Was het wat bij buitenhof? Het zou wel moeten. Op Balkenende na zijn dit immer de twee beste politici van dit jaar volgens de Tweede Kamerleden zelf.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef Autodidact het volgende:
Hij was net op tv, die Rutte. Hij genoot er zichbaar van te debatteren met Van Geel, die volgens mij niet wist hoe snel hij daar vandaan wilde. Wie heeft hem trouwens fractievoorzitter gemaakt? Het enige dat ik van hem kan herinneren is dat hij vond dat kinderen moeten ontbijten.
Mooi, ik wist niet meer zeker of ik hem al had doorgestuurd.quote:
Van Geel zag eruit alsof hij 3 weken niet geslapen had en niet geloofde in wat hij te zeggen had. Ik vond nou niet dat Rutte overtuigende met z'n argumenten. Gelul over kwart procentjes hier en daar.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef Autodidact het volgende:
Hij was net op tv, die Rutte. Hij genoot er zichbaar van te debatteren met Van Geel, die volgens mij niet wist hoe snel hij daar vandaan wilde. Wie heeft hem trouwens fractievoorzitter gemaakt? Het enige dat ik van hem kan herinneren is dat hij vond dat kinderen moeten ontbijten.
Och Jezus, en dat ik het weet! Maar ik kan kansrijker het jaar 2000 halen met een leger dan zonder.quote:Op zondag 16 december 2007 09:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een libertarische samenleving kan zich natuurlijk prima verdedigen dmv. wapens. Geweld om wille van verdediging is prima moreel aanvaardbaar.
Maar jij als civspeler moet weten dat het hebben van een leger, aanvallend of verdedigend geen garantie is van veiligheid.
Heb jij 300 wel gezien?quote:Op zondag 16 december 2007 15:22 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk kan een libertarische samenleving zich verdedigen. Alleen als men het niet eens is, wat sowieso zal gebeuren, dan heb je een kink in de kabel. En misschien wel drie meer! Je redt het niet tegen Rusland.
Ook je zusje met haar magnetronpizza's mag er aan zitten?quote:Op zondag 16 december 2007 15:30 schreef Monidique het volgende:
Het is ons ueberkonijn.
quote:Op zondag 16 december 2007 15:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ook je zusje met haar magnetronpizza's mag er aan zitten?
http://news.independent.c(...)a/article3253070.ecequote:A bizarre row about evolution versus creationism led to an English backpacker fatally stabbing a Scottish backpacker during a fruit-picking trip to earn money for their travels.
quote:The judge said he was giving him a relatively lenient sentence partly because of the accidental nature of the stabbing.
koop een staatslot. Dan hoef je helemaal niks als het goed gaat..quote:Op zondag 16 december 2007 11:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, sinds 2000. Wat ik hierna wil? Geen idee.
A spokeswoman for the New South Wales office of the Director of Public Prosecutions said: "Justice Michael Adams QC took into account that part of the sentence has been served. Mr York is eligible for release in January 2009."quote:
Mja, hij kwam met de constatering dat het aantal asielzoekers verdubbeld was, en toen bleek dat het van ongeveer 400 naar 800 is gegaan of zo. Kan iemand dat wat bommen? Maar ik vind het eigenlijk al goed als er eens wat spannender gedebatteerd wordt, moeten ze daar vaker doen. Een heel uur ouwehoeren.quote:Op zondag 16 december 2007 14:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van Geel zag eruit alsof hij 3 weken niet geslapen had en niet geloofde in wat hij te zeggen had. Ik vond nou niet dat Rutte overtuigende met z'n argumenten. Gelul over kwart procentjes hier en daar.
Playboy TV.quote:Op zondag 16 december 2007 15:56 schreef Gabry het volgende:
Of debatteren met dansende naakte wijven op de achtergrond.
Zoals bij mij thuis wanneer ik op Fok aan het discusseren ben.
Da's wel erg enthousiast....quote:Op zondag 16 december 2007 15:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.independent.c(...)a/article3253070.ece
Ik ben het Ontrouwe Ueberkonijn, want citeren doe ik zeker niet dat de liefhebbende praatjesmakers dronken waren.quote:
Een zeer eigen structuur-element vormen ze binnen de brieven niet; ze zijn een illustratie voor de uit te brieven af te lezen voorliefde van homosexuelen voor dieren en speelgoedbeesten.quote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Er ligt ijs op de sloot,. Toegegeven, een ultiem klein unterkonijntje zal er zelfs doorheen zakken.
"de Winnie-the-Pooh-aanduidingen"quote:Op zondag 16 december 2007 16:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een zeer eigen structuur-element vormen ze binnen de brieven niet; ze zijn een illustratie voor de uit te brieven af te lezen voorliefde van homosexuelen voor dieren en speelgoedbeesten.
http://www.dbnl.org/tekst(...)05196601_01_0017.htm
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 16 december 2007 15:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben het Ontrouwe Ueberkonijn, want citeren doe ik zeker niet dat de liefhebbende praatjesmakers dronken waren.
Je eigen eieren. Dat.quote:Op zondag 16 december 2007 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Eigen wat?
Want hij viel van zijn paard op een houten lat!quote:Op zondag 16 december 2007 17:23 schreef Monidique het volgende:
Uebersinterklaas is zijn rijmpjes zat.
Spreek wanneer er tegen je gesproken wordt!quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef Apropos het volgende:
Mutant lijkt op een rat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |