Pardon?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef Monidique het volgende:
Brrwaagh!
nee gewoon uit de praktijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haal je dat zo uit een ambtenarenbijbel, jouw god!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
nee gewoon uit de praktijk.
Als iets, zoals een bepaalde uitstoot bij auto's, niet mag komt er vanzelf een alternatief op de markt dat wel aan de regels voldoet.
Heeft niet zoveel met ambtenaren te maken.
Oh ik snap het al, door de regels hier in Europa heeft niemand een autoquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Wel als je de regels anaal maakt. De consument wil al jouw mileu hippie rotzooi niet eens.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haal je dat zo uit een ambtenarenbijbel, jouw god!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:52 schreef du_ke het volgende:
Oh ik snap het al, door de regels hier in Europa heeft niemand een auto.
Het is me helemaal duidelijk.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef du_ke het volgende:
Als iets, zoals een bepaalde uitstoot bij auto's, niet mag komt er vanzelf een alternatief op de markt dat wel aan de regels voldoet.
Ja sorry chef maar je argumentatie is nog magerder dan gewoonlijk.quote:
Ik heb het ook opgezocht en de internetlibertarische don quichottes doen goed hun best er gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het op moeten zoeken, maar ja.
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken. Ken je de 100-dagentour van het huidige kabinet nog?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het op moeten zoeken, maar ja.
En de Witten dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken.
Goedkoop RQ, goedkoopquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken. Ken je de 100-dagentour van het huidige kabinet nog?
Dat beweer ik nergens.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:56 schreef du_ke het volgende:
Beweren dat uitstootregelementen geen invloed hebben op de automarkt en de uitstoot door die auto's is gewoon onzin.
Als je Ron Paul bedoelt heb ik het ondertussen helemaal gehad met hem, wahaha, dogmatisch mijn kont.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:57 schreef du_ke het volgende:
Ik heb het ook opgezocht en de internetlibertarische don quichottes doen goed hun best er gebruik van te maken.
Hulde.
Wát?!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Als je Ron Paul bedoelt heb ik het ondertussen helemaal gehad met hem, wahaha, dogmatisch mijn kont.
Het land in om te zien wat het volk wil! ... jeej! ... hoera! ... net als met het komende internetvragen .... een illusie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Autodidact het volgende:
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken. Ken je de 100-dagentour van het huidige kabinet nog?
Ik ben van Ron Paul afgestapt ... hij doet meer kwaad dan goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:02 schreef Monidique het volgende:
Wát?!
Natuurlijk, je hebt het tegen Standpuntverandermeneertje. Ik keek er alleen van op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik mag veranderen van standpunt toch?
Yep. Waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben van Ron Paul afgestapt ... hij doet meer kwaad dan goed....
Ik mag veranderen van standpunt toch?
Omdat ik van minarchist naar anarcho-capitalist ben gegaan en inzie dat de staat en de redder die Ron Paul wil zijn niet werkt. Er is nog nooit in de duizenden jaren geschiedenis een redder geweest en ik geloof niet dat hij het wel is door onderbouwing.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:09 schreef Autodidact het volgende:
Yep. Waarom?
Logica, niet geloof.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:14 schreef Monidique het volgende:
Stalin converts to Judaism
Zie je wel, zie je wel?
Ik volg niet helemaal wat je zegt volgens mij, maar het komt er op neer dat je helemaal geen staat wil en dat hij als potentiele overheidsfunctionaris onderdeel uit gaat maken van dat systeem?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat ik van minarchist naar anarcho-capitalist ben gegaan en inzie dat de staat en de redder die Ron Paul wil zijn niet werkt. Er is nog nooit in de duizenden jaren geschiedenis een redder geweest en ik geloof niet dat hij het wel is door onderbouwing.
Ik heb liever dat niemand stemt dan op Ron Paul. Hij wil verkeerds en met geweld.
Ja, dat is de essentie ja. Hij wil een staat met miltairen, etc. Dat lijkt mij geen goed plan en ik ben liever voor geen keuze dan de minstslechtste keuze.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:21 schreef Autodidact het volgende:
Ik volg niet helemaal wat je zegt volgens mij, maar het komt er op neer dat je helemaal geen staat wil en dat hij als potentiele overheidsfunctionaris onderdeel uit gaat maken van dat systeem?
Natuurlijk heeft wetgeving invloed op de types auto's die verkocht worden in bepaalde landen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:44 schreef du_ke het volgende:
Als ik de verschillende wiki's en fotopagina's doorloop is je bewering geen enkele hoogst waarschijnlijk iets overdreven.
Maar goed dit gemier doet niets af aan het feit dat overheidsnormen m.b.t. uitstoot en verbruik wel degelijk invloed hebben op het modellenpakket en daarmee op de verkoop van types auto's
quote:De luchtvervuiling en de fileproblemen in Japan zijn zo ernstig dat een nieuw type auto werd geïntroduceerd: de zogenaamde K-klasse. Auto's die maximaal 3,3 meter lang, 1.4 meter breed zijn en een motor van niet meer dan 660 cc inhoud hebben, worden als K-klasse erkend. Zulke auto's zijn vrijgesteld van diverse Japanse belastingen en mogen in de stad parkeren zonder vergunning.
Waarom dat? Als je voor de minstslechte keuze gaat, kom je het minstslecht uit. Dat lijkt mij te verkiezen boven niet stemmen (stel dat je zou mogen kiezen), waardoor de kans groter is dat je op het slechtste uitkomt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, dat is de essentie ja. Hij wil een staat met miltairen, etc. Dat lijkt mij geen goed plan en ik ben liever voor geen keuze dan de minstslechtste keuze.
http://www.islamonline.net/servlet/Satellite?c=Article_C&pagename=Zone-English-News/NWELayout&cid=1196786035497quote:Have you ever dreamed of being able to be part of the full hajj experience without leaving your home? Today, that is possible with the launch of IslamOnline.net's educational hajj program on the virtual world of Second Life.
"I think this would be an unparalleled experience for anyone who is going to go to hajj and is unsure of what should and should not be done," says Breathe Swindlehurst, IOL's coordinator in Second Life.
Rather than reading through a course or watching a video, people can actually go through all the steps of hajj with all the details of the journey from beginning to end.
"We have setup points throughout the island that can direct any visitors through the whole experience," said Swindlehurst.
Ik ben niet voor een keuze om een slaaf maar een beetje te slaan. Klein tikkie omdat ie niet hard genoeg werkte, kleine tikkie omdat hij niet snel genoeg mijn krant haalde ... daar kan ik niet achter staan en dat is waar Ron Paul fans wel achter staan ... een klein beetje dwang ...quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:28 schreef ijsbrekertje het volgende:
Waarom dat? Als je voor de minstslechte keuze gaat, kom je het minstslecht uit. Dat lijkt mij te verkiezen boven niet stemmen (stel dat je zou mogen kiezen), waardoor de kans groter is dat je op het slechtste uitkomt.
Hoe wil hij die militairen bekostigen zonder IRS?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dat is de essentie ja. Hij wil een staat met miltairen, etc. Dat lijkt mij geen goed plan en ik ben liever voor geen keuze dan de minstslechtste keuze.
Vrijwillege bijdrage. Mensen die betalen voor beveiliging, wat een grote industrie is het bewijs daarvoor. 150k betalen voor blackwater mongolen is het bewijs daartegen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:36 schreef Autodidact het volgende:
Hoe wil hij die militairen bekostigen zonder IRS?
Ik heb me absoluut niet in Ron Paul (en de rest van de Amerikaanse verkiezingen) verdiept, dus ik zou niet weten of je analogie op gaat. Maar als het echt zo scherp ligt als jij zegt, dan wordt het moeilijk inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben niet voor een keuze om een slaaf maar een beetje te slaan. Klein tikkie omdat ie niet hard genoeg werkte, kleine tikkie omdat hij niet snel genoeg mijn krant haalde ... daar kan ik niet achter staan en dat is waar Ron Paul fans wel achter staan ... een klein beetje dwang ...
Eindelijk een reden om te kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:29 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer Dit Was Het Nieuws op Nederland 1 om 21.30, met Michiel van Erp (toneelregisseur en documentairemaker) en Maryam Hassouni (actrice).
Ah, leuke visualisatie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:43 schreef Monidique het volgende:
Ach ja, de libertarische samenleving in een wereld vol zwaarbewapende nationale staten. Ik zie het succes al.
Nee, gewoon niet slaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
Maar dan nog... om dan toe te kijken hoe iemand doodgeschopt wordt, terwijl hij ook een beetje geslagen had kunnen worden.. moeilijk
Niet kiezen kun je wel doen, omdat je niet wilt dat er geslagen wordt. Maar het heeft waarschijnlijk niet dat effect. Het effect zou kunnen zijn dat er juist doodgeslagen wordt, omdat er minder mensen voor zacht slaan kozen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, gewoon niet slaan.Een beetje slaan is toestaan van de staat.
Dan ben ik een van de 3,6% forenzenquote:Bijna een op de acht forenzen is daadwerkelijk al op zoek naar ander werk vanwege het tijdrovende woon-werkverkeer. Van de groep die een baan dichter bij huis zoekt of dat overweegt, staat 71 procent elke dag minstens 20 minuten in de file.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ditmaal een interview met Ellian in het immer gezellige CDJA ledenblad. [14.gif]
Een seculier rechtsgeleerde bij een christelijke partij.quote:
Bied jij ze aan, sigme?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef sigme het volgende:
Verzamel jij Stalinplaatjes, Apropos?
Mooie uitdrukking.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:17 schreef sigme het volgende:
Terugkomend op dat onderschrift, figuurlijk wordt bedoeld dat iets betere tijden gekend heeft.
Letterlijk is het:
Het was sowieso al niet zulke mooie peterselie, en toen heeft de kat er ook nog eens overheen gepiest
Geloof is om anderen mee te slaan, niet om op te steunen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:57 schreef problematiQue het volgende:
Om mijn bezoek niet geheel zinloos te maken; ik las deze week in dit boek dat moslimextremisten niet meer onvrede jegens de VS koesteren dan de rest van de wereldbevolking. En dat ze zich (dus) enkel opblazen omwille van de snelle toegang tot de hemel.
Zelffabrikaat?quote:Op zondag 16 december 2007 00:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Geloof is om anderen mee te slaan, niet om op te steunen.
Een libertarische samenleving kan zich natuurlijk prima verdedigen dmv. wapens. Geweld om wille van verdediging is prima moreel aanvaardbaar.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:43 schreef Monidique het volgende:
Ach ja, de libertarische samenleving in een wereld vol zwaarbewapende nationale staten. Ik zie het succes al.
Lijkt mij wel, die is altijd vanaf een uurtje of 4 ofzo wakker. Schapen aaien oid.quote:Op zondag 16 december 2007 07:08 schreef HenriOsewoudt het volgende:
sigme, ben je al wakker?
.. en lammetjes slachten die waar ze burgers voor mij van gaat maken.quote:Op zondag 16 december 2007 10:07 schreef Napalm het volgende:
kippen melken
Jij hebt ook een sigme, die heeft Stalin plaatjes.quote:Op zondag 16 december 2007 11:32 schreef Apropos het volgende:
Jullie hebben een sigme?
Het wordt wel tijd hè, volgens mij studeerde je al toen ik lid werd van deze club of iig daaromtrent, in 2001 dus.quote:Op zondag 16 december 2007 11:35 schreef Apropos het volgende:
Ik heb geen sigme, hoor, ik wil immers afstuderen.
Ja, sinds 2000. Wat ik hierna wil? Geen idee.quote:Op zondag 16 december 2007 11:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd hè, volgens mij studeerde je al toen ik lid werd van deze club of iig daaromtrent, in 2001 dus.
En wat ga je daarna doen trouwens?
Silence of the lambs is dat.quote:Op zondag 16 december 2007 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wil een sigme, ik wil lammetjesburgers!
Ik wil lammetjesburgers, bier en een 8 voor m'n werkstuk.quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil bier.
Op Fok!.quote:Op zondag 16 december 2007 11:59 schreef MrX1982 het volgende:
Je kunt altijd nog schrijver worden Apropos.
Met bier en burgers.quote:Op zondag 16 december 2007 11:59 schreef MrX1982 het volgende:
Je kunt altijd nog schrijver worden Apropos.
Dat is 8 jaar dan.quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, sinds 2000. Wat ik hierna wil? Geen idee.
quote:Hartelijk dank voor uw steun!
zaterdag 15 december 2007
Beste vrienden van de Vrijheid,
Vorige week stuurde ik u een Nieuwsbrief met een verzoek mij te helpen. Dat leverde onmiddellijk veel reacties op. We hebben nu financieel weer een beetje vlees op onze botten en dat is een goed gevoel. Ik ben enorm gesterkt door de gulle giften.
Tegen alle mensen die iets gaven zeg ik: heel hartelijk dank!
Mensen stuurden mij soms ook een boodschap over waarom zij iets gireerden. Verhalen over overlast, criminaliteit, problemen in de zorg, onveilige scholen en de islamisering die maar doorgaat. Nu heeft dit kabinet weer nieuwe problemen georganiseerd: de toestroom van Oost-Europeanen. Ook daar kreeg ik veel geluiden over. Uiteraard kunt u blijven rekenen op de steun van de Partij voor de Vrijheid.
Ik wil iedereen die al iets heeft geschonken hartelijk danken. Dankzij u kan de PVV de winter door. Zeker in deze dure dagen van december ben ik u erg erkentelijk.
Voor de mensen die nog geen tijd hebben gehad iets te sturen: ik hoop dat u nog in de gelegenheid bent geld over te maken. Uw steun is echt dringend nodig. U kunt uw bijdrage overmaken aan Stichting vrienden van de PVV te Den Haag, op rekeningnummer 67.04.72.344.
Vriendelijke groet,
Geert Wilders
Was het wat bij buitenhof? Het zou wel moeten. Op Balkenende na zijn dit immer de twee beste politici van dit jaar volgens de Tweede Kamerleden zelf.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef Autodidact het volgende:
Hij was net op tv, die Rutte. Hij genoot er zichbaar van te debatteren met Van Geel, die volgens mij niet wist hoe snel hij daar vandaan wilde. Wie heeft hem trouwens fractievoorzitter gemaakt? Het enige dat ik van hem kan herinneren is dat hij vond dat kinderen moeten ontbijten.
Mooi, ik wist niet meer zeker of ik hem al had doorgestuurd.quote:
Van Geel zag eruit alsof hij 3 weken niet geslapen had en niet geloofde in wat hij te zeggen had. Ik vond nou niet dat Rutte overtuigende met z'n argumenten. Gelul over kwart procentjes hier en daar.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef Autodidact het volgende:
Hij was net op tv, die Rutte. Hij genoot er zichbaar van te debatteren met Van Geel, die volgens mij niet wist hoe snel hij daar vandaan wilde. Wie heeft hem trouwens fractievoorzitter gemaakt? Het enige dat ik van hem kan herinneren is dat hij vond dat kinderen moeten ontbijten.
Och Jezus, en dat ik het weet! Maar ik kan kansrijker het jaar 2000 halen met een leger dan zonder.quote:Op zondag 16 december 2007 09:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een libertarische samenleving kan zich natuurlijk prima verdedigen dmv. wapens. Geweld om wille van verdediging is prima moreel aanvaardbaar.
Maar jij als civspeler moet weten dat het hebben van een leger, aanvallend of verdedigend geen garantie is van veiligheid.
Heb jij 300 wel gezien?quote:Op zondag 16 december 2007 15:22 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk kan een libertarische samenleving zich verdedigen. Alleen als men het niet eens is, wat sowieso zal gebeuren, dan heb je een kink in de kabel. En misschien wel drie meer! Je redt het niet tegen Rusland.
Ook je zusje met haar magnetronpizza's mag er aan zitten?quote:Op zondag 16 december 2007 15:30 schreef Monidique het volgende:
Het is ons ueberkonijn.
quote:Op zondag 16 december 2007 15:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ook je zusje met haar magnetronpizza's mag er aan zitten?
http://news.independent.c(...)a/article3253070.ecequote:A bizarre row about evolution versus creationism led to an English backpacker fatally stabbing a Scottish backpacker during a fruit-picking trip to earn money for their travels.
quote:The judge said he was giving him a relatively lenient sentence partly because of the accidental nature of the stabbing.
koop een staatslot. Dan hoef je helemaal niks als het goed gaat..quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, sinds 2000. Wat ik hierna wil? Geen idee.
A spokeswoman for the New South Wales office of the Director of Public Prosecutions said: "Justice Michael Adams QC took into account that part of the sentence has been served. Mr York is eligible for release in January 2009."quote:
Mja, hij kwam met de constatering dat het aantal asielzoekers verdubbeld was, en toen bleek dat het van ongeveer 400 naar 800 is gegaan of zo. Kan iemand dat wat bommen? Maar ik vind het eigenlijk al goed als er eens wat spannender gedebatteerd wordt, moeten ze daar vaker doen. Een heel uur ouwehoeren.quote:Op zondag 16 december 2007 14:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van Geel zag eruit alsof hij 3 weken niet geslapen had en niet geloofde in wat hij te zeggen had. Ik vond nou niet dat Rutte overtuigende met z'n argumenten. Gelul over kwart procentjes hier en daar.
Playboy TV.quote:Op zondag 16 december 2007 15:56 schreef Gabry het volgende:
Of debatteren met dansende naakte wijven op de achtergrond.
Zoals bij mij thuis wanneer ik op Fok aan het discusseren ben.
Da's wel erg enthousiast....quote:Op zondag 16 december 2007 15:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.independent.c(...)a/article3253070.ece
Ik ben het Ontrouwe Ueberkonijn, want citeren doe ik zeker niet dat de liefhebbende praatjesmakers dronken waren.quote:
Een zeer eigen structuur-element vormen ze binnen de brieven niet; ze zijn een illustratie voor de uit te brieven af te lezen voorliefde van homosexuelen voor dieren en speelgoedbeesten.quote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Er ligt ijs op de sloot,. Toegegeven, een ultiem klein unterkonijntje zal er zelfs doorheen zakken.
"de Winnie-the-Pooh-aanduidingen"quote:Op zondag 16 december 2007 16:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een zeer eigen structuur-element vormen ze binnen de brieven niet; ze zijn een illustratie voor de uit te brieven af te lezen voorliefde van homosexuelen voor dieren en speelgoedbeesten.
http://www.dbnl.org/tekst(...)05196601_01_0017.htm
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 16 december 2007 15:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben het Ontrouwe Ueberkonijn, want citeren doe ik zeker niet dat de liefhebbende praatjesmakers dronken waren.
Je eigen eieren. Dat.quote:Op zondag 16 december 2007 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Eigen wat?
Want hij viel van zijn paard op een houten lat!quote:Op zondag 16 december 2007 17:23 schreef Monidique het volgende:
Uebersinterklaas is zijn rijmpjes zat.
Spreek wanneer er tegen je gesproken wordt!quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef Apropos het volgende:
Mutant lijkt op een rat.
Dat ik nu toevallig een biertje heb...quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef Apropos het volgende:
Monidique is altijd zat.
Er is geen grap die jij niet jat.quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Spreek wanneer er tegen je gesproken wordt!
Van wie heb jij Engelse les gehad?quote:of Christian not to bad Bale ?
Van TS.quote:Op zondag 16 december 2007 17:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Van wie heb jij Engelse les gehad?
Je nichtje/vrouw is nat.quote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb zin in patat.
Ga zo door en ik stop je in bad.quote:Op zondag 16 december 2007 17:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Even op die vingertjes van jou kwat.
Vertel dat de kat.quote:Op zondag 16 december 2007 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat stond laatst ook in een dagblad.
Nou en, niemand boeit dat.quote:Op zondag 16 december 2007 17:51 schreef Apropos het volgende:
Dat klopt, ik trof hem laatst nog op mijn pad.
En hij was reeds plat?quote:Op zondag 16 december 2007 17:51 schreef Apropos het volgende:
Dat klopt, ik trof hem laatst nog op mijn pad.
Pas op, dat is glad.quote:Op zondag 16 december 2007 17:55 schreef Apropos het volgende:
Of de Schepper aanbad.
Spat!quote:Op zondag 16 december 2007 17:57 schreef Apropos het volgende:
Reeds heb ik mijn ondergoed beklad.
Samen met Ad?quote:Op zondag 16 december 2007 18:01 schreef Apropos het volgende:
En met JFK's SAT.
Wat?!quote:Op zondag 16 december 2007 18:03 schreef Monidique het volgende:
Weet je wat de oriëntaalse rekenmachine mij zei zo onlangs via de virtuele tussenwegen? Dat ik op de Arabieren lijk! Zo strategisch de positie.
Nog meer? Heb zelfs al gluhwein opquote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil bier.
Ja, schaakmat.quote:Op zondag 16 december 2007 19:16 schreef Autodidact het volgende:
Jullie zijn aan het rijmen geslagen zonder Autodidacts fiat?
O Jezus! En de Aarde is rond, hè?quote:Op zondag 16 december 2007 19:16 schreef Autodidact het volgende:
Jullie zijn aan het rijmen geslagen zonder Autodidacts fiat?
Ik neem maar wat uren oude thee. Terwijl Victoria 'm straks achterlangs krijgt.quote:Op zondag 16 december 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog meer? Heb zelfs al gluhwein op.
Tot 21.00?quote:Op zondag 16 december 2007 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik neem maar wat uren oude thee.
quote:Terwijl Victoria 'm straks achterlangs krijgt.
Misschien beter:quote:radiopresentator Alex Jones
quote:Paranoïde samenzweringstheoreticus Alex Jones
"Estulin is een auteur die zich gespecialiseerd heeft in onderzoek naar de Bilderbergconferentie en heeft hier en voor zijn boeken over communicatietechnieken internationale erkenning gekregen."quote:Op zondag 16 december 2007 19:39 schreef Apropos het volgende:
'Regering wil presidentskandidaat vermoorden'
Wat is die man gevaarlijk!
Hertog-Jan Karakterquote:Op zondag 16 december 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog meer? Heb zelfs al gluhwein op.
Vind de gewone HJ beterquote:Op zondag 16 december 2007 19:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hertog-Jan Karakter.
Vanavond nog een.
Op zondag ben ik niet zo vroeg, en vandaag was ik niet aanwezig want ik moest houthakken en andere belangrijke dingen doen.quote:Op zondag 16 december 2007 07:08 schreef HenriOsewoudt het volgende:
sigme, ben je al wakker?
Wanneer gaat Floripas weer aan de slag?quote:Op zondag 16 december 2007 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Op zondag ben ik niet zo vroeg, en vandaag was ik niet aanwezig want ik moest houthakken en andere belangrijke dingen doen.
Ik ben er nu, totdat het bedtijd is, en morgen begint kantoor weer, dus het blijft behelpen..
Ik heb de kloofbijl ook even gehanteerd vandaag, altijd goedquote:Op zondag 16 december 2007 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Op zondag ben ik niet zo vroeg, en vandaag was ik niet aanwezig want ik moest houthakken en andere belangrijke dingen doen.
Ik ben er nu, totdat het bedtijd is, en morgen begint kantoor weer, dus het blijft behelpen..
Interviews met Wilders. Toch? Ik vond die alinea waarin Geertje zegt dat moslims de wezenlijke eigenschap hebben te liegen om te kunnen assimileren tot de Islam domineert ook wel leuk.quote:Op zondag 16 december 2007 19:55 schreef Apropos het volgende:
Denk daarbij aan het spreekwoordelijke Marokkaanse jongentje van veertien dat wil voordringen in de rij in de winkel, wordt teruggewezen, en dan roept: "Wacht maar tot wij het voor het zeggen krijgen!"
Ja, denk aan het spreekwoordelijke Marokkaanse jongetje van veertien jaar! Visualiseer het spreekwoordelijke Marokkaanse jongetje van veertien jaar!
Ja het smaakt me zeer zeker primaquote:Op zondag 16 december 2007 19:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hertog-Jan is sowieso lekker bier.
Net voordat ik vertrok heb ik er een aantal laten slachten: de ramlammetjes, twee oude ooien en de volwassen ram. Dat van die ooien ging me wel wat aan het hart trouwens.quote:Op zondag 16 december 2007 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wil een sigme, ik wil lammetjesburgers!
Dat vind ik meer zuipbier net zoals Heineken hoewel Grolsch wel beter is.quote:Op zondag 16 december 2007 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het smaakt me zeer zeker prima. Al zijn die groene flesjes ook nog altijd prima
.
Takiyya, nogal een moeilijke term.quote:Op zondag 16 december 2007 19:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Interviews met Wilders. Toch? Ik vond die alinea waarin Geertje zegt dat moslims de wezenlijke eigenschap hebben te liegen om te kunnen assimileren tot de Islam domineert ook wel leuk.
Ik heb nog geen contact gehad met Floripas. Ergens las ik dat ze het druk had met Marokkaantjes?quote:Op zondag 16 december 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wanneer gaat Floripas weer aan de slag?
Is ze antropoloog geworden?quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog geen contact gehad met Floripas. Ergens las ik dat ze het druk had met Marokkaantjes?
Opgegaan in de vaart der volkeren. Een koophuisje in Meppel, een labrador, peugeot 307 en een lelijke vriendin.quote:Op zondag 16 december 2007 20:00 schreef Monidique het volgende:
Waar is George_Butters?
quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Opgegaan in de vaart der volkeren. Een koophuisje in Meppel, een labrador, peugeot 307 en een lelijke vriendin.
quote:zwelstijfsel
Nee.quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vergeet je niet om uit te loggen?
quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 20:13 schreef Apropos het volgende:
, HAAL DAT PLAATJE WEG, ONDERKRUIPSEL!
Ik ben blij dat ik het weet.quote:Op zondag 16 december 2007 22:45 schreef Gabry het volgende:
Onder een aantal Franse muziekvideo's op YouTube hebben alle Engelstalige comments een duim omlaag gekregen en alle Franstalige comments een duim omhoog.
Rome doet niet mee. Athene komt in de buurt.quote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Is Rome al gevallen?
Val Athene aanquote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Rome doet niet mee. Athene komt in de buurt.
U bent er weer!quote:
quote:Tijdens de tocht riepen ze leuzen als ''Zoetermeer is onze stad'', ''Hier marcheert het Zoetermeers verzet'' en ''Wir sind immer noch da''.
quote:Minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) wil het aantal steekpartijen op middelbare scholen drastisch verminderen en is daarom voor een algeheel verbod op stiletto's, vlindermessen en valwapens.
Gelukkig bestaan zakmessen, broodmessen, etcetera niet.quote:
Kan Ballin daar niets aan doen?quote:Op maandag 17 december 2007 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
Er gaan bommen vallen in de Sahara.
Kan die penis niet weg? Het is erg onsmakelijk om het worstje elke keer te zien.quote:
Niet vragen, gewoon verwijderen.quote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kan die penis niet weg? Het is erg onsmakelijk om het worstje elke keer te zien.
En Sidekick gewoon een muppet.quote:Op maandag 17 december 2007 12:08 schreef MrX1982 het volgende:
Het is gewoon een sok.
Coen...quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 12:04 schreef .... het volgende:
[..]
Volgens mij valt ie gewoon binnen de policy hoor. En wie stoort er zich nog meer aan behalve jij en Apropos?
Ik heb geen toegang. Heb je de vraag in het keldertje gesteld?quote:
Nee in KPD.quote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang. Heb je de vraag in het keldertje gesteld?
KwomintangPwnsDanny.quote:Op maandag 17 december 2007 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is KPD?
Perplex is een beter woord. Maar over jouw sexuele gevoelens bestaat gelukkig geen onduidelijkheid.quote:Op maandag 17 december 2007 14:14 schreef Monidique het volgende:
Je voelt je zeker onzeker op seksueel gebied, Apropos? Bang?
Au! Dat was zeker een snaar, Gijsbrecht?quote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Perplex is een beter woord. Maar over jouw sexuele gevoelens bestaat gelukkig geen onduidelijkheid.
Een levenssnaar, Romulus Augustulus.quote:Op maandag 17 december 2007 14:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Au! Dat was zeker een snaar, Gijsbrecht?
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/184243/index.htmlquote:De foto's van zogenaamde reuzenskeletten die op internet circuleren over de vondst van zogenaamde reuzenskeletten zijn onjuist volgens National Geographic. 'Wij hebben geen overblijfselen van reuzen gevonden.'
quote:Op maandag 17 december 2007 13:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang. Heb je de vraag in het keldertje gesteld?
quote:Op maandag 17 december 2007 14:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
*aai*
quote:
Heeft 'ie jou de aanval op zijn heilige stad dan al vergeven?quote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
Ik noem jou geen slaaf, trouwens. En nee, maar ik ga Cyrus denk ik maar aanvallen. Tokuguwa wil vast wel meedoen.
Dat was Victoria. Victoria is verleden tijd. Ze heeft geen steden meer en alleen ergens nog een bootje, ofzo.quote:Op maandag 17 december 2007 14:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heeft 'ie jou de aanval op zijn heilige stad dan al vergeven?
Ga je weg, postbode?quote:Op maandag 17 december 2007 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
Houd ons op de hoogte van je vernietigingen.
Nou straks wel. Ik heb vorige week een nieuwe collega opleiding gegeven die nu mijn werk doet. Lekker is dat. Ik heb mezelf gepwndquote:
Stop sexbladen tussen zijn stukken.quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nou straks wel. Ik heb vorige week een nieuwe collega opleiding gegeven die nu mijn werk doet. Lekker is dat. Ik heb mezelf gepwnd.
Het is een of andere Colombiaan, vermoed ik. Drugs is misschien beter voor onze Hector.quote:Op maandag 17 december 2007 14:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Stop sexbladen tussen zijn stukken.
http://utopiarescue.com/oldsite/stop_animal_torture.htmquote:Two boy scout counselors, 17 year old Clayton Frady and 18 year old David litickabee, the son of Arkansas Governor Mike Huckabee, have admitted to catching a stray dog during their summer session at Camp Pioneer in Hatfield, AR, and hanging the dog by his neck, slitting his throat and stoning him to death.
O, die rare sekte die meent dat Amerika India is?quote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
Columbiaan.
Waarom edit je mijn post.quote:Op maandag 17 december 2007 14:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, die rare sekte die meent dat Amerika India is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |