abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 december 2007 @ 11:50:42 #1
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55309732

De site en online shop van A&F: abercrombie.com

De site en online shop van Abercrombie kids: abercrombiekids.com

De A&F Size Chart:
Mannen |Vrouwen

Heel af en toe in Nederland te koop bij o.a. (Maar dan wel hele oude collecties.):
  • Front Runner (Amsterdam, Rotterdam, Amersfoort, Utrecht)
  • Tribute Clothing (Arnhem, Nijmegen)
  • America Today (Almere, Amsterdam, Antwerpen, Arnhem, Bergen Op Zoom, Bussum, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Haarlem, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Uden, Utrecht)

eBay Waarschuwing!
    Op eBay wordt veel kleding van A&F aangeboden, helaas is bijna alles daar nep.
    Als hetzelfde artikel in meerdere maten aangeboden wordt kan je er meteen vanuit gaan dat het nep is.
    Natuurlijk worden er af en toe ook originele artikelen aangeboden, deze zijn dan waarschijnlijk te klein of te groot besteld waardoor de aanbieder deze nu via eBay probeert door te verkopen.

GOED NIEUWS!:
    www.abercrombie.com, www.abercrombiekids.com en www.hollisterco.com verzenden weer naar Nederland!

Uitverkoop pagina (Clearance)
    Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
    Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren: Add N Edit Cookies 0.2.1.2
    Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
    1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
    2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
    3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
    4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
    5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close'.
    6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.

Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
    hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
    abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)

LET OP!:
    Sommige artikelen, zoals eau de toilette, worden door A&F niet buiten de VS verstuurd, dus wanneer je wel deze artikelen wilt hebben dan kun je het laten bestellen door Ellen.
    Via haar Shipping & Handling Service kan je aan haar doorgeven wat je wilt hebben en zij regelt het voor je. De gemiddelde levertijd is zo'n 14 dagen vanaf het plaatsen van de bestelling op abercrombie.com.
    Velen hebben al met tevredenheid gebruik gemaakt van haar service.
    Kijk voor meer informatie op http://www.fromus2eu.com

Wanneer je zelf een bestelling bij bijv. www.abercrombie.com plaatst en naar Nederland laat verzenden dan zal FedEx de verzending regelen, van hen krijg je dan ook achteraf een naheffing (via acceptgiro) bestaande uit btw en invoerrechten, gezamenlijk ongeveer 33% over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten.

Bestellingen via Ellen:

Van de DHL-website:

Ik ga een aantal producten kopen van een bedrijf in het buitenland dat DHL gebruikt voor zijn zendingen. Moet ik over de zaken die ik koop importbelasting betalen?

Dit is een zaak die u dient te bespreken met het bedrijf waarvan u koopt. Het hangt af van het soort goederen dat u koopt, de waarde van de goederen, hoe de verkoper deze labelt voor douane aangelegenheden en naar welk land u ze importeert. Indien de douane een belasting heft zal DHL deze in eerste instantie voorschieten.

van douane.nl

Ik bestel goederen buiten Nederland via internet. Waarom moet ik voor die goederen douanerechten en belastingen betalen?

Als u via internet goederen bestelt buiten de landen van de Europese Unie (EU) voert u goederen in. En bij invoer van goederen moet u belastingen betalen. Die belastingen kunnen zijn: douanerechten, omzetbelasting (btw) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen.

Uitzondering:

* Als de waarde van de gekochte goederen niet hoger is dan ¤ 22 per zending betaalt u geen belasting. Maar voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette geldt dat niet. Daarvoor moet u altijd belasting betalen.

Omzetbelasting en rechten bij invoer

In principe moet u bij invoer van goederen van buiten de EU in Nederland rechten bij invoer en/of omzetbelasting (BTW) betalen. In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting en rechten bij invoer.

Vrijstelling:

In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan ¤ 22.

Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

* De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan ¤ 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan ¤ 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
    * U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.

Sinds 22 maart 2007 is er ook een A&F Flagship store van 3 verdiepingen groot geopend in Londen.

vervolg van:
    Abercrombie & Fitch #18
    Abercrombie & Fitch #17
    Abercrombie & Fitch #16
    Abercrombie & Fitch #15
    Abercrombie & Fitch #14
    Abercrombie & Fitch #13
    Abercrombie & Fitch #12
    Abercrombie & Fitch #11
    Abercrombie & Fitch #10
    Abercrombie & Fitch #9
    Abercrombie & Fitch #8
    Abercrombie & Fitch #7
    Abercrombie & Fitch #6
    Abercrombie & Fitch #5
    Abercrombie & Fitch #4
    Abercrombie & Fitch #3
    Abercrombie & Fitch #2
    Abercrombie & Fitch

archief:
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    Abercrombie & Fitch Winteractie
    Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 3
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 2
    Abercrombie & Fitch inkoopactie -zomer
    Abercrombie & Fitch doet Europa
    Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#4) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie #2
    Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie
    Waar Abercrombie & Fitch kleding te koop?

Voor hen die de surfer-lifestyle adoreren!
    Hollister Co., officiele website + online shop

[ Bericht 2% gewijzigd door SatanicWarrior op 16-12-2007 15:35:22 ]
  • The truth is relative, pick one that works!
    pi_55309915
    Tvp'tje
      zondag 16 december 2007 @ 12:01:39 #3
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_55309941
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef Undergod het volgende:
    ok, gebruik je Firefox?
    nee ---> download firefox
    google, download en installeer AnEC Cookie Editor v0.2.1.2
    dan naar abercrombie.com en dan in firefox -> extra -> cookie editor -> dan staat er bij www.abercombie.com een cookie die AnFcountry heet.
    Dubbelklik en verander NL in US.
    Site ff herladen en clearance zien staan.

Succes!
    misschien handig in de OP?

en tvp uiteraard
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_55310063
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 12:01 schreef Undergod het volgende:

[..]

misschien handig in de OP?

en tvp uiteraard
    Werkt bij de weg ook voor www.hollisterco.com en www.abercrombiekids.com!
    pi_55310209
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 11:50 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

in de OP staan een aantal winkels die ooit A&F kleding hebben verkocht, maar dan vooral oude saaie collecties. voor de rest ben je beter af op abercrombie.com
    tnx, volgende week naar amsterdam en anders mss bestellen.. wel kut van die vintage-gaten in die truis
    pi_55310428
    TVP
    pi_55310452
    Ik ben van plan om ook even wat polo's en overhemden bij de clearance weg te trekken. Ik ben 1.82, overhemd maatje 39/M en shirts/polo's altijd een M. Overhemden dus een maatje S bestellen en polo's een M? Ben iets van 79 kilo dus niet uitzonderlijk breed gebouwd en het mag best slim-fit vallen.

Heeft iemand trouwens al ervaring met het bestellen van artikelen beneden die 45 euro grens? Wordt je dan zeker weten niet door FedEx gepakt op invoerrechten en BTW?

[ Bericht 12% gewijzigd door Japin op 16-12-2007 12:47:06 ]
      zondag 16 december 2007 @ 12:28:43 #8
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55310454
    OP aangepast met CLEARANCE pagina info.
    The truth is relative, pick one that works!
      zondag 16 december 2007 @ 12:56:59 #9
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55311012
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 12:28 schreef Japin het volgende:
    Ik ben van plan om ook even wat polo's en overhemden bij de clearance weg te trekken. Ik ben 1.82, overhemd maatje 39/M en shirts/polo's altijd een M. Overhemden dus een maatje S bestellen en polo's een M? Ben iets van 79 kilo dus niet uitzonderlijk breed gebouwd en het mag best slim-fit vallen.

Heeft iemand trouwens al ervaring met het bestellen van artikelen beneden die 45 euro grens? Wordt je dan zeker weten niet door FedEx gepakt op invoerrechten en BTW?
    Polo's kan je in maat M hebben, bij die overhemden twijfel ik een beetje ivm de lengte.

FedEx rekent ook de verzendkosten tot het totaalbedrag dus zal je niet snel onder die ¤45 euro grens zitten.
    pi_55311105
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 12:56 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Polo's kan je in maat M hebben, bij die overhemden twijfel ik een beetje ivm de lengte.

FedEx rekent ook de verzendkosten tot het totaalbedrag dus zal je niet snel onder die ¤45 euro grens zitten.
    Ik heb me vorige week toevallig op laten meten omdat ik een nieuwe racefiets nodig heb. Ik schijn een relatief kort bovenlichaam te hebben en lange benen. Met andere woorden, ik gok gewoon op de S en anders verschijnen ze hier wel op vraag&aanbod?
      zondag 16 december 2007 @ 13:04:17 #11
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55311161
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 13:01 schreef Japin het volgende:

[..]

Ik heb me vorige week toevallig op laten meten omdat ik een nieuwe racefiets nodig heb. Ik schijn een relatief kort bovenlichaam te hebben en lange benen. Met andere woorden, ik gok gewoon op de S en anders verschijnen ze hier wel op vraag&aanbod?
    zo kan het ook.
    pi_55311282
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

zo kan het ook.
    Ik neem aan dat je wel twijfelde tussen een S of een M aanbevelen? Niet dat ik eigenlijk een XL van de kids afdeling nodig heb
    pi_55311304
    tvp
    pi_55311893
    Voor A&F hoef je trouwens echt niet naar Tribute. Enige tee die ik daar ooit heb zien liggen was er eentje waar alleen Abercrombie op gedrukt stond. Niet echt mooi en verder hebben ze nooit iets.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_55313552
    Misschien is een waarschuwing tegen fakes op ebay e.d. in de OP ook wel op zijn plaats, vrijwel alles van abercrombie daar is nep.
    pi_55313661
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 15:17 schreef men_in_red het volgende:
    Misschien is een waarschuwing tegen fakes op ebay e.d. in de OP ook wel op zijn plaats, vrijwel alles van abercrombie daar is nep.
    True !

tvp
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_55313775
    tvptje... ff naar clearance kijken nu
      zondag 16 december 2007 @ 15:36:38 #18
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55313895
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 13:11 schreef Japin het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je wel twijfelde tussen een S of een M aanbevelen? Niet dat ik eigenlijk een XL van de kids afdeling nodig heb
    klopt.
    pi_55314226
    Zit er nu in zie ik, goed werk!
      zondag 16 december 2007 @ 16:08:45 #20
    167941 hmmmz
    Verlicht Despoot
    pi_55314425
    tvp
    Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
    Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
    pi_55317300
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 12:56 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Die 45 euro grens geld alleen als het door een particulier in de U.S. aan je verstuurd wordt, bij internetbestellingen (dus via een bedrijf) is de grens 22 euro. Als FedEx de verzendkosten meerekent kun je dat dus wel vergeten. Bij A&F hebben ze ook vrij weinig onder 22 euro, behalve die Fierce sample cards, die zijn gratis
    pi_55328857
    Heeej jongens,

Ik heb laatst een bestelling gedaan bij Ellen. Het totaalbedrag was bij elkaar ong. E324. Ik weet niet of sommige mensen van jullie ervaring hebben met Ellen, maar ik had hier een paar vragen over.
    Mijn pakketje is vandaag van amerika naar nederland verzonden, hoelang gaat dit ongeveer duren?
    En hoe groot is de kans, dat ik belasting over het totaalbedrag moet betalen bij de douane en zoja hoeveel is dat dan?

Groet, Nooren96
    pi_55330741
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 07:43 schreef Nooren96 het volgende:
    Heeej jongens,

Ik heb laatst een bestelling gedaan bij Ellen. Het totaalbedrag was bij elkaar ong. E324. Ik weet niet of sommige mensen van jullie ervaring hebben met Ellen, maar ik had hier een paar vragen over.
    Mijn pakketje is vandaag van amerika naar nederland verzonden, hoelang gaat dit ongeveer duren?
    En hoe groot is de kans, dat ik belasting over het totaalbedrag moet betalen bij de douane en zoja hoeveel is dat dan?

Groet, Nooren96
    De kans dat de douane je pakket onderschept is relatief groot.
    De kosten die in rekeninng worden gebracht door de douane bedraagt zo'n 30% van het bedrag.
      maandag 17 december 2007 @ 12:59:18 #24
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_55334110
    Werkt dat clearance ook op een Apple
    No one goes to Hooters for wings.
    Well polish my nuts and serve me a milkshake.
    A-one and a-two and a-chicka booma chick!
      maandag 17 december 2007 @ 13:39:15 #25
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55335071
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 12:59 schreef Robertje het volgende:
    Werkt dat clearance ook op een Apple
    Het gaat in principe alleen om het aanpassen van cookies, dit kan op elk besturingssyteem, je hoeft alleen maar een plugin/addon te zoeken voor je internetbrowser waarmee je cookies kan aanpassen.
    pi_55335130
    Net ff via een US proxy op clearance gekeken.. maar kvind er niet veel soeps tussenstaan.
    pi_55335895
    weet niet of deze al gepost is maar ik vind hem overzalig
    http://nl.youtube.com/watch?v=w3-WzqfbVHU
    pi_55335976
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 18:25 schreef DaveC het volgende:

[..]

Die 45 euro grens geld alleen als het door een particulier in de U.S. aan je verstuurd wordt, bij internetbestellingen (dus via een bedrijf) is de grens 22 euro. Als FedEx de verzendkosten meerekent kun je dat dus wel vergeten. Bij A&F hebben ze ook vrij weinig onder 22 euro, behalve die Fierce sample cards, die zijn gratis
    Juist, dat had ik 5 minuten nadat ik het had gevraagd ook al zelf begrepen. Als je dus echt wil gaan shoppen kan je beter met lege koffers richting NY gaan
    pi_55338819
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef Stinkywinky het volgende:
    al vaker gepost ja.
    pi_55340589
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 10:16 schreef Syytön het volgende:

[..]

De kans dat de douane je pakket onderschept is relatief groot.
    De kosten die in rekeninng worden gebracht door de douane bedraagt zo'n 30% van het bedrag.
    ok bedankt, ik dacht juist dat de kans bij ellen heel klein was en als je het via abercrombie zou doen de kans groot was dat je pakketje gepakt werd. Weetje jij of iemand anders misschien ook hoelang het duurt als de doos van ellen naar mijn huis gestuurd wordt. Plus de tijd dat die bij de douane staat?
    pi_55340644
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 17:28 schreef Nooren96 het volgende:

[..]

ok bedankt, ik dacht juist dat de kans bij ellen heel klein was en als je het via abercrombie zou doen de kans groot was dat je pakketje gepakt werd. Weetje jij of iemand anders misschien ook hoelang het duurt als de doos van ellen naar mijn huis gestuurd wordt. Plus de tijd dat die bij de douane staat?
    Bij de douane blijft hij helaas altijd een week staan... Erg zonde.
      maandag 17 december 2007 @ 17:33:17 #32
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55340693
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 17:28 schreef Nooren96 het volgende:

[..]

Kans is wel kleiner via Ellen maar grote pakketten controleren ze vaak wel denk ik, via abercrombie krijg je altijd een factuur van FedEx.

Ik denk dat het iets langer dan een week duurt vanaf het moment dat Ellen het pakket verzendt.
    Bij mij heeft het steeds 2 weken geduurd vanaf het moment dat ze de order plaatste op abercrombie.com
    pi_55340956
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 17:33 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Kans is wel kleiner via Ellen maar grote pakketten controleren ze vaak wel denk ik, via abercrombie krijg je altijd een factuur van FedEx.

Ik denk dat het iets langer dan een week duurt vanaf het moment dat Ellen het pakket verzendt.
    Bij mij heeft het steeds 2 weken geduurd vanaf het moment dat ze de order plaatste op abercrombie.com
    de keer dat ik een naheffing kreeg heeft het pakket er 18 dagen overgedaan nadat Ellen het naar mij verzonden had. Het ging om een overhemd, twee polo's en een vest, naheffing 52 euro.

Ik bestel niet meer bij haar, ze vangt er wel erg veel op (wat voor wisselkoers had ze berekend?,) en ik ken verschillende mensen die meerdere keren per jaar naar de US vliegen, ik heb binnenkort een sweater en een vest voor 110 euro, dat maakt het leuk.
      maandag 17 december 2007 @ 17:52:54 #34
    167941 hmmmz
    Verlicht Despoot
    pi_55341152
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef Stinkywinky het volgende:
    geweldig
    Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
    Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
    pi_55342836
    ok bedankt ik moest over $406.92 E299 euro moeten betalen en E25 handling fee dus een totaal van E324.
    ik vond het ongeacht de prijs beter om bij haar te verzenden, omdat je ook nederlands met haar kan praten en ze je goed op de hoogte houdt. En abercrombie best wel vaak de verzending cancelled.
      maandag 17 december 2007 @ 21:23:35 #36
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55346003
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef Nooren96 het volgende:
    ik vond het ongeacht de prijs beter om bij haar te verzenden, omdat je ook nederlands met haar kan praten en ze je goed op de hoogte houdt. En abercrombie best wel vaak de verzending cancelled.
    Abercrombie cancelt geen bestellingen meer hoor.
    Verder rekent ze een veel te hoge dollarkoers, en met alle bijkomende kosten ben je bij haar nog maar ietsje goedkoper uit en dan ga ik liever voor de snelle levering van abercrombie.com
    pi_55347671
    406 / 299 = 1.358 heeft zij gerekend, de huidige koers is 1,44 (teletekst 402.) Daar neemt ze dus ook een flink stuk van mee.
    pi_55350542
    Als Ellen je bestelling niet online plaatst maar gewoon in een A&F store koopt (er zijn er 3 in de buurt van Reading, PA) kan ze de ook nog de verzendkosten in eigen zak steken maar die wel in rekening brengen. Ik weet niet of ze dat doet, maar het zou me niets verbazen...zou ik zelf ook doen
    pi_55351114
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 23:51 schreef DaveC het volgende:
    Als Ellen je bestelling niet online plaatst maar gewoon in een A&F store koopt (er zijn er 3 in de buurt van Reading, PA) kan ze de ook nog de verzendkosten in eigen zak steken maar die wel in rekening brengen. Ik weet niet of ze dat doet, maar het zou me niets verbazen...zou ik zelf ook doen
    klopt dat doet ze. Ik heb een keer bij haar geprobeerd wat items uit de clearance te bestellen, direct overgemaakt, bevestiging dat het geld binnen was terwijl het nog online te koop was. Na een paar dagen een mailtje: "ik heb het nog niet kunnen krijgen maar ga wel even in een andere mall kijken." Ja toen was het online ook uitverkocht. Wel geld terug gehad maar ze was slimmer geweest als ze het online besteld had want dan had ze er iets aan kunnen verdienen, op deze manier niks.
    pi_55369670
    Moet ook maar eens posten. Vrijdag bestelling geplaatst om kwart over twee. Ik denk van: het zou mooi zijn als het voor de kerst in huis zal zijn. Huh? Vanmiddag voor 13:00 is de hele zaak in huis. Hulde.

Weston Mountain M
    Summet Rock M
    Summet Rock M
    Meacham Trail Navy S

Mijn lengte: 175 68KG. Hoodie zit perfect. Shirts hebben lange mouwen. M zit goed. Kleiner gaat niet lukken.
    pi_55374754
    Mooie overhemden!
    A.F.C.A.
      dinsdag 18 december 2007 @ 23:59:19 #42
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_55376800
    Die gele heb ik ook
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_55379566
    dit was mijn bestelling :

mijn bestelling ligt sinds maandag nog steeds bij de douane, dus het duurt nog wel een week voordat ik ze binnen heb.
      woensdag 19 december 2007 @ 09:39:38 #44
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_55380649
    Goede bestelling
    pi_55387153
    thanx.. staat nog steeds bij de site van usps .... : into foreign customs 13 december netherlands....
    iemand enig idee of je nu zeker een naheffing krijg,omdat de douane je pakje heeft?
    pi_55387895
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef Nooren96 het volgende:
    thanx.. staat nog steeds bij de site van usps .... : into foreign customs 13 december netherlands....
    iemand enig idee of je nu zeker een naheffing krijg,omdat de douane je pakje heeft?
    ga er maar van uit, dit laten ze niet zo maar doorgaan
      woensdag 19 december 2007 @ 15:27:05 #47
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_55389204
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 14:30 schreef men_in_red het volgende:

[..]

ga er maar van uit, dit laten ze niet zo maar doorgaan
    En die naheffing krijg je als acceptgiro op je adres?
      woensdag 19 december 2007 @ 15:52:27 #48
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55389822
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Undergod het volgende:

[..]

betalen aan de postbode, maar ik heb iets gehoord over de mogelijkheid van betalen per acceptgiro, weet het niet zeker van die acceptgiro, als het door FedEx verstuurd was dan krijg je sowieso een acceptgiro, maar USPS gaat via TNT.
    pi_55390575
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Undergod het volgende:

[..]

ik moest na die bestelling van ellen de postbode contant betalen.
    pi_55391221
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 07:55 schreef Nooren96 het volgende:
    dit was mijn bestelling :

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

mijn bestelling ligt sinds maandag nog steeds bij de douane, dus het duurt nog wel een week voordat ik ze binnen heb.
    Die reclamezuilen zijn eigenlijk best wel tof
      woensdag 19 december 2007 @ 17:07:59 #51
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_55391972
    dokken aan postbode, dat is niet zo tof in een studentenhuis.
    pi_55392485
    naah dat wordt dan alvast 100 euro contant pinnen, voordat de TNT langskomt:P hoeveel procent rekening ze eigenlijk over het totaalbedrag? Misschien als iemand al een keer een naheffing heeft gehad via ellen daar ff naar kan kijken...
    pi_55392809
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 17:07 schreef Undergod het volgende:
    dokken aan postbode, dat is niet zo tof in een studentenhuis.
    je kan het waarschijnlijk gewoon op het postkantoor ophalen als anderen het niet in ontvangst nemen.
    pi_55394783
    kan er soms iemand een foto posten waarop je een tshirt draagt.. maat small of medium om te zien hoe de mouwen vallen
    pi_55396383
    maar als die bij de douane ligt.. bestaat er dan geen kans dat de douane jouw kleding inneemt en dat je het dan niet meer krijgt!?
    pi_55396939
    Is er al meer bekend wanneer er meer abercrombie winkels in Europa of nederland komen?? Vind het wel ok spul maar niet om via internet te bestellen uit de VS.
      woensdag 19 december 2007 @ 20:04:01 #57
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55397003
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef Nooren96 het volgende:
    maar als die bij de douane ligt.. bestaat er dan geen kans dat de douane jouw kleding inneemt en dat je het dan niet meer krijgt!?
    hehehe nee, dan moet er wel iets heel vreemds mee aan de hand zijn.
      woensdag 19 december 2007 @ 20:07:53 #58
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55397129
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Stansfield het volgende:
    Is er al meer bekend wanneer er meer abercrombie winkels in Europa of nederland komen?? Vind het wel ok spul maar niet om via internet te bestellen uit de VS.
    NL was niet één van de landen waar ze winkels wilden planten, Duitsland was er wel één van om maar even eentje op te noemen dat dichtbij ligt.
      woensdag 19 december 2007 @ 20:15:50 #59
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55397426
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Stinkywinky het volgende:
    kan er soms iemand een foto posten waarop je een tshirt draagt.. maat small of medium om te zien hoe de mouwen vallen
    Hier heb ik een maat M aan, het is wel een t-shirt uit de collectie van 2005, maar qua mouwen is er geen verschil met mijn t-shirts uit 2007.
    pi_55401521

K heb ook maat M, smalle arms !
    A.F.C.A.
    pi_55415838
    tnx!!! lziet er goed uit
    pi_55416145
    Zondag besteld, vandaag in huis. Leve FedEx! Past allemaal perfect, acceptgiro zal nog wel komen, was zelf niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen maar huisgenoot heeft er verder niks over gezegd. Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.

Overigens: 1.82, 79 kilo. Overhemden en fleece een S, shirts en polo's een M. Moet ook echt niet kleiner maar zit nu gewoon "slimfit" (Normaal een 39/M bij overhemd en M in polo/shirts)

Dit was trouwens mijn eerste officiële bestelling via Abercrombie en kan nu ook meteen zien welke artikelen die ik via Ebay/Marktplaats heb aangeschaft echt zijn en welke er nep zijn. Valt me nog alles mee moet ik zeggen.

Edit: TNT dan wel FedEx zal je pakket niet zomaar in beslag nemen. Alleen als er drugs of andere verboden middelen in zitten kan je er naar fluiten. Sommige pakketten worden wel steekproefsgewijs eruit gehaald voor een check, die kunnen dan een dagje langer bij de douane blijven staan. Invoerrechten/btw/douanerechten komt bij elkaar op iets tussen de 30 en 35% van de waarde van je product. Bij TNT moet je aan de postbode betalen, bij FedEx krijg je een acceptgiro thuis en bij DHL is het contact of creditcard bij de koerier.
      donderdag 20 december 2007 @ 15:03:16 #63
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55417387
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Japin het volgende:
    Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.
    Vreemd, ik had een Remsen jeans uit de clearance besteld en op de invoice was bij mij wel alleen het clearance-bedrag vermeldt.
    pi_55419783
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Vreemd, ik had een Remsen jeans uit de clearance besteld en op de invoice was bij mij wel alleen het clearance-bedrag vermeldt.
    Beetje te snel gekeken, je hebt gelijk!
    pi_55421826
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Japin het volgende:
    Zondag besteld, vandaag in huis. Leve FedEx! Past allemaal perfect, acceptgiro zal nog wel komen, was zelf niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen maar huisgenoot heeft er verder niks over gezegd. Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.

Overigens: 1.82, 79 kilo. Overhemden en fleece een S, shirts en polo's een M. Moet ook echt niet kleiner maar zit nu gewoon "slimfit" (Normaal een 39/M bij overhemd en M in polo/shirts)

Dit was trouwens mijn eerste officiële bestelling via Abercrombie en kan nu ook meteen zien welke artikelen die ik via Ebay/Marktplaats heb aangeschaft echt zijn en welke er nep zijn. Valt me nog alles mee moet ik zeggen.

Edit: TNT dan wel FedEx zal je pakket niet zomaar in beslag nemen. Alleen als er drugs of andere verboden middelen in zitten kan je er naar fluiten. Sommige pakketten worden wel steekproefsgewijs eruit gehaald voor een check, die kunnen dan een dagje langer bij de douane blijven staan. Invoerrechten/btw/douanerechten komt bij elkaar op iets tussen de 30 en 35% van de waarde van je product. Bij TNT moet je aan de postbode betalen, bij FedEx krijg je een acceptgiro thuis en bij DHL is het contact of creditcard bij de koerier.
    \

Zo dat gaat dan wel heel erg snel via abercrombie... ik heb bij ellen de bestelling op dinsdag 11 december gedaan.. ligt nu nog bij de douane sinds maandag... ik weet niet hoelang het gaat duren.. is dat altijd een week of kan het ook uitlopen????
    pi_55424243
    quote:
    Op donderdag 20 december 2007 18:09 schreef Nooren96 het volgende:

[..]

\

Zo dat gaat dan wel heel erg snel via abercrombie... ik heb bij ellen de bestelling op dinsdag 11 december gedaan.. ligt nu nog bij de douane sinds maandag... ik weet niet hoelang het gaat duren.. is dat altijd een week of kan het ook uitlopen????
    Als FedEx dezelfde afspraken als DHL met douanes maakt dan doet FedEx de douane-check zelf. De douane pakt er slechts steekproefgewijs enkele pakketten uit. FedEx is gebaat bij een snelle check, de douane neemt er natuurlijk net zo lang de tijd voor als ze zelf willen. Verstuur je het dus via USPS (en TNT) dan ben je afhankelijk van de snelheid van de douane. En die zullen het wel druk hebben zo rond kerst. Kan dus best langer dan een week duren.
    pi_55434180
    Ok.. heb net op de site van usps gekeken.. is nu out of foreign customs... dus dat heeft niet zo lang geduurd(4dagen) maar krijg ik het pakketje gelijk vandaag binnen of kan dat ook nog lang gaan duren??
    pi_55436416
    quote:
    Op vrijdag 21 december 2007 08:08 schreef Nooren96 het volgende:
    Ok.. heb net op de site van usps gekeken.. is nu out of foreign customs... dus dat heeft niet zo lang geduurd(4dagen) maar krijg ik het pakketje gelijk vandaag binnen of kan dat ook nog lang gaan duren??
    geduld is een schone zaak.. maar omdat ik niet de lulligste ben heb je hier het TNT telefoon nummer zodat je misschien een TNT T&T kan krijgen. (058) 233 33 33
    pi_55458516
    Heb me pakketje gister binnengekregen.. heb de postbode 80 euro moeten betalen(belasting over 324 euro)
    Heb alles gepast... truien vallen groter in maat m dan een t-shirt in maat m.
      zaterdag 22 december 2007 @ 15:28:45 #70
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55464232
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 09:01 schreef Nooren96 het volgende:
    Heb me pakketje gister binnengekregen.. heb de postbode 80 euro moeten betalen(belasting over 324 euro)
    Heb alles gepast... truien vallen groter in maat m dan een t-shirt in maat m.
    oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.
    pi_55464410
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.
    sweaters vallen toch wel kleiner?
    pi_55472228
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik heb maat M in tshirts, maar truien enzo zijn toch echt te kort in maat S hoor...
      zondag 23 december 2007 @ 02:02:10 #73
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55481632
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 20:57 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ik heb maat M in tshirts, maar truien enzo zijn toch echt te kort in maat S hoor...
    tja, dat kan, het verschilt per geval, maar het is toch vaak zo dat degene die een M draagt in t-shirts/polo's en andere muscle fit items, een S draagt in de rest.
      zondag 23 december 2007 @ 02:02:31 #74
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55481638
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 15:40 schreef men_in_red het volgende:

[..]

sweaters vallen toch wel kleiner?
    nee, die zijn ook gewoon classic fit.
    pi_55486451
    quote:
    Op zondag 23 december 2007 02:02 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

tja, dat kan, het verschilt per geval, maar het is toch vaak zo dat degene die een M draagt in t-shirts/polo's en andere muscle fit items, een S draagt in de rest.
    Normaal hier draag ik altijd een M en van Abercrombie ook. Behalve sweaters, daarvan een S!
    A.F.C.A.
    pi_55493814
    Na die M zijn niet echt veelste groot.. maar het is beter als je een M neemt want dan kan je hem na een maand ook nog aan weetje... en een S is dan waarschijnlijk weer iets te klein,.
    pi_55499617
    jaar*
    pi_55524690
    Ik kreeg afgelopen week een acceptgiro van 95 euro aan invoerkosten binnen van Fedex over een bestelling van 190 dollar!!

Absurt! Na de kerst meteen eens een belletje gaan plegen!
    AMS-PMI-AMS-DTM-PRG-DTM-NRN-STN-NRN-DUS-DXB-BAH-DOH-BKK-SYD-MLB-SYD-GEE-SYD-CNS-SYD-SIN-LHR-DUS-NRN-STN-NRN-DUB-NRN-DUS-VIE-OTP-VIE-DUS-NRN-LPA-NRN-ALC-NRN-AMS-ZRM-JFK-LHR-AMS
      dinsdag 25 december 2007 @ 12:42:36 #79
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_55531569
    idd dat is meer dan 136 dollar, dus ca 70%
    pi_55531758
    dan zeggen ze doodleuk dat je eerst moet betalen en dan maar bezwaar moet aantekenen.
    teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
    pi_55608172
    bahh dat donkerblauwe tshirt met heel groot Fitch in het vertikaal erop is weg.. en die wilde ik nog bestellen
      zaterdag 29 december 2007 @ 00:58:26 #82
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55616031
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef Ace1 het volgende:
    bahh dat donkerblauwe tshirt met heel groot Fitch in het vertikaal erop is weg.. en die wilde ik nog bestellen
    die staat nu op de clearance pagina voor $19.90 in de maten S, XL, XXL.
    pi_55616637
    ja klopt, maar erg mooi vindt ik hem niet...

deze vind ik wel cool:
    pi_55621387
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2007 00:58 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

die staat nu op de clearance pagina voor $19.90 in de maten S, XL, XXL.
    Hmm thnx. had M nodig
      dinsdag 1 januari 2008 @ 14:34:49 #85
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_55701732
    Stiekem een tvp
    Klaus die Gabelstaplerfahrer
    Luier dan een pamper
    pi_55719200
    vandaag bestelling toegekomen en 2 fleeces en 1 tshirt ontbreken.. nog eens 69 euro invoerrechten betaald ook op een bestelling van 192 euro.. ze kunnen maar beter maken dat ik die 3 dingen nog krijg! eigenlijk vind ik het al een beetje tegenvallen omdat ik een medium heb van tshirts en heb een S besteld, wist niet at die mouwen zo gingen spannen. Truis zijn nog net niet te klein en de rits krult dus dat is ook wel niet zo tof. Komt met die invoerrechten toch nog een pak duurder uit en dan ontbreekt er eventjes de helft van de bestelling...
    pi_55737494
    Pfff dat is wel balen zeg! Invoerrechten is ook niet leuk meer, lijkt wel of het met de maand duurder wordt man
      donderdag 3 januari 2008 @ 03:31:59 #88
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55738490
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Stinkywinky het volgende:
    vandaag bestelling toegekomen en 2 fleeces en 1 tshirt ontbreken.. nog eens 69 euro invoerrechten betaald ook op een bestelling van 192 euro.. ze kunnen maar beter maken dat ik die 3 dingen nog krijg! eigenlijk vind ik het al een beetje tegenvallen omdat ik een medium heb van tshirts en heb een S besteld, wist niet at die mouwen zo gingen spannen. Truis zijn nog net niet te klein en de rits krult dus dat is ook wel niet zo tof. Komt met die invoerrechten toch nog een pak duurder uit en dan ontbreekt er eventjes de helft van de bestelling...
    komt het direct van abercrombie af of heb je het door iemand in de VS naar je toe laten sturen? die invoerrechten zijn normaal rond de 33% over het totaalbedrag dus 69 euro over 192 klopt wel zo ongeveer.
    pi_55739212
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Stinkywinky het volgende:
    WTF zijn truis.
    Trouwens die invoerrechten had je kunnen weten.
    pi_55768411
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 08:26 schreef Syytön het volgende:

[..]

WTF zijn truis.
    Trouwens die invoerrechten had je kunnen weten.
    1 trui, 2 truis

Stoer en ruig maar net geen tuig
    pi_55787930
    Wat een super winkel zeg in NewYork! Stond wel een rij van 50 meter om naar binnen te komen, maar was zeker de moeite waard! Ben btw ook nog gevraagd om aan een testshoot mee te doen! Maar woon in NL, dus gaat helaas niet door. Mooi merk!
    pi_55834047

Net terug uit Londen, wat een heerlijke winkel zeg
    De muziek staat veel te hard, je ziet geen steek voor ogen als je binnen komt, wordt platgespoten met parfum en alles is veel te duur. Maar het is zoooo tof
    Ben helemaal verliefd.

Alleen een nadeel dat ze gewoon het dollarteken veranderd hebben in ponden, jezus. Hahahah.
    Maarja, ik kan er weer even tegenaan.. Volgende keer via internet bestellen Neem aan dat de maten gewoon hetzelfde zijn?
    pi_55843162
    Jaa heur! Maten zijn gewoon hetzelfde !
    A.F.C.A.
      maandag 7 januari 2008 @ 13:39:37 #94
    202261 Fsane
    Dont Touch, Only Watch.
    pi_55846309
    weet iemand hoeveel een weekje New York kost, met vlucht + accomodatie..
    al die geld die jullie betalen voor transportkosten en naheffing kunnen jullie toch beter besteden aan een weekje vakantie NY waar jullie je inkopen zelf kunnen doen. Bovendien kan je ook nog passen en kijken of het je goed staat en of je de meest geschikte maat hebt.
    pi_55846757
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 13:39 schreef Fsane het volgende:
    al die geld die jullie betalen voor transportkosten en naheffing kunnen jullie toch beter besteden aan een weekje vakantie NY waar jullie je inkopen zelf kunnen doen. Bovendien kan je ook nog passen en kijken of het je goed staat en of je de meest geschikte maat hebt.
    Dat is toch wel ietsjes duurder, tenzij je echt voor een paar duizend dollar gaat kopen...
    pi_55851591
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 13:55 schreef Syytön het volgende:

[..]

Dat is toch wel ietsjes duurder, tenzij je echt voor een paar duizend dollar gaat kopen...
    Inderdaad.. Als je het per se wilt passen zou een weekendje Londen logischer zijn, zij het niet dat je dan alsnog meer betaalt dan via internet, gezien de prijzen

Kan het nog steeds niet uit staan dat ik 40 pond heb betaald voor een polo die in de VS 40 dollar kost, haha.
    pi_55851946
    quote:
    Tja, ga over een tijdje voor een week naar NY, en zal dan ook heus wel wat inkopen doen bij A&F.
    Maar om nou alleen vanwege A&F naar NY te gaan
    pi_55864687
    Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een maatje M polo (ongeopend) check dan even mijn topichistory. Mocht dit niet geoorloofd zijn verwijder dan maar, maar hier is volgens mij wel de juiste doelgroep aanwezig.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 05:00:45 #99
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_55864787
    quote:

Kan je beter naar Orlando gaan , hotels zijn een stuk goedkoper , plus je heb beter weer
    pi_55864894
    Hey mensen,

Heb paar maanden geleden al keer gezegd dat ik bij Abercrombie & Fitch in downtown San Diego werk, en dat ik wel eens een inkoopactie zal opzetten.

Tijd om dat eens waar te maken. Ik heb nog 3 weken vakantie en weinig te doen, behalve werken in die winkel. Ik krijg hier 30% korting, en wil jullie hier ook van laten profiteren.

Het is geen scam, als bewijs foto van m’n pasje.

Ik heb nog nooit een inkoopactie opgezet, dus heb hulp nodig. Ik heb een persoon in Nederland nodig die het verzenden voor me regelt (ik stuur het naar hem/haar, en die stuurt het verder). Ook wil ik het deze keer een beetje klein houden (4/5 man, 10 artikelen oid, moeten we het maar even over hebben) als ‘test’. Als het goed gaat wil ik het over paar weken nog wel een keer doen, en dan met de nieuwe voorjaarscollectie.

Zoals ik zei krijg ik 30% korting, maar er is op dit moment ook erg veel clearance. Daar krijg ik geen extra korting op, maar is sowieso goedkoper. Ik kan niet garanderen dat we alles wat jullie willen in de winkel hebben. Krijg geen korting over de internet aankopen.

Is er sowieso animo, en wil iemand me helpen?

Ik kan er niet aan beginnen om artikelen terug te nemen, ruilen en opnieuw verzenden. Je moet dus zeker weten zijn van de maat! Als het fout is kan je het misschien hier op fok verkopen. Ook moet ik even kijken naar de verzendkosten, misschien handig om voor nu alleen even tee’s/overhemden/etc (geen zware fleecejacken of jassen) te doen om het gewicht laag te houden. Wat vinden jullie hier van?

Dan het geld. Ik heb gewoon nog een postbank rekening, dus daar kan alles naar toe. De kosten om dat geld naar m’n Amerikaanse rekening te halen is 13 euro in Nederland, en 10 dollar hier in Amerika (dus zo’n 20 euro totaal). Dan uiteraard de verzendkosten (ga ik uitzoeken). Uiteraard wil ik voor de moeite ook wel iets hebben (het is duur om in San Diego te studeren/leven), dus ik zat te denken om jullie bijvoorbeeld 20% korting te geven, en 10% voor mezelf. Even kijken hoeveel dat dan zou worden. Of gewoon over het totaalbedrag iets. Dat komt nog wel.

De eventuele bijkomende import/douane kosten zijn uiteraard ook voor jullie, moeten we even kijken hoe we dat doen. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor iets. Jullie kunnen mij vertrouwen, ben al lang actief op Fok! En (hoewel laatste tijd niet) ook in het Abercrombie topic.

Let’s set this up.
    Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
    28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
    pi_55866082
    Ik heb wel interesse in je actie, maar beschik je toevallig over een wasmachine?
    pi_55866241
    Hehe, ja.. hoezo?
    Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
    pi_55866397
    Kan je alle kaartjes eraf trekken, wassen, beetje slordig opvouwen, en voila het is een stuk minder waard. Maar het is maar de vraag of de anderen dat wel willen.
    pi_55868657
    leuke actie ik heb ook wel interesse!
    pi_55869632
    ik hou me aanbevolen!

ik heb je een PM gestuurd hoor graag van je
      dinsdag 8 januari 2008 @ 14:14:14 #106
    135197 Teije
    hypebeast
    pi_55872837
    Ik wil ook wel meedoen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Teije op 08-01-2008 16:38:22 ]
    pi_55872996
    Ik doe ook mee!
    pi_55873072
    Iemand enig idee wanneer de voorjaarscollectie van Abercrombie komt?
    pi_55874148
    Wie maakt me los? Ik heb een tijdje terug een bestelling gedaan maar het overhemd past helaas niet .
    pi_55874285
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 14:24 schreef Nooren96 het volgende:
    Iemand enig idee wanneer de voorjaarscollectie van Abercrombie komt?
    Erm, die staat al online.
    pi_55875315
    Ik wil ook wel meedoen met de IA !
    A.F.C.A.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 16:15:19 #112
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_55875935
    Ik wil ook heel graag mee doen!!

jammer dat de IA van syytton maar half doorging:(
    maar dit gaat natuurlijk een stuk beter
      dinsdag 8 januari 2008 @ 16:18:59 #113
    180385 Horloge
    Zoals het klokje thuis tikt.
    pi_55876039
    Ik heb ook wel interesse, mits het na verzendkosten ed. wel voordeel oplevert uiteraard. Tvp daarvoor dus.
    pi_55880902
    Mocht er nog ruimte zijn, wil ik ook graag mee doen
    pi_55882575
    Pff okee, animo genoeg dus.

Maar heb ook een 'contactpersoon' in NL nodig dus. Iemand ervaring met een IA en dit die kan doen? Ik denk dat als ik vanaf hier naar iedereen apart een los shirtje stuur verzendkoste hoger zijn, of niet?
      dinsdag 8 januari 2008 @ 20:47:42 #116
    135197 Teije
    hypebeast
    pi_55882704
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Proper_fucked het volgende:
    Pff okee, animo genoeg dus.

Maar heb ook een 'contactpersoon' in NL nodig dus. Iemand ervaring met een IA en dit die kan doen? Ik denk dat als ik vanaf hier naar iedereen apart een los shirtje stuur verzendkoste hoger zijn, of niet?
    Ja, dat gaat je een godsvermogen kosten.

Gewoon naar één persoon sturen, en het liefst dan ook nog gewassen of een beetje gekreukelt zodat het er niet al te nieuw uitziet

[ Bericht 16% gewijzigd door Teije op 08-01-2008 22:01:31 ]
    pi_55884274
    Is er nog plaats in de IA?
    Toon moed!
    pi_55884493
    Nee denk het niet. Zijn al stuk of 8 toezeggingen. Maak wel reserve lijst ook.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 22:37:39 #119
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_55885668
    Proper_fucked fotoboek gekeken heeft.

Ja, terecht een Abercrombie & Fitch model.
    pi_55886590
    ik wil ook nog wel meedoen aan de inkoopactie
    kan je niet 2 inkoopacties naast elkaar laten lopen

bijvoorbeeld bestelling opnemen van 2x 5 mensen
    maak je meer mensen blij mee lijkt me
    mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
    pi_55886692
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef sjeppert het volgende:

En meer werk...
    A.F.C.A.
    pi_55887794
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef sjeppert het volgende:

Ja vast wel, maar wil het eerst even 'testen'. Volgens mij mag ik officieel niet eens kleren voor andere kopen, die korting is voor mezelf bedoelt. Niet dat ze daar streng op zullen controleren, maar denk niet dat ze het leuk vinden als ik in 1 keer 20 stuk kleren koop (of verspreid over paar dagen, wat dan ook).

En zoals Roycooo zegt, meer werk. Dus eerst even rustig, als het goed gaat later nog wel eentje, of 2.... etc.
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 20:47 schreef Teije het volgende:

[..]

Ja, dat gaat je een godsvermogen kosten.

Gewoon naar één persoon sturen, en het liefst dan ook nog gewassen of een beetje gekreukelt zodat het er niet al te nieuw uitziet
    Ik kan het best wassen en niet netjes opvouwen, maar denk je dat dat echt uit gaat maken bij de doaune, als ze zo'n pakket tegenkomen?
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 22:37 schreef schatje het volgende:
    Proper_fucked fotoboek gekeken heeft.

Ja, terecht een Abercrombie & Fitch model.
    Thnx
      woensdag 9 januari 2008 @ 00:18:05 #123
    180385 Horloge
    pi_55888492
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef Proper_fucked het volgende:

Ik kan het best wassen en niet netjes opvouwen, maar denk je dat dat echt uit gaat maken bij de doaune, als ze zo'n pakket tegenkomen?
    Hmm...is niet echt geloofwaardig dat het dan om een 'gift' zou gaan (aangenomen dat je het als gift verstuurt uiteraard ), met een x-aantal kledingstukken voor zowel mannen als vrouwen in verschillende maten. En wie gaat er nou kleding 'onnetjes' versturen naar een kennis/vriend - kortom het zal niks uitmaken denk ik. Kaartjes erafhalen zou ik me nog wel kunnen voorstellen dat dat verschil maakt.

Trouwens..wat als het wordt onderschept door de douane, en er zit geen factuur bij? Weet iemand wat ze dan voor prijs zullen hanteren om de BTW over te berekenen?

Of denk ik nu al te ver vooruit?

[ Bericht 3% gewijzigd door Horloge op 09-01-2008 00:26:52 (typo) ]
    pi_55888770
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 00:18 schreef Horloge het volgende:

[..]

Hmm...is niet echt geloofwaardig dat het dan om een 'gift' zou gaan (aangenomen dat je het als gift verstuurt uiteraard ), met een x-aantal kledingstukken voor zowel mannen als vrouwen in verschillende maten. En wie gaat er nou kleding 'onnetjes' versturen naar een kennis/vriend - kortom het zal niks uitmaken denk ik. Kaartjes erafhalen zou ik me nog wel kunnen voorstellen dat dat verschil maakt.

Trouwens..wat als het wordt onderschept door de douane, en er zit geen factuur bij? Weet iemand wat ze dan voor prijs zullen hanteren om de BTW over te berekenen?

Nee je denkt niet te ver vooruit, dit zijn dingen die ik ook wil/moet weten..

Ik haal gewoon alle bonnetjes er af, gooi het in de wasmachine, mik het in een doos en stuur het naar een nog-nader-te-bepalen-persoon.
      woensdag 9 januari 2008 @ 00:40:51 #125
    135197 Teije
    hypebeast
    pi_55888868
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 00:18 schreef Horloge het volgende:

[..]

De douane heeft ook internet hoor, ze zoeken de prijs dus gewoon netjes op
    Ohja, en +19% belastingen was het niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Teije op 09-01-2008 00:48:01 ]
    pi_55889846
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 00:40 schreef Teije het volgende:

[..]

De douane heeft ook internet hoor, ze zoeken de prijs dus gewoon netjes op
    Ohja, en +19% belastingen was het niet?
    Denk je echt dat ze voor elk pakketje dat ze binnen krijgen op internet gaan zoeken wat het kost?
      woensdag 9 januari 2008 @ 10:05:52 #127
    135197 Teije
    hypebeast
    pi_55891761
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 04:27 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze voor elk pakketje dat ze binnen krijgen op internet gaan zoeken wat het kost?
    Tuurlijk niet. Ik zeg alleen dat de kans steeds groter wordt dat je eruit wordt gepikt, hou hier dus ook zeker rekening mee. (douane beseft zelf ook wel dat zo'n beetje heel nederland nu inkopen via het internet doet)
    pi_55892293
    Ik heb trouwens nog niet eens een factuur voor naheffing van Fedex ontvangen, is toch ook al ruim een maand geleden dat ik besteld heb.
    Trouwens, als alle kaartjes eraf zijn, en alles al eens gewassen is, dan is het in principe wel 2e hands kleding, dus dan kan de douane echt niet met de nieuwwaarde prijzen aan komen zetten.
    pi_55893196
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef Proper_fucked het volgende:

Dus eerst even rustig, als het goed gaat later nog wel eentje, of 2.... etc.
    Dan hou ik me aanbevolen!
    Toon moed!
      woensdag 9 januari 2008 @ 11:30:31 #130
    180385 Horloge
    pi_55893550
    Naheffingen krijg je in Nederland alleen van TNT (tenminste dat staat op hun site), en die moet je direct (contant) betalen aan de chauffeur (of wellicht op het postkantoor als je het niet bij de hand hebt?), anders krijg je de zending gewoon niet.

Stel dát het onderschept wordt door de douane, dan blijft er niks over van de korting op het product, je hebt alleen veel voordeel op de verzendkosten. Kosten worden in het slechtste geval: Kosten kledingstuk (-20% korting, +20% van de nieuwprijs aan BTW maakt 0% voordeel), inklaringskosten (¤16,25 gedeeld door deelnemers), verzendkosten van USA naar NL (gedeeld), kosten om het geld over te schrijven (± ¤20 gedeeld) en verzendkosten van NL naar NL (individueel). Correct me if I'm wrong uiteraard.
    pi_55894293
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 11:30 schreef Horloge het volgende:
    Naheffingen krijg je in Nederland alleen van TNT (tenminste dat staat op hun site), en die moet je direct (contant) betalen aan de chauffeur (of wellicht op het postkantoor als je het niet bij de hand hebt?), anders krijg je de zending gewoon niet.

Stel dát het onderschept wordt door de douane, dan blijft er niks over van de korting op het product, je hebt alleen veel voordeel op de verzendkosten. Kosten worden in het slechtste geval: Kosten kledingstuk (-20% korting, +20% van de nieuwprijs aan BTW maakt 0% voordeel), inklaringskosten (¤16,25 gedeeld door deelnemers), verzendkosten van USA naar NL (gedeeld), kosten om het geld over te schrijven (± ¤20 gedeeld) en verzendkosten van NL naar NL (individueel). Correct me if I'm wrong uiteraard.
    Youre wrong,

Bij Fedex krijg je de naheffing achteraf. Een paar weken later.
    pi_55913684
    heeft iemand van jullie een fleece pant van A&F, ik zou graag willen weten hoe ze zitten vergeleken met een joggingbroek?
    pi_55916478
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 00:32 schreef LLCoolC het volgende:
    heeft iemand van jullie een fleece pant van A&F, ik zou graag willen weten hoe ze zitten vergeleken met een joggingbroek?
    Ja, ik! Ze zitten heerlijk maar ze zijn niet schrikbarend anders dan een gewone jogginbroek. Ze zijn lekker warm, alleen pluizen ze heel erg in het begin. Paar keer wassen en dan is het over.
    Go hard or go home
    pi_55923851
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 10:34 schreef Syytön het volgende:
    Ik heb trouwens nog niet eens een factuur voor naheffing van Fedex ontvangen, is toch ook al ruim een maand geleden dat ik besteld heb.
    Trouwens, als alle kaartjes eraf zijn, en alles al eens gewassen is, dan is het in principe wel 2e hands kleding, dus dan kan de douane echt niet met de nieuwwaarde prijzen aan komen zetten.
    euh, jawel. Het is natuurlijk pas tweedehands kleding op het moment dat jij kan bewijzen dat jij ze van de vorige eigenaar heb gekocht. En de vorige eigenaar dus niet Abercrombie is.

Als jij een pakket ter waarde van 500 euro wil verschepen en je haalt de kaartjes er vanaf en gooit het bij elkaar in een doos, denk je dan echt dat de douane niet door heeft dat het nieuwe kleding is? Je hebt zelfs kans dat ze de waarde van je kleding hoger schatten en je dus een hoger eindbedrag aan de douane af moet dragen.
    pi_55932244
    Ik heb een vraagje, als je bij t-shirt en dergelijke maat L bij abercrombie hebt bij de vrouwen.. welke maat is dat dan in Nederland?
      donderdag 10 januari 2008 @ 20:18:33 #136
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_55933003
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Japin het volgende:

[..]

euh, jawel. Het is natuurlijk pas tweedehands kleding op het moment dat jij kan bewijzen dat jij ze van de vorige eigenaar heb gekocht. En de vorige eigenaar dus niet Abercrombie is.

Als jij een pakket ter waarde van 500 euro wil verschepen en je haalt de kaartjes er vanaf en gooit het bij elkaar in een doos, denk je dan echt dat de douane niet door heeft dat het nieuwe kleding is? Je hebt zelfs kans dat ze de waarde van je kleding hoger schatten en je dus een hoger eindbedrag aan de douane af moet dragen.
    Verzin iets met verhuizing/emigratie?
      vrijdag 11 januari 2008 @ 01:14:13 #137
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55940911
    Ik heb me nu toch een klote naheffing gekregen van FedEx.

Ik had een broek gekocht in de uitverkoop ter waarde van $29.90, dit was het enige en daar kwam dus nog $40 aan verzendkosten bij, dus totaal $69.90.

Dan staat er op de 3e pagina van de specificatie dat het artikel valt onder: Herenbroeken Jeans.
    De waarde hebben zij vastgesteld op: USD 53,90.

Op de 2e pagina staat hoe ze de invoerrechten en de BTW hebben berekend:

Middel: Douanerecht industr.
    Belastbare maatstaf: 84,00 (A-waarde, waarde waarover EU-heffingen wordt berekend)
    Tarief: EUR 12,00 per 100 Waarde DW

Dit komt dus uit op ¤10,80, dat is 12% van ¤84.

Middel: BTW
    Belastbare maatstaf: 115,00 (B-waarde, waarde waarover NL-heffingen wordt berekend)
    Tarief: EUR 19,00 per 100 Waarde OB

Dit komt dus uit op ¤21,85, dat is 19% van ¤115.

Vervolgens komt er nog een voorschotprovisie bij van ¤10, dit is wanneer FedEx alle heffingen bij invoer vooruit moet betalen aan de douane, en voor deze handeling brengt FedEx een percentage, met een vastgesteld minimum, van het voorgeschoten bedrag in rekening.

Het totale factuurbedrag is dus ¤41,93, en dat op een totaalwaarde van $69.90

Ik vind het erg vreemd dat er niets met de vastgestelde waarde van $53,90 is gedaan.

Die $69.90 was op mijn creditcard ¤48,38, hierbij komt nu dus nog deze naheffing van ¤41,93.
    In totaal heb ik dus ¤90,31 betaald tegen een waarde van $69.90.

Echt klote deze naheffing, ik was zelf uit gegaan van ongeveer 33% over ¤48,38, wat zou uitkomen op ¤64,35.
    Inplaats van ongeveer 33% was het deze keer 86% ...of 66% als je de voorschotprovisie niet meerekent.
    pi_55943054
    Ik heb een vraagje, als je bij t-shirt en dergelijke maat L bij abercrombie hebt bij de vrouwen.. een trui in maat L bij abercrombie van vrouwen.. welke maten zijn dat hier in Nederland..??
    pi_55944360
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 08:27 schreef Nooren96 het volgende:
    Ik heb een vraagje, als je bij t-shirt en dergelijke maat L bij abercrombie hebt bij de vrouwen.. een trui in maat L bij abercrombie van vrouwen.. welke maten zijn dat hier in Nederland..??
    Die truien vallen wel als dezelfde maat in Nederland. De shirtjes vallen vrij klein. Maat L in Abercrombie zou ik als M in Nederland bestempelen.
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 01:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
    Ik heb me nu toch een klote naheffing gekregen van FedEx.
    Dat is wel erg veel voor een broek uit de uitverkoop inderdaad.
    Ik heb nog geen factuur gehad, maar ik vermoed wel dat ik een flinke naheffing ga krijgen. Of misschien dat A&F zo goed is om die kosten op zich te nemen na alle voorafgaande ellende. Waaronder de 20 euro die ik aan telefoonkosten heb betaald naar Amerika.
    pi_55951855
    Bij een bestelling van 200 Dollar, ongeveer 150 Euro, wat komt daar behalve verzendkosten (40 euro) nog meer aan kosten bij?
    Toon moed!
      vrijdag 11 januari 2008 @ 15:20:49 #141
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55952314
    quote:
    Op vrijdag 11 januari 2008 15:03 schreef Qlubtempo het volgende:
    Bij een bestelling van 200 Dollar, ongeveer 150 Euro, wat komt daar behalve verzendkosten (40 euro) nog meer aan kosten bij?
    moeilijk te zeggen, normaal zou je iets van 33% bij het totaalbedrag op kunnen tellen maar blijkbaar is dat sterk afhankelijk van het type producten dat je bestelt, bij jeans rekenen ze veel meer dan bij bijv. t-shirts heb ik nu dus ervaren.
      zaterdag 12 januari 2008 @ 02:02:24 #142
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55965803
    Vanmiddag binnen gekregen:

Abercrombie & Fitch, Shaw Pond Fleece Jacket:
    pi_55967768
    Okee, tijd om actie te gaan ondernemen.

Zoals ik zei wil ik het even rustig aan doen, dus laten we zeggen 5 mensen met 2 artikelen (10 total). Is dat fair? M'n managers zijn toffe mensen, maar weet niet hoe strikt ze zijn op de aanschaf van artikelen met personeelskorting.

Uitgaande van snelheid van reageren zou het dan worden:

Syytön
    Stiletto
    cs-Blade
    Teije
    Ace1

Reserve (op volgorde van reageren, first comes....):

Roycoooooo
    Undergod
    Qlubtempo

Ervaren shoppers, hoeveel maakt het uit qua gewicht? De vesten zijn bijvoorbeeld behoorlijk zwaar, ik kan best vesten bestellen maar dan gaan de verzendkosten dus ook omhoog (lijkt me?).

Dus gentleman (volgens mij allemaal heren of niet?) pick some stuff.. Ik kan dus niet garanderen dat we alles in de winkel hebben, dus kies 3 of 4 dingen (en dan op voorkeur), zo specifiek mogelijk (naam, maat, kleur, plaatje).

Stuur mij even een pm met jullie e-mail zodat we het ook via e-mail kunnen regelen.

Grootste punt is dat ik een persoon in NL moet hebben waar ik het naar toe kan sturen, het liefst (en meest logische) dus 1 van bovenstaande.
    pi_55969545
    Ik zal je vandaag een pm sturen met wat ik wil... ik heb helaas de komende weken tentamens etc en geen tijd om de verspreiding binnen nl te regelen..
    pi_55971302
    Hoe vallen de polo's tegenover "nederlandse" polo's? (Muscle fit). Ik heb normaliter een L, hoe zit dat met abercrombie polos?

Hoe gaan we het eigenlijk doen met de betaling, paypal?

zaterdag 12 januari 2008 @ 14:44:20 #146
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_55973364
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 02:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
    Vanmiddag binnen gekregen:

Abercrombie & Fitch, Shaw Pond Fleece Jacket:
    [ afbeelding ]
    Die zitten erg lekker...heb er tot nu toe 3. Goede keuze
      zaterdag 12 januari 2008 @ 15:59:52 #147
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55974854

die clearance link is wel handig, scheelde me 99 dollar op die cashmere trui
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_55975830
    Die grijze heb ik ook, erg fijne trui !
    A.F.C.A.
      zaterdag 12 januari 2008 @ 17:11:40 #149
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55976120
    ik heb die grijze ook, heb ik toen ook in de uitverkoop voor $99 gekocht, ik heb hem een aantal weken later in de kleur roze gekocht voor $49.90.
      zaterdag 12 januari 2008 @ 17:13:28 #150
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_55976151
    Hier heb ik mijn nieuwe Shaw Pond aan:
    pi_55977020
    ik zal morgen even proberen uit te zoeken wat ik wel zou willen hebben.. heb namelijk nog nooit wat besteld bij A&F, heb wel 2 tshirts van ze thuis van america today.
    pi_55977455
    ziet er mooit uit satanic, ik zal morgen ook even 2 dingen uitzoeken
    pi_55986235
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 13:11 schreef Teije het volgende:
    Hoe vallen de polo's tegenover "nederlandse" polo's? (Muscle fit). Ik heb normaliter een L, hoe zit dat met abercrombie polos?

Hoe gaan we het eigenlijk doen met de betaling, paypal?

Kijk bij m'n FoBo, weet niet wat voor postuur je hebt(ik ben 1.95), maar ik heb maat XL polo's en L in overhemden/t-shirts. Het verschild vooral in lengte.

Ik heb gewoon een NL postbankrekening, daarvandaan kan ik het overbrengen naar m'n amerikaanse acount maar dat kost 13 euro voor postbank, en 10 voor m'n amerikaanse. Dus dat zijn wat extra kosten.
    pi_55986279
    Heb je pmt.
      zondag 13 januari 2008 @ 00:01:18 #155
    135197 Teije
    hypebeast
    pi_55986872
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 23:38 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Kijk bij m'n FoBo, weet niet wat voor postuur je hebt(ik ben 1.95), maar ik heb maat XL polo's en L in overhemden/t-shirts. Het verschild vooral in lengte.

Ik heb gewoon een NL postbankrekening, daarvandaan kan ik het overbrengen naar m'n amerikaanse acount maar dat kost 13 euro voor postbank, en 10 voor m'n amerikaanse. Dus dat zijn wat extra kosten.
    Oki, dat wordt dus een XL.

p.s; you've got mail. nouhja, pm.
    pi_55991409
    Okee, ik heb 3 bestellingen binnen en ik wacht nog op Stilleto en cs-blade. Ik wil van jullie allemaal even jullie prive e-mail, dat is wat makkelijker en vertrouwelijker. Ook het verzoek om even de url mee te sturen van de kleren, anders moet ik gaan lopen zoeken wat het precies is. Kost me te veel tijd.

Ik zit nog beetje te twijfelen of ik eerst het geld op m'n postbankrekening wil, of dat ik het voor kan schieten. Ik weet bijvoorbeeld nog niet wat verzendkosten gaan worden, en er komt sowieso nog wat tax bovenop de prijs die je ziet maar er gaat ook weer 30% af mits het in de clearence is.. Kom ik nog op terug.

[ Bericht 2% gewijzigd door Proper_fucked op 13-01-2008 06:25:01 ]
    pi_55991412
    Is dit een SM-topic?
    Dolf is de baas
    Insaantje
    pi_55991414
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 06:21 schreef Lobasca het volgende:
    Is dit een SM-topic?
    uuh?
    pi_55991435
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 06:22 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

uuh?
    je nick par example
    Dolf is de baas
    Insaantje
      zondag 13 januari 2008 @ 12:03:50 #160
    193173 Muthas
    Wat kijk je?
    pi_55993907
    Kut. Ik wil net wat gaan bestellen via Abercrombie.com, bedenk ik me opeens dat ik natuurlijk ook nog moet betalen. Ik heb PayPal en m'n postbankaccount, maar geen creditcard, en voor zover ik weet is dat de enigste optie. Iemand een oplossing?
    pi_56000584
    Heeej,

Ik heb vandaag een bestelling bij de site van abercrombie gedaan. Heb hier een paar vragen over aan jullie:
    Hoelang duurt het voordat de bestelling in Nederland is?
    Sturen ze het gelijk de volgende dag naar Nederland?
    Als ik belasting moet betalen over het bedrag bij de douane, is dit altijd 33% of kan dit ook meer/minder zijn?
    Hoelang duurt de bestelling voordat ik het thuis heb?

Tim2008
      zondag 13 januari 2008 @ 16:09:17 #162
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56000677
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef Tim2008 het volgende:
    Heeej,

Ik heb vandaag een bestelling bij de site van abercrombie gedaan. Heb hier een paar vragen over aan jullie:
    Als ik belasting moet betalen over het bedrag bij de douane, is dit altijd 33% of kan dit ook meer/minder zijn?

Tim2008
    je krijgt morgen wel een mailtje met fedex tracking nummer, dus kun je zien wanneer ie geleverd gaat worden. en fedex stuurt je na een week of 4 ook een accept giro met 33% belastingen, invoerrechten, etc..
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_56002478
    quote:

Tim2008
    Ik denk dat je het vrijdag binnen hebt.
    pi_56003858
    Ok bedankt jongens, wel een goeie service van abercrombie dan.. petje af
      zondag 13 januari 2008 @ 20:47:51 #165
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56007329
    quote:
    Heeej,

Tim2008
    12% invoerrechten, 19% BTW, de waarde waarover ze dit heffen bepalen zij.
    pi_56015174
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 17:55 schreef cs-Blade het volgende:
    ik zal morgen even proberen uit te zoeken wat ik wel zou willen hebben.. heb namelijk nog nooit wat besteld bij A&F, heb wel 2 tshirts van ze thuis van america today.
    welke vestiging van America Today?.. Ik ben geweest bij Magna Plaza, Weesperplein (beiden Amsterdam) daar hadden ze helemaal geen A&F.. wel iets wat er op lijkt maar een ander merk, ik geloof een soort van huismerk..
    pi_56015627
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 06:31 schreef Proper_fucked het volgende:
    Hey mensen,

Heb paar maanden geleden al keer gezegd dat ik bij Abercrombie & Fitch in downtown San Diego werk, en dat ik wel eens een inkoopactie zal opzetten.

knip
    Hey wat mooi. Ik woon ook in San Diego in Pacific Beach. Ik ben afgelopen donderdag nog in A&F store downtown geweest. Geen idee dat er ook Nederlanders werken

Ik moet zeggen dat de polo's mij wel goed zitten maar truien en overhemden niet echt. Boven wat strak en verder erg lang. Mijn huisgenoten hebben hetzelfde probleem en we hebben toch allemaal een normaal postuur. Ik ben 1.74 en 70 kg. Die nieuwe polo's zijn wel erg gaaf. Daar heb ik er maar meteen een paar van gekocht. Net als die grijze lounge broek. Ook heerlijk voor lange vliegreizen om de volgende keer te gaan shoppen hehe.

Wel gaaf van die hollister store die kende ik helemaal niet. Toch maar even naar UTC gaan. Ziet er namelijk wel gaaf uit. Moet alleen in het vliegtuig ook nog een zware gitaarkoffer en surfboard meezeulen. Begin ondertussen onbedoeld toch wel echt een SoCal stereotype te worden. Behalve dan dat ik niet vierkant ben
    "Happiness is not getting more, but wanting less"
    pi_56016201
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 02:41 schreef ssebass het volgende:

[..]

Hey wat mooi. Ik woon ook in San Diego in Pacific Beach. Ik ben afgelopen donderdag nog in A&F store downtown geweest. Geen idee dat er ook Nederlanders werken
    Tof! PB is erg tof. Hoop er dit weekend weer heen te gaan. Moondoggies en Typhoon Ik zelf woon ver weg, in east county, vlakbij El Cajon. Beetje jammer wel..

Maar ik heb het eerste deel van de kleine IA gekocht, zie foto. Shirt links is voor mezelf. Wacht nog op 2 bestellingen! EN IEMAND OM HET NAAR TOE TE STUREN.

Kosten waren 140 dollar (incl. tax, totaal 60 dollar korting)

[ Bericht 3% gewijzigd door Proper_fucked op 14-01-2008 07:18:58 ]
    pi_56016255
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 07:10 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Tof! PB is erg tof. Hoop er dit weekend weer heen te gaan. Moondoggies en Typhoon Ik zelf woon ver weg, in east county, vlakbij El Cajon. Beetje jammer wel..

Maar ik heb het eerste deel van de kleine IA gekocht, zie foto. Shirt links is voor mezelf. Wacht nog op 2 bestellingen! EN IEMAND OM HET NAAR TOE TE STUREN.

[ afbeelding ]
    Nog een tip als je vrijdag in PB bent, Johnny V happy hour iedere vrijdag van 6 tot iets van (half?) negen. Biertje 2 dollar met gratis appetizer, veel keus en prima te eten. Werk je trouwens nog steeds bij A&F misschien kom ik je dan wel een keer tegen.
    "Happiness is not getting more, but wanting less"
    pi_56018038
    ik kijk (tussen het werk door) af en toe even op de site voor mn bestelling.. zit alleen even met de maten in de knoop. volgens mij heb ik ongeveer hetzelfde postuur als jij, alleen ben ik volgens mijn paspoort 1cm langer

die 2 tshirts van America today die ik heb zijn maat xl. heb jij dat ook? en wat voor een maat polo / sweater of fleece zou ik dan moeten hebben?
    pi_56018089
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 01:52 schreef LLCoolC het volgende:

[..]

welke vestiging van America Today?.. Ik ben geweest bij Magna Plaza, Weesperplein (beiden Amsterdam) daar hadden ze helemaal geen A&F.. wel iets wat er op lijkt maar een ander merk, ik geloof een soort van huismerk..
    Nijmegen, maar als het goed is krijgt elke AT vestiging af en toe wat oude meuk toegestuurd.. dit is alleen altijd weinig, en hele oude collectie.. AT heeft inderdaad ook eigen meuk.. geen moose, maar een beer erop ofzoiets.
      maandag 14 januari 2008 @ 10:26:57 #172
    135197 Teije
    hypebeast
    pi_56018223
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 10:19 schreef cs-Blade het volgende:

[..]

Nijmegen, maar als het goed is krijgt elke AT vestiging af en toe wat oude meuk toegestuurd.. dit is alleen altijd weinig, en hele oude collectie.. AT heeft inderdaad ook eigen meuk.. geen moose, maar een beer erop ofzoiets.
    Kan ook Hollister zijn, toch? Lijkt ook erg op Abercrombie.
    pi_56018454
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef cs-Blade het volgende:
    ik kijk (tussen het werk door) af en toe even op de site voor mn bestelling.. zit alleen even met de maten in de knoop. volgens mij heb ik ongeveer hetzelfde postuur als jij, alleen ben ik volgens mijn paspoort 1cm langer

die 2 tshirts van America today die ik heb zijn maat xl. heb jij dat ook? en wat voor een maat polo / sweater of fleece zou ik dan moeten hebben?
    Polo's, shirts en vesten heb ik XL, hoewel bij t-shirts het wel eens verschilt. Ik heb ook een L die prima past. Ik ben wat groter in m'n schouders, dus een L zit vaak te straks. Ik durf je niet echt advies te geven Het verschil is vooral de lengte, maar je wilt natuurlijk ook niet dat het heel erg zwabbert... Dus misschien inderdaad een shirt XL bestellen, het hoeft niet heel strak te zitten.
    pi_56019403
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 07:10 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Cool, mijn stuff gevonden zie ik
    pi_56020384
    heb je een pm gestuurd met mijn bestelling, alleen nog geen maten erbij.. dat wist ik nog niet zeker moet je maar ff lezen
    pi_56027944
    Is er nog iemand die ook wil bestellen? Zou graag wat kopen, heb geen creditcard
    pi_56028520
    heb dit eergister besteld:

Die navy kleur is echt mooi van abercrombie....

Maar heb trouwens nog niet de fedex tracking nummer gehad enzo...
    Is nu al 2 dagen verder.. maar zou eigenlijk gister krijgen...dus zal dat vandaag komen of duurt dit meestal langer?
    Dat is wel lekker zo'n tracking nummer bij fedex dan blijf je een beetje goed op de hoogte.. dus hoop dat ik hem snel krijg...
      maandag 14 januari 2008 @ 18:10:22 #178
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56028627
    ik heb van mijn bestelling van zaterdag ook nog geen verzendbericht
    pi_56028820
    Heb je dat al vaker gehad ?
      maandag 14 januari 2008 @ 18:27:12 #180
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56029034
    nee, meestal direct de volgende dag een verzendbevestiging met FedEx nummer
    pi_56031212
    Zal misschien wel in de nacht komen is in amerika 6 uur vroeger zou wel iets van 10 uur worden danhttp://forum.fok.nl/templates/new/i/p/12.gif
    http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/12.gif
    pi_56040139
    weet iemand misschien hoe groot of klein die fleeces & polos van abercrombie uitvallen?
    normaal tshirts heb ik hier gewoon M en fleeces ook (1.90, 75 kilo normaal postuur) twijfel nog over de maten.. L of M ..
      dinsdag 15 januari 2008 @ 03:41:52 #183
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56040630
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 01:44 schreef Stiletto het volgende:
    weet iemand misschien hoe groot of klein die fleeces & polos van abercrombie uitvallen?
    normaal tshirts heb ik hier gewoon M en fleeces ook (1.90, 75 kilo normaal postuur) twijfel nog over de maten.. L of M ..
    met jouw lengte heb je een L in polo's en M in fleeces aangezien die groot uitvallen.
    pi_56041168
    nog steeds niet tracking informatie gehad,, jij dan adelante??
    pi_56041740
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 10:39 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Polo's, shirts en vesten heb ik XL, hoewel bij t-shirts het wel eens verschilt. Ik heb ook een L die prima past. Ik ben wat groter in m'n schouders, dus een L zit vaak te straks. Ik durf je niet echt advies te geven Het verschil is vooral de lengte, maar je wilt natuurlijk ook niet dat het heel erg zwabbert... Dus misschien inderdaad een shirt XL bestellen, het hoeft niet heel strak te zitten.
    you've got mail
      dinsdag 15 januari 2008 @ 10:55:03 #186
    193173 Muthas
    Wat kijk je?
    pi_56043635
    Oke, ik ben eruit. Je kan bij abercrombie bestellen zonder een echte creditcard te hebben WireCard! Je stort geld op je WireCard rekening en krijgt een virtuele creditcard, inclusief expiration date, CR2 code enzo. De kosten vallen op zich wel mee, er gaat 1 euro van je storting af, en als je vervolgens iets uitgeeft met je neppe creditcard komt er wel 1,5% bij als het in een andere valuta is (hier dollars dus).
      dinsdag 15 januari 2008 @ 11:17:29 #187
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56044209
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 07:51 schreef Nooren96 het volgende:
    nog steeds niet tracking informatie gehad,, jij dan adelante??
    inmiddels wel, fedex komt het donderdag brengen
      dinsdag 15 januari 2008 @ 11:18:28 #188
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56044238
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 10:55 schreef Muthas het volgende:
    Oke, ik ben eruit. Je kan bij abercrombie bestellen zonder een echte creditcard te hebben WireCard! Je stort geld op je WireCard rekening en krijgt een virtuele creditcard, inclusief expiration date, CR2 code enzo. De kosten vallen op zich wel mee, er gaat 1 euro van je storting af, en als je vervolgens iets uitgeeft met je neppe creditcard komt er wel 1,5% bij als het in een andere valuta is (hier dollars dus).
    is een studentencreditcard of creditcard via de anwb niet makkelijker/goedkoper?
      dinsdag 15 januari 2008 @ 11:45:35 #189
    193173 Muthas
    Wat kijk je?
    pi_56044747
    Ik (en m'n ouders) zien het idee van een creditcard hebben niet zo zitten.
    pi_56044995
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 11:45 schreef Muthas het volgende:
    Ik (en m'n ouders) zien het idee van een creditcard hebben niet zo zitten.
    Waarom niet als ik vragen mag?
    pi_56045034
    Dan bestel je toch gewoon via Ellen? Net gister via haar weer even 2 shirtjes besteld

(heb overigens wel een CC maar vind dit net zo makkelijk).
      dinsdag 15 januari 2008 @ 12:00:09 #192
    193173 Muthas
    Wat kijk je?
    pi_56045040
    Heb het nooit nodig (behalve nu dus), dus dan ben ik abbo kosten kwijt die ik niet wil. Verder het idee dat het een tijdelijke lening is en dat je zomaar geld kan uitgeven zonder dat je er van af weet (klopt niet helemaal, ik weet, maar m'n ouders zien het zo ).

En via Ellen is nog veel duurder. Die 5% + 25 euro + dubbele verzendkosten..
    pi_56047803
    Duurt het verzenden bij abercrombie altijd een week of zijn er ook mensen hier die er langer op hebben moeten wachten??
      dinsdag 15 januari 2008 @ 15:34:24 #194
    92908 Version1
    Jerichoholic
    pi_56049805
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Tim2008 het volgende:
    Duurt het verzenden bij abercrombie altijd een week of zijn er ook mensen hier die er langer op hebben moeten wachten??
    Ik zie dat je zondag hebt besteld? Mijn laatste bestelling was op een zondagnacht geplaatst en toen was het pakketje op een donderdag geleverd. Mailtje met track&trace kreeg ik op dinsdag. Heb een beetje geduld, het komt vanzelf wel.

Overigens kreeg ik [en mn zus] net de FedEx naheffings faktuur. Ik moet ¤ 89.92 betalen op een bestelling van $304.50 [inc. $60 verzendkosten]. Mn zus moet ¤ 93.08 betalen op een bestelling van $213.90 [inc. $55 verzendkosten]. Mn zus heeft 15% extra aan aanvullende rechten moeten betalen; ik niet
    _O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
    New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
    We play today. We win today. Dassit.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 15:55:58 #195
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56050305
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 15:34 schreef Version1 het volgende:

[..]

Ik zie dat je zondag hebt besteld? Mijn laatste bestelling was op een zondagnacht geplaatst en toen was het pakketje op een donderdag geleverd. Mailtje met track&trace kreeg ik op dinsdag. Heb een beetje geduld, het komt vanzelf wel.

Overigens kreeg ik [en mn zus] net de FedEx naheffings faktuur. Ik moet ¤ 89.92 betalen op een bestelling van $304.50 [inc. $60 verzendkosten]. Mn zus moet ¤ 93.08 betalen op een bestelling van $213.90 [inc. $55 verzendkosten]. Mn zus heeft 15% extra aan aanvullende rechten moeten betalen; ik niet
    dat is echt veel, had ik ook laatst, dat kwam doordat ik een jeans had besteld, daarover rekende ze 12% invoerrechten over ¤84 en 19% BTW over ¤115, niet normaal meer, als je t-shirts en polo's bestelt is het veel lager.

wat had je eigenlijk besteld?
    pi_56065447
    heb me tracking information bij fedex... staat nu > left origin en in transit.. iemand enig idee wat dit betekent??
    pi_56066170
    nou.. ik neem aan zoals de zin je verteld: vertrokken bij herkomst (=distributiecentrum oid?) en wordt momenteel vervoerd..

heeft iemand foto's van een of enkele fleeces in het echt? ben benieuwd hoe die er in het echt uitzien.. vooral hoe distressed en distroyed e.d. ze zijn.. want daar hou ik niet zo van..
      woensdag 16 januari 2008 @ 12:45:35 #198
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56070637
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 07:42 schreef Nooren96 het volgende:
    heb me tracking information bij fedex... staat nu > left origin en in transit.. iemand enig idee wat dit betekent??
    mijn pakketje has left NEWARK, waar is die van jou nu, misschien vliegen ze samen?
    pi_56071480
    Jan 16,2008 2:39 AM Departed FedEx location NEWARK,NJ
    ze denken dat ze hem bij mij op 17 januari om 1800 uur leveren...
    wat heb je trouwens allemaal besteld...??
    Departed FedEx location.. zit die dan nu al op het vliegtuig of niet?/
      woensdag 16 januari 2008 @ 13:21:40 #200
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56071620
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 13:16 schreef Nooren96 het volgende:
    Jan 16,2008 2:39 AM Departed FedEx location NEWARK,NJ
    ze denken dat ze hem bij mij op 17 januari om 1800 uur leveren...
    wat heb je trouwens allemaal besteld...??
    Departed FedEx location.. zit die dan nu al op het vliegtuig of niet?/
    jup, volgende update is PARIS, FR
    voor mijn besteloverzichtje zie vorige pagina
    en die levering op vrijdag is voor 18:00 uur, nooit om 18:00 uur, meestal zijn ze er 's ochtends al
    pi_56072096
    Maarja het klote is dat er nog van alles kan gebeuren zoals bij de bestellingen van de vorige fokkers... maar als ik hem vrijdag binnen heb dan wel petje af voor abercrombie;)
      woensdag 16 januari 2008 @ 13:39:04 #202
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56072149
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 13:36 schreef Nooren96 het volgende:
    Maarja het klote is dat er nog van alles kan gebeuren zoals bij de bestellingen van de vorige fokkers... maar als ik hem vrijdag binnen heb dan wel petje af voor abercrombie;)
    welnee, ik heb nog nooit gezeik gehad met A&F, zelfs niet toen ze niet naar NL verzonden kreeg ik alles netjes en op tijd binnen
    pi_56072191
    Ja ok maar je weet maar nooit.. ff hopen dat we niet zo'n klote naheffing krijgen.. krijg jij je pakketje altijd op de dag binnen die fedex verwacht?
      woensdag 16 januari 2008 @ 13:42:23 #204
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56072229
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef Nooren96 het volgende:
    Ja ok maar je weet maar nooit.. ff hopen dat we niet zo'n klote naheffing krijgen.. krijg jij je pakketje altijd op de dag binnen die fedex verwacht?

en de accept giro zo'n twee weken later
    pi_56072266
    ok dan;) waarom gaat het vliegtuig niet rechtstreeks naar nederland=P?
      woensdag 16 januari 2008 @ 15:58:13 #206
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56075808
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 09:02 schreef cs-Blade het volgende:

heeft iemand foto's van een of enkele fleeces in het echt? ben benieuwd hoe die er in het echt uitzien.. vooral hoe distressed en distroyed e.d. ze zijn.. want daar hou ik niet zo van..
    Hier wat foto's:

Meacham Trail:

Split Rock:

Shaw Pond:

Cobble Hill:
    pi_56077499
    Die split rock is wel gaaf.. maar die staat niet meer op de site toch
      woensdag 16 januari 2008 @ 17:06:29 #208
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56077598
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 17:02 schreef Nooren96 het volgende:
    Die split rock is wel gaaf.. maar die staat niet meer op de site toch
    klopt, is van 2006, die andere staan nu nog in de clearance, behalve dan die grijze Shaw Pond, die is net nieuw.
      woensdag 16 januari 2008 @ 17:10:03 #209
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56077689
    Heb net een bestelling geplaatst

Great Range
    Heather Grey
    Size S
    $69.50 $28.90

Harrison Jacket
    Navy
    Size S
    $178.00 $79.90

Cobble Hill
    Navy
    Size S
    $79.50 $28.90

Miller's Falls
    Dark Grey
    Size S
    $39.50 $18.90
    pi_56079012
    Heb jij ook nog andere kleding naast A&F?
    pi_56079490
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef SatanicWarrior het volgende:

Great Range
    Heather Grey
    Size S
    $69.50 $28.90
    [ afbeelding ]

Harrison Jacket
    Navy
    Size S
    $178.00 $79.90
    [ afbeelding ]

Cobble Hill
    Navy
    Size S
    $79.50 $28.90
    [ afbeelding ]

Miller's Falls
    Dark Grey
    Size S
    $39.50 $18.90
    [ afbeelding ]
    Die Cobble Hill had je toch al of ben jij dat niet op die foto...=P
    pi_56080028
    quote:

Great Range
    Heather Grey
    Size S
    $69.50 $28.90
    [ afbeelding ]

Harrison Jacket
    Navy
    Size S
    $178.00 $79.90
    [ afbeelding ]

Cobble Hill
    Navy
    Size S
    $79.50 $28.90
    [ afbeelding ]

Miller's Falls
    Dark Grey
    Size S
    $39.50 $18.90
    [ afbeelding ]
    Die eerste is echt geweldig
      woensdag 16 januari 2008 @ 20:10:38 #213
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56082545
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 18:01 schreef Syytön het volgende:
    Heb jij ook nog andere kleding naast A&F?
    tuurlijk! , al geef ik wel toe dat ik veel A&F heb.
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 18:22 schreef Nooren96 het volgende:

[..]

Die Cobble Hill had je toch al of ben jij dat niet op die foto...=P
    Nee, dat is iemand van een duits A&F forum.
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 18:45 schreef booo het volgende:

[..]

Die eerste is echt geweldig
    Dankje, ik had al een soortgelijke trui van A&F, maar dan donkerblauw met lichtgrijs, en deze kleurencombinatie wilde ik nog steeds hebben.
    pi_56087809
    Een kennis van mij vraagt zicht af welke maat hij qua vesten moet hebben, zijn lengte is 1.95.
    Ik zat te denken aan een L, aangezien ik 1.80 ben en S of M heb....

Iemand die hier nog wat zinnigs over kan zeggen?
    Toon moed!
      woensdag 16 januari 2008 @ 23:08:37 #215
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56089356
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef Qlubtempo het volgende:
    Een kennis van mij vraagt zicht af welke maat hij qua vesten moet hebben, zijn lengte is 1.95.
    Ik zat te denken aan een L, aangezien ik 1.80 ben en S of M heb....

Iemand die hier nog wat zinnigs over kan zeggen?
    ik ben 196cm en heb altijd L bij truien/sweaters/hoodies, lengte scheelt bijna niets, maar XL kun je in de breedte drie keer in
    pi_56093519
    Jan 16, 2008 9:41 PM Arrived at FedEx location PARIS FR, misschien wel vandaag binnen=D
      donderdag 17 januari 2008 @ 10:12:20 #217
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56095891
    die van mij is onderweg vanaf amersfoort
      donderdag 17 januari 2008 @ 12:51:15 #218
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56100125
    Delivered to address other than recipient

effe langs de buurvrouw vanavond...
    pi_56103264
    Mijne is 12 uur binnengekomen
    pi_56108759
    Ik hoorde dat de mensen van dressed2chill.nl bij mijn in de buurt zaten.... heb ff op hun site gekeken, zaten shirtjes bij uit oude collecties, maar wel goede prijs.. maar is dit te vertrouwen of niet?
    pi_56109007
    @Proper_fucked

Is er al een update?
    pi_56109246
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 18:06 schreef Nooren96 het volgende:
    Ik hoorde dat de mensen van dressed2chill.nl bij mijn in de buurt zaten.... heb ff op hun site gekeken, zaten shirtjes bij uit oude collecties, maar wel goede prijs.. maar is dit te vertrouwen of niet?
    Nee, het is allemaal nep. Dat moet wel voor die prijs. A&F gaat z'n oude shirts echt niet weg laten halen door een of andere pauper die alles op marktplaats zet.
    pi_56109511
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 18:06 schreef Nooren96 het volgende:
    Kijk alleen al naar die site... Duidelijk fakes.
      donderdag 17 januari 2008 @ 23:21:46 #224
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56117013
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 18:38 schreef Teije het volgende:

[..]

Kijk alleen al naar die site... Duidelijk fakes.
    Dat de site/webshop er cheap uitziet wil nog niet zeggen dat ze namaak verkopen, er zijn ook bedrijven die beginnen met zo'n gratis webshop om spullen online te verkopen en later pas overschakelen naar een meer professioneel uitziende webshop.

Maar wat dressed2chill.nl verkoopt is wel allemaal nep, laat dat duidelijk zijn.
    pi_56117444
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef Teije het volgende:
    @Proper_fucked

Is er al een update?
    Zie mail over paar minuten Hoop morgen na m'n werk laatste dingen te kunnen kopen, en dit weekend of volgende week te verzenden.

Ik wil nog even reageren op bovenstaande vragen over de vesten. Ik heb 2 vesten in XL. Een witte die ik vorig jaar zomer gekocht heb, en de Cobble Hill die Satanic liet zien. Deze zijn heel anders. Zoals ik zei beide XL, maar de witte lubbert veel meer (stuk wijder) en de blauwe zit perfect. Ook heb ik laatst een ander vest L aan gehad, en die was vooral iets korter. Niet veel strakker. Denk dat ze daar dus wel wat in veranderd hebben. Het is vooral gokken met deze kleren, als je eenmaal wat hebt weet je wat je de volgende keer moet doen

Ter illustratie wat foto's

XL overhemd

XL polo, broertje op links met een S

[ Bericht 55% gewijzigd door Proper_fucked op 17-01-2008 23:51:16 ]
    pi_56118434
    ziet er allemaal netjes uit! hoop dat het met het versturen ook goed komt, ik heb nog nooit wat verstuurd qua kleding dus denk dat je beter iemand kan hebben die er al wat ervaring mee heeft
    pi_56122502
    stel nu dat je voor zo'n 145 dollar wat besteld, das ongeveer 100eu met de huidige koers.
    laten we even uitgaan van 100eu, wat zou het dan vervolgens uiteindelijk gaan kosten?

hierbij komen dus nog verzendkosten VS>NL, eventuele heffing/boete/belasting?, en de verzendkosten binnen NL.

verzenden binnen NL kost 6.20, van de VS naar NL kom ik niet echt uit.. teveel gegevens vragen ze (gewicht, omvang en waarde pakket :S)
    pi_56122827
    Je moet even op de site van A&F kijken, daar staan de verzendkosten op...
    Toon moed!
    pi_56123224
    nee, want hij verstuurd het zelf vanuit de VS naar NL hè...
    pi_56124406
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 09:49 schreef cs-Blade het volgende:
    stel nu dat je voor zo'n 145 dollar wat besteld, das ongeveer 100eu met de huidige koers.
    laten we even uitgaan van 100eu, wat zou het dan vervolgens uiteindelijk gaan kosten?

hierbij komen dus nog verzendkosten VS>NL, eventuele heffing/boete/belasting?, en de verzendkosten binnen NL.

verzenden binnen NL kost 6.20, van de VS naar NL kom ik niet echt uit.. teveel gegevens vragen ze (gewicht, omvang en waarde pakket :S)
    Voor verzendkosten VS-NL maakt het nogal uit of je het via FedEx/DHL of USPS (de Amerikaanse TNT) doet. Via USPS gok ik op 20 euro? (Verbeter maar als je denkt dat het niet klopt) BTW/Douanerecht is ong. 30% van je bedrag. 30-35 euro dus. (DHL/FexEX schieten dat bedrag voor en daardoor is je zending na 1 dag al langs de douane, USPS doet dat niet en daardoor doet je pakketje er dus langer over, DHL/FedEx rekeken echter wel kosten voor dat voorschieten)

Dus totaal 100 euro pakket, 20 euro verzendkosten, 30/35 euro belasting en 6,20 verzendkosten. Ongeveer 160 euro dus. Je kan ruwweg zeggen dat de prijs in dollars de uiteindelijke prijs in euro's wordt met verzendkosten en heffingen erbij.
    pi_56124470
    valt die belasting niet te omzeilen? desnoods als ie de doos merkt 'leger des heils'
    pi_56124885
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 11:14 schreef cs-Blade het volgende:
    valt die belasting niet te omzeilen? desnoods als ie de doos merkt 'leger des heils'
    In principe geldt de BTW-invoerregeling voor alles wat je als consument buiten de EU besteld (boven een bepaald bedrag, 25 euro ofzo) Je zou net kunnen doen alsof het kleding is van jezelf die je vergeten bent en je nu op laat sturen door je tante uit de US of iets dergelijks door op de douaneformulieren te vermelden dat het om een verhuizing gaat of om vergeten spullen. Zoiets kan soms werken als de douane laks is en het pakket niet al te groot (lees: 1 of 2 shirtjes/polo's overhemden) maar gaat zeker niet lukken als je veel meer wil kopen/versturen.

Als het pakket van A&F zelf komt is het sowieso niet mogelijk om te omzeilen en kan het zijn dat je soms geen naheffing ontvangt omdat FedEx laks is. Hoe kleiner het pakket hoe meer kans op laksheid van de kant van FexEx. (maar dat zijn dus uitzonderingen!)

Maar ik zal er niet al te gefrustreerd over worden. Vergelijk het gewoon met ex-BTW prijzen hier in Nederland. BTW werkt nou eenmaal op die manier, en in de US mogen ze gewoon ex-BTW prijzen op internet zetten zonder erbij te vermelden dat daar nog kosten bij komen. (Verbeter me ook hier maar als het niet klopt, maar ik meen ooit iets te hebben gelezen dat alle US-prijzen op internet ex-BTW zijn, iets met verschillende BTW-marges in verschillende staten?)
    pi_56137862
    Uhu, klopt allemaal aardig. Alles is hier inderdaad exclusief BTW, en bijv. bij kleren komt er 7.nogwat procent op. Best irritant soms.

Ik heb ook even uit zitten kijken, en de verzendkosten voor 5 pond waren zo'n 40 dollar. 10 pond 60 dollar. Zulke prijzen. Dus inderdaad zo'n 25/35 euro ofzo. Weet niet precies hoeveel het bij elkaar gaat wegen, maar het zijn 10 artikelen dus dikke kans dat het eruit gepakt wordt, ook al laat ik er 'gift' op zetten.
      vrijdag 18 januari 2008 @ 20:03:30 #234
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_56138406
    Mooi spul Proper_f , alleen die kragen bij die polo's
    pi_56139104
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef Proper_fucked het volgende:
    Uhu, klopt allemaal aardig. Alles is hier inderdaad exclusief BTW, en bijv. bij kleren komt er 7.nogwat procent op. Best irritant soms.

Ik heb ook even uit zitten kijken, en de verzendkosten voor 5 pond waren zo'n 40 dollar. 10 pond 60 dollar. Zulke prijzen. Dus inderdaad zo'n 25/35 euro ofzo. Weet niet precies hoeveel het bij elkaar gaat wegen, maar het zijn 10 artikelen dus dikke kans dat het eruit gepakt wordt, ook al laat ik er 'gift' op zetten.
    Waarom verstuur je niet voor iedereen die wat besteld heeft alles apart? Een USPS priority mail box kost $28.- maar dan heb je het binnen 5-6 dagen binnen. Geen gedoe met verzending binnen NL. Gift heeft niet veel zin, mijn ervaring is dat ze alles boven de $80,- openmaken en daaronder steekproefsgewijs.
    pi_56141041
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef Enchanter het volgende:
    Mooi spul Proper_f , alleen die kragen bij die polo's
    I know, maar is 1.5 jaar geleden
    pi_56141072
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 20:25 schreef DaveC het volgende:

[..]

Waarom verstuur je niet voor iedereen die wat besteld heeft alles apart? Een USPS priority mail box kost $28.- maar dan heb je het binnen 5-6 dagen binnen. Geen gedoe met verzending binnen NL. Gift heeft niet veel zin, mijn ervaring is dat ze alles boven de $80,- openmaken en daaronder steekproefsgewijs.
    Ja vind ik ook wel een optie, maar gaat ze wel meer kosten natuurlijk.
      vrijdag 18 januari 2008 @ 22:02:07 #238
    135197 Teije
    hypebeast
    pi_56141797
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Vind ik prima iig.
    pi_56141998
    Hoeveel kost dat ongeveer extra pp?

Ik heb geen problemen met geld utigeven, maar het moet wel redelijk blijven Van USPS krijg je ook weer een lekkere vette rekening van de postbode... Soms wel van 50% van de waarde.
    pi_56145499
    quote:

Harrison Jacket
    Navy
    Size S
    $178.00 $79.90
    [ afbeelding ]
    Please PM me als die niet past of bevalt, vind hem fantastisch
    pi_56145599
    50% ? Ik heb laatst wat via de website besteld, naar mijn zus laten sturen, ze doet een papiertje om de originele doos, value $15,- erop, geen problemen. Totale verzendkosten van Ohio naar NL via Boston $22.-
      zaterdag 19 januari 2008 @ 01:31:25 #242
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56146511
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 00:31 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Please PM me als die niet past of bevalt, vind hem fantastisch
    dan ben jij de eerste die het weet.
    pi_56178564
    Ik wil nog steeds iets bestellen, heb geen creditcard, kan ik met iemand meebestellen? Mogelijk tegen een vergoeding...
    pi_56178987
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 15:07 schreef Kurany het volgende:
    Ik wil nog steeds iets bestellen, heb geen creditcard, kan ik met iemand meebestellen? Mogelijk tegen een vergoeding...
    Check Ellen in de openingspost.
    pi_56179011
    Klopt maar bij Ellen ben je nog meer kwijt, kan je beter een creditcard aanschaffen
    pi_56185925
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Kurany het volgende:
    Klopt maar bij Ellen ben je nog meer kwijt, kan je beter een creditcard aanschaffen
    Als je maar 1 shirtje of overhemd wil hebben kan je beter wachten op een IA want dat blijft gewoon prijzig, op welke manier je het ook besteld.

Overigens 76 euro BTW/invoerrechten betaald over mijn fedex zendig van 2 overhemden, 2 polo's en 2 shirtjes. (totale waarde iets van 250 dollar) Niks te klagen, wel jammer dat fedex 10 euro vraagt voor het voorschieten van de kosten. Van mij mag het best iets langer bij de douane blijven staan als mij dat 10 euro scheelt
    pi_56186491
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Japin het volgende:

Als je maar 1 shirtje of overhemd wil hebben kan je beter wachten op een IA want dat blijft gewoon prijzig, op welke manier je het ook besteld.
    Vandaar ook dat ik met iemand wil mee bestellen, om de kosten relafief gezien zo laag mogelijk te maken.
      zondag 20 januari 2008 @ 22:12:22 #248
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_56189067
    Ik sta op het punt wat te gaan bestellen.
    Ben zelf zo rond de 1.70, lijkt me slim om dan aan de grootste kindermaat te gaan?
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
      zondag 20 januari 2008 @ 23:09:30 #249
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_56190687
    quote:
    Op zaterdag 12 januari 2008 08:41 schreef Proper_fucked het volgende:
    Okee, tijd om actie te gaan ondernemen.

Zoals ik zei wil ik het even rustig aan doen, dus laten we zeggen 5 mensen met 2 artikelen (10 total). Is dat fair? M'n managers zijn toffe mensen, maar weet niet hoe strikt ze zijn op de aanschaf van artikelen met personeelskorting.

Uitgaande van snelheid van reageren zou het dan worden:

Syytön
    Stiletto
    cs-Blade
    Teije
    Ace1

Reserve (op volgorde van reageren, first comes....):

Roycoooooo
    Undergod
    Qlubtempo
    Was er nog iets voor de reserve lijst mogelijk?
      maandag 21 januari 2008 @ 01:30:14 #250
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56191131
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 22:12 schreef VASND het volgende:
    Ik sta op het punt wat te gaan bestellen.
    Ben zelf zo rond de 1.70, lijkt me slim om dan aan de grootste kindermaat te gaan?
    dan kan je inderdaad XL van abercrombie kids hebben.
    pi_56192283
    quote:
    Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Doe dat maar wat mij betreft, ik heb maar 2 shirtjes (of 3 als je de 3e die ik aangaf, ook hebt gekocht).
    pi_56196981
    mag van mij ook wel maakt mij niet uit, zolang het maar niet teveel gaat kosten
      maandag 21 januari 2008 @ 14:05:07 #253
    193173 Muthas
    Wat kijk je?
    pi_56198994
    Woooah! Heb m'n kleertjes hoor

Donderdag avond besteld, en net belde FedEx aan. In 2 werkdagen binnen! Alles past perfect, en in totaal kostte het slechts een euro of 125. Nu hopen dat ik geen naheffing krijg.

Misschien dat iemand er nog wat aan heeft, ik ben 1,72m 55kg heb alles in S.
      maandag 21 januari 2008 @ 15:24:46 #254
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56200640
    quote:

Great Range
    Heather Grey
    Size S
    $69.50 $28.90
    [ afbeelding ]

Harrison Jacket
    Navy
    Size S
    $178.00 $79.90
    [ afbeelding ]

Cobble Hill
    Navy
    Size S
    $79.50 $28.90
    [ afbeelding ]

Miller's Falls
    Dark Grey
    Size S
    $39.50 $18.90
    [ afbeelding ]
    Heb net de bestelling binnen gekregen en alles zit gelukkig goed, zelfs de mouwen van de Harrison Jacket zijn niet veel te lang.

Alleen de tekst op de Miller's Falls klopt niet, in plaats van NY staat er gewoon voluit NEW YORK op, en ook niet in applique maar volledig geborduurd en iets kleiner.

[ Bericht 6% gewijzigd door SatanicWarrior op 21-01-2008 15:30:42 ]
      maandag 21 januari 2008 @ 15:57:20 #255
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_56201304
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 15:24 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Heb net de bestelling binnen gekregen en alles zit gelukkig goed, zelfs de mouwen van de Harrison Jacket zijn niet veel te lang.

Alleen de tekst op de Miller's Falls klopt niet, in plaats van NY staat er gewoon voluit NEW YORK op, en ook niet in applique maar volledig geborduurd en iets kleiner.
    Ik heb toevallig een longsleeve en overhemd van jou gekocht een tijdje terug, pasten deze ook perfect?
    Want dan is het veilig ook voor S'jes herenmaat te gaan voor mij .
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
      maandag 21 januari 2008 @ 16:02:47 #256
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56201409
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 15:57 schreef VASND het volgende:

[..]

Ik heb toevallig een longsleeve en overhemd van jou gekocht een tijdje terug, pasten deze ook perfect?
    Want dan is het veilig ook voor S'jes herenmaat te gaan voor mij .
    ja, maat S kan je denk ik wel hebben, in ieder geval niet groter dan S.
      maandag 21 januari 2008 @ 16:16:02 #257
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_56201709
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 16:02 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

ja, maat S kan je denk ik wel hebben, in ieder geval niet groter dan S.
    Haha neeee dat was ik ook niet van plan!

Maar bijvoorbeeld de S overhemden van de V&D hebben een te lange mouw, dus tis altijd gokken of een S'je goed valt..
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
      maandag 21 januari 2008 @ 16:35:57 #258
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56202122
    Zoals ik al zei klopte de Miller's Falls niet, in plaats van NY staat er gewoon voluit NEW YORK op, en ook niet in applique maar volledig geborduurd en iets kleiner.

Ik heb het wel eens eerder meegemaakt met een longsleeve uit de abercrombie kids collectie.

Zie hier het verschil:

maandag 21 januari 2008 @ 16:53:07 #259
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_56202490
    Hoe zit dat btw als ik iets van beide sites bestel (abercrombie.com & abercrombiekids.com)?

Voor zover ik kan zien heb je er een apart account voor nodig..
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    pi_56202718
    Is apart.
      maandag 21 januari 2008 @ 17:05:40 #261
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_56202751
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 17:03 schreef Ace1 het volgende:
    Is apart.
    Dus dubbele verzendkosten..
    Das klote .
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    pi_56211950
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 16:35 schreef SatanicWarrior het volgende:
    Zoals ik al zei klopte de Miller's Falls niet, in plaats van NY staat er gewoon voluit NEW YORK op, en ook niet in applique maar volledig geborduurd en iets kleiner.

Ik heb het wel eens eerder meegemaakt met een longsleeve uit de abercrombie kids collectie.

Zie hier het verschil:
    [ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
    je kan ze een mailtje sturen dat je dit toch een stuk minder mooi vindt, als je geluk heb krijg je een kortingsbon, heb zoiets wel eens gelezen hier. (niet dat hij zo lelijk is )
      maandag 21 januari 2008 @ 23:40:54 #263
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56212538
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 23:20 schreef men_in_red het volgende:

[..]

je kan ze een mailtje sturen dat je dit toch een stuk minder mooi vindt, als je geluk heb krijg je een kortingsbon, heb zoiets wel eens gelezen hier. (niet dat hij zo lelijk is )
    hehe ja dat kan ik best wel eens even proberen, zij weten toch niet dat het me eigenlijk niets uitmaakt.
    pi_56215743
    quote:
    Op zondag 20 januari 2008 23:09 schreef Undergod het volgende:

[..]

Was er nog iets voor de reserve lijst mogelijk?
    Nope.. sorry.
    pi_56218260
    quote:
    Op zaterdag 19 januari 2008 00:37 schreef DaveC het volgende:
    50% ? Ik heb laatst wat via de website besteld, naar mijn zus laten sturen, ze doet een papiertje om de originele doos, value $15,- erop, geen problemen. Totale verzendkosten van Ohio naar NL via Boston $22.-
    dus ze doet gewoon nog een papiertje om de originele A&F doos.. zet er een bedrag < $70 op.. en dan heb je geen last vd belasting???
    pi_56220556
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 10:33 schreef cs-Blade het volgende:

[..]

dus ze doet gewoon nog een papiertje om de originele A&F doos.. zet er een bedrag < $70 op.. en dan heb je geen last vd belasting???
    Deze keer was het via de website omdat het clearance spul was, inderdaad de ongeopende doos van abercrombie.com met kadopapier erom. Meestal koopt ze 't in de winkel, van de laatste 7 pakjes is er 1 opengemaakt door TNT maar ik heb nog nooit wat betaald aan naheffingen of zo. Gewoon niet zo druk maken om die douane-gasten

[ Bericht 5% gewijzigd door DaveC op 22-01-2008 21:50:50 ]
    pi_56220670
    Iemand die ook via proper fucked besteld heeft en het in tilburg kan ophalen? Dan kan het nog met mij samen gedaan worden. Zo niet, dan laat ik het hem gewoon apart naar me toe sturen.
      dinsdag 22 januari 2008 @ 12:12:25 #268
    135197 Teije
    hypebeast
    pi_56220760
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Ace1 het volgende:
    Iemand die ook via proper fucked besteld heeft en het in tilburg kan ophalen? Dan kan het nog met mij samen gedaan worden. Zo niet, dan laat ik het hem gewoon apart naar me toe sturen.
    Helaas een beetje ver weg. Ik laat het denk ik ook gewoon apart naar mijzelf sturen.
    pi_56221471
    voor mij ook te ver weg, gewoon apart laten opsturen is het beste lijkt me zo!
    pi_56226464
    Hier Nijmegen... ook niet om de hoek dus... anyway.. die 20$ (=13eu) kan ik ook nog wel lijen...

maar dat van dat cadeaupapier is wel een goed plan lijkt me.. :d
    pi_56231494
    Gisteren een bestelling gedaan, daarbij dit bericht ontvagen.

Thank you for your order. As soon as we have shipped your order (pending credit authorization), you will receive another e-mail confirming shipment. Any tracking information will be included at that time. You can expect your order in 5-7 Business Days for all in-stock items.

Maar nog steeds geen bericht gehad, iemand enig idee hoelang dit bericht op zich laat wachten?

Oja, ik heb het volgende besteld:

[ Bericht 53% gewijzigd door Qlubtempo op 22-01-2008 19:24:36 ]
    Toon moed!
    pi_56231540
    quote:
    Op maandag 21 januari 2008 16:35 schreef SatanicWarrior het volgende:

Zie hier het verschil:
    [ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
    Die heb ik ook besteld uit de clearance, nu eens afwachten of ik wel krijg wat ik bestelde
    Toon moed!
      dinsdag 22 januari 2008 @ 22:07:43 #273
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_56236092
    Ik volg dit topic al een tijdje, maar nu had ik een vraag, misschien dat iemand dat hier weet.

Ik ga in april twee weken naar Florida, waarvan ik twee dagen in een hotel in Naples verblijf. Ik heb op de sites van Hollister en A&F al gezien dat er allebei een winkel van is in een shopping mall ong. 2 mijl van het hotel af. Ik ben van plan om daar flink wat kleren te gaan kopen. Ik zou ook graag een paar vesten kopen, maar verkopen ze die wel in een staat waar de temperatuur bijna nooit onder de 20 graden zakt?

Lijkt me wel sterk hoor, maar aan de andere kant, waarom zou je ze in de rekken hangen als niemand ze nodig heeft? Nou ik erover nadenk is het best een belachelijke vraag, maar ik heb echt geen idee.
    Klaus die Gabelstaplerfahrer
    Luier dan een pamper
    pi_56237258
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef Toempf het volgende:
    Ik volg dit topic al een tijdje, maar nu had ik een vraag, misschien dat iemand dat hier weet.

Ik ga in april twee weken naar Florida, waarvan ik twee dagen in een hotel in Naples verblijf. Ik heb op de sites van Hollister en A&F al gezien dat er allebei een winkel van is in een shopping mall ong. 2 mijl van het hotel af. Ik ben van plan om daar flink wat kleren te gaan kopen. Ik zou ook graag een paar vesten kopen, maar verkopen ze die wel in een staat waar de temperatuur bijna nooit onder de 20 graden zakt?

Lijkt me wel sterk hoor, maar aan de andere kant, waarom zou je ze in de rekken hangen als niemand ze nodig heeft? Nou ik erover nadenk is het best een belachelijke vraag, maar ik heb echt geen idee.
    Waarschijnlijk wel... maar je gaat er toch langs.. dus boeiend
      woensdag 23 januari 2008 @ 01:37:51 #275
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56241409
    quote:

ja hoor, in de avond en nacht koelt het genoeg af om zo'n vest te kunnen dragen zonder dat je het er te warm in hebt. heb ik zelf A&F winkelmedewerkers op een forum zien schrijven.
      woensdag 23 januari 2008 @ 01:39:21 #276
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56241424
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 19:18 schreef Qlubtempo het volgende:

[..]

Die heb ik ook besteld uit de clearance, nu eens afwachten of ik wel krijg wat ik bestelde
    lijkt me sterk, ik denk dat ze uiteindelijk die longsleeve alleen maar zoals op mijn foto hebben geproduceerd. maar ja, je weet maar nooit he.

...die gestreepte trui die je hebt besteld is echt heel mooi, die wil ik wel in beide kleuren hebben.
    pi_56242715
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 19:15 schreef Qlubtempo het volgende:
    Gisteren een bestelling gedaan, daarbij dit bericht ontvagen.

Thank you for your order. As soon as we have shipped your order (pending credit authorization), you will receive another e-mail confirming shipment. Any tracking information will be included at that time. You can expect your order in 5-7 Business Days for all in-stock items.

Maar nog steeds geen bericht gehad, iemand enig idee hoelang dit bericht op zich laat wachten?

Oja, ik heb het volgende besteld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bij mij was dat ook zo. Je krijgt hem denk ik je mailtje vandaag binnen en dan heb je pakketje waarschijnlijk binnen 4 dagen thuis. Trouwens wel goede bestelling, heb die die laatste 2: trui en t-shirt ook zitten erg lekker.
    pi_56253235
    Geen mailtje gehad, orderstatus staat nu wel op shipped!

Hopen dat ik vrijdag al een pakketje krijg
    Toon moed!
    pi_56253312
    Trouwens, hoorde een paar mensen hier ook over een internationaal of Duits A&F forum... iemand een linkje daarheen?
    Toon moed!
    pi_56254737
    Ik denk dat ik me niet echt populair ga maken hiermee, maar wat is er nou zo bijzonder aan die A&F spullen? Ik vind de printjes ronduit debiel: je bent eigenlijk gewoon een lopend reclamebord voor A&F, wat dat betreft verschilt het niet van G-Star en andere meuk. Qua modellen vind ik het ook niet echt speciaal, voor dat geld zou ik het in ieder geval niet gaan importeren...
    Wat maakt het voor jullie nou zou bijzonder? Is het omdat je er nog weinig mensen mee zit lopen hier NL? Of is de kwaliteit zo goed? Of is het eigenlijk gewoon een soort Amerikaanse H&M....
    pi_56255328
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 17:36 schreef Frankkk het volgende:
    Ik denk dat ik me niet echt populair ga maken hiermee, maar wat is er nou zo bijzonder aan die A&F spullen? Ik vind de printjes ronduit debiel: je bent eigenlijk gewoon een lopend reclamebord voor A&F, wat dat betreft verschilt het niet van G-Star en andere meuk. Qua modellen vind ik het ook niet echt speciaal, voor dat geld zou ik het in ieder geval niet gaan importeren...
    Wat maakt het voor jullie nou zou bijzonder? Is het omdat je er nog weinig mensen mee zit lopen hier NL? Of is de kwaliteit zo goed? Of is het eigenlijk gewoon een soort Amerikaanse H&M....
    Bijzonder? Niet veel. Ze hebben gewoon een paar leuke dingetjes (ik heb het ook niet met de shirtjes die 80% zijn bedrukt met een merknaam). Maar ze hebben wel een paar toffe dingen (polos/sweaters/rugbydingen bijvoorbeeld) en die zien er gewoon erg leuk uit.

En de amerikaanse h&m, nawh. h&m is stuk na één keer wassen, abercrombie is kwalitatief echt een stuk beter hoor.
      woensdag 23 januari 2008 @ 18:21:15 #282
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56255597
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 16:35 schreef Qlubtempo het volgende:
    Trouwens, hoorde een paar mensen hier ook over een internationaal of Duits A&F forum... iemand een linkje daarheen?
    http://www.topicstyle.com --> Amerikaans A&F forum met veel members die ook echt in een A&F winkel werken.

http://www.anfcommunity.de --> Duits A&F forum met heelveel handige informatie wat maten en pasvorm betreft en veel foto's.
    pi_56270687
    Verwachte aflevering
    Jan 25, 2008 tegen 6:00 PM

Dat is komende vrijdag al, niet gek dus!
    Toon moed!
    pi_56271317
    quote:
    Om even in te gaan op je opmerkingen, lang niet ieder shirt heeft er levensgroot A&F op staan en over het algemeen hou ik me verre van de shirts die het wel hebben. De overhemden, polo's en truien houden het (bijna) allemaal bij een nette moose op de linkerborst. Qua modellen vind ik het juist wel speciaal want vooral de overhemden en polo's zitten mij echt perfect. En overigens ben ik ook nog nooit een betere fleece tegen gekomen. Natuurlijk is het iets meer bijzonder omdat er weinig mensen zijn die er in lopen maar het gaat mij vooral om de kwaliteit en de prints.

Vooral de clearance (sale artikelen dus..) zijn belachelijk goedkoop. 12 dollar voor een shirtje, 30 dollar voor een overhemd of fleece, zelfs met verzending en invoerkosten heb je het dan nog over H&M prijzen maar bij A&F heb je echt een beduidend betere kwaliteit. Al met al is het in mijn ogen echt de moeite waard.
    pi_56303686
    Jan 25, 2008 8:53 AM

Clearance in progress

AMERSFOORT NL

Zou ik mijn pakketje vandaag nog kunnen verwachten?
    Toon moed!
      vrijdag 25 januari 2008 @ 18:48:53 #286
    135197 Teije
    hypebeast
    pi_56304895
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 17:52 schreef Qlubtempo het volgende:
    Jan 25, 2008 8:53 AM

Clearance in progress

AMERSFOORT NL

Zou ik mijn pakketje vandaag nog kunnen verwachten?
    Reken er maar niet op, clearance is vaak in en eruit (paar min). Je pakketje ligt nu waarschijnlijk bij de douane.
    pi_56306919
    Dat zal dan nog wel even duren, aangezien het totaalbedrag van de bestelling 800 Dollar (niet alleen voor mij hoor ) was.

Of heeft het daarmee niets te maken?
    Toon moed!
    pi_56309368
    quote:

Ik zit in California, en de zon is al behoorlijk fel. Ook al is het warm zal je je verbazen hoeveel mensen er in vesten lopen (airco in de auto, thuis, op school, overal..). Maar sowieso verkopen ze alles, wij verkopen ook gewoon de winterjassen ($79 in clearence ) terwijl het hier helemaal geen winter is geweest.
    quote:

De hele lifestyle is sowieso tof. Qua spullen hebben ze gewoon alles, broeken, jassen, polo's, bikini's en ziet er bijna allemaal tof uit. En je hebt inderdaad iets unieks (in nederland dan) zodat je niet bij een avondje stappen 10 keer jochies met dezelfde g-star shirts ziet lopen.
    pi_56309503
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 22:08 schreef Proper_fucked het volgende:

De hele lifestyle is sowieso tof. Qua spullen hebben ze gewoon alles, broeken, jassen, polo's, bikini's en ziet er bijna allemaal tof uit. En je hebt inderdaad iets unieks (in nederland dan) zodat je niet bij een avondje stappen 10 keer jochies met dezelfde g-star shirts ziet lopen.
    Hoe zit dat in de USA?
    Als je daar gaat stappen, draagt daar dan iedereen A&F?
    Want het is daar natuurlijk veel minder uniek dan hier
    pi_56317383
    quote:

In september heb ik nog aantal dingetjes gekocht in Las Vegas. Winterkleding lag daar ook gewoon volop in de schappen terwijl het gewoon 45 graden was, en ook midden in de nacht was het niet kouder dan 25graden dus.. Dat zal overal wel gewoon in de winkels liggen. Daarbij zat de terugweg het hele vliegtuig vol met mensen in A&F kleding en mensen die met grote A&F tassen liepen dus alleen voor de toeristen al zullen ze maarzo niet stoppen met de winterkleding!
    quote:
    Op vrijdag 25 januari 2008 22:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:

Hoe zit dat in de USA?
    Als je daar gaat stappen, draagt daar dan iedereen A&F?
    Want het is daar natuurlijk veel minder uniek dan hier
    Hmm in die paar clubs waar ik geweest ben, heb ik echt niemand gezien! Sowieso zag ik er bijna alleen maar toeristen inlopen... En in California liep bijna iedereen in Hollister ipv A&F. Maargoed dat is een momentopname, half Amerika zal vast wel in a&f lopen!
    pi_56318282
    Pfffff, nog steeds clearance...

Iemand enig idee hoelang dat nog gaat duren?
    Toon moed!
    pi_56319138
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 13:35 schreef Qlubtempo het volgende:
    Pfffff, nog steeds clearance...

Iemand enig idee hoelang dat nog gaat duren?
    Kan zo 5-7 dagen duren. Is echt fucking irritant hoelang dat duurt.
      zaterdag 26 januari 2008 @ 22:42:29 #293
    193173 Muthas
    Wat kijk je?
    pi_56329548
    Volgens mij als dat niet binnen een dag gebeurd is kan je beter bellen. Dan wachten ze denk ik op een Certificate of Origin en die gaat er echt niet vanzelf komen.
    pi_56329625
    Weet iemand iets over de kleding die ene "sapkoning" uit Amsterdam op Marktplaats.nl aanbiedt?
    Als je naar al zijn advertenties kijkt moetie wel heul veel hebben

bv.
    http://www.marktplaats.nl(...)rmer-xs-s-m-694.html
    pi_56329970
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 22:45 schreef booo het volgende:
    Weet iemand iets over de kleding die ene "sapkoning" uit Amsterdam op Marktplaats.nl aanbiedt?

bv.
    Zou ik niet vertrouwen.
    pi_56329974
    A&F is voor nichten!!

Nee grapje maar het is wel te duur

(echte mannen dragen aeropostale)

Kusje!!!
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
    pi_56332518
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 22:45 schreef booo het volgende:

bv.
    Niet te vertrouwen. Te goedkoop. En nogmaals, hoe komt die man aan al die A&F spullen? Nergens kom je de nieuwste collectie tegen in Europa (behalve de winkel in Londen) en dan zou een of andere sjappie ineens alles hebben en dat voor 50 euro op marktplaats aanbieden terwijl het in Engeland minstens 50 pond kost?

Als je het perse goedkoop ergens vandaan wil halen check dan de clearance van de A&F site of probeer ebay.com
    pi_56350981
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 01:14 schreef Japin het volgende:

[..]

Niet te vertrouwen. Te goedkoop. En nogmaals, hoe komt die man aan al die A&F spullen? Nergens kom je de nieuwste collectie tegen in Europa (behalve de winkel in Londen) en dan zou een of andere sjappie ineens alles hebben en dat voor 50 euro op marktplaats aanbieden terwijl het in Engeland minstens 50 pond kost?

Als je het perse goedkoop ergens vandaan wil halen check dan de clearance van de A&F site of probeer ebay.com
    Goed, dan klopt het toch wat ik dacht

Dankjulliewel
    pi_56351727
    damn ze hebben echt mooie dingen daar en zo duur ziet het er niet uit alleen is het met die verzendkosten tricky lijkt mij :S
    pi_56355124
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 22:42 schreef Muthas het volgende:
    Volgens mij als dat niet binnen een dag gebeurd is kan je beter bellen. Dan wachten ze denk ik op een Certificate of Origin en die gaat er echt niet vanzelf komen.
    Fedex bellen?
    Toon moed!
      maandag 28 januari 2008 @ 10:25:23 #301
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_56357083
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')