Met bier en burgers.quote:Op zondag 16 december 2007 11:59 schreef MrX1982 het volgende:
Je kunt altijd nog schrijver worden Apropos.
Dat is 8 jaar dan.quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, sinds 2000. Wat ik hierna wil? Geen idee.
quote:Hartelijk dank voor uw steun!
zaterdag 15 december 2007
Beste vrienden van de Vrijheid,
Vorige week stuurde ik u een Nieuwsbrief met een verzoek mij te helpen. Dat leverde onmiddellijk veel reacties op. We hebben nu financieel weer een beetje vlees op onze botten en dat is een goed gevoel. Ik ben enorm gesterkt door de gulle giften.
Tegen alle mensen die iets gaven zeg ik: heel hartelijk dank!
Mensen stuurden mij soms ook een boodschap over waarom zij iets gireerden. Verhalen over overlast, criminaliteit, problemen in de zorg, onveilige scholen en de islamisering die maar doorgaat. Nu heeft dit kabinet weer nieuwe problemen georganiseerd: de toestroom van Oost-Europeanen. Ook daar kreeg ik veel geluiden over. Uiteraard kunt u blijven rekenen op de steun van de Partij voor de Vrijheid.
Ik wil iedereen die al iets heeft geschonken hartelijk danken. Dankzij u kan de PVV de winter door. Zeker in deze dure dagen van december ben ik u erg erkentelijk.
Voor de mensen die nog geen tijd hebben gehad iets te sturen: ik hoop dat u nog in de gelegenheid bent geld over te maken. Uw steun is echt dringend nodig. U kunt uw bijdrage overmaken aan Stichting vrienden van de PVV te Den Haag, op rekeningnummer 67.04.72.344.
Vriendelijke groet,
Geert Wilders
Was het wat bij buitenhof? Het zou wel moeten. Op Balkenende na zijn dit immer de twee beste politici van dit jaar volgens de Tweede Kamerleden zelf.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef Autodidact het volgende:
Hij was net op tv, die Rutte. Hij genoot er zichbaar van te debatteren met Van Geel, die volgens mij niet wist hoe snel hij daar vandaan wilde. Wie heeft hem trouwens fractievoorzitter gemaakt? Het enige dat ik van hem kan herinneren is dat hij vond dat kinderen moeten ontbijten.
Mooi, ik wist niet meer zeker of ik hem al had doorgestuurd.quote:
Van Geel zag eruit alsof hij 3 weken niet geslapen had en niet geloofde in wat hij te zeggen had. Ik vond nou niet dat Rutte overtuigende met z'n argumenten. Gelul over kwart procentjes hier en daar.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef Autodidact het volgende:
Hij was net op tv, die Rutte. Hij genoot er zichbaar van te debatteren met Van Geel, die volgens mij niet wist hoe snel hij daar vandaan wilde. Wie heeft hem trouwens fractievoorzitter gemaakt? Het enige dat ik van hem kan herinneren is dat hij vond dat kinderen moeten ontbijten.
Och Jezus, en dat ik het weet! Maar ik kan kansrijker het jaar 2000 halen met een leger dan zonder.quote:Op zondag 16 december 2007 09:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een libertarische samenleving kan zich natuurlijk prima verdedigen dmv. wapens. Geweld om wille van verdediging is prima moreel aanvaardbaar.
Maar jij als civspeler moet weten dat het hebben van een leger, aanvallend of verdedigend geen garantie is van veiligheid.
Heb jij 300 wel gezien?quote:Op zondag 16 december 2007 15:22 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk kan een libertarische samenleving zich verdedigen. Alleen als men het niet eens is, wat sowieso zal gebeuren, dan heb je een kink in de kabel. En misschien wel drie meer! Je redt het niet tegen Rusland.
Ook je zusje met haar magnetronpizza's mag er aan zitten?quote:Op zondag 16 december 2007 15:30 schreef Monidique het volgende:
Het is ons ueberkonijn.
quote:Op zondag 16 december 2007 15:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ook je zusje met haar magnetronpizza's mag er aan zitten?
http://news.independent.c(...)a/article3253070.ecequote:A bizarre row about evolution versus creationism led to an English backpacker fatally stabbing a Scottish backpacker during a fruit-picking trip to earn money for their travels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |