing krijgen.. krijg jij je pakketje altijd op de dag binnen die fedex verwacht?
Hier wat foto's:quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:02 schreef cs-Blade het volgende:
heeft iemand foto's van een of enkele fleeces in het echt? ben benieuwd hoe die er in het echt uitzien.. vooral hoe distressed en distroyed e.d. ze zijn.. want daar hou ik niet zo van..
klopt, is van 2006, die andere staan nu nog in de clearance, behalve dan die grijze Shaw Pond, die is net nieuw.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:02 schreef Nooren96 het volgende:
Die split rock is wel gaaf.. maar die staat niet meer op de site toch
Die Cobble Hill had je toch al of ben jij dat niet op die foto...=Pquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb net een bestelling geplaatst![]()
Great Range
Heather Grey
Size S
$69.50 $28.90
[ afbeelding ]
Harrison Jacket
Navy
Size S
$178.00 $79.90
[ afbeelding ]
Cobble Hill
Navy
Size S
$79.50 $28.90
[ afbeelding ]
Miller's Falls
Dark Grey
Size S
$39.50 $18.90
[ afbeelding ]
Die eerste is echt geweldigquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Great Range
Heather Grey
Size S
$69.50 $28.90
[ afbeelding ]
Harrison Jacket
Navy
Size S
$178.00 $79.90
[ afbeelding ]
Cobble Hill
Navy
Size S
$79.50 $28.90
[ afbeelding ]
Miller's Falls
Dark Grey
Size S
$39.50 $18.90
[ afbeelding ]
tuurlijk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:01 schreef Syytön het volgende:
Heb jij ook nog andere kleding naast A&F?
Nee, dat is iemand van een duits A&F forum.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:22 schreef Nooren96 het volgende:
[..]
Die Cobble Hill had je toch al of ben jij dat niet op die foto...=P
Dankje, ik had al een soortgelijke trui van A&F, maar dan donkerblauw met lichtgrijs, en deze kleurencombinatie wilde ik nog steeds hebben.quote:
ik ben 196cm en heb altijd L bij truien/sweaters/hoodies, lengte scheelt bijna niets, maar XL kun je in de breedte drie keer inquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef Qlubtempo het volgende:
Een kennis van mij vraagt zicht af welke maat hij qua vesten moet hebben, zijn lengte is 1.95.
Ik zat te denken aan een L, aangezien ik 1.80 ben en S of M heb....
Iemand die hier nog wat zinnigs over kan zeggen?
Nee, het is allemaal nep. Dat moet wel voor die prijs. A&F gaat z'n oude shirts echt niet weg laten halen door een of andere pauper die alles op marktplaats zet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:06 schreef Nooren96 het volgende:
Ik hoorde dat de mensen van dressed2chill.nl bij mijn in de buurt zaten.... heb ff op hun site gekeken, zaten shirtjes bij uit oude collecties, maar wel goede prijs.. maar is dit te vertrouwen of niet?
Kijk alleen al naar die site... Duidelijk fakes.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:06 schreef Nooren96 het volgende:
Ik hoorde dat de mensen van dressed2chill.nl bij mijn in de buurt zaten.... heb ff op hun site gekeken, zaten shirtjes bij uit oude collecties, maar wel goede prijs.. maar is dit te vertrouwen of niet?
Dat de site/webshop er cheap uitziet wil nog niet zeggen dat ze namaak verkopen, er zijn ook bedrijven die beginnen met zo'n gratis webshop om spullen online te verkopen en later pas overschakelen naar een meer professioneel uitziende webshop.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar die site... Duidelijk fakes.
Zie mail over paar minutenquote:
Voor verzendkosten VS-NL maakt het nogal uit of je het via FedEx/DHL of USPS (de Amerikaanse TNT) doet. Via USPS gok ik op 20 euro? (Verbeter maar als je denkt dat het niet klopt) BTW/Douanerecht is ong. 30% van je bedrag. 30-35 euro dus. (DHL/FexEX schieten dat bedrag voor en daardoor is je zending na 1 dag al langs de douane, USPS doet dat niet en daardoor doet je pakketje er dus langer over, DHL/FedEx rekeken echter wel kosten voor dat voorschieten)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:49 schreef cs-Blade het volgende:
stel nu dat je voor zo'n 145 dollar wat besteld, das ongeveer 100eu met de huidige koers.
laten we even uitgaan van 100eu, wat zou het dan vervolgens uiteindelijk gaan kosten?
hierbij komen dus nog verzendkosten VS>NL, eventuele heffing/boete/belasting?, en de verzendkosten binnen NL.
verzenden binnen NL kost 6.20, van de VS naar NL kom ik niet echt uit.. teveel gegevens vragen ze (gewicht, omvang en waarde pakket :S)
In principe geldt de BTW-invoerregeling voor alles wat je als consument buiten de EU besteld (boven een bepaald bedrag, 25 euro ofzo) Je zou net kunnen doen alsof het kleding is van jezelf die je vergeten bent en je nu op laat sturen door je tante uit de US of iets dergelijks door op de douaneformulieren te vermelden dat het om een verhuizing gaat of om vergeten spullen. Zoiets kan soms werken als de douane laks is en het pakket niet al te groot (lees: 1 of 2 shirtjes/polo's overhemden) maar gaat zeker niet lukken als je veel meer wil kopen/versturen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:14 schreef cs-Blade het volgende:
valt die belasting niet te omzeilen?desnoods als ie de doos merkt 'leger des heils'
Waarom verstuur je niet voor iedereen die wat besteld heeft alles apart? Een USPS priority mail box kost $28.- maar dan heb je het binnen 5-6 dagen binnen. Geen gedoe met verzending binnen NL. Gift heeft niet veel zin, mijn ervaring is dat ze alles boven de $80,- openmaken en daaronder steekproefsgewijs.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef Proper_fucked het volgende:
Uhu, klopt allemaal aardig. Alles is hier inderdaad exclusief BTW, en bijv. bij kleren komt er 7.nogwat procent op. Best irritant soms.
Ik heb ook even uit zitten kijken, en de verzendkosten voor 5 pond waren zo'n 40 dollar. 10 pond 60 dollar. Zulke prijzen. Dus inderdaad zo'n 25/35 euro ofzo. Weet niet precies hoeveel het bij elkaar gaat wegen, maar het zijn 10 artikelen dus dikke kans dat het eruit gepakt wordt, ook al laat ik er 'gift' op zetten.
I know, maar is 1.5 jaar geledenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef Enchanter het volgende:
Mooi spul Proper_f , alleen die kragen bij die polo's
Ja vind ik ook wel een optie, maar gaat ze wel meer kosten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:25 schreef DaveC het volgende:
[..]
Waarom verstuur je niet voor iedereen die wat besteld heeft alles apart? Een USPS priority mail box kost $28.- maar dan heb je het binnen 5-6 dagen binnen. Geen gedoe met verzending binnen NL. Gift heeft niet veel zin, mijn ervaring is dat ze alles boven de $80,- openmaken en daaronder steekproefsgewijs.
Vind ik prima iig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel een optie, maar gaat ze wel meer kosten natuurlijk.
Please PM me als die niet past of bevalt, vind hem fantastischquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Harrison Jacket
Navy
Size S
$178.00 $79.90
[ afbeelding ]
dan ben jij de eerste die het weet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:31 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Please PM me als die niet past of bevalt, vind hem fantastisch
Check Ellen in de openingspost.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:07 schreef Kurany het volgende:
Ik wil nog steeds iets bestellen, heb geen creditcard, kan ik met iemand meebestellen? Mogelijk tegen een vergoeding...
Als je maar 1 shirtje of overhemd wil hebben kan je beter wachten op een IA want dat blijft gewoon prijzig, op welke manier je het ook besteld.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Kurany het volgende:
Klopt maar bij Ellen ben je nog meer kwijt, kan je beter een creditcard aanschaffen
Vandaar ook dat ik met iemand wil mee bestellen, om de kosten relafief gezien zo laag mogelijk te maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Japin het volgende:
Als je maar 1 shirtje of overhemd wil hebben kan je beter wachten op een IA want dat blijft gewoon prijzig, op welke manier je het ook besteld.
Was er nog iets voor de reserve lijst mogelijk?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Okee, tijd om actie te gaan ondernemen.
Zoals ik zei wil ik het even rustig aan doen, dus laten we zeggen 5 mensen met 2 artikelen (10 total). Is dat fair? M'n managers zijn toffe mensen, maar weet niet hoe strikt ze zijn op de aanschaf van artikelen met personeelskorting.
Uitgaande van snelheid van reageren zou het dan worden:
Syytön
Stiletto
cs-Blade
Teije
Ace1
Reserve (op volgorde van reageren, first comes....):
Roycoooooo
Undergod
Qlubtempo
dan kan je inderdaad XL van abercrombie kids hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:12 schreef VASND het volgende:
Ik sta op het punt wat te gaan bestellen.
Ben zelf zo rond de 1.70, lijkt me slim om dan aan de grootste kindermaat te gaan?
Doe dat maar wat mij betreft, ik heb maar 2 shirtjes (of 3 als je de 3e die ik aangaf, ook hebt gekocht).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel een optie, maar gaat ze wel meer kosten natuurlijk.
Heb net de bestelling binnen gekregen en alles zit gelukkig goed, zelfs de mouwen van de Harrison Jacket zijn niet veel te lang.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Great Range
Heather Grey
Size S
$69.50 $28.90
[ afbeelding ]
Harrison Jacket
Navy
Size S
$178.00 $79.90
[ afbeelding ]
Cobble Hill
Navy
Size S
$79.50 $28.90
[ afbeelding ]
Miller's Falls
Dark Grey
Size S
$39.50 $18.90
[ afbeelding ]
Ik heb toevallig een longsleeve en overhemd van jou gekocht een tijdje terug, pasten deze ook perfect?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:24 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Heb net de bestelling binnen gekregen en alles zit gelukkig goed, zelfs de mouwen van de Harrison Jacket zijn niet veel te lang.
Alleen de tekst op de Miller's Falls klopt niet, in plaats van NY staat er gewoon voluit NEW YORK op, en ook niet in applique maar volledig geborduurd en iets kleiner.
ja, maat S kan je denk ik wel hebben, in ieder geval niet groter dan S.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een longsleeve en overhemd van jou gekocht een tijdje terug, pasten deze ook perfect?
Want dan is het veilig ook voor S'jes herenmaat te gaan voor mij.
Haha neeeequote:Op maandag 21 januari 2008 16:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja, maat S kan je denk ik wel hebben, in ieder geval niet groter dan S.
Dus dubbele verzendkosten..quote:Op maandag 21 januari 2008 17:03 schreef Ace1 het volgende:
Is apart.
je kan ze een mailtje sturen dat je dit toch een stuk minder mooi vindt, als je geluk heb krijg je een kortingsbon, heb zoiets wel eens gelezen hier. (niet dat hij zo lelijk isquote:Op maandag 21 januari 2008 16:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Zoals ik al zei klopte de Miller's Falls niet, in plaats van NY staat er gewoon voluit NEW YORK op, en ook niet in applique maar volledig geborduurd en iets kleiner.
Ik heb het wel eens eerder meegemaakt met een longsleeve uit de abercrombie kids collectie.
Zie hier het verschil:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hehe ja dat kan ik best wel eens even proberen, zij weten toch niet dat het me eigenlijk niets uitmaakt.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:20 schreef men_in_red het volgende:
[..]
je kan ze een mailtje sturen dat je dit toch een stuk minder mooi vindt, als je geluk heb krijg je een kortingsbon, heb zoiets wel eens gelezen hier. (niet dat hij zo lelijk is)
Nope.. sorry.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:09 schreef Undergod het volgende:
[..]
Was er nog iets voor de reserve lijst mogelijk?
dus ze doet gewoon nog een papiertje om de originele A&F doos.. zet er een bedrag < $70 op.. en dan heb je geen last vd belasting???quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:37 schreef DaveC het volgende:
50% ? Ik heb laatst wat via de website besteld, naar mijn zus laten sturen, ze doet een papiertje om de originele doos, value $15,- erop, geen problemen. Totale verzendkosten van Ohio naar NL via Boston $22.-
Deze keer was het via de website omdat het clearance spul was, inderdaad de ongeopende doos van abercrombie.com met kadopapier erom. Meestal koopt ze 't in de winkel, van de laatste 7 pakjes is er 1 opengemaakt door TNT maar ik heb nog nooit wat betaald aan naheffingen of zo. Gewoon niet zo druk maken om die douane-gastenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:33 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
dus ze doet gewoon nog een papiertje om de originele A&F doos.. zet er een bedrag < $70 op.. en dan heb je geen last vd belasting???
Helaas een beetje ver weg.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Ace1 het volgende:
Iemand die ook via proper fucked besteld heeft en het in tilburg kan ophalen? Dan kan het nog met mij samen gedaan worden. Zo niet, dan laat ik het hem gewoon apart naar me toe sturen.
Die heb ik ook besteld uit de clearance, nu eens afwachten of ik wel krijg wat ik besteldequote:Op maandag 21 januari 2008 16:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
Zoals ik al zei klopte de Miller's Falls niet, in plaats van NY staat er gewoon voluit NEW YORK op, en ook niet in applique maar volledig geborduurd en iets kleiner.
Ik heb het wel eens eerder meegemaakt met een longsleeve uit de abercrombie kids collectie.
Zie hier het verschil:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk wel... maar je gaat er toch langs.. dus boeiendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Toempf het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje, maar nu had ik een vraag, misschien dat iemand dat hier weet.
Ik ga in april twee weken naar Florida, waarvan ik twee dagen in een hotel in Naples verblijf. Ik heb op de sites van Hollister en A&F al gezien dat er allebei een winkel van is in een shopping mall ong. 2 mijl van het hotel af. Ik ben van plan om daar flink wat kleren te gaan kopen. Ik zou ook graag een paar vesten kopen, maar verkopen ze die wel in een staat waar de temperatuur bijna nooit onder de 20 graden zakt?
Lijkt me wel sterk hoor, maar aan de andere kant, waarom zou je ze in de rekken hangen als niemand ze nodig heeft? Nou ik erover nadenk is het best een belachelijke vraag, maar ik heb echt geen idee.
ja hoor, in de avond en nacht koelt het genoeg af om zo'n vest te kunnen dragen zonder dat je het er te warm in hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Toempf het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje, maar nu had ik een vraag, misschien dat iemand dat hier weet.
Ik ga in april twee weken naar Florida, waarvan ik twee dagen in een hotel in Naples verblijf. Ik heb op de sites van Hollister en A&F al gezien dat er allebei een winkel van is in een shopping mall ong. 2 mijl van het hotel af. Ik ben van plan om daar flink wat kleren te gaan kopen. Ik zou ook graag een paar vesten kopen, maar verkopen ze die wel in een staat waar de temperatuur bijna nooit onder de 20 graden zakt?
Lijkt me wel sterk hoor, maar aan de andere kant, waarom zou je ze in de rekken hangen als niemand ze nodig heeft? Nou ik erover nadenk is het best een belachelijke vraag, maar ik heb echt geen idee.
lijkt me sterk, ik denk dat ze uiteindelijk die longsleeve alleen maar zoals op mijn foto hebben geproduceerd. maar ja, je weet maar nooit he.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:18 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld uit de clearance, nu eens afwachten of ik wel krijg wat ik bestelde
Bij mij was dat ook zo. Je krijgt hem denk ik je mailtje vandaag binnen en dan heb je pakketje waarschijnlijk binnen 4 dagen thuis. Trouwens wel goede bestelling, heb die die laatste 2: trui en t-shirt ook zitten erg lekker.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:15 schreef Qlubtempo het volgende:
Gisteren een bestelling gedaan, daarbij dit bericht ontvagen.
Thank you for your order. As soon as we have shipped your order (pending credit authorization), you will receive another e-mail confirming shipment. Any tracking information will be included at that time. You can expect your order in 5-7 Business Days for all in-stock items.
Maar nog steeds geen bericht gehad, iemand enig idee hoelang dit bericht op zich laat wachten?
Oja, ik heb het volgende besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Bijzonder? Niet veel. Ze hebben gewoon een paar leuke dingetjes (ik heb het ook niet met de shirtjes die 80% zijn bedrukt met een merknaam). Maar ze hebben wel een paar toffe dingen (polos/sweaters/rugbydingen bijvoorbeeld) en die zien er gewoon erg leuk uit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:36 schreef Frankkk het volgende:
Ik denk dat ik me niet echt populair ga maken hiermee, maar wat is er nou zo bijzonder aan die A&F spullen? Ik vind de printjes ronduit debiel: je bent eigenlijk gewoon een lopend reclamebord voor A&F, wat dat betreft verschilt het niet van G-Star en andere meuk. Qua modellen vind ik het ook niet echt speciaal, voor dat geld zou ik het in ieder geval niet gaan importeren...
Wat maakt het voor jullie nou zou bijzonder? Is het omdat je er nog weinig mensen mee zit lopen hier NL? Of is de kwaliteit zo goed? Of is het eigenlijk gewoon een soort Amerikaanse H&M....
http://www.topicstyle.com --> Amerikaans A&F forum met veel members die ook echt in een A&F winkel werken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:35 schreef Qlubtempo het volgende:
Trouwens, hoorde een paar mensen hier ook over een internationaal of Duits A&F forum... iemand een linkje daarheen?
Om even in te gaan op je opmerkingen, lang niet ieder shirt heeft er levensgroot A&F op staan en over het algemeen hou ik me verre van de shirts die het wel hebben. De overhemden, polo's en truien houden het (bijna) allemaal bij een nette moose op de linkerborst. Qua modellen vind ik het juist wel speciaal want vooral de overhemden en polo's zitten mij echt perfect. En overigens ben ik ook nog nooit een betere fleece tegen gekomen. Natuurlijk is het iets meer bijzonder omdat er weinig mensen zijn die er in lopen maar het gaat mij vooral om de kwaliteit en de prints.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:36 schreef Frankkk het volgende:
Ik denk dat ik me niet echt populair ga maken hiermee, maar wat is er nou zo bijzonder aan die A&F spullen? Ik vind de printjes ronduit debiel: je bent eigenlijk gewoon een lopend reclamebord voor A&F, wat dat betreft verschilt het niet van G-Star en andere meuk. Qua modellen vind ik het ook niet echt speciaal, voor dat geld zou ik het in ieder geval niet gaan importeren...
Wat maakt het voor jullie nou zou bijzonder? Is het omdat je er nog weinig mensen mee zit lopen hier NL? Of is de kwaliteit zo goed? Of is het eigenlijk gewoon een soort Amerikaanse H&M....
Reken er maar niet op, clearance is vaak in en eruit (paar min). Je pakketje ligt nu waarschijnlijk bij de douane.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:52 schreef Qlubtempo het volgende:
Jan 25, 2008 8:53 AM
Clearance in progress
AMERSFOORT NL
Zou ik mijn pakketje vandaag nog kunnen verwachten?
Ik zit in California, en de zon is al behoorlijk fel. Ook al is het warm zal je je verbazen hoeveel mensen er in vesten lopen (airco in de auto, thuis, op school, overal..). Maar sowieso verkopen ze alles, wij verkopen ook gewoon de winterjassen ($79 in clearencequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Toempf het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:36 schreef Frankkk het volgende:
Hoe zit dat in de USA?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:08 schreef Proper_fucked het volgende:
De hele lifestyle is sowieso tof. Qua spullen hebben ze gewoon alles, broeken, jassen, polo's, bikini's en ziet er bijna allemaal tof uit. En je hebt inderdaad iets unieks (in nederland dan) zodat je niet bij een avondje stappen 10 keer jochies met dezelfde g-star shirts ziet lopen.
In september heb ik nog aantal dingetjes gekocht in Las Vegas. Winterkleding lag daar ook gewoon volop in de schappen terwijl het gewoon 45 graden was, en ook midden in de nacht was het niet kouder dan 25graden dus.. Dat zal overal wel gewoon in de winkels liggen. Daarbij zat de terugweg het hele vliegtuig vol met mensen in A&F kleding en mensen die met grote A&F tassen liepen dus alleen voor de toeristen al zullen ze maarzo niet stoppen met de winterkleding!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Toempf het volgende:
Hmm in die paar clubs waar ik geweest ben, heb ik echt niemand gezien! Sowieso zag ik er bijna alleen maar toeristen inlopen... En in California liep bijna iedereen in Hollister ipv A&F. Maargoed dat is een momentopname, half Amerika zal vast wel in a&f lopen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe zit dat in de USA?
Als je daar gaat stappen, draagt daar dan iedereen A&F?
Want het is daar natuurlijk veel minder uniek dan hier
Kan zo 5-7 dagen duren. Is echt fucking irritant hoelang dat duurt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:35 schreef Qlubtempo het volgende:
Pfffff, nog steeds clearance...
Iemand enig idee hoelang dat nog gaat duren?
Zou ik niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:45 schreef booo het volgende:
Weet iemand iets over de kleding die ene "sapkoning" uit Amsterdam op Marktplaats.nl aanbiedt?
Als je naar al zijn advertenties kijkt moetie wel heul veel hebben
bv.
http://www.marktplaats.nl(...)rmer-xs-s-m-694.html
Niet te vertrouwen. Te goedkoop. En nogmaals, hoe komt die man aan al die A&F spullen? Nergens kom je de nieuwste collectie tegen in Europa (behalve de winkel in Londen) en dan zou een of andere sjappie ineens alles hebben en dat voor 50 euro op marktplaats aanbieden terwijl het in Engeland minstens 50 pond kost?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:45 schreef booo het volgende:
Weet iemand iets over de kleding die ene "sapkoning" uit Amsterdam op Marktplaats.nl aanbiedt?
Als je naar al zijn advertenties kijkt moetie wel heul veel hebben
bv.
http://www.marktplaats.nl(...)rmer-xs-s-m-694.html
Goed, dan klopt het toch wat ik dachtquote:Op zondag 27 januari 2008 01:14 schreef Japin het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen. Te goedkoop. En nogmaals, hoe komt die man aan al die A&F spullen? Nergens kom je de nieuwste collectie tegen in Europa (behalve de winkel in Londen) en dan zou een of andere sjappie ineens alles hebben en dat voor 50 euro op marktplaats aanbieden terwijl het in Engeland minstens 50 pond kost?
Als je het perse goedkoop ergens vandaan wil halen check dan de clearance van de A&F site of probeer ebay.com
Fedex bellen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:42 schreef Muthas het volgende:
Volgens mij als dat niet binnen een dag gebeurd is kan je beter bellen. Dan wachten ze denk ik op een Certificate of Origin en die gaat er echt niet vanzelf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |